[ Almera] Black Almera N15 GTi wannabe VZR czyli chrup nr.2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Black Almera N15 GTi wannabe VZR czyli chrup nr.2
MODEL:N15 GTi PH1 96"
SILNIK:SR20DEH P11 GT
MOC?
UKŁAD DOLOTOWY:kolektor ssący P11 GT ,short ram,stożek Greddy Trust
UKŁAD WYDECHOWY:brak kata i tłumika środkowego ,kolektor wydechowy N15 GTi,tłumik końcowy Buzzer
ELEKTRONIKA:el.szyberdach,el.lusterka,el.szyby
UKŁAD NAPĘDOWY:skrzynia P11 GT 4.437,zamach N15 GTi
ZAWIESZENIE:Jamex - 40,Oem rozpórki P+T GTi ,alufelgi 15"
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT:zderzak przód PH2 + dokładka megane PH1,kierunki PH2 +amber,reflektory PH2,grill 2 slot,tylne lampy PH2
ŚRODEK:seria GTi
CAR-AUDIO:Sony CD/MP3
PLANY:100% VZR
Auto z ogłoszenia na OLX (poniżej foto),wystawione z padniętą uszczelką,jak się potem okazało nie ma półek na tłokach,pierścienie nie istnieją,tuleje prawie fioletowe,buda po za umęczonym przodem,pordzewiałym szyberdachem,dziurą w progu z prawej strony,oraz popuchniętym nadkolem również z prawej strony całkiem do życia.Kopuły przód,tył miód,podłoga miód,resztę się zrobi po zimie albo w trakcie
Silnik to składanka padniętego N15 GTi oraz P11 GT (dzięki EMU89 !)
Słupek P11 GT po małej rewizji (wymiana uszczelniaczy na zaworach,uszczelniaczy wału,oraz napinacza rozrządu,uszczelnienie miski,sprawny czujnik spalania stukowego)
Aparat zapłonowy N15 GTi + zapłon na 17"
Koło zamachowe N15 GTi,sprzęgło P11 GT
Kolektor ssący z P11 GT ale z przepustnicą ,listwą,wtryskami itd z N15GTi + za przepływką stożek K&N
Kolektor wydechowy N15 GTi obcięty za zejściem 2-1 i wstawiona rura 2" (reszta wydechu to również tylko rura 2" i tłumik końcowy z Hondy Civic EK4 VTi
Skrzynia biegów P11 GT
Reszta części silnikowych to pompa paliwa P11GT,nowe świece NGK,filtr paliwa MANN,przewody używane ale OEM NISSAN,do tego silnik przepłukany dwukrotnie płukanką Liqui Molly,raz ze starego oleju który był w silniku,następnie Mobilem 10W40 po 100km płukanka,obecnie zalany Motul 300V 15W50 ,po 500km zero ubytków.
Tak się napędza :
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=da4tlEC1yOI[/youtube]
Z wizualnej strony wpadły sprężyny Jamex ( nie wiadomo ile minus )od tomusia z FOO Garage
Zderzak PH2 kupiony w kolorze z allegro + dokładka od megane również od FOO Garage
Grill 2 slat od Killera
Felgi Japan Racing 17" z olx-a
Nowe Kierunki wraz z reflektorami z PH2
Wywalone wszystkie jdm-owe wlepy
Wszystko na gotowo tak jak stoi obecni ,trwało 3 dni robione w 2 osoby od 16 do 00 więc w sumie
24 h
Do zrobienia pozostało jeszcze dużo więc mam nadzieje project bĘdzie przechodził kolejne ewolucje.
PODZIĘKOWANIA :
Emu89
Foo
Tomuś
Killer2000
Pozdrawiam
SILNIK:SR20DEH P11 GT
MOC?
UKŁAD DOLOTOWY:kolektor ssący P11 GT ,short ram,stożek Greddy Trust
UKŁAD WYDECHOWY:brak kata i tłumika środkowego ,kolektor wydechowy N15 GTi,tłumik końcowy Buzzer
ELEKTRONIKA:el.szyberdach,el.lusterka,el.szyby
UKŁAD NAPĘDOWY:skrzynia P11 GT 4.437,zamach N15 GTi
ZAWIESZENIE:Jamex - 40,Oem rozpórki P+T GTi ,alufelgi 15"
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT:zderzak przód PH2 + dokładka megane PH1,kierunki PH2 +amber,reflektory PH2,grill 2 slot,tylne lampy PH2
ŚRODEK:seria GTi
CAR-AUDIO:Sony CD/MP3
PLANY:100% VZR
Auto z ogłoszenia na OLX (poniżej foto),wystawione z padniętą uszczelką,jak się potem okazało nie ma półek na tłokach,pierścienie nie istnieją,tuleje prawie fioletowe,buda po za umęczonym przodem,pordzewiałym szyberdachem,dziurą w progu z prawej strony,oraz popuchniętym nadkolem również z prawej strony całkiem do życia.Kopuły przód,tył miód,podłoga miód,resztę się zrobi po zimie albo w trakcie
Silnik to składanka padniętego N15 GTi oraz P11 GT (dzięki EMU89 !)
Słupek P11 GT po małej rewizji (wymiana uszczelniaczy na zaworach,uszczelniaczy wału,oraz napinacza rozrządu,uszczelnienie miski,sprawny czujnik spalania stukowego)
Aparat zapłonowy N15 GTi + zapłon na 17"
Koło zamachowe N15 GTi,sprzęgło P11 GT
Kolektor ssący z P11 GT ale z przepustnicą ,listwą,wtryskami itd z N15GTi + za przepływką stożek K&N
Kolektor wydechowy N15 GTi obcięty za zejściem 2-1 i wstawiona rura 2" (reszta wydechu to również tylko rura 2" i tłumik końcowy z Hondy Civic EK4 VTi
Skrzynia biegów P11 GT
Reszta części silnikowych to pompa paliwa P11GT,nowe świece NGK,filtr paliwa MANN,przewody używane ale OEM NISSAN,do tego silnik przepłukany dwukrotnie płukanką Liqui Molly,raz ze starego oleju który był w silniku,następnie Mobilem 10W40 po 100km płukanka,obecnie zalany Motul 300V 15W50 ,po 500km zero ubytków.
Tak się napędza :
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=da4tlEC1yOI[/youtube]
Z wizualnej strony wpadły sprężyny Jamex ( nie wiadomo ile minus )od tomusia z FOO Garage
Zderzak PH2 kupiony w kolorze z allegro + dokładka od megane również od FOO Garage
Grill 2 slat od Killera
Felgi Japan Racing 17" z olx-a
Nowe Kierunki wraz z reflektorami z PH2
Wywalone wszystkie jdm-owe wlepy
Wszystko na gotowo tak jak stoi obecni ,trwało 3 dni robione w 2 osoby od 16 do 00 więc w sumie
24 h
Do zrobienia pozostało jeszcze dużo więc mam nadzieje project bĘdzie przechodził kolejne ewolucje.
PODZIĘKOWANIA :
Emu89
Foo
Tomuś
Killer2000
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2015-01-19, 13:57 przez SPOKOjny, łącznie zmieniany 4 razy.
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
znowu zaszalane a niby taki spokojny:)
nic od mnie jeszcze nie przyszło ?
[ Dodano: 2014-11-03, 23:33 ]
ps. z filma wynika ze podaje ladnie ale cos przeklamuje ci licznik chyba:)
normalnie 1=60kmh, 2=100kmh, u ciebie napedzasz o ok 10kmh wiecej na kazdym biegu
jazda na tych 17" roklach byla czy na tych 14 z n14gti?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Spokojny Wariat jesteś Zazdroszcze tempa prac. Lubie Twoje projekty, szybko, zwięźle i na temat...a w dodatku w fajnym stylu Ciekawe czy troche dłużej z Tobą pozostanie, miejmy nadzieje, że tak Nadkola N15 sa duże i 17'' siadły miodnie ale sie pytam co z dewiza przegładania osiagów ponad lans ... ja tam bym chyba szedł w 15, chyba że te japan racing jakieś megga lekkie. Ogólnie fajnie sie prezentuje i napedza sie nie głupio, powodzenia w dalszych modach
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
DubSon,bombel,Ejo,Foo,killer2000 lukasz86 dzięki za miłe słowo
Ad@mus jeszcze fruty nie doszły ,a co do tego że prędkości takie a nie inne to obstawiam że skrzynka z GT nie była GT tylko SLX-owa więc wyleci przy najbliższej okazji i wpadnie taka jak ma być
Ramzes II no coś tam zawija ten asfalt a odbłyśniki będą czarne obowiązkowo tylko project 24 h nie obejmował już tego i musiało zostać tak jak było
KTR hehe nie prawda bo spokojny a tak serio to choroba marki nissan ,miedzy czasie próbuję innych marek ale wracam zawsze do nissana .Co do kół to zawędrują do giełdy ja znajdę chwilkę bo mam upatrzone ultraleggery 15" a federale rsr w rozmiarze 195/50r15 już czekają
primeraP10 musisz mierzyć 16" wchodziły bez problemów do P10
Ad@mus jeszcze fruty nie doszły ,a co do tego że prędkości takie a nie inne to obstawiam że skrzynka z GT nie była GT tylko SLX-owa więc wyleci przy najbliższej okazji i wpadnie taka jak ma być
Ramzes II no coś tam zawija ten asfalt a odbłyśniki będą czarne obowiązkowo tylko project 24 h nie obejmował już tego i musiało zostać tak jak było
KTR hehe nie prawda bo spokojny a tak serio to choroba marki nissan ,miedzy czasie próbuję innych marek ale wracam zawsze do nissana .Co do kół to zawędrują do giełdy ja znajdę chwilkę bo mam upatrzone ultraleggery 15" a federale rsr w rozmiarze 195/50r15 już czekają
primeraP10 musisz mierzyć 16" wchodziły bez problemów do P10