[ Primera] Nissan Primera P11 SRI/GT by Mishi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
mod rozrzadu i zapłonu w starym sri ? kwestia ile koni uciekło wczesniej , nie oczuekjmy cudow bez robienia prawie niczego ..
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Ad@mus, jestem ciekaw jak będzie się odpychało auto po wymianie skrzyni i sprzęgła, z tego co wiem za kilka dni się dowiemy
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
HeY
Mod rozrządu będzie w najbliższym czasie zrobiony i to przed wymianą wałków. I tu uśmiecham się do Wolfshada:) Zapłon jest przyspieszony ale trochę trzeba będzie go cofnąć ze względu na walnięty czujnik spalania stukowego.
Sam jestem ciekaw jak autko będzie jeździć po wymianie chociażby sprzęgła nie mówiąc już o skrzyni od GT. Już się nie mogę doczekać. Wrażeniami podzielę się już po wymianie i sprawdzeniu autka.
Autko od wczoraj stoi już na właściwych blaszkach:)
Pozdrawiam
Mishi
Mod rozrządu będzie w najbliższym czasie zrobiony i to przed wymianą wałków. I tu uśmiecham się do Wolfshada:) Zapłon jest przyspieszony ale trochę trzeba będzie go cofnąć ze względu na walnięty czujnik spalania stukowego.
Sam jestem ciekaw jak autko będzie jeździć po wymianie chociażby sprzęgła nie mówiąc już o skrzyni od GT. Już się nie mogę doczekać. Wrażeniami podzielę się już po wymianie i sprawdzeniu autka.
Autko od wczoraj stoi już na właściwych blaszkach:)
Pozdrawiam
Mishi
Mishi, dobrze, że kolejną modyfikację masz już za sobą trzymam za dalsze mody
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
HeY
Dzięki Maro za miłe słowa. I tak nie umywa się do Twojej.
Pozdrawiam
Mishi
Dzięki Maro za miłe słowa. I tak nie umywa się do Twojej.
Ja go nie doczyściłem. Ja go wyczyściłem:) Syf był straszny. W szczególności na kierownicy. Teraz widać jakie ma kolory i nie mówię tu o samej kierze ale o całym wnętrzu. Efekt przerósł moje oczekiwania.Wolfshade pisze:Mishi, ładnie doczyściłeś wnętrze
Pozdrawiam
Mishi
No i elegancja francja - świeci się jak psu na wiosnę
Powiedz jeszcze, że poprzedni właściciel woził psa.... Najgorsze jest to jak właściciel nie dba o samochód, bo twierdzi, że pojeździ nim 2-3 lat i sprzeda.
Powiedz jeszcze, że poprzedni właściciel woził psa.... Najgorsze jest to jak właściciel nie dba o samochód, bo twierdzi, że pojeździ nim 2-3 lat i sprzeda.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
HeY
Poprzedni właściciel raczej psa nie woził ale właściciel z Niemiec w nim palił. Także w aucie było jedno wielkie smolne wnętrze. Deska aż się lepiła nie wspominając o kierownicy. A poprzedni właściciel a zarazem pierwszy w Polsce miał to auto jakiś rok. Teraz mam nadzieję, że autko będzie wyglądało w środku tak jak na załączonych fotkach.
Pozdrawiam
Mishi
[ Dodano: 2013-06-26, 19:04 ]
HeY
Długo czekałem ale się doczekałem. W końcu pierwszy etap ogarniania wydechu został zakończony. I tak kat został zastąpiony strumienicą, wleciał większy środkowy oraz końcowy przelot Ultera a wszystko okraszone większymi rurami o średnicy fi 60mm. Różnicę wizualną widać na fotkach ale co bardziej istotne większa różnica jest w brzmieniu. Już nie pierdzi i nie prycha, nie ma przedmuchów ani dziur. Warczy jak należy. Brzmienie jak na razie mnie zadowala aczkolwiek ja mogę być stronniczy. Ale Wolfshade może się wypowiedzieć po oblukaniu chłodnym okiem a w zasadzie uchem.
Kolejnym etapem będzie 4-2-1 oraz reszta rur wymieniona na szersze.
A tak to wygląda:
Pozdrawiam
Mishi
Poprzedni właściciel raczej psa nie woził ale właściciel z Niemiec w nim palił. Także w aucie było jedno wielkie smolne wnętrze. Deska aż się lepiła nie wspominając o kierownicy. A poprzedni właściciel a zarazem pierwszy w Polsce miał to auto jakiś rok. Teraz mam nadzieję, że autko będzie wyglądało w środku tak jak na załączonych fotkach.
Pozdrawiam
Mishi
[ Dodano: 2013-06-26, 19:04 ]
HeY
Długo czekałem ale się doczekałem. W końcu pierwszy etap ogarniania wydechu został zakończony. I tak kat został zastąpiony strumienicą, wleciał większy środkowy oraz końcowy przelot Ultera a wszystko okraszone większymi rurami o średnicy fi 60mm. Różnicę wizualną widać na fotkach ale co bardziej istotne większa różnica jest w brzmieniu. Już nie pierdzi i nie prycha, nie ma przedmuchów ani dziur. Warczy jak należy. Brzmienie jak na razie mnie zadowala aczkolwiek ja mogę być stronniczy. Ale Wolfshade może się wypowiedzieć po oblukaniu chłodnym okiem a w zasadzie uchem.
Kolejnym etapem będzie 4-2-1 oraz reszta rur wymieniona na szersze.
A tak to wygląda:
Pozdrawiam
Mishi
HeY
Dzięki bonzo Mnie też się podoba:) Wydech robiłem w Janikowie ale tłumik końcowy zamawiałem wcześniej przez nich korzystając ze stronki Ultera.
Czujnika niestety jeszcze nie wymieniłem. Jak to zrobię od razu dam Tobie znać co z czujnikiem. Mam nadzieję, że uda mi się to ogarnąć w tym tygodniu.
Pozdrawiam
Mishi
Dzięki bonzo Mnie też się podoba:) Wydech robiłem w Janikowie ale tłumik końcowy zamawiałem wcześniej przez nich korzystając ze stronki Ultera.
Czujnika niestety jeszcze nie wymieniłem. Jak to zrobię od razu dam Tobie znać co z czujnikiem. Mam nadzieję, że uda mi się to ogarnąć w tym tygodniu.
Pozdrawiam
Mishi
Osobiście oblukałem, obsłuchałem Wygląda na żywo naprawdę fajnie i co najważniejsze zacnie gada
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
HeY
Czas na małą aktualizację.
Jakiś czas temu wleciały białe kierunki w błotnik ale jak się okazało nie mam porządnych fotek z tymi kierunkami.
W tygodniu wleciał wcześniej zakupiony short shifter z nową skórzaną gałką:) Fotka poniżej.
W najbliższym czasie czeka mnie remont zawieszenia. Do wymiany idą tylne amorki z osłonami, lewy górny wahacz, tuleje wahacza oraz łączniki stabilizatorów.
Pozdrawiam
Mishi
Czas na małą aktualizację.
Jakiś czas temu wleciały białe kierunki w błotnik ale jak się okazało nie mam porządnych fotek z tymi kierunkami.
W tygodniu wleciał wcześniej zakupiony short shifter z nową skórzaną gałką:) Fotka poniżej.
W najbliższym czasie czeka mnie remont zawieszenia. Do wymiany idą tylne amorki z osłonami, lewy górny wahacz, tuleje wahacza oraz łączniki stabilizatorów.
Pozdrawiam
Mishi
Muszę przyznać, że ten Twój short odwala niezłą robotę przełożenia wręcz idealne, wysokość gałki również Naprawdę super zakup i strzał w 10
Mishi, ponawiam propozycję zamiany na mój "oryginalny" drążek od GT
Mishi, ponawiam propozycję zamiany na mój "oryginalny" drążek od GT
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
HeY
Twój pomimo tego, że z GT nie jest tak fajny jak mój:) Także sorrki ale zostaje u mnie:)
I przyznaję, że różnica jest spora.
Pozdrawiam
Mishi
[ Dodano: 2013-10-18, 23:56 ]
HeY
Dzisiaj została reanimowana zawiecha. Wleciały nowe amortyzatory od GT z tyłu wraz z osłonami, wahacz górny lewy, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora oraz tuleje wahacza. Prowadzi się o niebo lepiej. Nie trzaska jak poprzednio jednak daje się słyszeć od czasu do czasu przy ruszaniu nieznaczne pukanie. Jakieś propozycje co to może być?
Dodatkowo dzisiaj wleciało nowe radio:) Różnica jest również bardzo odczuwalna no i wygląd środka uległ znacznej poprawie. W tygodniu pojawiły się również wycieraczki korytka.
To na razie tyle. w przyszłym tygodniu wleci alarm oraz pilotka do centralnego zamka:)
Jako, że niebawem zamierzam zamontować wałki od GT postanowiłem sprawdzić jaki wpływ na osiągi silnika ma wymiana wałków oraz mod rozrządu. W tym celu odwiedziłem dzisiaj z Wolfshadem hamownie. Poniżej zamieszczam wykresy. Z tego co mówił mechanior do wyniku trzeba dodać 2% z powodu strat podczas hamowania spowodowane warunkami, w których odbywały się pomiaru.
Przy okazji sprawdziliśmy jaka jest różnica w pomiarze między standardową obudową i filtrem powietrza (kolor czerwony) a zmodzoną przez Wolfshada puchą i sportową wkładkę K&N (kolor niebieski).
Pozdrawiam
Mishi
Twój pomimo tego, że z GT nie jest tak fajny jak mój:) Także sorrki ale zostaje u mnie:)
I przyznaję, że różnica jest spora.
Pozdrawiam
Mishi
[ Dodano: 2013-10-18, 23:56 ]
HeY
Dzisiaj została reanimowana zawiecha. Wleciały nowe amortyzatory od GT z tyłu wraz z osłonami, wahacz górny lewy, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora oraz tuleje wahacza. Prowadzi się o niebo lepiej. Nie trzaska jak poprzednio jednak daje się słyszeć od czasu do czasu przy ruszaniu nieznaczne pukanie. Jakieś propozycje co to może być?
Dodatkowo dzisiaj wleciało nowe radio:) Różnica jest również bardzo odczuwalna no i wygląd środka uległ znacznej poprawie. W tygodniu pojawiły się również wycieraczki korytka.
To na razie tyle. w przyszłym tygodniu wleci alarm oraz pilotka do centralnego zamka:)
Jako, że niebawem zamierzam zamontować wałki od GT postanowiłem sprawdzić jaki wpływ na osiągi silnika ma wymiana wałków oraz mod rozrządu. W tym celu odwiedziłem dzisiaj z Wolfshadem hamownie. Poniżej zamieszczam wykresy. Z tego co mówił mechanior do wyniku trzeba dodać 2% z powodu strat podczas hamowania spowodowane warunkami, w których odbywały się pomiaru.
Przy okazji sprawdziliśmy jaka jest różnica w pomiarze między standardową obudową i filtrem powietrza (kolor czerwony) a zmodzoną przez Wolfshada puchą i sportową wkładkę K&N (kolor niebieski).
Pozdrawiam
Mishi
Mishi, a to w sumie ciekawosta z Twoja moca, bo jezeli nie pomylillem niczego w swojej pamieci, to po Twoim VIN wychodzilo w fascie, ze masz jednostke sr20del
Tym samym potwierdzasz moja teorie, ze nie wazne jaka jednostke pokazuje, to liczy sie wzmianka w szczegolach wyposazenia dotyczaca obnizonej mocy (a tego u Ciebie nie bylo).
Czekam tez z niecierpliwoscia na wyniki wyniki hamownii po kolejnych modach i zbieram pieniadze na wiosne
Pozdrawiam
Tym samym potwierdzasz moja teorie, ze nie wazne jaka jednostke pokazuje, to liczy sie wzmianka w szczegolach wyposazenia dotyczaca obnizonej mocy (a tego u Ciebie nie bylo).
Czekam tez z niecierpliwoscia na wyniki wyniki hamownii po kolejnych modach i zbieram pieniadze na wiosne
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
HeY
Korzystając z chwili wolnego Wolfshada oraz z dobrej pogody w końcu dzisiaj wleciał wałek ssący z GT oraz został wykonany mod rozrządu. Autko po ww. zabiegu wyraźnie zaczęło być żwawsze lepiej przyspiesza i zbiera się bardziej z dołu. Po święcie odwiedzamy hamownię także będzie widać efekt naszych prac. Dam znać w przyszłym tygodniu co hamownia wykazała.
Pozdrawiam
Mishi
Korzystając z chwili wolnego Wolfshada oraz z dobrej pogody w końcu dzisiaj wleciał wałek ssący z GT oraz został wykonany mod rozrządu. Autko po ww. zabiegu wyraźnie zaczęło być żwawsze lepiej przyspiesza i zbiera się bardziej z dołu. Po święcie odwiedzamy hamownię także będzie widać efekt naszych prac. Dam znać w przyszłym tygodniu co hamownia wykazała.
Pozdrawiam
Mishi
świetnie się prezentuje short shifter, gdzie go kupiłeś?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B