Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 200SX] [S14A] Silvia by TomyDDC

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-02-24, 10:49

sam nie wiem, raczkuję dopiero w tym silniku. powoli do celu. chciałbym wrócić do VTC bo na razie nie ma. Pozatym proste rzeczy na początek. Porting, polerka, Wydech, IC, może większa przepustnica, przepływka w innej obudowie. Oczywiście trzeba to stroić. Panewki, pierscienie, uszczelniacze i podstawowa obróbka głowy.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-02-24, 10:55

TomyDDC pisze:przepływka w innej obudowie
Albo zastosowac inna o wiekszej srednicy np od maximy nie jest mala bo ma ok 75mm jak isc grubo to od q45 ma 90mm :-)

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-02-24, 11:05

Do sunnego robiłem obudowę przepływki, która stanowiła odrazu częśc dolotu z nierdzewki. Poprostu było mniej łączeń. Tutaj z tego co widziałem to byłoby jedno łączenie z turbiną. a nie wiem czy nie ma tam przykręcanej flanszy dolotowej. Jeśli tak to by nie było wogóle gumek po drodze od filtra.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2011-02-24, 17:11

Fajny patent i z pewnoscia przydatny, ale imho nie teraz :) Przeplywka starcza spokojnie na seryjne wtryski, a u mnie i na prace z 555cc. Seryjna turbina nawet bez modowania przeplywomierza w pelni rozwinie skrzydla. Dopiero przy np gt2871r mozna by zaczac sie zastanawiac czy takie rozwiazanie nie bedzie alternatywa do przeplywki z Z32.

ps. z przepustnicami trzebaby obadac temat tych z sr20de w roznych generacjach primer bo sa w nich pewne roznice, ale generalnie podchodza po niewielkich modach do sx'a. Upgrade z 50mm na 60mm ale trzeba stroic (udowodnione na hamowni ze inaczej ujmuje troche mocy).

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-02-24, 18:54

Rób dużą przepływkę :D
Zawsze pomoże turbinie wstać :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-02-24, 20:48

No tak ale duża przepłuwka to już srojenie? czy ogarnie bez? jak w sunnym
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-02-24, 22:49

I weź tu bądź tu mądry jeden pisze nie rób prze-pływki drugi że rób :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2011-02-25, 04:34

Nie zrozumcie mnie tez zle - generalnie zabieg bardzo pozadany tak jak wieksza przepustnica, tylko sadze ze przy prawie seryjnym silniku najpierw lepiej skoncentrowac sie na innych, bardziej konwencjonalnych w rozwoju sr20det zabiegach :) Chyba ze jest to dla Ciebie operacja bardzo prosta/z malymi nakladami i nie ingeruje w plany innych modow.

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-02-25, 08:07

Obudowa przepływki + dolot w części od filtra do turbiny + puszka indukcyjna dla mnie to koszty minimalne... w większości wykonane samemu a materiał... jest... :P
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Zell
stały bywalec
Posty: 111
Rejestracja: 2009-12-09, 08:17
Lokalizacja: Lbn

Post autor: Zell » 2011-02-25, 12:02

tylko że duża przepływka przy seryjnym wozie nic nie da

SR już z fabryki wyjeżdża "zalany", nie ma co mu poprawiać tego stanu większą przepływką bo będzie bąki na wolnych puszczał :D

wjeżdżaj z tłokami, dużym turbo i główką VE ;)

a jak lightowo to wydech, cooler, mbc albo ebc, strojenie (wtedy można przy okazji przepływkę)

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-02-25, 12:11

QRCZE. Moje plany były takie:

zmieniłem filtr na Apexi, chce do odciąć od gorąca. Mam zamiar zrobić końcowy tłumik przelotowy bo złości mnie że nie słychać jak jade tym autem. Porządny adapter pod stożek i posprzątać pod maską. Pozbyć się niepotrzebnych rzeczy.

Potem miał wpaść IC, orurowanie, blow-off i CAI. No i wydech bez kotów i cały 3" w tym rezonator po drodze. no i nowe, więkdze DP.

I taka konfiguracja pewnie już do zlotu. Potem w wakacje silnik na stolik.

No i przed zlotem chciałbym lakier poprawić ale zobaczymy jak się uda.
DDC-Performance

Rafer7
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2011-02-26, 19:40
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Rafer7 » 2011-02-26, 19:48

Super autko, gratulacje, piękny zakup :-D

Awatar użytkownika
EnDrIu
fanatyk nissana
Posty: 780
Rejestracja: 2009-12-08, 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EnDrIu » 2011-02-26, 21:29

TomyDDC pisze:QRCZE. Moje plany były takie:

zmieniłem filtr na Apexi, chce do odciąć od gorąca. Mam zamiar zrobić końcowy tłumik przelotowy bo złości mnie że nie słychać jak jade tym autem. Porządny adapter pod stożek i posprzątać pod maską. Pozbyć się niepotrzebnych rzeczy.

Potem miał wpaść IC, orurowanie, blow-off i CAI. No i wydech bez kotów i cały 3" w tym rezonator po drodze. no i nowe, więkdze DP.

I taka konfiguracja pewnie już do zlotu. Potem w wakacje silnik na stolik.

No i przed zlotem chciałbym lakier poprawić ale zobaczymy jak się uda.
Mysle, ze zaczynasz od zlej strony :roll: . Zrob silnik na zabawki nadejdzie czas.

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-02-27, 01:32

na razie brak funduszy na remont silnika, bo nie chce go po lebkach robić tylko gruntownie. Więc zrobię co mogę za darmo i we własnym zakresie, a w miedzy czasie bede kompletowal czesci do silnika.

[ Dodano: 2011-02-27, 01:50 ]
A w międzyczasie dotarła do mnie paczka od Yoshiego ze spryskiwaczami do lamp :D Brakuje mi jednego spryskiwacza i modułu/wzmacniacza spryskiwacza. Ktoś może ma ?
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2011-02-27, 17:41

W sumie plan imho jak najbardziej poprawny. Wszystkie rzeczy ktore chcesz zalozyc przed zlotem to typowe bolt-on'y ktore do kwestii remontu silnika nic nie maja. Mozesz zerknac sobie na tego pdf'a z sxoc - taka ogolna instrukcja rozwoju dla sr'a :) LINK

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-02-28, 11:00

Wymieniłem uszczelke pod pokrywą zaworów. Ja sie spodziewalem że będzie syf ale nie aż taki.

Obrazek

Biała pasta, czarny silikon i gdzieniegdzie czerwony. Wszystko na raz. Uszczelka poprzecinana, Szpilki pourywane... Oczyściłem powierzchnię i zauważyłem że jedna krzywka jakby sucha... Myślałem że przez przypadek ją wytarłem szmata, ale od spodu też sucha. Okazało się, że te rurki, które tryskają olejem na krzywki były pozapychane... Muszę koniecznie rozebrać silnik niebawem i wymyć wszystko bo kto wie co jeszcze jest pozatykane tym syfem... Uszczelka pod świece dała się połamać jak opłatek. W tym tygodniu może uda mi się pomalować pokrywę... Nie wiem jaki kolor dać. Czy czerwień czy czerń...

Obrazek
a tak po wyczyszczeniu.

Przynajmniej jeden przeciek będzie zatamowany
DDC-Performance

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-02-28, 11:19

wypoleruj :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-02-28, 13:03

Mam nadzieję że wałków nie powycierało...
Wszystko wskazuje że to Nissan z niemiec był co znaczy że olej był bardzo rzadko wymieniany - pozatykane rurki smarujące...
Co ok 5-7tyś najlepiej w nich oliwę wymieniać...

Hehe VTC wyleciało i wałek z Sunnego GTi sobie siedzi - ciekawe jak taki mod na hamowni się sprawdza :) ?
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-02-28, 21:24

a może istnieje jakiś doktor, który mi oczyści flaki zanim zaleje oleju właściwego? Może syntetyka do wypłukania ?? muszę umyć silnik i zobaczyć gdzie wycieki są. Pod pokrywą jest już nieźle. Jutro zostaną dorobione szpilki i podkładki do pokrywy. Potrzebuję tych gumowych tulejek pod śruby pokrywy zaworów. I jeszcze jedno, w któreych miejscach pod uszczelką daje się silikon? bo ktoś mi kiedyś mówił że nawet przy fabrycznej trzeba w niektórych miejscach dać siuwaksu.

Jeszcze przede mną jedno zadanie. Ktoś kiedyś chyba urwał kable od rozdzielacze zapłonu... są polutowane ale tak że przewody dyndają na jednym druciku i czasami się zwieraja... Masakra poprostu...
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-02-28, 21:36

Może zalej syntetykiem przelataj z 2kkm i zlej?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-02-28, 21:53

W sklepach są dostępne środki do oleju do płukania silnika wlewasz przed zmianą do starego oleju. Ja stosowałem w uno co 2-3 zmiany oleju i silnik był czyściusieńki.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-02-28, 22:19

TomyDDC pisze:a może istnieje jakiś doktor, który mi oczyści flaki zanim zaleje oleju właściwego? Może syntetyka do wypłukania ?? muszę umyć silnik i zobaczyć gdzie wycieki są. Pod pokrywą jest już nieźle. Jutro zostaną dorobione szpilki i podkładki do pokrywy. Potrzebuję tych gumowych tulejek pod śruby pokrywy zaworów. I jeszcze jedno, w któreych miejscach pod uszczelką daje się silikon? bo ktoś mi kiedyś mówił że nawet przy fabrycznej trzeba w niektórych miejscach dać siuwaksu.

Jeszcze przede mną jedno zadanie. Ktoś kiedyś chyba urwał kable od rozdzielacze zapłonu... są polutowane ale tak że przewody dyndają na jednym druciku i czasami się zwieraja... Masakra poprostu...
Ja mam taki płyn , bardzo dobry firmy KERNITE. Ale jak tu się spotkać ?
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-02-28, 22:22

Maniek-ol pisze: Ale jak tu się spotkać ?
hmmm... na poczcie ... :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-02-28, 22:28

Szymeq, ty nie wyskakuj mi tu z pocztą , bo ja kombinuję jak się spotkać :)
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2011-02-28, 23:13

Bilstein ma tez taki specyfik w ofercie i slyszalem o nim pozytywne opinie. A co do uszczelki pod pokrywe to silikon idzie w trzech miejscach - tam gdzie uszczelka ma te polokragle wypustki (smarujesz wytloczenia w rancie glowicy).

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-02-28, 23:16

TomyDDC pisze:Potrzebuję tych gumowych tulejek pod śruby pokrywy zaworów.
Jeżeli te podkładki są takie same jak w primerach z SR20De to mam ich trochę mogę Ci je oddać.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-03-01, 09:56

Raczej nie są takie same bo u mnie jest wielo cewka i te gniazda są szersze. Dziś będę miał już szpilki dorobione. Muszę porozwiercać otwory w głowicy i pogwintować na M8. Chciałbym wreszcie wymienić pompę paliwa ale nie wiem jak to mi się uda z czasem...
Maniek-ol pisze:bo ja kombinuję jak się spotkać
Temat do obgadania telefonicznie. ;)
DDC-Performance

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-03-01, 10:28

No nie za ciekawie z tym syfem. My stosujemy często w takich przypadkach Engine Clean Motula. Wlewasz go do starego oleju do komory silnika, na rozgrzanym motorze i przez 15min samochód zostaw na wolnych obrotach. Potem zlewasz cały syf i zalewasz świeżym olejem. Tak jak jestem sceptyczny do tego typu środków tak ten sprawdza się znakomicie. My kupujemy w Łodzi, ale masz link żebyś wiedział o co chodzi.

link http://allegro.pl/motul-engine-sysem-cl ... 27832.html
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-03-06, 11:44

Spryskiwacze zamontowane i zainstalowane. Coprawda na razie tylko 2 z 4 bo mam 3 spryskiwacze. Ale przez 2 bardzo szybko ucieka płyn ze zbiornika :D Do prawidłowej instalacji potrzebny jest taki moguł, którego ja nie mam więc zrobiłem instalację na przekaźniku. Oryginalnie po wciśnięciu przycisku, spryski lały przez sekundę same. U mnie ręcznie się poprostu pryska :P Teraz jeszcze chciałbym zdobyć oryginalny nissanowski przekaźnik z podstawką to bym umieścił go w skrzynce w wolnym miejscu no nie lubie jak mi coś dynda pod maską.

Druga sprawa to wyczyściłem przepływomierz i założyłem porządny adapter do stożka (made in DDC-Performance). Efekt jest taki że auto równiej pracuje na wolnych obrotach.

Zainstalowałem też Walbro i muszę powiedzieć że na początku to co zauważyłem to głośna praca. Poprawy w górnym zakresie nie było (brak mocy przy 5500rpm) Po wyczyszczeniu przepływki wydaje mi się że ciągnie ładnie do 7000rpm.

Podjąłem próbę wymiany szpilek od pokrywy zaworów, ale to raczej robota na dłuższą chwilę. więc na razie odłożona. Koniecznie też muszę poprawić kable przy rozdzielaczu zapłonu bo tam jest poprostu źle.

Foty niebawem
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-05-26, 20:28

No i co słychać u Ciebie ? Słyszałem, że coś niezbyt ..... :-/
Z nissanem od 2005 roku :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”