[ Primera] REDBARON von BALERON - P11 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No to nieźle, ja z traktora też takie wyciągnąłemfoo pisze:...siedziały tam Monroe z logiem Nissana wyprodukowane w Belgii
Wy się śmiejecie z takich rozwiązań uszczelek, a swego czasu do komarków, ogarków itp polskich motorowerów robiło się uszczelki z tektury wysmarowanej silikonem wysokotemperaturowym. Efekt? Jeździło jak oryginał
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
e tam ja nie smarowałem silikonem - bazowałem na czystej celulozie...
ja sie nie śmieje z takiej uszczelki bo sam na przodzie z jakiejs podobnej mieszanki pcv robilem
ja sie nie śmieje z takiej uszczelki bo sam na przodzie z jakiejs podobnej mieszanki pcv robilem
Ostatnio zmieniony 2014-09-17, 09:25 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Jaki papier, jaki silikon hehe i dajcie już żyć temu linoleum Wklepta w woojkaGoogla "materiał uszczelki", jest tego od groma - do wyboru do koloru.
Oki, wróciliśmy z wycieczki gromadką do Lubania, całe 1014km w obie strony. Baleron dzielnie się spisał, jazda na kompletnie nowym zawieszeniu to bajka! Kompleksówka hebli też zrobiła robotę, jeszcze przed wyjazdem szukałem na szybko linki hamulcowej do ręcznego bo jedna z zamówionych wcześniej okazała się do wersji z bębnami... Nie udało mi się już jej zwrócić do sklepu, tak, że wstawię ją do giełdy, może ktoś potrzebuje. Przed jazdą zmieniłem też końcówki drążków kierowniczych i zaliczyłem wizytę na zbieżności. Co tu dużo mówić - wypas remont wyszedł, auto idzie na tych 215/40 jak po sznurku.
Oleju zeżarł jakieś śladowe ilości, bo spadek z bagnetu 1mm to chyba do pominięcia. Jazda w 4 osoby z pełnym po brzegi bagajem i subem, no i A4, tak, że non stop 4~4.5k rpm na V biegu. Spalanie wg. kompa 9.3 wyszło. Mocy w trasie aż nad to i tu znalazłem wadę P11 GT hehehe... brak VI biegu, ile razy go szukałem i nie znalazłem to moje haha, było jednak P12 brać
I raptem 3 foty, bo nie było czasu więcej pstryknąć Baleronowi jak już nas rodzinka dorwała w swoje łapcie
Oki, wróciliśmy z wycieczki gromadką do Lubania, całe 1014km w obie strony. Baleron dzielnie się spisał, jazda na kompletnie nowym zawieszeniu to bajka! Kompleksówka hebli też zrobiła robotę, jeszcze przed wyjazdem szukałem na szybko linki hamulcowej do ręcznego bo jedna z zamówionych wcześniej okazała się do wersji z bębnami... Nie udało mi się już jej zwrócić do sklepu, tak, że wstawię ją do giełdy, może ktoś potrzebuje. Przed jazdą zmieniłem też końcówki drążków kierowniczych i zaliczyłem wizytę na zbieżności. Co tu dużo mówić - wypas remont wyszedł, auto idzie na tych 215/40 jak po sznurku.
Oleju zeżarł jakieś śladowe ilości, bo spadek z bagnetu 1mm to chyba do pominięcia. Jazda w 4 osoby z pełnym po brzegi bagajem i subem, no i A4, tak, że non stop 4~4.5k rpm na V biegu. Spalanie wg. kompa 9.3 wyszło. Mocy w trasie aż nad to i tu znalazłem wadę P11 GT hehehe... brak VI biegu, ile razy go szukałem i nie znalazłem to moje haha, było jednak P12 brać
I raptem 3 foty, bo nie było czasu więcej pstryknąć Baleronowi jak już nas rodzinka dorwała w swoje łapcie
Foo, też twierdzę, że w P11 brakuje 6-go biegu. W trasę jak znalazł.
Mogłeś napisać, że będziesz przejeżdżał koło wrocławskich Bielan
Mogłeś napisać, że będziesz przejeżdżał koło wrocławskich Bielan
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
nooo i przez górny śląsk też leciał!
byś wpadł do mnie na chwile, ogarnal bys mi padline i w droge
byś wpadł do mnie na chwile, ogarnal bys mi padline i w droge
Ostatnio zmieniony 2014-09-25, 20:15 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
@janusz
To nie takie proste jak by się wydawało, jadąc z rodzinką skręcić gdzieś tam z trasy hehe Spokojna głowa, będę białasem we wro.
@Ramzes_II
A jak!
@rz
@Ad@mus
@kejno
Redbaron von Baleron to rodzinnowóz, zawsze gotowy w trasę, to ma być po prostu zadbana seria, wsiadamy i jazda wygodnie i sprawnie (a świruję przy drugim naszym aucie - Pulsar SSS w tym dziale znajdziesz również jego opis). W GT'ku seryjna wysokość by się nie martwić o zderzak, czy, że gdzieś zawisnę itd. itp. Po wymianie zawiasu i 17' auto i tak zrobiło się bardzo twarde i trzyma się drogi teraz całkiem przyzwoicie. Dobrze, że nie pchałem się w coś wyżej niż excel-g, a był taki plan hehe, bo to co jest, spełnia swoją rolę. Do pełni szczęścia brakuje jedynie tego 6 biegu i gdyby się trafił jakiś wóz z taką skrzynią, to będziemy myśleć o zmianie/a może zamianie
To nie takie proste jak by się wydawało, jadąc z rodzinką skręcić gdzieś tam z trasy hehe Spokojna głowa, będę białasem we wro.
@Ramzes_II
A jak!
@rz
@Ad@mus
@kejno
Redbaron von Baleron to rodzinnowóz, zawsze gotowy w trasę, to ma być po prostu zadbana seria, wsiadamy i jazda wygodnie i sprawnie (a świruję przy drugim naszym aucie - Pulsar SSS w tym dziale znajdziesz również jego opis). W GT'ku seryjna wysokość by się nie martwić o zderzak, czy, że gdzieś zawisnę itd. itp. Po wymianie zawiasu i 17' auto i tak zrobiło się bardzo twarde i trzyma się drogi teraz całkiem przyzwoicie. Dobrze, że nie pchałem się w coś wyżej niż excel-g, a był taki plan hehe, bo to co jest, spełnia swoją rolę. Do pełni szczęścia brakuje jedynie tego 6 biegu i gdyby się trafił jakiś wóz z taką skrzynią, to będziemy myśleć o zmianie/a może zamianie
Przeczytałem wątek do dechy do d., i przepodziwiam Cię za taki ogrom prac i serca włożonego w auto wszystko robione lepiej niż w książkach piszą... aż sentymenty do własnych GT-ków powracają, ale chociaż by nawet trzymać w komorach beztlenowych to i tak ząb czasu zacznie je w końcu gryźć , niestety.
Mimo wszystko wóz jak z marzeń!
To co bym jeszcze podmienił to na pewno nerki na Sportline-owe, zmiana fejsu 100%!, oraz wizualnie' dorzucił chlapacze na tył z wersji UK.
Kółka mi się również podobają, bardzo fajnie wyszły, też się bawię czasami w ręczne odnawianie, roboty od cholery, ale efekt końcowy wynagradza wszystko , natomiast wg mnie w P11 najlepiej leżą OZ F1 Racing, te które były seryjnie w Sportline'ach. Dod. właśnie SL miał seryjnie Eibacha i prezentował się tak jak prezentować powinien
Coś jak w dawnej GT kolegi PMW bodajże:
Gratuluje wozu i czekam na dalszą część lektury
Mimo wszystko wóz jak z marzeń!
To co bym jeszcze podmienił to na pewno nerki na Sportline-owe, zmiana fejsu 100%!, oraz wizualnie' dorzucił chlapacze na tył z wersji UK.
Kółka mi się również podobają, bardzo fajnie wyszły, też się bawię czasami w ręczne odnawianie, roboty od cholery, ale efekt końcowy wynagradza wszystko , natomiast wg mnie w P11 najlepiej leżą OZ F1 Racing, te które były seryjnie w Sportline'ach. Dod. właśnie SL miał seryjnie Eibacha i prezentował się tak jak prezentować powinien
Coś jak w dawnej GT kolegi PMW bodajże:
Gratuluje wozu i czekam na dalszą część lektury
Ostatnio zmieniony 2014-09-27, 22:57 przez NadiR, łącznie zmieniany 1 raz.
O Pulsarze widziałem, czytałem, ale to inna kategoriafoo pisze:@kejno
Redbaron von Baleron to rodzinnowóz, zawsze gotowy w trasę, to ma być po prostu zadbana seria, wsiadamy i jazda wygodnie i sprawnie (a świruję przy drugim naszym aucie - Pulsar SSS w tym dziale znajdziesz również jego opis). W GT'ku seryjna wysokość by się nie martwić o zderzak, czy, że gdzieś zawisnę itd. itp.
Do czego zmierzałem: w takiej konfiguracji trochę niestety w primie przód do góry idzie...
U siebie to rozwiązałem przez zestaw Eibacha i aż tak twardo nie jest - też rodzinnowóz, dzieci do szkoły wożę - aczkolwiek na dalsze wyprawy już szklarnia jest.
Felgi super Ci wyszły - gicior
Dzięki panowie za dobre słowo
Oki, Ashin zmusiła mnie w końcu do przerzucenia kółek. W bonusie natomiast, szeroki wlot puszki na czas zimy zastąpiłem powrotem do serii - dzięki SPOKOjny za podrzucenie ori puchy - i na "luźno" nadmuchem z nadkola. Przegląd płynów: wspomaganie ok, hamulcowy ok, chłodniczy uzupełniony do stanu maks, w motorowni dolewka jakiś 200ml na przejechane dotychczasowe 3400km na 5w50. Wygląda na to, że deczko więcej bierze go jak wcześniejszego 10w40. Standardowo przed zimą przeczyściłem też przepływkę.
Generalnie, nie mam czego tam więcej szukać nawet na siłę - witaj zimo.
Jau!
Oki, Ashin zmusiła mnie w końcu do przerzucenia kółek. W bonusie natomiast, szeroki wlot puszki na czas zimy zastąpiłem powrotem do serii - dzięki SPOKOjny za podrzucenie ori puchy - i na "luźno" nadmuchem z nadkola. Przegląd płynów: wspomaganie ok, hamulcowy ok, chłodniczy uzupełniony do stanu maks, w motorowni dolewka jakiś 200ml na przejechane dotychczasowe 3400km na 5w50. Wygląda na to, że deczko więcej bierze go jak wcześniejszego 10w40. Standardowo przed zimą przeczyściłem też przepływkę.
Generalnie, nie mam czego tam więcej szukać nawet na siłę - witaj zimo.
Jau!
Coś się dzieje, jakiś mod był?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Szukam Sunny N14 w 4 drzwiach, ale ciężki temat się okazuje... Jak już coś się pojawi, to drugi koniec kraju, a jak bliżej - to stan złomowy, lub koła na "maroko", albo zupełnie zgnojone auto. Generalnie wiedziałem, że 5d w GTI to nie do znalezienia, ale żeby zwykłe N14 w sedanie było problemem w zakupie? Kilka razy zastanowiłbym się nim oddałbym SSS
No praktycznie wszystko jest, tylko budy brak Ale coś się znajdzie, mam rękę do tych aut
No praktycznie wszystko jest, tylko budy brak Ale coś się znajdzie, mam rękę do tych aut
Jak coś to na PW pany, co byśmy offtopa w REDBARONIE za bardzo nie rozwijali pliss
Przegląd należny ustawowo zaliczony, 251012 kliknęło na blacie, osłony ok, nic nie cieknie, amory przód 87% i 86%, tył 85% i 84%, siła hamowania, czy co to tam się wyświetla jakiś parametr przód 2100 i 2050, tył 1700 i 1650, ręczny na lewym kole ok, na prawym gdzieś wsysło, ponoć ten typ tak ma? Hurra, coś się jednak znalazło do podłubania
Przegląd należny ustawowo zaliczony, 251012 kliknęło na blacie, osłony ok, nic nie cieknie, amory przód 87% i 86%, tył 85% i 84%, siła hamowania, czy co to tam się wyświetla jakiś parametr przód 2100 i 2050, tył 1700 i 1650, ręczny na lewym kole ok, na prawym gdzieś wsysło, ponoć ten typ tak ma? Hurra, coś się jednak znalazło do podłubania