Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-24, 20:37

Odma 3 częściowa wyszła... chłopak w konstancinie wejście do odmy zrobił przy samej turbinie, i z pokrywy zaworów rurka musi na sam dól schodzić - mi też się to nie podoba, bez łamania przewodu jednak jakoś ją doprowadziłem, z czasem dobrze by było zrobić cały dolot 3" a nie mieszaninę 70 i 76mm... no i przede wszystkim odmę wspawać na wysokości drugiego kolanka gumowego...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-24, 22:00

Mam chłopaki pytanko odnośnie tego adaptera przepustnicy.... z ciekawości ile za taki adapter zapłaciliście ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-24, 23:26

Panu dałem kolektor wraz z przepstnicą powiedziałem co i jak, pan zaprojektował i wykonał, dołożył parę śrubek i wziął 150zł... jeszcze dorobił taką małą zaślepkę w miejsce silniczka krokowego ale śrubek już nie dorzucił...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-06-24, 23:44

Dzięki Limon za foteczki i relację...no i ogólnie za pomoc przy aucie. Dla Coobcia też gratki oczywiście za wszystko :) :) :)

Dzisiaj późnym wieczorem jeszcze jedno poprawienie zapłoniku oraz test czy jest bezpiecznie i już można latać :) Ciekawe co dało kręcenie wałeczkami....trzeba będzie po pensji podjechać na hamkę i sprawdzić :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-25, 03:44

Doszły mnie słuchy, że do Ryk 10-ego się przymierzasz?
Dzisiaj ostatni termin na zapisy :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-06-25, 10:58

Dajesz żuru do ryk złoić kilka seatowskich dup! Ale oni chyba mają kategorię tylko dla siebie żeby nie było że żaden seat nie stanie na podium (no może oprócz diesel)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-06-25, 11:21

Niestety jak na razie moja sytuacja finansowa mi nie pozwala na takie przyjemności. Nawet na paliwo nie ma. Szukam oszczędności gdzie się da zresztą ;)

Auta nie sprzedam, nie ma bata ;) więc przeczekam troszkę i ruszam dalej z projektem. Na razie to doładować muszę miesięczny bilecik i w drogę ;) hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-06-25, 13:21

zuru witaj w klubie ja tez na miesiecznym :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-25, 20:11

Może ja twoim wozem pojadę i za swoje go zatankuje, xTomek mnie ciśnie bym jechał swoim Sunnym a nic w nim nie zdłubałem i nie mam motywacji by nim startować...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BTB
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2010-06-10, 17:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BTB » 2010-06-26, 00:01

Coobcio pisze:Może ja twoim wozem pojadę i za swoje go zatankuje, xTomek mnie ciśnie bym jechał swoim Sunnym a nic w nim nie zdłubałem i nie mam motywacji by nim startować...
Sciskaj co trzeba i ruszaj Ve ;-)

Gratki za projekt !! :cool:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-26, 21:47

Kolega zmajstrował już film jak to szybko, sprawnie i w profesjonalnych warunkach był przeprowadzany SWAP tego SR20VE w bude Zura :)

Oto i on: http://www.youtube.com/watch?v=Yd0qrDdvI6c

Miłego oglądania i przepraszam za wulgaryzmy kolegów podglądaczy :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-26, 22:26

Czyżby garaż Kiviego??

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-27, 00:03

Nie to Coobcio Garage nr 3 albo 4 zależy jak licząc :mrgreen:

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2010-06-27, 15:10

nooooo!!! gratulacje panowie, piękna sprawa VEt, to teraz wjeździć się w wóz i atakować jakiegoś grubego zwierza :mrgreen:

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-06-27, 19:38

no filmik mega :)

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-07-01, 20:13

Co jest grane? 4 dni minęły i ciągle cisza? Fura jeździ, stoi czy robi za kwietnik ? :-P

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-01, 22:05

Andrzej pisze:Co jest grane? 4 dni minęły i ciągle cisza? Fura jeździ, stoi czy robi za kwietnik ? :-P
A jeździ, jeździ, ale nie dużo ;) Na razie (odpukać) wszystko jest w porządku. Jak jeździ się spokojnie, to jakoś mało pali nawet teraz :) Po pensji dostanie pełny bak w nagrodę za dobre sprawowanie + zrobię realne sprawdzenie spalania, no i do Coobcia jedziemy jeszcze popraweczki delikatne zrobić i schamować może (kręcenie wałkami etc, zapłon etc.)

Będziemy się również zastanawiać co z wtryskami większymi i IC + rurki inaczej jakoś, żeby na wyjście z 2ch stron ICEK był a nie jak teraz na jedną.

Jak coś będzie wiadomo, damy znać :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-02, 11:13

Chyba 300 KM na horyzoncie !!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-02, 14:54

No koniecznie trzeba złamać tą granice ;) :mrgreen:

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-02, 15:22

I koniecznie doprowadzić jakieś N/A do 250/250. Wtedy zobaczymy :-P ... na 1/4 albo 1/8. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-02, 17:13

Tak jest panie Zuru, tankuj wóz do pełna wpadaj na popraweczki i bijemy na hamkę...
Ciekawe jak wałeczki trzeba będzie poustawiać by optymalnie było, puki co masz optymalnie ale pod N/A :P

Co do wtrysków to mam sprawdzone 370ccm to jest jakieś 10% większe jak dotychczasowe, tak kminię czy do Ciebie je pakować czy do jakiegoś bardziej softowego turbo komuś tam a Tobie odrazu zapodać z Subaru Imprezy STI żółte 550ccm i problem do 330-350KM załatwiony :)

Obecnie masz 330ccm, na 0,5 bara wyrabiają na maksa czyli 250KM a na te 280KM wyrobię 370ccm, tam ten dodatkowy wtrysk może dokarmiać ekstra 20-30KM i też będzie gitarra :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-06, 00:43

Tak wiec dzisiaj były delikatne dopieszczenia wozu :mrgreen: Naprawde juz bardzo fajnie sie odpycha :-)

2 filmiki z dziś:
http://www.youtube.com/watch?v=j6cZY6KzQyU

http://www.youtube.com/watch?v=da2BZBQ2Y5A

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-06, 01:32

Aj ciemne to podświetlanie ma Zuru - niech sobie sam coś nakręci za dnia :D
Ps. jak wrażenia z jazdy po dopieszczaniu ?

Pss. Jakaś masakra normalnie jest bo udało się maszynę wystroić praktycznie na głównych wtryskach, dodatkowy nie wiele pomaga i to tylko w zakresie 3000 do 5000obr.min gdzie następuje przeładowanie...

Obstawiam że skoro seryjne wtryski paliwa dają radę to że Albo jest bardzo mało mocy tzn. mniej jak 250KM albo nie są one seryjne :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-06, 05:51

Nakręci się coś za dnia niebawem :)

Do domu dojechałem bez niespodzianek i auto odpycha się elegancko, a co najważniejsze bezpiecznie (wycofany zapłonik jeszcze). Nie ma już tego stuku takiego jak wcześniej a to było b.ważne dla mnie, bo w poprzednim silniku czasami stukało i się po jakimś czasie zysrało ;)

Z tymi wtryskami rzeczywiście dziwna sprawa....trzeba by uderzyć na hamkę i sprawdzić na tych ustawieniach teraz jak wyjdzie - mapa 0 i mapa 1. Później ew. sprawdzenie wałków na hamce i to będzie na tyle.

Następne kroki, to może wtryski od Żabka, jeśli dzisiaj będzie tak miły i je wypożyczy :P Wtedy wywali się w ogóle ten dodatkowy i powinno nam starczyć paliwka na długo :)

Na działeczce muszę zrobić jakiś projekcik "osłonięcia" (odgrodzenia) stożka od reszty kabiny i silnika + doprowadzić może dolocik z nadkola, aby na niego coś dmuchało.
Jak macie jakieś pomysły, albo jest od kogo ściągnąć taki patent na gotowo (materiały i pomysły) :P to chętnie wysłucham...może jakieś linki? :)

IC lada dzień trzeba zamówić...może chociaż taki jak u Bombla, a może coś większego? Zobaczymy ile się zmieści ;) Trzeba go koniecznie zrobić + ten dolot i będzie dużo chłodniej i tym samym mniejszy stuk co się równa = bardziej doje***y zapłonik ;) To by było na tyle na dziś :D Jak ktoś ma jakieś pomysły, co i jak poprawić to proszę pisać :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-06, 09:22

Filmik trzeba koniecznie nagrać

IC to zuru to najwiekszy jaki wejdzie :mrgreen:

A co do dolotu to myślę że najlepszym wyjściem było by przeniesienie Aku do bagażnika wtedy zyskali byśmy bardzo dużo miejsca pod maską :-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-06, 10:04

Ja już dałem Zurowi odpoweidniego linka a wkleję go i tu:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=332

To co u Bombla ale o 5cm wyższy coby zapłonem troszkę się pobawić w tak doprężonym silniku :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-06, 23:57

Na razie zanim wejdzie IC nowy, czy nowe wtryski, trzeba by dopieścić to co jest.....chwilowo średnio auto się zachowuje, trzeba by może podstroić delikatnie i potestować dłużej, żeby wyeliminować błedy, które ciągle dolegają. Mam nadzieje, że w końcu się kiedyś uda...i będzie elegancko tip top.

P.S
Można ściągnąć ew. turbo i zostawimy zwykłe dupowożące VE ;) Sam już nie wiem....chce żeby było dobrze i bez problemów...nawet kosztem mniejszej mocy. Trzeba pomyśleć i skończyć ładnie projekcik w końcu. Szkoda tylko kasy która weszła w uturbienie w sumie :razz: No i jak by nie patrzyć, projekt całkiem oryginalny jak na razie......
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-07, 00:14

Nie ukrywam że straszne chuśtawki nastroju ma to twoje auto, raz ma stuk raz go nie ma ten AFR mu się zmienia...

Wczoraj z pól baku przeoraliśmy i nie było z niczym najmniejszych problemów fakt że było późno, chłodniej i bez stania w korkach... :p
Najlepsze było jak na 1 barze auto szło tylko z głównych wtrysków bez pomocy dodatkowego a AFR do 5000 był w granicach 12,6 czyli tak średnio ale powyżej 5000 spadało do 10,8 :P

Ps. Dwa rozwiązania widzę żeby to zrobić raz a porządnie:

1) Wystroić wóz z odpiętą sondą lambda by była sztywna mapa i świeciło się CE
2) Wykorzystać ECU Mastera jako Stand Alona do sterowania wtryskami - wówczas nie będzie odcinki i wielu innych ograniczeń z ilością paliwa narzucanych przez seryjne ECU

I jeszcze jest jedna opcja bo coś strasznie niskie napięcie masz na przepływomierzu powietrza trzeba zbadać czy nie ma na nim spadku napięcia zasilającego...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

eszi
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-21, 16:44
Lokalizacja: Konstancin City

Post autor: eszi » 2010-07-07, 16:50

Oby tylko to wszystko nie skończyło się ponownie awarią motoru, bo szkoda gdyż to już VE.

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-07-07, 17:44

A nie łatwiej by było podłączyć innovate LC-1 do ECU zamiast oryginalnej lambdy, można tam ustawić afr jaki się che i nie będzie problemów z CE oraz będzie bezpiecznie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”