Witam
Czy orientuje się ktoś jakiego typu i jakie oznaczenia ma łożysko przegubu wewnętrznego w mechanizmie różnicowym. Ostatnio zaczeły się szumy, wymieniłem łożysko koła bo też już było na wykończeniu na SKF'a , lecz szum jeszcze jest. Okazało się że przegub wewnętrzy w osadzeniu ma luz , teraz pytanie czy można wymienić łożysko bez ściągania skrzyni biegów ?. Ostatnio przy większych prędkościach pojawiło się lekkie bicie na kierownicy..., półośka przez luz w osadzeniu przegubu lekko bije i przez to wszystko wchodzi w wibracje. Czy warto brać się za robotę wymiany łożyska / satelit , czy lepiej całą skrzynię kupić. Robił ktoś z Was łożyska mechanizmu ? Jak wygląda wybicie bieżni łożyska . Pomóżcie proszę...
Edytowałem tytuł i tag
Scubzik
[N14] Jakie łożysko mechanizmu różnicowego
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 80
- Rejestracja: 2010-02-09, 20:07
- Lokalizacja: Poznań
[N14] Jakie łożysko mechanizmu różnicowego
Ostatnio zmieniony 2012-09-28, 10:19 przez dualowiec1111, łącznie zmieniany 2 razy.
Nissan, Opel, Vw, Bmw, Peugeot .... jeden pies, wszystko ma 4 koła i jeździ.
-
- nowy na forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 2012-11-03, 20:18
- Lokalizacja: Warszawa /WJ
Daruj sobie... Stare i nie modne. U brata w N14 1.4 HB rok temu było to samo. Komplet łożysk (Japan) około 470zł. Ja bym zaczął od sprawdzenia półosiek. Sądzisz że te bicia są od satelitek? Myślę że jednak nie. Skrzynię do N14 wyrwałem za 150zł już z kosztem wysyłki. Jeździ do dziś. A jak już się uprzesz, to... zrób tak jak Ja, czyli... znajdź najmłodszą skrzynię, kup, i z 2 poskładaj jedną. Najtaniej, najpewniej, najszybciej.