Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
witam mam pytanie posiadam nissana sunny b12 cupe z silnikiem w seri 1.8gti.
Niestety silnik ca18 ma jedną wielką wadę jest nią padające panewki. Wpadło mi w ręce primera p10 sr20 150 koni w seri. silnik został włożony do mijego sanegooo jak na razie sprawuje się dobrze powie mi ktoś jaki jest koszt turbiny a dokładniej osprzętu bo turbine mam. pozdrawiam
witam!jestem zainteresowany zalozeniem turbo do n 15 1.4 czy w ogóle jest mozliwosc i jakie to koszta nie chce duzo wiecej mocy wystarczy do 120-130km.moze ktos z forum sie tym zajmuje?prosze o kontakt pozdr
nie wiem czy mozna w tym temacie ale jak najlepiej i nie duzym kosztem podkrecic troche almerke,i dajcie jakies namiary kto sie tym zajmuje w okolicach wawy
mozesz cos wiecej o tym napisac ?wiadomo wiekszy silnik ale gdzie i jaki to koszt troche mi to sie nie usmiecha bo dopiero co wlozylem gaz i klime itd chcialem troche podkrecic silnik ale bez przesady nawet do 100km by styknelo tymbardziej ze silnik ma 120tys prawdziwy bo kupilem od dziadka kolegi ktory jezdzil 10 lat i wzucilem czarna perle wlasnie wczoraj odebralem wiec rdza na razie mam nadzieje nie wyjdzie bo wszystko bylo robione a od primery bedzie pasowal?
taki jestes madry kolego to bys odpisal czy pasuje od primery silnik,a po za tym jestem nowy na forum i nie wszystko musze wiedziec i bez podniety ,korona by ci z glowy nie spadla a po za tym co to dziwnego zalozylem pare rzeczy wiec wolal bym turbo niz zmieniac silnik takie dziwne?WTF
BaSsGrU i Limon dzieki .zartow nie robie tylko chcialem uzyskac odp .dobra juz wszystko wiem nie ma sensu smiecic w temacie j/w .pogadam z Bodkiem moze cos wymyslimy.pozdr
Ryba pisze:Cena od chłopaków z hipolu, o 20% niższa
Tak właśnie tworzą się mity o turbo
Na pewno piszesz o stalowej Czy po prostu o uszczelce do sr20
Zwykła uszczelka do sr wytrzymuje u mnie jeden sezon ok 10Kkm. Wina leży po stronie chińskiego kolektora
W driftshop`ie stalowa uszczelka do s14/a kosztuje koło 250 PLN;)(cztery warstwy)
Zwykła uszczelka nie stalowa wytrzymuje ok 5 min palowania bynajmniej tak bylo u mnie, obecnie mam z 200sxa 4 warstwowa i jest ok. uzywak za 30zl z allegro 3 lata i dalej ok, w seri w primerce to jest dwuwarstowa równiez stalowa.
Ryba pisze:Cena od chłopaków z hipolu, o 20% niższa
Tak właśnie tworzą się mity o turbo
Na pewno piszesz o stalowej Czy po prostu o uszczelce do sr20
Zwykła uszczelka do sr wytrzymuje u mnie jeden sezon ok 10Kkm. Wina leży po stronie chińskiego kolektora
W driftshop`ie stalowa uszczelka do s14/a kosztuje koło 250 PLN;)(cztery warstwy)
Tak, mowa o stalowej.
I tak jak lukasz napisał, używka jest za śmieszne pieniądze
podj pisze:W driftshop`ie stalowa uszczelka do s14/a kosztuje koło 250 PLN;)(cztery warstwy)
I taka mam u siebie za 30zł , wystarczy znaleźć człowieka na allegro co rozsprzedaje 200sxa z sr20det na części i zawinąć ori uszczelkę która jest stalowa dobra uszczelka jest również w QR25DE z altimy i pasuje p&p do SR20
Musze to dopisać. Montaż turbo bez wskaźnika EGT jest bez sensu. Dopiero temperatura spalin pokazuje co sie dzieje i must have przy strojeniu. Wiem też, że bez mocniejszych tłoków też nie ma co się pchać w turbo. Te z S14 to minimum