[ Inny] Coobciowe Infiniti G35C - TURBO 473KM
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
[ Inny] Coobciowe Infiniti G35C - TURBO 473KM
Elo Elo !
Cupetę w Automacie z rocznika 2003 zakupiłem 3dni temu po tym jak złapałem zajawkę jeżdżąc a w zasadzie ścigając się Pewną G35-tką z gdańska w której to miałem okazje zrobić remont silnika i przy okazji go nieco podrasować
Dodatkowym bodźcem była mina zadowolonego Tomka przy oględzinach, tak więc auto pobrałem i zabrałem się za wykonie podstawowych czynności po zakupowych - poza wymianą oleju w silniku i automatycznej skrzyni biegów oraz wycieraczek więcej ich nie było, auto ma bowiem nalatane 50 tyś mil i większość rzeczy na to wskazuje...
W infiniti G35c Bardzo spodobała mi się trakcja podczas startu z miejsca oraz neutralność prowadzenia w porównaniu do Nissana 350Z którego posiadam i służy mi jako zabawka do pojeżdżawek oraz zaspokajanie mojego głodu na robienie mocy w wolnossącym silniku
W tej chwili śmiało stwierdzam, że to Infiniti musi być doładowane!!! Czuć w nim tą dużą masę i totalny/absolutny brak ciosu
Tak więc wrzucę do niego zestaw kompresora, który początkowo znajdował się w mojej zetce ale nie był uruchamiany z racji tego że miał uszkodzone koło pasowe. Jest to kompletny kit firmy Procharger C-2 o wydajności maksymalnej do 500KM, z fabrycznych 280konnych silników DE generuje on ok. 410KM a z 300konnych Rev UP-ów 440KM ale ja planuję z niego wycisnąć okolicę 500KM za sprawą poprawienia silniczka i udrożnienia układu wydechowego oraz kolekotra ssącego - myślę że w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów wstydu na drodze nie będzie to przynosić
Ale się rozpisałem czas na fotki, z kobitką wczoraj ich porobiliśmy trochę w Kazimierzu Dolnym oto najciekawsze:
Po wymianie olejów maszynę wrzuciłem na rolki:
Wyszło jak wyszło, wersja z USA tak ma
Jak zrobię do niej program to napewno zadowolenie z auta powiększy sięi
Zwłaszcza że ma tempomat i będę mógł sobie zmieiać mapy, od oszczędnej po maks power z procedurą agresywnego startu a nie mulenia z 1800obr.min
Planuję omtymalnie wystroić mapę paliwa, zapłonu oraz przepustnicy +
1 mapa) MAX POWER + Ruszanie z ok 2700obr.min
2 mapa) MAX POWER + Ruszanie z ok 2500obr.min
3 mapa) MAX POWER + Ruszanie z ok 2100obr.min
4 mapa) MAX POWER + SERIA
5 mapa) SERIA SERIA...
Cupetę w Automacie z rocznika 2003 zakupiłem 3dni temu po tym jak złapałem zajawkę jeżdżąc a w zasadzie ścigając się Pewną G35-tką z gdańska w której to miałem okazje zrobić remont silnika i przy okazji go nieco podrasować
Dodatkowym bodźcem była mina zadowolonego Tomka przy oględzinach, tak więc auto pobrałem i zabrałem się za wykonie podstawowych czynności po zakupowych - poza wymianą oleju w silniku i automatycznej skrzyni biegów oraz wycieraczek więcej ich nie było, auto ma bowiem nalatane 50 tyś mil i większość rzeczy na to wskazuje...
W infiniti G35c Bardzo spodobała mi się trakcja podczas startu z miejsca oraz neutralność prowadzenia w porównaniu do Nissana 350Z którego posiadam i służy mi jako zabawka do pojeżdżawek oraz zaspokajanie mojego głodu na robienie mocy w wolnossącym silniku
W tej chwili śmiało stwierdzam, że to Infiniti musi być doładowane!!! Czuć w nim tą dużą masę i totalny/absolutny brak ciosu
Tak więc wrzucę do niego zestaw kompresora, który początkowo znajdował się w mojej zetce ale nie był uruchamiany z racji tego że miał uszkodzone koło pasowe. Jest to kompletny kit firmy Procharger C-2 o wydajności maksymalnej do 500KM, z fabrycznych 280konnych silników DE generuje on ok. 410KM a z 300konnych Rev UP-ów 440KM ale ja planuję z niego wycisnąć okolicę 500KM za sprawą poprawienia silniczka i udrożnienia układu wydechowego oraz kolekotra ssącego - myślę że w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów wstydu na drodze nie będzie to przynosić
Ale się rozpisałem czas na fotki, z kobitką wczoraj ich porobiliśmy trochę w Kazimierzu Dolnym oto najciekawsze:
Po wymianie olejów maszynę wrzuciłem na rolki:
Wyszło jak wyszło, wersja z USA tak ma
Jak zrobię do niej program to napewno zadowolenie z auta powiększy sięi
Zwłaszcza że ma tempomat i będę mógł sobie zmieiać mapy, od oszczędnej po maks power z procedurą agresywnego startu a nie mulenia z 1800obr.min
Planuję omtymalnie wystroić mapę paliwa, zapłonu oraz przepustnicy +
1 mapa) MAX POWER + Ruszanie z ok 2700obr.min
2 mapa) MAX POWER + Ruszanie z ok 2500obr.min
3 mapa) MAX POWER + Ruszanie z ok 2100obr.min
4 mapa) MAX POWER + SERIA
5 mapa) SERIA SERIA...
Ostatnio zmieniony 2014-09-26, 10:01 przez Coobcio, łącznie zmieniany 3 razy.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie no w chwili obecnej skrada się nie miłosiernie, byle Primera Turbo spuściła by mu teraz bęcki
Jutro może je wystroję i na drodze pomierzę przyspieszenia
Jutro może je wystroję i na drodze pomierzę przyspieszenia
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Widziałem... ba nawet czuję się trochę winny... zakupu...
Platinium Narrow jest super... gratki zakupu... i czekamy na mody...
Platinium Narrow jest super... gratki zakupu... i czekamy na mody...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W Histori Nissana nie stosowano mocniejszych i bardziej wytrzymałych skrzyń biegów jak te w 350Z oraz infiniti
Oznaczenie tej skrzyni to "RE5R05A"
Fabrycznie pakowana do bardzo ciężkich tytanów wyposażonych w silniki VK56DE, do tych silników hamerykanie wrzucają turbosprężarki robiąc z nich ponad 600KM i 800Nm - więc chyba dobra dobra jest to rekomendacja tej skrzynki
Filma chciałbym zapodać jak taki tytan 2,5 tonowy Titan na ćwiartkę robi 12,72 sek ale jest on na fajcie a nie na Youtube i problem jest...
Oznaczenie tej skrzyni to "RE5R05A"
Fabrycznie pakowana do bardzo ciężkich tytanów wyposażonych w silniki VK56DE, do tych silników hamerykanie wrzucają turbosprężarki robiąc z nich ponad 600KM i 800Nm - więc chyba dobra dobra jest to rekomendacja tej skrzynki
Filma chciałbym zapodać jak taki tytan 2,5 tonowy Titan na ćwiartkę robi 12,72 sek ale jest on na fajcie a nie na Youtube i problem jest...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe już serią nie jest, dzisiaj pogrzebałem nieco w seryjnym ECU i tyle udało mi się dodać:
Jutro w wolnej chwili zapodam Decaty no i moda przepływki jak starczy miedzyczasu to dostroję całość na rolkach
[ Dodano: 2013-11-10, 13:48 ]
Mocne nadal rosną w stosunku do stanu początkowego ugrane mamy już tyle:
[ Dodano: 2013-11-13, 01:10 ]
No i znowu power Up
Zapodałem SPACERa 5/16 cala no i poprawiłem nieco dolocik - jego poczatek MAF-a no i tada:
Jutro w wolnej chwili zapodam Decaty no i moda przepływki jak starczy miedzyczasu to dostroję całość na rolkach
[ Dodano: 2013-11-10, 13:48 ]
Mocne nadal rosną w stosunku do stanu początkowego ugrane mamy już tyle:
[ Dodano: 2013-11-13, 01:10 ]
No i znowu power Up
Zapodałem SPACERa 5/16 cala no i poprawiłem nieco dolocik - jego poczatek MAF-a no i tada:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Poczułem te moce... w dniu wczorajszym...
O włos przegrałem 1/4 mili... i czasy o włos gorsze...
Chyba muszę się trochę odchudzić bo masę mam za dużą do tych zawodów a tu nawet 50 kg daje róźnicę...
Coobcio: 0-100km/h w 6,0s, 1/4mile: 14,2s
Tomek: 0-100km/h w 6,3s, 1/4mile: 14,4s
Zabawa przednia...
O włos przegrałem 1/4 mili... i czasy o włos gorsze...
Chyba muszę się trochę odchudzić bo masę mam za dużą do tych zawodów a tu nawet 50 kg daje róźnicę...
Coobcio: 0-100km/h w 6,0s, 1/4mile: 14,2s
Tomek: 0-100km/h w 6,3s, 1/4mile: 14,4s
Zabawa przednia...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tak kminię że daliśmy ciała - trzeba było ruszać z napietego napędu, bo jak puszzamy hamulec to auto pierwsze 20cm tak jakoś bezwładnie się toczy nim zareaguje na gaz do deski.
Tomek od 350 zasugerował by trzymać hamulec i ustawić obr np. na 1200 po czym puszczamy hebel jednocześnie wciskając do deski - auto powinno wówczas odrazu do przodu wyrwać i te 0,1-0,2 sek do urwania myślę że by było
Tomek od 350 zasugerował by trzymać hamulec i ustawić obr np. na 1200 po czym puszczamy hebel jednocześnie wciskając do deski - auto powinno wówczas odrazu do przodu wyrwać i te 0,1-0,2 sek do urwania myślę że by było
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Trzeba popracować nad tym... tylko noga się odzwyczaja od sprzęgła...
A lewą nigdy nie hamowałem więc trochę do dupy... odruch bezwarunkowy nie pozwala na ciśnięcie i hamula i gazu na raz...
Ale trzeba będzie to ogarnąć... bo to duże straty.... może wtedy wysoka 13 pęknie...
A lewą nigdy nie hamowałem więc trochę do dupy... odruch bezwarunkowy nie pozwala na ciśnięcie i hamula i gazu na raz...
Ale trzeba będzie to ogarnąć... bo to duże straty.... może wtedy wysoka 13 pęknie...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Taką zabaweczkę mieliśmy:
http://allegro.pl/racelogic-performance ... 79428.html
Prędkość z tego co zapamiętałem to na mecie 157km/h miałem
http://allegro.pl/racelogic-performance ... 79428.html
Prędkość z tego co zapamiętałem to na mecie 157km/h miałem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Niby najdokładniejsze urządzenie pomiarowe na rynku...
Ja na zlocie Sunnym robiłem 14,4 sek przy czasie reakcji 0,1 sek a na Bemowie sam czas przejazdu 13,9... Na zlocie genralnie te 0,4 sek gorsze czasy wychodziły.
Nie pamiętam czy Tomek miał wtedy strojonego Infa czy jedynie męski wydech zapodany - pewno jest jedno jeździł tylko na D i wykręcił równo 15,01sek na 1/4 mili.
A przy probach z Racelagicem manualnie biegi zmieniał i to znacznie wyżej jak automat to robi
[ Dodano: 2013-11-22, 11:10 ]
Ps. Do mojego Infa udało mi się ogarnąć ciekawe wałeczki tzn. JWT S2 - mają większy wznios jak S1 ale krótsze czasy, super sprawa pod automata coby wolnych obrotów nie trzeba było podnosić i żeby równo silnik chodził
Ja na zlocie Sunnym robiłem 14,4 sek przy czasie reakcji 0,1 sek a na Bemowie sam czas przejazdu 13,9... Na zlocie genralnie te 0,4 sek gorsze czasy wychodziły.
Nie pamiętam czy Tomek miał wtedy strojonego Infa czy jedynie męski wydech zapodany - pewno jest jedno jeździł tylko na D i wykręcił równo 15,01sek na 1/4 mili.
A przy probach z Racelagicem manualnie biegi zmieniał i to znacznie wyżej jak automat to robi
[ Dodano: 2013-11-22, 11:10 ]
Ps. Do mojego Infa udało mi się ogarnąć ciekawe wałeczki tzn. JWT S2 - mają większy wznios jak S1 ale krótsze czasy, super sprawa pod automata coby wolnych obrotów nie trzeba było podnosić i żeby równo silnik chodził
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Na zlocie jechałem na automacie bez ręcznego przełączania....
Ostatnio... zacząłem ciągnąć do 6,500 obrotów i na 3-ce kączę ćwiartkę... a w automacie zamulany jest na 4-ce... Prędkość zlotowa na 1/4 max 151 km/h... a teraz 155 km/h...
Ostatnio... zacząłem ciągnąć do 6,500 obrotów i na 3-ce kączę ćwiartkę... a w automacie zamulany jest na 4-ce... Prędkość zlotowa na 1/4 max 151 km/h... a teraz 155 km/h...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mocy przybywaj:
3" CAI koło południa wrzucę maszynę na rolki i będę stroić
3" CAI koło południa wrzucę maszynę na rolki i będę stroić
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie wiem dźwięk się zmienił - za jakieś półtorej godzinki wbijam na hamkę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Fura jest naprawdę fajoska, u mnie po wsi też śmiga takie infinity już z 2 lata i ciągle robi wrażenie a 350z to chyba 4 smigają ale same totalne serie i karki za kierownicą w dresach
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Góra od 6000 do odcinki ładnie się poprawiła łącznie jest już 285KM
Ale spadł niut do 351, fakt że nie było należycie dużo czasu by dopieścić program...
No i po weekendzie chciałbym zapodać nowego Y-pipa:
Hehe patrząc na historię zmian to już z 257KM ugrane jest 285KM doszło 27
Jeszcze przepustnicę chciałbym zmodować no i liczę że w połączeniu z nowymi y-pipami 290KM będzie
A dalej już przerwa od drobnych modów i trza się zabrać za Boosta
Ale spadł niut do 351, fakt że nie było należycie dużo czasu by dopieścić program...
No i po weekendzie chciałbym zapodać nowego Y-pipa:
Hehe patrząc na historię zmian to już z 257KM ugrane jest 285KM doszło 27
Jeszcze przepustnicę chciałbym zmodować no i liczę że w połączeniu z nowymi y-pipami 290KM będzie
A dalej już przerwa od drobnych modów i trza się zabrać za Boosta
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Moce moce nowe moce
+ 4,5KM po nowym dolocie i po wstępnym strojeniu:
Niuty spadły ale jest szansa dostrojeniem zrekompensować ich stratę
Ps. Nowy Y-pipe od poprzedniego generuje 1,5KM więcej i troszkę niutów, z firmy jak wrocię wykresa zapodam
Tak on wygląda na aucie:
+ 4,5KM po nowym dolocie i po wstępnym strojeniu:
Niuty spadły ale jest szansa dostrojeniem zrekompensować ich stratę
Ps. Nowy Y-pipe od poprzedniego generuje 1,5KM więcej i troszkę niutów, z firmy jak wrocię wykresa zapodam
Tak on wygląda na aucie:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Bez strojenia można popsuć...MacGayver pisze:to jednak coś te doloty dają w VQ35? bo pamiętam że jakiś czas temu była mowa że można tylko popsuć
Po wystrojeniu coś tam dochodzi ok 1-1,7 % mocy...
Fajnie to wygląda chyba decaty sobie wrzucę... po nowym roku i zobaczymy...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fajnie także wyprostował się przebieg niutona:
Pewne jest że muszę dolać paliwka od 6000 do odcinki i ten konik może dwa albo nawet trzy dojdą
[ Dodano: 2013-12-10, 09:46 ]
Męska decyzja podjęta, turbina zamówiona. ogarnia mi ją przyjaciel któremu stroiłem SKY LINa R33 GTS-T na Apexi Power FC
Turbinka zamówiona dokładnie taka sama jest jak u kumpla Jest to replika GT3582 z żeliwem AR.63 single scroll, w RB25DET - silnik bardzo lagliwy jak 2.0 SR20DET a pełen boost od 3800, pełen moment od 4000obr.min to u mnie myślę że lekko 1000obr.min wcześniej wszystko będzie się działo, kolegi sky:
No i fajnie świszczy ta turbina:
http://www.youtube.com/watch?v=9DgMlGtHtK0
Spać nie mogłem przez trzy dni, kombinowałem którędy wszytkie rurki poupycham
Pewne jest że muszę dolać paliwka od 6000 do odcinki i ten konik może dwa albo nawet trzy dojdą
[ Dodano: 2013-12-10, 09:46 ]
Męska decyzja podjęta, turbina zamówiona. ogarnia mi ją przyjaciel któremu stroiłem SKY LINa R33 GTS-T na Apexi Power FC
Turbinka zamówiona dokładnie taka sama jest jak u kumpla Jest to replika GT3582 z żeliwem AR.63 single scroll, w RB25DET - silnik bardzo lagliwy jak 2.0 SR20DET a pełen boost od 3800, pełen moment od 4000obr.min to u mnie myślę że lekko 1000obr.min wcześniej wszystko będzie się działo, kolegi sky:
No i fajnie świszczy ta turbina:
http://www.youtube.com/watch?v=9DgMlGtHtK0
Spać nie mogłem przez trzy dni, kombinowałem którędy wszytkie rurki poupycham
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
No projekt naprawdę męski - skończyła się zabawa... w małe mody...
Czekam z niecierpliwością na efekty...
Mam nadzieje że przerosną grubo Coobciowe oczekiwania...
Jestem ciekaw jak będzie z trakcją... bo to już nie przelewki...
Czekam z niecierpliwością na efekty...
Mam nadzieje że przerosną grubo Coobciowe oczekiwania...
Jestem ciekaw jak będzie z trakcją... bo to już nie przelewki...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a