[ 200SX] S14a Racing Edition by Adams
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Whiteline jest zajebisty no i do tego ma mozliwosc regulacji - jedyny minus to rdzewieje Wiec az prosiloby sie walnac go prochem.
A z update'ow to auto ma przednie zawieszenie w proszku i powaznie sie zastanawiam jak uda mi sie go zlozyc do zlotu biorac pod uwage fakt ze przez uczelnie kompletnie nie mam czasu
A z update'ow to auto ma przednie zawieszenie w proszku i powaznie sie zastanawiam jak uda mi sie go zlozyc do zlotu biorac pod uwage fakt ze przez uczelnie kompletnie nie mam czasu
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Adams - patrzę, patrzę i napatrzyć się nie mogę... CUDO, CUUUUDOOO!!!
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Dokładnie masz racje przesliczny
Adams, jesteśmy w jednej grupie na 1/4 mili Tylko mam nadzieje ze nie bede startował razem z Tobą bo sie spale swoim "Złomkiem" ze wstydu
Adams, jesteśmy w jednej grupie na 1/4 mili Tylko mam nadzieje ze nie bede startował razem z Tobą bo sie spale swoim "Złomkiem" ze wstydu
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Dzięki za słowa uznania Panowie - miło wiedzieć, że wkład pracy w auto nie pozostaje niedoceniony
ps. Michalllo no już nie przesadzaj
Obecnie staram się złożyć auto na zlot, olałem już kilka rzeczy, które chciałem zrobić (tylne hamulce, poprawki lakiernicze, zbieżność, etc...), ale i tak widzę, że będę na styk z czasem, bo części, które poszły do kwasu i w ocynk jeszcze nie wróciły (a myślałem, że będą w piątek...)
Chwilowo udało się ogranąć:
poliuretany w przednie wahacze,
poliuretany mocujące maglownicę:
doszczelnienie pokrywy łańcucha rozrządu (może przestanie się pocić - bolączka 99,99% sr20det):
wspawałem wzmocnienia w mocowania drążków regulujących kąt wyprzedzenia sworznia:
mały refurb przedniej belki bo zebrało się na niej trochę rdzy po wspawaniu wsporników FMIC'a:
przyszedł też filtr oleju pipercross'a, który ma w sobie sprężynę czyniącą go super wypaśnym... się zobaczy
założyłem też przedni stabilizator, ale mocowania z nim dostarczone nie pasują, więc coś bedę musiał zakombinować...
zostało: pomalować części jak przybędą z ocynku, poradzić sobie ze stabilizatorem, nabić poliuretany, polakierować podkładkę pod zderzak, złożyć, przejechać się, oddać przednią prawą tarczę do przetoczenia (najprawdopodobniej)...
ps. Michalllo no już nie przesadzaj
Obecnie staram się złożyć auto na zlot, olałem już kilka rzeczy, które chciałem zrobić (tylne hamulce, poprawki lakiernicze, zbieżność, etc...), ale i tak widzę, że będę na styk z czasem, bo części, które poszły do kwasu i w ocynk jeszcze nie wróciły (a myślałem, że będą w piątek...)
Chwilowo udało się ogranąć:
poliuretany w przednie wahacze,
poliuretany mocujące maglownicę:
doszczelnienie pokrywy łańcucha rozrządu (może przestanie się pocić - bolączka 99,99% sr20det):
wspawałem wzmocnienia w mocowania drążków regulujących kąt wyprzedzenia sworznia:
mały refurb przedniej belki bo zebrało się na niej trochę rdzy po wspawaniu wsporników FMIC'a:
przyszedł też filtr oleju pipercross'a, który ma w sobie sprężynę czyniącą go super wypaśnym... się zobaczy
założyłem też przedni stabilizator, ale mocowania z nim dostarczone nie pasują, więc coś bedę musiał zakombinować...
zostało: pomalować części jak przybędą z ocynku, poradzić sobie ze stabilizatorem, nabić poliuretany, polakierować podkładkę pod zderzak, złożyć, przejechać się, oddać przednią prawą tarczę do przetoczenia (najprawdopodobniej)...
Jesu po takich zabiegach to moja Maxi ze szczęscia by z tydzień bez paliwa jeżdziła (że o oleju nie wspomnę) Jezdziła by tylko ze szczescia
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hej hej ja do siebie dorwałem stabilizatory Whitelina to w komplecie z nimi były łączniki stabilizatora z druru zagiętego w krztałcie cyfry 8 a w środku wbite tuleje z poliuretanu...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dokladnie - mocowania whiteline'a wygladaja dziwnie ale podobno ich skutecznosci nic nie mozna zarzucic. Ja dostalem klasyczne droplinki z poliuretanami w stylu seryjnych. Problem mam natomiast z mocowaniami do podwozia, ktore typek najwyrazniej sam dorabia i nie podchodza pod otwory montazowe. Chwilowo zmodowalem seryjne zeby podeszly a na dluzsza mete i tak chce dorwac jakies porzadniejsze z energy suspension.
[ Dodano: 2010-06-01, 02:47 ]
+1
[ Dodano: 2010-06-01, 02:47 ]
+1
Adams....... to chyba Twoje białe felgi leżały przy domku. Pozwoliłem sobie na chwileczkę je przymierzyć do swojej Maxi
Gratuluję Ci najlepszego czasu na 1/4.... a to, że byłem przed Tobą w klasyfikacji, to wiadomo zwykły przypadek ! Marzeniem moim jest żeby Maxi tak podawała jak Twoja i Coobcia strzała....... wtedy będę mógł Wam nagrać lepszy filmik
Gratuluję Ci najlepszego czasu na 1/4.... a to, że byłem przed Tobą w klasyfikacji, to wiadomo zwykły przypadek ! Marzeniem moim jest żeby Maxi tak podawała jak Twoja i Coobcia strzała....... wtedy będę mógł Wam nagrać lepszy filmik
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
@Szalony - tak felunek moj i ciesze sie ze komus na zlocie sie przydal bo inaczej bylyby to tylko zbedne kilogramy w bagazniku
Odnosnie klasyfikacji to w tym lezy piekno kazdego sportu ze nic nie jest gwarantowane - jeszcze raz gratuluje wyniku i szkoda ze jeszcze Elmera Ci sie nie udalo lyknac bo nam sie chlopak zepsuje tymi wygranymi pod rzad na ogolnopolskich
A co do autek to Twoje posiada wiele cech o ktorych z kolei moje czy Coobcia moga tylko pomazyc (prezencja i komfort!!!!), a przy tym tez dobrze podaje. Wiadomo, zawsze moze byc lepiej ale sadze ze kazdy z nas moze i powinien byc zadowolony z efektow swojej pracy
@Szymeq - wez mi tu nie zapodawaj takich teorii bo jeszcze podlapie i zaczne podwozie polerowac A tak na serio to zawsze podobala mi sie ideal plyty podwoziowej
PS. zarzucam kilka fotek autorstwa Andrzeja, ktorych jakosc i wykonanie bardzo mi zaimponowaly! Ciesza mnie one szczegolnie bo wreszcie moge powiedziec ze wizualnie auto zrobilo sie w miare kompletne. Jest jeszcze kilka detali do dopracowania/zmiany ale i tak widac efekt moich zabiegow
[ Dodano: 2010-06-16, 02:27 ]
EDIT:
jeszcze jedna fotka z Zelmerowozem ktora przypadla mi bardzo do gustu:
[ Dodano: 2010-06-16, 03:11 ]
EDIT 2:
Fotostory z prac przed ostatnim zlotem:
+klocki hawk hps na tyl, a wieksze tarcze nadal marnuja sie w garazu
Odnosnie klasyfikacji to w tym lezy piekno kazdego sportu ze nic nie jest gwarantowane - jeszcze raz gratuluje wyniku i szkoda ze jeszcze Elmera Ci sie nie udalo lyknac bo nam sie chlopak zepsuje tymi wygranymi pod rzad na ogolnopolskich
A co do autek to Twoje posiada wiele cech o ktorych z kolei moje czy Coobcia moga tylko pomazyc (prezencja i komfort!!!!), a przy tym tez dobrze podaje. Wiadomo, zawsze moze byc lepiej ale sadze ze kazdy z nas moze i powinien byc zadowolony z efektow swojej pracy
@Szymeq - wez mi tu nie zapodawaj takich teorii bo jeszcze podlapie i zaczne podwozie polerowac A tak na serio to zawsze podobala mi sie ideal plyty podwoziowej
PS. zarzucam kilka fotek autorstwa Andrzeja, ktorych jakosc i wykonanie bardzo mi zaimponowaly! Ciesza mnie one szczegolnie bo wreszcie moge powiedziec ze wizualnie auto zrobilo sie w miare kompletne. Jest jeszcze kilka detali do dopracowania/zmiany ale i tak widac efekt moich zabiegow
[ Dodano: 2010-06-16, 02:27 ]
EDIT:
jeszcze jedna fotka z Zelmerowozem ktora przypadla mi bardzo do gustu:
[ Dodano: 2010-06-16, 03:11 ]
EDIT 2:
Fotostory z prac przed ostatnim zlotem:
+klocki hawk hps na tyl, a wieksze tarcze nadal marnuja sie w garazu
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Siemanko. Mam dobrą wiadomość. Właśnie odebrałem z lasera dystansy dla Ciebie. Teraz troszkę obróbki i można robić przymiar. Jak czas pozwoli to może w weekend przymierzę u siebie do tarcz i zobaczymy jak podpasują.
Co do wózka tylnego to musimy się jakoś ugadać na termin i podziałamy z nim. Pospawa się wzmocnienia i spróbujemy to obczyścić z farby, przy okazji mam w Radomiu kilka miejsc, gdzie możnaby to odrazu pocynkować i jest też lakiernia proszkowa i malują na szeroką skalę. Wogóle to najpawdopodobniej bdę chciał (może niegrzecznie ) zmałpować twój pomysł na wzmocnienie elementów zawieszenia. Jak przyjedziesz do mnie to zobaczysz jakie mamy możliwości.
Co do wózka tylnego to musimy się jakoś ugadać na termin i podziałamy z nim. Pospawa się wzmocnienia i spróbujemy to obczyścić z farby, przy okazji mam w Radomiu kilka miejsc, gdzie możnaby to odrazu pocynkować i jest też lakiernia proszkowa i malują na szeroką skalę. Wogóle to najpawdopodobniej bdę chciał (może niegrzecznie ) zmałpować twój pomysł na wzmocnienie elementów zawieszenia. Jak przyjedziesz do mnie to zobaczysz jakie mamy możliwości.
DDC-Performance
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ojej masakrycznie pięknie, chyba w zimę ze swojego SX wygrzebie całe zawieszenie
Piękna robota no i fajny patent z tym usztywnieniem przedniego mocowania wachaczy...
Piękna robota no i fajny patent z tym usztywnieniem przedniego mocowania wachaczy...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dystans wygląda super Tak jak mówiłem mam tylko nadzieję, że dobrze go rozrysowałem i będzie pasować jak trzeba bo to moja pierwsza robota na pograniczu corel'a i cad'a
Co do wózka to tak jak piszesz trzeba jakiś termin ustalić. Problem polega na tym że chcą mnie gdzieś w Polskę wysłać w drugiej części przyszłego tygodnia, a do środy mam projekt do skończenia, czyli trochę wąsko z czasem, ale postaram się coś wykombinować bo cholernie mi na tym zależy
Odnośnie wzmocnień mam trochę materiałów jak ludzie robili i są nawet lepsze patenty (ja nie chcę zamykać sobie drogi do większej obudowy dyfra stąd zrobiłem je tak na pół gwizdka). Podrzucę Ci kiedyś fotki to będziesz mógł sobie wybrać jakąś wersję.
No i przede wszystkim WIELKIE dzięki za pomoc Tomy
@Coobcio powiem szczerze że po tych modach usztywniających w przednim zawieszeniu prowadzenie mocno się zmieniło - "czucie drogi" na kierownicy jest aż za dobre Generalnie jestem z nich zadowolony i mogę szczerze polecić, tylko jako że wszytko zakładałem na raz ciężko mi stwierdzić co dało więcej a co mniej.
ps. żeby nie było że nic nie robię
Co do wózka to tak jak piszesz trzeba jakiś termin ustalić. Problem polega na tym że chcą mnie gdzieś w Polskę wysłać w drugiej części przyszłego tygodnia, a do środy mam projekt do skończenia, czyli trochę wąsko z czasem, ale postaram się coś wykombinować bo cholernie mi na tym zależy
Odnośnie wzmocnień mam trochę materiałów jak ludzie robili i są nawet lepsze patenty (ja nie chcę zamykać sobie drogi do większej obudowy dyfra stąd zrobiłem je tak na pół gwizdka). Podrzucę Ci kiedyś fotki to będziesz mógł sobie wybrać jakąś wersję.
No i przede wszystkim WIELKIE dzięki za pomoc Tomy
@Coobcio powiem szczerze że po tych modach usztywniających w przednim zawieszeniu prowadzenie mocno się zmieniło - "czucie drogi" na kierownicy jest aż za dobre Generalnie jestem z nich zadowolony i mogę szczerze polecić, tylko jako że wszytko zakładałem na raz ciężko mi stwierdzić co dało więcej a co mniej.
ps. żeby nie było że nic nie robię
Może mały update bo w sumie dawno nic nie pisałem...
Już pewien czas temu postanowiłem zmienić przednie mocowania dyfra na poliuretan. Walały się po garażu już dostatecznie długo a do tego robota prosta i przyjemna więc czemu nie! Chodziło generalnie o założenie poniższych:
No ale jak już się wziąłem to jakoś tak wyszło że z tylnego zwieszenia które wyglądało tak:
Zostało niewiele...
A żeby było jeszcze weselej w trakcie zrezygnowałem z poliuretanów od których się zaczęło na korzyść mocowań z aluminium
Sanki zeskoczyły z auta i obecnie już w wyciętymi elementami gumowymi czekają na dalszą obróbkę:
Już pewien czas temu postanowiłem zmienić przednie mocowania dyfra na poliuretan. Walały się po garażu już dostatecznie długo a do tego robota prosta i przyjemna więc czemu nie! Chodziło generalnie o założenie poniższych:
No ale jak już się wziąłem to jakoś tak wyszło że z tylnego zwieszenia które wyglądało tak:
Zostało niewiele...
A żeby było jeszcze weselej w trakcie zrezygnowałem z poliuretanów od których się zaczęło na korzyść mocowań z aluminium
Sanki zeskoczyły z auta i obecnie już w wyciętymi elementami gumowymi czekają na dalszą obróbkę:
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jeszcze mocowania tylnego mostu można wsadzić z Poli - w swoim SX coś takiego chciałbym zapodać - wiesz możę gdzie to zakupić
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Adams, jak zawsze jakość wykonania "rzuca na kolana"
Mam tylko takie ogólne pytanie.
Ty w ogóle jeździsz tym autem czy tylko je dopieszczasz ?
Mam tylko takie ogólne pytanie.
Ty w ogóle jeździsz tym autem czy tylko je dopieszczasz ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W tym jest cała przyjemność w dopieszczaniu swojego ukochanego auta, się nigdy nie spieszy wszytko robi się z ogromną dbałością a na końcu się wsiada i przejerzdza tak dopracowanym autem by czerpać mega przyjemność z zazdy i być dumnym z tego co się dokonało
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio, przez tylny most rozumiesz dyfer? Jesli tak to mowisz o poli od ktorych zaczalem ta prace. Generalnie energy suspension nimi handluje. Tylko ze ja z nich zrezygnowalem bo o ile tylne mocowania dyfra ES sa o wiele twardsze od seryjnych to przednie bym powiedzial ze nie za bardzo (serja jest hardcoreowa bo podobno w poprzednich 200sx'ach nie bylo tam wcale gumy). Dlatego ja zdecydowalem sie jednak pojsc w mocowania z aluminium ktore widzisz na drugiej focie od dolu w moim poprzednim poscie.
Oznacza to ze mam komplet poli ktorego chwilowo nie planuje uzyc, tylko ze przyznam ze na razie nie chce sie z nimi rozstawac bo jest szansa ze aluminiowe bede powodowaly za duzo halasu i bede je jednak podmienial na poli. Foto pogladowe ponizej z mocowaniami tylnego stabilizatora (tez ES).
Michalllo, ostatnio swoim samochodem jezdzilem okolo... bym powiedzial... z 11 miesiecy temu No ale to nie tyle kwestia dopieszczania tylko innych tematow ktore pojawily sie po tym jak rozlozylem auto i niestety powoduja u mnie chroniczny brak czasu i motywacji.
Nie masz pojecia jak chcialbym sie nim przejechac...
Oznacza to ze mam komplet poli ktorego chwilowo nie planuje uzyc, tylko ze przyznam ze na razie nie chce sie z nimi rozstawac bo jest szansa ze aluminiowe bede powodowaly za duzo halasu i bede je jednak podmienial na poli. Foto pogladowe ponizej z mocowaniami tylnego stabilizatora (tez ES).
Michalllo, ostatnio swoim samochodem jezdzilem okolo... bym powiedzial... z 11 miesiecy temu No ale to nie tyle kwestia dopieszczania tylko innych tematow ktore pojawily sie po tym jak rozlozylem auto i niestety powoduja u mnie chroniczny brak czasu i motywacji.
Nie masz pojecia jak chcialbym sie nim przejechac...
Mam szczerą nadzieję że się nie mylisz, a na przejażdżkę jesteś pierwszy w kolejceTomyDDC pisze:A mi się wydaje, że niebawem się nim przejedziesz i mam nadzieję że mnie też przewieziesz
A dalej jeśli o robotę chodzi to wreszcie odszedłem od farb w spreju, których wytrzymałość antykorozyjna może i była niezła, ale mechaniczna bliska zeru... Dlatego w garażu zawitało kilka nowych diwajsów:
Generalnie wszystko co jest zdejmowane z auta o ile nie idzie do piaskowania/wytrawiania a potem w ocynk/proszek lakieruję wreszcie na prawdę porządnie czyli wash primer, podkład wypełniający i na to lakier akrylowy. Efekty moich prac może i nie są idealne, ale sądzę że ochrona antykorozyjna i mechaniczna powinna być na wysokim poziomie (a na bank o wiele wyższym niż dotąd). Poniżej przykład dyfra:
Poza tym jak skończę to już chyba wszystkie możliwe gumowe elementy będą zastąpione poliuretanem, do tego nowe sworznie na tył:
No i przymiarki pod mały joint project z TomymDDC czyli adapter na tarcze 280mm na tylną oś
Rok temu na zlocie widziałem sam osobiście w akcji
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM