Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-11-20, 12:16

Hey, czy po wycieniowaniu oski czuc jakas poprawe? Mozesz na PW napisac ile za ten zabieg? :)

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-11-20, 18:51

delus8307 generalnie auto już śmiga, co do wyrobienia się z projektem tak jak planuję... to obstawiam wiosnę, teraz nie mam za bardzo czasu ani $$$ a po głowie chodzi mi jeszcze parę rzeczy do zrobienia ;) na spota pewnie pojadę z Mishi


Kwietas zakładam że poprawa jest ale nie mam jeszcze dopracowanej mapy paliwa i za mało km zrobiłem na tym silniku przed modami aby odczuć różnicę.
Ceny Tobie teraz nie podam, miałem to zrobione po przyjacielsku, spytam się za ile zrobi to dam Ci znać.

[ Dodano: 2014-11-22, 19:35 ]
Sprzęgło dzisiaj wymieniłem i w końcu lepi jak należy, przy okazji wpadła nowa osłona przegubu zewnętrznego :)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2014-11-23, 00:21

HeY

I jak po zmianie odczuwasz jazdę. Wiadomo, że już się nie ślizga więc jak wrażenia?

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-11-23, 22:55

Mishi, nareszcie wiem jak auto przyspiesza, sprzęgło lepi rewelacyjnie :)

ps, dzięki za dzisiejszego mini spota ;)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2014-11-24, 00:04

HeY

Hehe nie ma za co:) Dzięki za przejażdżkę. Autko na prawdę zapitala jak szalone. Gratki za furkę bo robi wrażenie:)

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-12-17, 14:11

Dzisiaj wleciały nowe świeczki Irydowe Denso, zobaczymy jak się sprawdzą :)

Obrazek
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2014-12-17, 22:40

HeY

I jak poczułeś jakąś różnicę po wymianie świeczek?

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-12-17, 22:52

Wolfshade, widzę magnetyzer powietrza :] No i podłączam się do pytania Mishiego, czy jest jakaś różnica?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2014-12-18, 02:39

myslalem ze ludzie juz przestali sie nacinac na te magnetyzery.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2014-12-18, 08:13

Hej!

Porównując ze starymi świeczkami z którymi kupiłem ten silnik to pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne, odpala dosłownie na dotyk, kultura pracy jakby lepsza.

janusz, Ty się wszystkiego dopatrzysz ;) magnetyzer mam już z 10 lat, dostałem go kiedyś w prezencie do poprzedniego auta, od razu mówię - czy coś daje to nie wiem, ale jak już jest to go nie wyrzucę :)

[ Dodano: 2015-01-16, 13:08 ]
W końcu przyszedł kres na mój stary akumulator, a zwlekałem z tym naprawdę długo.
Z braku wystarczającej ilości miejsca na stożek z osłoną postanowiłem kupić aku w mniejszej skrzynce, dzięki temu zaoszczędziłem ok. 4cm. Wybór padł na BOSCH SILVER S5 54ah 530a. Do końca nie jestem przekonany czy to będzie strzał w dziesiątkę, czy też kolano, czas pokaże :)

Obrazek

[ Dodano: 2015-01-25, 12:00 ]
Taki mały plan na przyszłość, cierpliwie sobie poczekają :mrgreen:

Obrazek

oraz zmiana wiosną na det3 i podniesienie odcinki metodą FI, dzięki temu obejdzie się bez zmiany kwarcu w ecu...

Obrazek


Niestety w najbliższym czasie muszę zabrać się za rozrusznik, który staje się coraz bardziej kapryśny :/
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2015-01-25, 13:03

HeY

W końcu pokazałeś co dzieję się w projekcie. A plany są konkretne.

Powodzenia:)

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
nismo46
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2012-02-22, 13:54
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: nismo46 » 2015-01-25, 13:16

z hebla bedziesz Pan zadowolony ;)
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2015-01-25, 13:20

Aku do bagiery , zaciski w kolor i adaptery na 320 ;) , a det 3 tez sobie musze sprawic bo 2 to jednak mało :/

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2015-01-25, 13:33

nismo46, z heblami to się do Ciebie jeszcze uśmiechnę na PW :)

radziejwwl, przeniesienie aku u mnie odpada - generalnie mam tam wygospodarowane miejsce na instalacje i skrzynie z wzmacniaczem, a muszę mieć jeszcze gdzie zakupy wkładać jak z żonką jadę, w końcu to auto rodzinne jest ;)

zaciski paluję pomalować na czarno + srebrny napis, ma być dyskretnie i ze smakiem, ale co z tego wyjdzie to zobaczymy ;)
Ostatnio zmieniony 2015-01-25, 14:05 przez Wolfshade, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
nismo46
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2012-02-22, 13:54
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: nismo46 » 2015-01-25, 13:47

Wolfshade, spoko wal smialo;)
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2015-01-25, 14:10

Jak któryś z Was będzie pozbywał się Ecumastera to dajcie znać :-)

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2015-01-25, 14:15

Wolfshade, jak masz jakie kolwiek pytania co do hamulcow to wal , przerobilem juz je w kazda strone :D

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2015-01-25, 18:20

radziejwwl, pytania to ja będę miał, bo z tego tematu jeszcze lekcji nie odrobiłem ;)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2015-01-25, 23:34

Spoko znam na wylot ;)

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2015-01-26, 18:51

W wolnym czasie pociągnąłem instalację z selenoidów do kabiny i podłączyłem diodę, teraz mam wskaźnik ekonomicznej jazdy ;) a przy okazji pewność, że ecu działa jak należy :)

poniżej krótki filmik :

http://youtu.be/fUZreDrP5oQ
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-01-26, 18:58

Hmmm...nie lepiej z ecumastera było ?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2015-01-26, 19:01

vixo, wolałem mieć pewność, że idzie prąd do selenoidów
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-01-26, 19:06

Rozumiem :D ale takie rzeczy to akustycznie idzie wyhaczyć :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2015-01-26, 19:09

Wolfshade pisze:Taki mały plan na przyszłość, cierpliwie sobie poczekają :mrgreen:
Miałem set na tarczy 30mm grubości,jak w S14 powinno być na klocku Ferodo Premier i płynie Ferodo DOT4,powiem szczerze że nie byłem w 100% zadowolony,uważam że trzeba było pompę wydajniejszą do tego zapodać i by była pełnia szczęścia...no ale już po temacie.

Co kombinujesz wstawić do tego?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2015-01-26, 19:09

vixo, jasne że idzie akustycznie wyhaczyć, ale ja jestem z tych ludzi co lubią też widzieć ;)

[ Dodano: 2015-01-26, 19:14 ]
Rysiu83, planuję dać też tarcze 30mm z s14 i do tego jakieś dobre klocki, płyn hamulcowy ferrodo Dot4 mam cały czas i zmieniam co roku, co do pompy to zobaczę jak to u mnie wyjdzie po zmianie, jeśli będzie coś nie stykało to pewnie pomyślę nad wydajniejszą, ale czas pokaże co z tego wyjdzie...
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2015-01-26, 19:19

ja to nie wiem, mam VVL , latam na secie ori GT tyle że wsio nowe zregenerowane na tip top i nie narzekam :) gdzie mazurskie drogi wymagają nie raz ostrego hamowania przed zakrętami ;)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2015-01-26, 19:21

No więc właśnie...po powrocie do seryjnego hebla też stwierdziłem lepsze hamowanie i 4 tłoczki też rozbierane były,smarowane itp,itd.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2015-01-27, 08:20

Spoko, na bank zdam relację jakie będą moje odczucia w porównaniu z zadbaną serią (co roku rozkręcam i czyszczę)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2015-01-27, 14:59

Bez lepszej pompy 4 tłoczek nie bedzie extra hamowac.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Niedział
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2013-03-01, 07:06
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Niedział » 2015-01-27, 21:48

największa szkoda ,że nie wchodzą na oryginalne "Nissanowskie" Ronale w 16", bo bym dawno je zaadoptował :-(
A co do pompy to czy BM 50 wystarczy do tych zacisków ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”