[ 100NX] 100NX GTS
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Jakiś czas jeździłem na ori szpilkach, jednak nakrętki łapały tylko na 6 obrotów. Zmieniłem na dłuższe, które trzeba było przyciąć.... Dystanse bez centrowania
[ Dodano: 2011-08-13, 17:58 ]
Dzisiaj podpiąłem pompę pod aku. Całość zabawy zajęła mi ok 30 min (z tym ,że kable miałem już podciągnięte do bagażnika). Teraz na stałe 14,2V. Wcześniej 13,2V przy wolnych i 11,8 przy max dodaniu gazu. Wrażenie jakby poprawiła się elastyczność.... ale w to wątpię;) Na pewno przyda się pod kolejne strojenie.
[ Dodano: 2011-08-13, 17:58 ]
Dzisiaj podpiąłem pompę pod aku. Całość zabawy zajęła mi ok 30 min (z tym ,że kable miałem już podciągnięte do bagażnika). Teraz na stałe 14,2V. Wcześniej 13,2V przy wolnych i 11,8 przy max dodaniu gazu. Wrażenie jakby poprawiła się elastyczność.... ale w to wątpię;) Na pewno przyda się pod kolejne strojenie.
Auto nawet coś tam jedzie. Wpadł map oraz wszystko zostało wystrojone od nowa. Doładowanie ustawiłem równo na 0.5bar. Niestety jeszcze nie mierzone bo albo urlopy albo na rolki nie wchodzi. Może uda się ogarnąć w przyszłym tygodniu jakieś mierzenie. Auto porusza się jakoś płynniej. Jedynie co zauważyłem to,ze temp. spalin wzrosła średnio o jakieś 50 stopni....
Poza tym naprawione zostało nadkole. Jeszcze nie pryśnięte.
Ostatnio wleciały nowe/używane korektory siły hamowania. Poza tym leję zupę i latam.
Jakieś fotki na nowych kołach..
Aktualna fota z pod maski
Poza tym naprawione zostało nadkole. Jeszcze nie pryśnięte.
Ostatnio wleciały nowe/używane korektory siły hamowania. Poza tym leję zupę i latam.
Jakieś fotki na nowych kołach..
Aktualna fota z pod maski
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
e to pikuś... Seryjne Saab potrafią mieć po 950...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dziś padło łożysko z przodu w kole. Co polecacie do n16 w dobrej cenie
Przewody chłodnicy wyglądają słabo, gdzie można nabyć dedykowane przewody silikonowe najlepiej czerwone do GTI
[ Dodano: 2011-10-08, 13:54 ]
Wpadło łożysko SKF przy okazji wymieniona linka ręcznego.
[ Dodano: 2011-11-30, 18:33 ]
Przeredagowany pierwszy post oraz aktualny wykres.
Przewody chłodnicy wyglądają słabo, gdzie można nabyć dedykowane przewody silikonowe najlepiej czerwone do GTI
[ Dodano: 2011-10-08, 13:54 ]
Wpadło łożysko SKF przy okazji wymieniona linka ręcznego.
[ Dodano: 2011-11-30, 18:33 ]
Przeredagowany pierwszy post oraz aktualny wykres.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mnie najbardziej zastanawia jak się sprzęgięłko sprawuje
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Auto podj`ego wolnym ssakiem się stało więc pytanie o sprzęgło chyba staje się nieaktualne
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dokładnie tak jak piszesz. Po przejechaniu ok 20 tys km z turbo kitem olej ze sprężarki wylał się przez wydech. Jakie było moje zdziwienie... Potrzebowałem auta do poruszania się więc szybka decyzja i mamy znowu seryjne N/A tyle ,że bez sondy. Obecnie poruszam się na miękkim aisinie, Exedy czeka na lepsze czasy. Jeszcze większe zdziwienie po wyjęciu sprzęgła - nawet się nie ułożyło przy mocy jakiej dysponował silnik. . Wraz z obniżeniem mocy zrezygnowałem z zacisków z 200 sx`a na rzecz zacisków z n16. Wleciała za to pompa hamulcowa bm50. Oprócz tego zamontowałem poduszki silnika Prothane oraz wszystkie gumy przedniego zawieszenia EnergySuspensions, sworznie 555 oraz gumy pod przekładnie ES + short od Osy.Pawel18PL pisze:Auto podj`ego wolnym ssakiem się stało więc pytanie o sprzęgło chyba staje się nieaktualne
Skrzynia pozostała długa z primery i obecnie auto zbiera sie tak:
Był nawet plan sprzedaży auta alae nie poddaje się tak łatwo. Wszystkie podstawowe klamoty po powrotu do turbo zostawiłem. Jeść nie wołają...... Jak trafi sie gt2871 lub gt25 pewnie znowu Exedy zagości pod maską.
Sergiej pewnie się doczekasz.
A tak poza tym obandażowałem kolektor i trysnąłem na czarno
Wpadła nowa dedykowana sonda lambda FAE,
spasowałem shortshiftera z osłoną z ds`a za pomocą gumki nieznanego pochodzenia
+ mod rozrządu - robiłem pierwszy raz (całkiem ciekawa sprawa )
[ Dodano: 2013-08-28, 23:32 ]
Dawno nic nie dodawałem wiec wpada nowy wykres.
Niebawem zaległe fotki.
A tak poza tym obandażowałem kolektor i trysnąłem na czarno
Wpadła nowa dedykowana sonda lambda FAE,
spasowałem shortshiftera z osłoną z ds`a za pomocą gumki nieznanego pochodzenia
+ mod rozrządu - robiłem pierwszy raz (całkiem ciekawa sprawa )
[ Dodano: 2013-08-28, 23:32 ]
Dawno nic nie dodawałem wiec wpada nowy wykres.
Niebawem zaległe fotki.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Oczywiście spec jest tu najważniejszy Chociaż szału nie ma,więc.
SR20DE
wałki 256 HKS + regulowane koła
SSAC 2,5 dalej przelot 2,25 na dwóch tłumikach
Dolot p11 + WAI na starym stożku.
Strojenie.
Chyba dobiłem do seryjnego VE. Może koś ma jakieś sugestie co dalej bez ruszania silnika ?
Zaległa fotka z prac przy zawieszeniu z tyłu
Rozpórka od Foo
SR20DE
wałki 256 HKS + regulowane koła
SSAC 2,5 dalej przelot 2,25 na dwóch tłumikach
Dolot p11 + WAI na starym stożku.
Strojenie.
Chyba dobiłem do seryjnego VE. Może koś ma jakieś sugestie co dalej bez ruszania silnika ?
Zaległa fotka z prac przy zawieszeniu z tyłu
Rozpórka od Foo
Ostatnio zmieniony 2014-10-28, 22:01 przez podj, łącznie zmieniany 1 raz.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Modzelitto właśnie działam w temacie usprawnienia układu dolotowego dlatego poproszę wszystkich o szybką i pewna odpowiedź: czy ITB z gtir pasuje p&p do głowicy z low porta
Jeżeli chodzi o zapłon to ustawiony jest mega porządnie. Jedynie wałkami można by jeszcze pokręcić.
[ Dodano: 2013-09-04, 12:23 ]
ITB nabyte, czekam na paczkę i zobaczymy co z tego wyjdzie
Jeżeli chodzi o zapłon to ustawiony jest mega porządnie. Jedynie wałkami można by jeszcze pokręcić.
[ Dodano: 2013-09-04, 12:23 ]
ITB nabyte, czekam na paczkę i zobaczymy co z tego wyjdzie
Paczka doszła i jeden dzień za późno:) Przez weekend trwały włśnie prace związane z podwoziem. A propos.W między czasie postanowiłem naprawić skrzynie z wyskakującą piątką z n14GTI aby wrócić do krótszej. Okazało się,że piąte biegi w skrzyni z GA16DS (możliwe ,że z DE też) i SR są takie same więc podmieniłem. Dodatkowo lżejsze koło zamachowe~6kg. Nowy docisk Exedy, twardszy niż wcześniejszy aisin. Łożyska wyciskowe też w ds i sr są takie same więc też podmieniłem na nowe z ds`a. W poprzedniej skrzyni olej wyglądał jak nowy więc zostawiłem jako przejściowy. I w tym momencie przydały by się fanty z paczkifoo pisze:Heleu, pocztą pantoflową doszły mnie słuchy o czymś o czym myślałem, wobec czego proszę się pochwalić paczuszką, bo nie wiem czy podobne zamawiać, czy nie
Potem kilka konfrontacji z Icek25
Dzisiaj udało sie coś więcej zrobić
Montaż tej poligumki wymaga dodatkowych zabiegów. Jak kogoś będzie interesowało to opisze. Jeśli ktos ma ochotę na taką zabawkę mam jeszcze jedna na zbyciu.
Ta poligumka bardzo się przydała miałem tam już niezły luz. Tutaj dzięki dla Nismojoe za ogarnięcie tematu.
Do wymiany jest jeszcze widoczna na zdjęciu tulejka zaraz przy krzyżaku. Występuje to w sprzedaży
Montaż tej poligumki wymaga dodatkowych zabiegów. Jak kogoś będzie interesowało to opisze. Jeśli ktos ma ochotę na taką zabawkę mam jeszcze jedna na zbyciu.
Ta poligumka bardzo się przydała miałem tam już niezły luz. Tutaj dzięki dla Nismojoe za ogarnięcie tematu.
Do wymiany jest jeszcze widoczna na zdjęciu tulejka zaraz przy krzyżaku. Występuje to w sprzedaży
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
iceka fura nie jedzie ostatnio go na trasie dieslem objechalempodj pisze:Paczka doszła i jeden dzień za późno:) Przez weekend trwały włśnie prace związane z podwoziem. A propos.W między czasie postanowiłem naprawić skrzynie z wyskakującą piątką z n14GTI aby wrócić do krótszej. Okazało się,że piąte biegi w skrzyni z GA16DS (możliwe ,że z DE też) i SR są takie same więc podmieniłem. Dodatkowo lżejsze koło zamachowe~6kg. Nowy docisk Exedy, twardszy niż wcześniejszy aisin. Łożyska wyciskowe też w ds i sr są takie same więc też podmieniłem na nowe z ds`a. W poprzedniej skrzyni olej wyglądał jak nowy więc zostawiłem jako przejściowy. I w tym momencie przydały by się fanty z paczkifoo pisze:Heleu, pocztą pantoflową doszły mnie słuchy o czymś o czym myślałem, wobec czego proszę się pochwalić paczuszką, bo nie wiem czy podobne zamawiać, czy nie
Potem kilka konfrontacji z Icek25
wpadnij w koncu na spota to pogadamy o furach
fajny wynik ...coobcio zrobil kiedy 193 konie w czeronym sunnym wiec jeszcze pare koni mozna ugrac ...a gdzie ta moc zmierzyles jesli mozna wiedziec bo nasz vtech to troche lipa wiec trzeba by zweryfikowac czy to jest wiarygodny wynik
Są takie same - już chyba parę lat temu o tym pisałemfoo pisze: spox, zakładaj bo warto, ostatecznie wczoraj dostałem fotę jak ta poligumka wygląda i dokładnie o to mi chodziło, tak, że zamówione.
A z tą skrzynią to fajnie te flaki wyczaiłeś, jest z czego wyszarpywać w razie "w"
Pozdr!
[ Dodano: 2013-11-09, 08:57 ]
Tzn przy DS DE ma inną IV i V zębatkę i nie próbowałem jej przekładać jeszcze na obu choinkach
Helllo. Dawno nic nie było pisane bo dawno nic się nie działo w temacie aż do dzisiaj.
Po przejechaniu kilkuset metrów z roboty zadymiło się ostro spod maski i silnik zgasł.
Na szybko zobaczyłem tylko spalony rezystor/kondensator układu zapłonowego Czy jak to się tam zwie....
I teraz pytanie. Jakie mogą byc przyczyny/skutki takiej awarii.
Po przejechaniu kilkuset metrów z roboty zadymiło się ostro spod maski i silnik zgasł.
Na szybko zobaczyłem tylko spalony rezystor/kondensator układu zapłonowego Czy jak to się tam zwie....
I teraz pytanie. Jakie mogą byc przyczyny/skutki takiej awarii.
Mogła cewka się uszkodzić, albo tranzystor sterujący cewką. Również kondensator mógł dostać przebicia.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Właśnie po przejrzeniu schematu połączeń pierwsze przypuszczenia padają na cewkę. Muszę ja jutro w pierwszej kolejności sprawdzić. Na razie wykopałem z wiązki silnikowej ga16ds ten element wraz z kostką - całe szczęście jest taki sam:)
[ Dodano: 2015-05-08, 00:16 ]
Wymiana w/w elementu wraz z kostka pomogła. Tak więc kulamy dalej!!
[ Dodano: 2015-05-08, 00:16 ]
Wymiana w/w elementu wraz z kostka pomogła. Tak więc kulamy dalej!!