Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

biegi a obroty

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

krzysztof3285
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-05-11, 05:25
Lokalizacja: ruda śląska

biegi a obroty

Post autor: krzysztof3285 » 2010-09-25, 19:57

witam :)
mam do Was pytanie,
mam od niedawna primerke P-10 97r 1,6 w gazie a pytanie to chodzi mi o obroty
na "luzie" obroty są w granicach 800 do 1000 i na gazie i na benzynie, natomiast wystarczy że wrzucę jakikolwiek z biegów obroty wskakują czasem nawet do 2000.
czy to tak jest czy może wymaga to jakieś regulacji lub wymiany jakiegoś elementu?

Awatar użytkownika
roshi
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2010-02-07, 20:35
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: roshi » 2010-10-03, 17:20

Tak jak pisalismy na PW mysle ze jest to wina silniczka krokowego, objawy raczej typowe. Tutaj masz opisane czyszczenie: viewtopic.php?t=175 Sprobuj przeczyscic i daj znac co z tego wyszlo

pzdr.

krzysztof3285
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-05-11, 05:25
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: krzysztof3285 » 2010-10-03, 18:41

mój model akurat posiada silniczek krokowy i to był mój pierwszy krok jaki zrobiłem czyszcząc go wedle tego opisu do którego dałeś mi link - niestety nie pomogło :(
później próbowałem wymienić świece, przewody,filtr powietrza dodatkowo po uszczelniłem wszystkie wloty i nadal nic.również zwróciłem uwagę na linkę z gazu czy się nie zawiesza i wydaje mi się że jest ok.może jeszcze raz spróbuje wyczyścić ten silniczek krokowy.
tymczasem dziękuję za szybką reakcję i odezwę się jak wyczyszczę silniczek.
pozdrawiam.

[ Dodano: 2010-10-04, 22:07 ]
witam ponownie.
Roshi zrobiłem wedle wskazówek ze stronki którą m podałeś i na zimnym silniku dzieje się tak jak poprzednio no i do tego gaśnie muszę go non stop "gazować"
natomiast jak się rozgrzeje to wszystko jest ok.czyli obroty są w granicach 800 do 1000 mrp.tylko nie wiem co zrobić na zimnym silniku - może złe coś poskładałem?

Awatar użytkownika
roshi
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2010-02-07, 20:35
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: roshi » 2010-10-05, 00:48

a moze sprobuj wymieni ten element?
moze nawet tylko pozyczyc od kogos z okolicy zeby sprawdzic czy to to?

[ Dodano: 2010-10-05, 01:49 ]
aaa czyli juz teraz jjak jest rozgrzany i wrzucisz na bieg to nie zwiekszaja sie obroty, jest wszystko w porzadku?

krzysztof3285
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-05-11, 05:25
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: krzysztof3285 » 2010-10-05, 14:44

taj jak wspomniałem na rozgrzanym jest ok tylko martwi mnie jeszcze gaśnięcie na zimnym silniku ale to może te typy tak mają :)
dzięki za pomoc.
pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
roshi
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2010-02-07, 20:35
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: roshi » 2010-10-05, 20:59

nie no zadne typy tak nie maja ;) to ze gasnie na wolnych to na pewno nie jest normalny objaw ;)

krzysztof3285
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-05-11, 05:25
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: krzysztof3285 » 2010-10-08, 21:12

witam po raz kolejny :)
jak zwykle z pytaniem prośbą-mianowicie wybrnąłem z jednego problemu ale wskoczyłem w drugi:(obroty są ok ale teraz autko gaśnie mi po ujechaniu paru set metrów i cisza!
nie da się go ponownie odpalić-wszystko kręci i nic:(zapali na pych i znowu parę set metrów i gaśnie.
gdy gaśnie to tak jak gdyby brakło mu paliwa (ja mu gaz a on mi zgasł) choć w baku jest tego dość sporo i gazu też nie brakuje.reakcja jest na obu paliwach ta sama.
czy podpowiecie co teraz mam sprawdzić?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”