[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Odma 3 częściowa wyszła... chłopak w konstancinie wejście do odmy zrobił przy samej turbinie, i z pokrywy zaworów rurka musi na sam dól schodzić - mi też się to nie podoba, bez łamania przewodu jednak jakoś ją doprowadziłem, z czasem dobrze by było zrobić cały dolot 3" a nie mieszaninę 70 i 76mm... no i przede wszystkim odmę wspawać na wysokości drugiego kolanka gumowego...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Panu dałem kolektor wraz z przepstnicą powiedziałem co i jak, pan zaprojektował i wykonał, dołożył parę śrubek i wziął 150zł... jeszcze dorobił taką małą zaślepkę w miejsce silniczka krokowego ale śrubek już nie dorzucił...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dzięki Limon za foteczki i relację...no i ogólnie za pomoc przy aucie. Dla Coobcia też gratki oczywiście za wszystko
Dzisiaj późnym wieczorem jeszcze jedno poprawienie zapłoniku oraz test czy jest bezpiecznie i już można latać Ciekawe co dało kręcenie wałeczkami....trzeba będzie po pensji podjechać na hamkę i sprawdzić
Dzisiaj późnym wieczorem jeszcze jedno poprawienie zapłoniku oraz test czy jest bezpiecznie i już można latać Ciekawe co dało kręcenie wałeczkami....trzeba będzie po pensji podjechać na hamkę i sprawdzić
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Niestety jak na razie moja sytuacja finansowa mi nie pozwala na takie przyjemności. Nawet na paliwo nie ma. Szukam oszczędności gdzie się da zresztą
Auta nie sprzedam, nie ma bata więc przeczekam troszkę i ruszam dalej z projektem. Na razie to doładować muszę miesięczny bilecik i w drogę hehe
Auta nie sprzedam, nie ma bata więc przeczekam troszkę i ruszam dalej z projektem. Na razie to doładować muszę miesięczny bilecik i w drogę hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Może ja twoim wozem pojadę i za swoje go zatankuje, xTomek mnie ciśnie bym jechał swoim Sunnym a nic w nim nie zdłubałem i nie mam motywacji by nim startować...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kolega zmajstrował już film jak to szybko, sprawnie i w profesjonalnych warunkach był przeprowadzany SWAP tego SR20VE w bude Zura
Oto i on: http://www.youtube.com/watch?v=Yd0qrDdvI6c
Miłego oglądania i przepraszam za wulgaryzmy kolegów podglądaczy
Oto i on: http://www.youtube.com/watch?v=Yd0qrDdvI6c
Miłego oglądania i przepraszam za wulgaryzmy kolegów podglądaczy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A jeździ, jeździ, ale nie dużo Na razie (odpukać) wszystko jest w porządku. Jak jeździ się spokojnie, to jakoś mało pali nawet teraz Po pensji dostanie pełny bak w nagrodę za dobre sprawowanie + zrobię realne sprawdzenie spalania, no i do Coobcia jedziemy jeszcze popraweczki delikatne zrobić i schamować może (kręcenie wałkami etc, zapłon etc.)Andrzej pisze:Co jest grane? 4 dni minęły i ciągle cisza? Fura jeździ, stoi czy robi za kwietnik ?
Będziemy się również zastanawiać co z wtryskami większymi i IC + rurki inaczej jakoś, żeby na wyjście z 2ch stron ICEK był a nie jak teraz na jedną.
Jak coś będzie wiadomo, damy znać
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tak jest panie Zuru, tankuj wóz do pełna wpadaj na popraweczki i bijemy na hamkę...
Ciekawe jak wałeczki trzeba będzie poustawiać by optymalnie było, puki co masz optymalnie ale pod N/A
Co do wtrysków to mam sprawdzone 370ccm to jest jakieś 10% większe jak dotychczasowe, tak kminię czy do Ciebie je pakować czy do jakiegoś bardziej softowego turbo komuś tam a Tobie odrazu zapodać z Subaru Imprezy STI żółte 550ccm i problem do 330-350KM załatwiony
Obecnie masz 330ccm, na 0,5 bara wyrabiają na maksa czyli 250KM a na te 280KM wyrobię 370ccm, tam ten dodatkowy wtrysk może dokarmiać ekstra 20-30KM i też będzie gitarra
Ciekawe jak wałeczki trzeba będzie poustawiać by optymalnie było, puki co masz optymalnie ale pod N/A
Co do wtrysków to mam sprawdzone 370ccm to jest jakieś 10% większe jak dotychczasowe, tak kminię czy do Ciebie je pakować czy do jakiegoś bardziej softowego turbo komuś tam a Tobie odrazu zapodać z Subaru Imprezy STI żółte 550ccm i problem do 330-350KM załatwiony
Obecnie masz 330ccm, na 0,5 bara wyrabiają na maksa czyli 250KM a na te 280KM wyrobię 370ccm, tam ten dodatkowy wtrysk może dokarmiać ekstra 20-30KM i też będzie gitarra
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak wiec dzisiaj były delikatne dopieszczenia wozu Naprawde juz bardzo fajnie sie odpycha
2 filmiki z dziś:
http://www.youtube.com/watch?v=j6cZY6KzQyU
http://www.youtube.com/watch?v=da2BZBQ2Y5A
2 filmiki z dziś:
http://www.youtube.com/watch?v=j6cZY6KzQyU
http://www.youtube.com/watch?v=da2BZBQ2Y5A
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Aj ciemne to podświetlanie ma Zuru - niech sobie sam coś nakręci za dnia
Ps. jak wrażenia z jazdy po dopieszczaniu ?
Pss. Jakaś masakra normalnie jest bo udało się maszynę wystroić praktycznie na głównych wtryskach, dodatkowy nie wiele pomaga i to tylko w zakresie 3000 do 5000obr.min gdzie następuje przeładowanie...
Obstawiam że skoro seryjne wtryski paliwa dają radę to że Albo jest bardzo mało mocy tzn. mniej jak 250KM albo nie są one seryjne
Ps. jak wrażenia z jazdy po dopieszczaniu ?
Pss. Jakaś masakra normalnie jest bo udało się maszynę wystroić praktycznie na głównych wtryskach, dodatkowy nie wiele pomaga i to tylko w zakresie 3000 do 5000obr.min gdzie następuje przeładowanie...
Obstawiam że skoro seryjne wtryski paliwa dają radę to że Albo jest bardzo mało mocy tzn. mniej jak 250KM albo nie są one seryjne
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nakręci się coś za dnia niebawem
Do domu dojechałem bez niespodzianek i auto odpycha się elegancko, a co najważniejsze bezpiecznie (wycofany zapłonik jeszcze). Nie ma już tego stuku takiego jak wcześniej a to było b.ważne dla mnie, bo w poprzednim silniku czasami stukało i się po jakimś czasie zysrało
Z tymi wtryskami rzeczywiście dziwna sprawa....trzeba by uderzyć na hamkę i sprawdzić na tych ustawieniach teraz jak wyjdzie - mapa 0 i mapa 1. Później ew. sprawdzenie wałków na hamce i to będzie na tyle.
Następne kroki, to może wtryski od Żabka, jeśli dzisiaj będzie tak miły i je wypożyczy Wtedy wywali się w ogóle ten dodatkowy i powinno nam starczyć paliwka na długo
Na działeczce muszę zrobić jakiś projekcik "osłonięcia" (odgrodzenia) stożka od reszty kabiny i silnika + doprowadzić może dolocik z nadkola, aby na niego coś dmuchało.
Jak macie jakieś pomysły, albo jest od kogo ściągnąć taki patent na gotowo (materiały i pomysły) to chętnie wysłucham...może jakieś linki?
IC lada dzień trzeba zamówić...może chociaż taki jak u Bombla, a może coś większego? Zobaczymy ile się zmieści Trzeba go koniecznie zrobić + ten dolot i będzie dużo chłodniej i tym samym mniejszy stuk co się równa = bardziej doje***y zapłonik To by było na tyle na dziś Jak ktoś ma jakieś pomysły, co i jak poprawić to proszę pisać
Do domu dojechałem bez niespodzianek i auto odpycha się elegancko, a co najważniejsze bezpiecznie (wycofany zapłonik jeszcze). Nie ma już tego stuku takiego jak wcześniej a to było b.ważne dla mnie, bo w poprzednim silniku czasami stukało i się po jakimś czasie zysrało
Z tymi wtryskami rzeczywiście dziwna sprawa....trzeba by uderzyć na hamkę i sprawdzić na tych ustawieniach teraz jak wyjdzie - mapa 0 i mapa 1. Później ew. sprawdzenie wałków na hamce i to będzie na tyle.
Następne kroki, to może wtryski od Żabka, jeśli dzisiaj będzie tak miły i je wypożyczy Wtedy wywali się w ogóle ten dodatkowy i powinno nam starczyć paliwka na długo
Na działeczce muszę zrobić jakiś projekcik "osłonięcia" (odgrodzenia) stożka od reszty kabiny i silnika + doprowadzić może dolocik z nadkola, aby na niego coś dmuchało.
Jak macie jakieś pomysły, albo jest od kogo ściągnąć taki patent na gotowo (materiały i pomysły) to chętnie wysłucham...może jakieś linki?
IC lada dzień trzeba zamówić...może chociaż taki jak u Bombla, a może coś większego? Zobaczymy ile się zmieści Trzeba go koniecznie zrobić + ten dolot i będzie dużo chłodniej i tym samym mniejszy stuk co się równa = bardziej doje***y zapłonik To by było na tyle na dziś Jak ktoś ma jakieś pomysły, co i jak poprawić to proszę pisać
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja już dałem Zurowi odpoweidniego linka a wkleję go i tu:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=332
To co u Bombla ale o 5cm wyższy coby zapłonem troszkę się pobawić w tak doprężonym silniku
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=332
To co u Bombla ale o 5cm wyższy coby zapłonem troszkę się pobawić w tak doprężonym silniku
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Na razie zanim wejdzie IC nowy, czy nowe wtryski, trzeba by dopieścić to co jest.....chwilowo średnio auto się zachowuje, trzeba by może podstroić delikatnie i potestować dłużej, żeby wyeliminować błedy, które ciągle dolegają. Mam nadzieje, że w końcu się kiedyś uda...i będzie elegancko tip top.
P.S
Można ściągnąć ew. turbo i zostawimy zwykłe dupowożące VE Sam już nie wiem....chce żeby było dobrze i bez problemów...nawet kosztem mniejszej mocy. Trzeba pomyśleć i skończyć ładnie projekcik w końcu. Szkoda tylko kasy która weszła w uturbienie w sumie No i jak by nie patrzyć, projekt całkiem oryginalny jak na razie......
P.S
Można ściągnąć ew. turbo i zostawimy zwykłe dupowożące VE Sam już nie wiem....chce żeby było dobrze i bez problemów...nawet kosztem mniejszej mocy. Trzeba pomyśleć i skończyć ładnie projekcik w końcu. Szkoda tylko kasy która weszła w uturbienie w sumie No i jak by nie patrzyć, projekt całkiem oryginalny jak na razie......
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie ukrywam że straszne chuśtawki nastroju ma to twoje auto, raz ma stuk raz go nie ma ten AFR mu się zmienia...
Wczoraj z pól baku przeoraliśmy i nie było z niczym najmniejszych problemów fakt że było późno, chłodniej i bez stania w korkach...
Najlepsze było jak na 1 barze auto szło tylko z głównych wtrysków bez pomocy dodatkowego a AFR do 5000 był w granicach 12,6 czyli tak średnio ale powyżej 5000 spadało do 10,8
Ps. Dwa rozwiązania widzę żeby to zrobić raz a porządnie:
1) Wystroić wóz z odpiętą sondą lambda by była sztywna mapa i świeciło się CE
2) Wykorzystać ECU Mastera jako Stand Alona do sterowania wtryskami - wówczas nie będzie odcinki i wielu innych ograniczeń z ilością paliwa narzucanych przez seryjne ECU
I jeszcze jest jedna opcja bo coś strasznie niskie napięcie masz na przepływomierzu powietrza trzeba zbadać czy nie ma na nim spadku napięcia zasilającego...
Wczoraj z pól baku przeoraliśmy i nie było z niczym najmniejszych problemów fakt że było późno, chłodniej i bez stania w korkach...
Najlepsze było jak na 1 barze auto szło tylko z głównych wtrysków bez pomocy dodatkowego a AFR do 5000 był w granicach 12,6 czyli tak średnio ale powyżej 5000 spadało do 10,8
Ps. Dwa rozwiązania widzę żeby to zrobić raz a porządnie:
1) Wystroić wóz z odpiętą sondą lambda by była sztywna mapa i świeciło się CE
2) Wykorzystać ECU Mastera jako Stand Alona do sterowania wtryskami - wówczas nie będzie odcinki i wielu innych ograniczeń z ilością paliwa narzucanych przez seryjne ECU
I jeszcze jest jedna opcja bo coś strasznie niskie napięcie masz na przepływomierzu powietrza trzeba zbadać czy nie ma na nim spadku napięcia zasilającego...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM