Z racji tego, iż mój samochód znów zaczął jeździć, postanowiłem opisać go tutaj na forum. Projekt już wcześniej był opisany na innych stronach, ale tutaj jeszcze nie.
Model:
- Sunny GTI N14 3d, rocznik 1993,
Silnik:
- SR20DE 143KM seria,
Mechanika:
- lekko ruszona głowica po poprzednim właścicielu (wypolerowane kanały i nieszczelny zawór po stronie ssącej),
- wałki CatCams 272/263 ustawione po bożemu
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
- regulowane kółka rozrządu,
- rocker arm stoppery Greddy,
- twardsze sprężynki zaworowe Tomei,
- talerzyki tytanowe Brian Crower,
Układ wydechowy:
- kolektor 4-2-1 SSAC owinięty bandażem wraz z dwururką,
- wydech 2,5" przelotowy na 2 tłumikach,
Układ dolotowy:
- stożek Apexi Power Intake,
- zmodyfikowana przepływka (duża obudowa + wkład z 1.9 TDI),
- gruby dolot z nierdzewki,
- przepustnica 70mm z Alfy Romeo
- kolektor ssący po portingu,
- uszczelka termoizolacyjna Ferriday Engineering pomiędzy kolektorem, a głowicą,
Układ paliwowy:
- regulator ciśnienia paliwa F1-Z,
- pompa paliwa z 200sx S14,
Elektronika:
- Ecumaster DET3,
- strojenie Colin i voj2s,
Napęd:
- skrzynia seria,
- sprzęgło Sachs,
- szpery brak
![:(](./images/smilies/smutny.gif)
Inne:
- lekkie koła pasowe Unorthodox Racing,
Body:
- seria GTI,
- zderzak przód z normalnego Sunny,
- maska z laminatu - replika GTI-R,
Wnętrze:
- 2 kubły Mirco (S1 i S3)
- pasy 4pkt Jacky z homologacją,
- wypatroszony tył,
- rollbar + wzmocnienia boczne,
- tapicerka z przodu seria,
- zegary Swoosh: temp. oleju, ciśnienie oleju, EGT,
- kierownica zamszowa RRS (podróbka OMP
![:P](./images/smilies/razz.png)
- akumulator w bagażniku, za tylną osią,
Zawieszenie:
- sprężyny H&R -30mm,
- amortyzatory KYB Excel-G,
- rozpórka przód Sparco,
- komplet poliuretanów Energy Suspension,
- negatyw z przodu -1,5st,
Hamulce:
- przewody w stalowym oplocie,
- tarcze Brembo,
- klocki Ferrodo Premier,
Koła:
- felgi Platin 15"
- opony Toyo Proxes T1R 195/50/R15
Moc po modyfikacjach: 197.0KM / 213Nm
Wykres:
![Obrazek](http://img215.imageshack.us/img215/4854/20111023124148999.jpg)
Filmy z ostatniej hamowni:
Sunny hamownia 1
Sunny hamownia 2
Poglądowa fotka:
![Obrazek](http://img90.imageshack.us/img90/4080/2011102112313816.jpg)
Większość prac została wykonana w firmie DoubleB w Krakowie. Duże podziękowania dla Wojtka, Colina i Pawła, bo bez nich auto by tak nie śmigało...
Pozdrawiam
J.