Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Cichociemna, czyli WP11.144 by VILQ

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-02-04, 21:28

a takie zamieszanie było wokół tego starego silnika i już wiadomo co było przyczyną :-P Się wszyscy uwzięli na te VE, no cóż wcale się nie dziwie :-D
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2013-02-05, 00:52

Ok - nie... to nie bedzie VE :P

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2013-02-05, 07:08

To strzelam, ze to bedzie seryjny DET :mrgreen: Chyba, ze masz asa w rekawie i wyciagniesz z niego VQ :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-02-05, 07:10

bedzie sr20de koniec ot
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2013-02-05, 07:32

Ad@mus pisze:bedzie sr20de koniec ot
Dokładnie :)

Nie wiem czemu swap musi być jednoznaczny z innym silnikiem :P

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2013-02-05, 07:49

VILQ pisze:
Nie wiem czemu swap musi być jednoznaczny z innym silnikiem :P
Po prostu juz do tego przywykliśmy na tym Forum :D

Awatar użytkownika
Misiek
fanatyk nissana
Posty: 1360
Rejestracja: 2009-12-07, 23:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Misiek » 2013-02-05, 11:46

Owijałeś kolektor bandażem??
Adams miał teorię związaną ze swoją Primerą... zaczęła mu brać olej po montażu kolektora...
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2013-02-05, 12:42

Misiek pisze:Owijałeś kolektor bandażem??
Adams miał teorię związaną ze swoją Primerą... zaczęła mu brać olej po montażu kolektora...
nie wiem jakie może to miec powiązanie ?? Misiek napiszesz coś więcej na ten temat ?
Dark Shadow

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-02-05, 13:24

Chodzi o rozluźnienie wydechu, czyli nie utrzymanie ciśnienia zwrotnego w układzie ale u Wilq'a nie nie robiłem mega luźnego wydechu więc ta teoria raczej odpada. Na końcu jest duża puszka a nie a'la Mugen
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Misiek
fanatyk nissana
Posty: 1360
Rejestracja: 2009-12-07, 23:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Misiek » 2013-02-05, 13:38

BaSsGrU, nie pamiętam, Adams pucując po kolei każdą śrubkę do jakiejś teorii doszedł :-) Może się tu wypowie, podrzuce mu linka.
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-02-05, 13:41

MacGayver pisze:Chodzi o rozluźnienie wydechu, czyli nie utrzymanie ciśnienia zwrotnego w układzie ale u Wilq'a nie nie robiłem mega luźnego wydechu więc ta teoria raczej odpada. Na końcu jest duża puszka a nie a'la Mugen
MacGayver, taka sama, jak u mnie?
Bo mi też nie znika olej (zużycie w okolicach 0,5l/10tys. km), a od lutego/marca jeżdżę na SSAC-u 4-2-1 plus przelot na seryjnej średnicy 55mm. Przy czym ja mam LPG i do tego raczej piłuję samochód (ale dopiero rozgrzany) :lol:
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2013-02-05, 13:55

Misiek - jeszcze nie owijalem

MacGayver - moze w koncu sie dowiem chocby na pw co tam za tlumiki siedza ;)

Moja brala olej od momentu zakupu, a patrzac na klawiature to poprzedni wlasciciele mocno silnik zaniedbali ...

Obrazek

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-02-05, 15:34

wod2u pisze:MacGayver, taka sama, jak u mnie?
Bo mi też nie znika olej (zużycie w okolicach 0,5l/10tys. km), a od lutego/marca jeżdżę na SSAC-u 4-2-1 plus przelot na seryjnej średnicy 55mm. Przy czym ja mam LPG i do tego raczej piłuję samochód (ale dopiero rozgrzany) :lol:
też masz taką dużą puszkę? jak tak to macie to samo. A co do zużycia 0.5l na 10 000km to jest jak najbardziej naturalne. Jeśli od wymiany do wymiany nie musisz uzupełniać a jedynie schodzi na bagnecie w siatce to jest bardzo dobrze :)

VILQ, mówiłem Ci że nie wiem od czego bo idę na magazyn i biorę tłumik :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2013-02-06, 00:54

W moim wypadku chodziło o bardzo prostą sprawę - przynajmniej dla GA16 kolektory 4-2-1 typu SSAC często przechodzą bardzo blisko miski olejowej. Do tego stopnia, że przegrzewają olej, który robi się za rzadki co z kolei prowadzi do różnych nieciekawych powikłań... :/

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2013-02-06, 06:53

Faktycznie jest blisko, ja owinąłem przy misce bandziorem i już tak nie promieniuje na miskę.
Dark Shadow

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2013-02-06, 15:47

Cichociemna dziś zawitała u dr. Bodka na transplantacje :)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-02-06, 16:04

Tymczasem:

Obrazek

:)

P.S.
Jakość plastikowej optyki :D
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2013-02-06, 16:12

Polifta znowu wsadzasz czy zwykłą 131 konną?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-02-06, 16:43

Z tego co wiem to wjeżdża DEH, czyli albo 143 albo 150KM.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
MichałB86
fanatyk nissana
Posty: 801
Rejestracja: 2009-12-17, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichałB86 » 2013-02-06, 16:56

Modzelitto pisze:Z tego co wiem to wjeżdża DEH, czyli albo 143 albo 150KM.

Z tego co ja wiem To SR20DE od P11.144 :-P ;-)

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2013-02-06, 17:13

Z tego co ja widzę to kolektor ssący nie jest płaski,czyli to nie polift :-P
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2013-02-06, 17:23

A z tego co ja wiem silnik jest od "Wujka Sama" wiec ilu jest konny to nie mam pojecia :P
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2013-02-06, 17:26

Na bank pomiędzy 115 a 150 :lol:
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-06, 18:30

Ja wiem, ale nie powiem :D

Awatar użytkownika
MichałB86
fanatyk nissana
Posty: 801
Rejestracja: 2009-12-17, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichałB86 » 2013-02-06, 18:34

To inne pytanie komu VILQ się chwalił. :-D :-P

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2013-02-06, 19:33

Rysiu - kolektor zostaje moj - wlatuje tylko slupek :)

MichałB86 - raczej z kim rozmawial :P

Awatar użytkownika
MichałB86
fanatyk nissana
Posty: 801
Rejestracja: 2009-12-17, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichałB86 » 2013-02-06, 19:59

VILQ pisze:Rysiu - kolektor zostaje moj - wlatuje tylko slupek :)

MichałB86 - raczej z kim rozmawial :P
No fakt rozmawiał. ;-) To nie trzymaj nas w niepewności co wlatuj :-P

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2013-02-06, 22:21

VILQ pisze:Rysiu - kolektor zostaje moj - wlatuje tylko slupek :)
OK,ale sądząc po kolektorze jest to silnik

1. DEH z almery GTI
2. Przedliftowe SR20
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-07, 06:37

1. DEH z almery GTI
Tam jest high port

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-02-07, 08:25

Bombel co Ty mówisz? :-) High Port był Sunnym GTi i chyba w eGT
QG15+
;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”