[ Almera] Almera N16 1,8 Olej
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Almera N16 1,8 Olej
Nadwozie:
- zmienione zderzaki przedni i tylni
- dołożona lotka
- brewki na lampach tylnich i przednich (obeznie tylko na tylnych lampach)
- założone progi
- lusterka pod kolor autka
Wnętrze:
-wymieniona gałka zmiany biegów i mieszek
- podświetlone zegary na niebiesko
Audio:
- AlpineCDA9812RB naprawdę gra nieźle
- poprowadzenie kabli do wzmaka (którego nie ma)
- głośniki jak na razie fabryczne,ale czas na dołożenie czegoś mocniejszego.
Koła:
- letnie 205/50/R16 Goodyear Eagle GS-D3 na alu Ronal
- zimowe 195/65/R15 Goodyaer F1 na alu Ronal
Wygląd na początku
Nowy zderzak
Podczas zmian wpadł nowy stożek
Stożek
Stożek
- zmienione zderzaki przedni i tylni
- dołożona lotka
- brewki na lampach tylnich i przednich (obeznie tylko na tylnych lampach)
- założone progi
- lusterka pod kolor autka
Wnętrze:
-wymieniona gałka zmiany biegów i mieszek
- podświetlone zegary na niebiesko
Audio:
- AlpineCDA9812RB naprawdę gra nieźle
- poprowadzenie kabli do wzmaka (którego nie ma)
- głośniki jak na razie fabryczne,ale czas na dołożenie czegoś mocniejszego.
Koła:
- letnie 205/50/R16 Goodyear Eagle GS-D3 na alu Ronal
- zimowe 195/65/R15 Goodyaer F1 na alu Ronal
Wygląd na początku
Nowy zderzak
Podczas zmian wpadł nowy stożek
Stożek
Stożek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:06 przez olej, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciekawa Almera.Ale osobiście to tych progów to bym się pozbył.Masz jakieś fotki jak wygląda z nowym zderzakiem?Jakieś plany co do mocy?
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Dzięki stała ,teraz staje gdzie indziej.Szyman pisze:Czy ta Almerka nie stoi często na stacji BP na Al. Jerozolimskiej róg Łopuszańska??
Elegancka almerka!
[ Dodano: 2011-03-04, 16:07 ]
Wygląd po zmianach zderzaka:
Przód
Przód 2
Widok boczny
Zmiana wlotów
Wykres z Hamowni :
Hamownia [/quote]
[ Dodano: 2011-05-31, 21:34 ]
Po dłuższej przerwie przyszedł czas ogarnąć samochód.
Troszkę było zabawy z wymianą rozrusznika,ale dla chcącego nic trudnego. Oddany do regeneracji i już śmiga. Wymieniony bindeks i tulejki.
Wzmocniony włóknem szklanym belka pod chłodnicą i pomalowana.
Wleciał nowy układ wydechowy od plecionki do tłumika końcowego. Niestety nie jest z kwasa, ale wyglada całkiem nieźle.
Przeczyszczone szczęki,nasmarowane tłoczki. Niestety tarcze do wymiany i trzeba ogarnąć jakiś ciekawy zestaw.
Co sądzicie o ATE???
Z tego co dzisiaj sprawdzaliśmy to wszystko wygląda ok.
Na kompie nie pokazują się żadne błędy.
Przy okazji wyczyszczona przepływka i z grubsza przepustnica
Wygląda to niestety na awarię któregoś z czujników - położenia wału lub położenia wałka.
Jakąś diagnostykę musisz zrobić i powinno się wyjaśnić mam nadzieję
Na kompie nie pokazują się żadne błędy.
Przy okazji wyczyszczona przepływka i z grubsza przepustnica
Wygląda to niestety na awarię któregoś z czujników - położenia wału lub położenia wałka.
Jakąś diagnostykę musisz zrobić i powinno się wyjaśnić mam nadzieję
Muszę podjechać i sprawdzić dokładnie.Mas pisze:Wygląda to niestety na awarię któregoś z czujników - położenia wału lub położenia wałka.
Jakąś diagnostykę musisz zrobić i powinno się wyjaśnić mam nadzieję
Dzisiaj przeczyszczony siniczek krokowy i nie widać poprawy.
Przyczyną może być również nieszczelny kolektor.
A tak przy okazji wymieniony filtr kabinowy,żaróweczki ledowe podświetlenia tablicy i jeszcze świeci na niebiesko w środku
kolektor wydechowy czy ssący? ale i tak raczej byś nie miał takiego ciągłego falowania obrotów zarówno na jałowym jak i podczas przyspieszania.olej pisze: Przyczyną może być również nieszczelny kolektor.
A tak przy okazji wymieniony filtr kabinowy,żaróweczki ledowe podświetlenia tablicy i jeszcze świeci na niebiesko w środku
wrzuć wieczorną fotę jak to świeci teraz
Podziękowania dla Osy za ogarnięcie czujnika wału.
Czujnik wymieniony natomiast pokazuje jeszcze bład obwodu. Już przynajmniej nie szarpie i nie skaczą obroty podczas jazdy. Natomiast na biegu jałowym delikatnie falują.
Dzisiaj po wizycie u Masa skasowaniu błędu po pewnym czasie dalej powrócił
W poniedziałek trzeba będzie podjechać na pełną diagnostykę.
A tak wygląda środek i zegary po zmianie oświetlenia.
Czujnik wymieniony natomiast pokazuje jeszcze bład obwodu. Już przynajmniej nie szarpie i nie skaczą obroty podczas jazdy. Natomiast na biegu jałowym delikatnie falują.
Dzisiaj po wizycie u Masa skasowaniu błędu po pewnym czasie dalej powrócił
W poniedziałek trzeba będzie podjechać na pełną diagnostykę.
A tak wygląda środek i zegary po zmianie oświetlenia.
-
- nowy na forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 2013-03-14, 06:48
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Jakiego lakieru używałeś do pomalowania osłony kolektora?
Lubię objechać BMW, czasem dwa, ewentualnie siedem http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... vniTHnlAFg