[ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Widzę że auto wciąż u tego samego właściciela, i nadal żyje
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Ile to juz czasu?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Przecież nie może być wiecznie tak różowo... ostatnio podczas jazdy auto straciło moc, z baku doszło do mnie głośne buczenie pompy(zamiennik gss342) podnoszę maskę a tam wskazówka zegara lata od 0.5 do max 2 bar.
Zamówiłem nową pompę niby oryginał Walbro Gss342 po montażu pracowała 30 minut i miałem powtórkę z rozrywki zamontowana pompa okazała się podróbką, na szczęście kasa na koncie się zgadza więc postanowiłem dołożyć parę złotych i zamówić tym razem na bank oryginał Walbro. Dzisiaj doszła do mnie paczka, więc na dniach montaż i mam nadzieję, że będę miał już z tym spokój
Pozdrawiam!
Zamówiłem nową pompę niby oryginał Walbro Gss342 po montażu pracowała 30 minut i miałem powtórkę z rozrywki zamontowana pompa okazała się podróbką, na szczęście kasa na koncie się zgadza więc postanowiłem dołożyć parę złotych i zamówić tym razem na bank oryginał Walbro. Dzisiaj doszła do mnie paczka, więc na dniach montaż i mam nadzieję, że będę miał już z tym spokój
Pozdrawiam!
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Jednak nie wytrzymałem dzisiaj, nowa pompa założona, wleciał też nowy filtr paliwa, teraz wszystko jest jak dawniej i oby już tak zostało
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Pewnie to obecnie najbardziej zadbana i doinwestowana P11 GT w Polsce Może jakieś świeże fotki?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
adrionGT dzięki za miłe słowa Z najnowszych przypadkowych zdjęć mam tylko 2 - auto głównie w garażu stoi jak nim nie jeżdżę, więc okazji do focenia nie mam zbyt wiele, ale myślę już od dłuższego czasu aby jakąś fajną sesję zrobić
pozdrawiam,
Przemo!
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
A jaką moc ma teraz Primerka ? ☺
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Na hamownię po wymianie wałków na N1, modzie rozrządu i korekcie mapy jeszcze się nie wybrałem, ale czuć różnicę w porównaniu do serii SR20VE. Licznikowo 100km/h osiąga w 6 sekund więc jak na P11 nie wybebeszone myślę, że wynik na hamowni będzie całkiem spoko
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Hey!
Ostatnio miałem parę zapytań o swoją Nysę, a z racji tego, że nie mam za bardzo czasu na pisanie to odpowiadam już na przyszłość
- tak cały czas ją mam, ma się dobrze i nie planuję jej sprzedać
- fura nadal błyszczy, cieszy oko i daje sporo frajdy z jazdy
Pozdrawiam!
Wolfshade
Ostatnio miałem parę zapytań o swoją Nysę, a z racji tego, że nie mam za bardzo czasu na pisanie to odpowiadam już na przyszłość
- tak cały czas ją mam, ma się dobrze i nie planuję jej sprzedać
- fura nadal błyszczy, cieszy oko i daje sporo frajdy z jazdy
Pozdrawiam!
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Pięknie, tak trzymać
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Wolfshade trzymaj, dbaj, nie sprzedawaj, bo będziesz żałował - tak jak kilku chłopaków z forum
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Mishi mi cały czas to powtarza jak mantrę
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
I ma rację
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
HeY
Ano autko cały czas na chodzie. Nawet miałem nim ostatnio małą przejażdżkę.
Pozdrawiam
Mishi
Ano autko cały czas na chodzie. Nawet miałem nim ostatnio małą przejażdżkę.
Pozdrawiam
Mishi
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Powoli czas zacząć przygotowania do sezonu, a że pogoda wczoraj dopisała to na początek zabrałem się za wymianę żaróweczek przy zegarach, w końcu wszystko podświetla się jak należy
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Dzisiaj udało mi się wygospodarować trochę wolnego czasu, więc zabrałem się za wymianę oleju oraz tarcz i klocków przód (stare biły podczas hamowania), płynu hamulcowego
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Dzisiaj wleciał nowy regulator ciśnienia- stary "chińczyk Tomei" powoli zaczynał nie wytrzymywać ciśnienia. Nowy trzyma ciśnienie idealnie , posiada większą membranę a to jest zdecydowanie na plus
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Podświetlenie deski - jeśli z całej reszty żarówek do podświetlenia pościągałeś też niebieskie kapturki to w zimie, ten bursztynowy kolor sprawi, że jest cieplej Ot temperatura barwowa
Olej - z doświadczenia, 5W50 jak się nie gania po torze to męczenie silnika. 5W40 w zupełności starcza jak się czasami depcze, na 5W30 rwie aż miło i elegancko się wkręca. Ale 5W40 na lato, a na zimę 5W30 - dobór moim zdaniem idealny
Tym regulatorem to o ile zwiększyłeś ciśnienie? Na OEMie, przy sprawnej pompie paliwa po 24 latach bez problemu można mieć nominalne ciśnienie, jak w instrukcji serwisowej.
Olej - z doświadczenia, 5W50 jak się nie gania po torze to męczenie silnika. 5W40 w zupełności starcza jak się czasami depcze, na 5W30 rwie aż miło i elegancko się wkręca. Ale 5W40 na lato, a na zimę 5W30 - dobór moim zdaniem idealny
Tym regulatorem to o ile zwiększyłeś ciśnienie? Na OEMie, przy sprawnej pompie paliwa po 24 latach bez problemu można mieć nominalne ciśnienie, jak w instrukcji serwisowej.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Żaróweczeki wymieniłem wszystkie, łącznie z kontrolkami, wszytko jest teraz bez kapturków i przyznam, że barwa ciepła i przyjemna dla oka. Idealnie na zimowy wieczór choć auto zimą w garażu tylko stoi
O oleju się nie wypowiadam, choć co roku daję albo Shella albo Valvoline- teraz padło na Valvo
VE mam ustawione pod 4,2 bara tak aby przy 8tyś trzymał dobrze ciśnienie , podczas strojenia wyszło, że standardowy regulator i pompa nie dają rady i trzeba trochę podbić...
O oleju się nie wypowiadam, choć co roku daję albo Shella albo Valvoline- teraz padło na Valvo
VE mam ustawione pod 4,2 bara tak aby przy 8tyś trzymał dobrze ciśnienie , podczas strojenia wyszło, że standardowy regulator i pompa nie dają rady i trzeba trochę podbić...
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033