[ Almera] Nissan Almera N15
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Nissan Almera N15
Model:
- Almera N15 S 1997r.
SILNIK:
- GA14DE z kolektorem 73c -> 87 KM?
- Wszystko mechaniczne seryjne
KOŁA:
- Borbet T 15 cali
Lato: Falken Ziex ze-912 195/50/15
Zima: Markgum MK790 195/50/15
ZMIANY WIZUALNE:
- grill z Pulsara VZ-R
- wywalony hak
- ogarnięte ogniska rdzy
PLANY:
- wydeszek/koncowka?
- moze gleba?
- swiatla pulsar vz-r/almera gti
Mój pierwszy samochód, po kupnie bardzo mnie cieszył, potem przeszkadzał mi brak mocy, na koniec wyszła na nim rdza... Nie jest to rakieta, ale do miasta styka. W końcu znalazłem środki finansowe i rdza powiedziała papa, zawitał też grill od vz-ra [dzięki Zell]. Dopieszczony zewnętrznie i wewnętrznie sprawia, że braki mocy schodzą na drugi plan, bo przyjemność z jazdy i tak jest gigantyczna
FOTO (na koncu najswiezsze):
- Almera N15 S 1997r.
SILNIK:
- GA14DE z kolektorem 73c -> 87 KM?
- Wszystko mechaniczne seryjne
KOŁA:
- Borbet T 15 cali
Lato: Falken Ziex ze-912 195/50/15
Zima: Markgum MK790 195/50/15
ZMIANY WIZUALNE:
- grill z Pulsara VZ-R
- wywalony hak
- ogarnięte ogniska rdzy
PLANY:
- wydeszek/koncowka?
- moze gleba?
- swiatla pulsar vz-r/almera gti
Mój pierwszy samochód, po kupnie bardzo mnie cieszył, potem przeszkadzał mi brak mocy, na koniec wyszła na nim rdza... Nie jest to rakieta, ale do miasta styka. W końcu znalazłem środki finansowe i rdza powiedziała papa, zawitał też grill od vz-ra [dzięki Zell]. Dopieszczony zewnętrznie i wewnętrznie sprawia, że braki mocy schodzą na drugi plan, bo przyjemność z jazdy i tak jest gigantyczna
FOTO (na koncu najswiezsze):
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:54 przez Maxko, łącznie zmieniany 3 razy.
co do gleby to troche nie jestem przekonany, bo jednak to miejski dupowozik i czasem pokonuje gigantyczne krawężniki . Jeśli by jednak iść w glebę to jak dużą? Samymi sprężynami?
Wydech też nie wiem. Na cały układ od silnika do końca to chyba szkoda pieniędzy [w końcu to tylko 1400]. Sam końcowy tłumik? Zdradzę, że cenię sobie ciszę w aucie
Marzą mi się światła tylne od pulsara vz-r [te z pomarańczowymi kierunkami] i przednie od gti, ale ich ceny są po prostu z kosmosu. Przydałyby się też większe heble z przodu [swap od gti?]
Dzięki za zainteresowanie moją padlinką, Bodek
Wydech też nie wiem. Na cały układ od silnika do końca to chyba szkoda pieniędzy [w końcu to tylko 1400]. Sam końcowy tłumik? Zdradzę, że cenię sobie ciszę w aucie
Marzą mi się światła tylne od pulsara vz-r [te z pomarańczowymi kierunkami] i przednie od gti, ale ich ceny są po prostu z kosmosu. Przydałyby się też większe heble z przodu [swap od gti?]
Dzięki za zainteresowanie moją padlinką, Bodek
Heble z Sunnego GTI/Almera GTI podchodzą p'n'p więc warto by się zastanowić. Tarcze przód 256 powinny być w serii 1,4 a nie 2,0 ale cóż... Z tyłu możesz zostawić seryjne. Mówiąc o wydechu miałem na myśli jakiś ładny końcowy, nie armatę tylko komorowy z puchą i ładną końcówką. Przy seryjnej szerokości rur i katalizatorze nie będzie uciążliwy. Lekki basik będzie ale zupełnie nie szkodliwy. Na allegro za ~200zł jest full wybór. Gleba to maks 20-30mm i wystarczyły by same sprężyny, żeby lepiej wyglądał.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Bardzo ładna alemrka,widać że zadbana Bezawaryjności życzę
pozdrawiam,
Wolfshade
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033