[ Almera] Tomiw's N16
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Jeszcze mi powiedz czy będziesz robił u Przema z włoszczowej??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Przema bardzo fajnie ogarnia, sam miałem u niego robić ale wyszło tak że sam zrobiłem
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Mowie to jako magazynier\sprzedawca w hurtowni motoryzacyjnej, ferodo ostatnio sprzedajemy bardzo duzo i zadnych skarg nie ma a, ze piszcza to moze byc wina tarczy a nie klocka. Nie polecam tarcz brembo na to jest cala masa narzekan. Co do TRW to duzo osob mowi, ze to nie to trw co kiedys.MacGayver pisze:zakładałeś do siebie Ferodo ostatnio?
Z xciekawosci poszukam jutro tarcz 280x30 4x114,3 ciekawe czy cos znajde.
Dokładnie Mas Jakby ktoś chciał to mogę odsprzedać serię n16, tarcze brembo, klocki ferrodo p.
[ Dodano: 2011-11-02, 18:02 ]
Dziś nie wytrzymałem i wcisnąłem hamulec do oporu.... Wyglądałem tak:
Wydawało mi się że oryginalne hamulce były dobre (bo były ) to te są rewelacyjne!
Ogólnie muszą uważać czy samochód za mną trzyma bezpieczny dystans
[ Dodano: 2011-11-21, 22:07 ]
Kolejny mod wpadł:
Czyli słynne spryskiwacze z Citroena C3 Jak kupowałem w salonie to się odrazu gość pyta do jakiego auta bo sporo im tego schodzi a to jest część co się raczej nie psuje
[ Dodano: 2011-11-02, 18:02 ]
Dziś nie wytrzymałem i wcisnąłem hamulec do oporu.... Wyglądałem tak:
Wydawało mi się że oryginalne hamulce były dobre (bo były ) to te są rewelacyjne!
Ogólnie muszą uważać czy samochód za mną trzyma bezpieczny dystans
[ Dodano: 2011-11-21, 22:07 ]
Kolejny mod wpadł:
Czyli słynne spryskiwacze z Citroena C3 Jak kupowałem w salonie to się odrazu gość pyta do jakiego auta bo sporo im tego schodzi a to jest część co się raczej nie psuje
E tam, liczy się efekt Do n16 pasują p&p ale trzeba ja jakoś umocować, ja dałem od drugiej strony trytkę która blokuje spryskiwacz. na allegro widziałem takie ze śrubą ale nie mam pojęcia ja kw n16 miałbym ją dokręcić..
Co do pokrywy to najprawdopodobniej z z primery p12 - ja ją taką kupiłem od Onyxa
a tak bdw:
Znalażłem info że są kute korby pautera które pasują na qg18de, dedykowane do ga16de Mając takie korby i kutte tłoki Wiseco z kompresją 8.5 oraz metalową uszczelkę pod głowicą można wycisnąć ponad 250whp czyli na silniku ponad 300KM
Jedyny minus: oczywiście cena - 800$ za korby, 600$ za tłoki. Przy aktualnej cenie dolara to trochę dużo ...
Co do pokrywy to najprawdopodobniej z z primery p12 - ja ją taką kupiłem od Onyxa
a tak bdw:
Znalażłem info że są kute korby pautera które pasują na qg18de, dedykowane do ga16de Mając takie korby i kutte tłoki Wiseco z kompresją 8.5 oraz metalową uszczelkę pod głowicą można wycisnąć ponad 250whp czyli na silniku ponad 300KM
Jedyny minus: oczywiście cena - 800$ za korby, 600$ za tłoki. Przy aktualnej cenie dolara to trochę dużo ...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tej mocy nie zniesie blok, trzeba by go wpierw zatulejować a następnie wydaje mi się że do tych 300KM wystarczyło by jedynie odprężenie uszczelką...tomiw pisze: Znalażłem info że są kute korby pautera które pasują na qg18de, dedykowane do ga16de Mając takie korby i kutte tłoki Wiseco z kompresją 8.5 oraz metalową uszczelkę pod głowicą można wycisnąć ponad 250whp czyli na silniku ponad 300KM
Jedyny minus: oczywiście cena - 800$ za korby, 600$ za tłoki. Przy aktualnej cenie dolara to trochę dużo ...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM