Jestem posiadaczem primerki z 2002 roku przebieg 193.000 km. Auto w większości garażowane. Oglądałem dużo autek i ich stan był zróżnicowany
 W każdej jednak primerze, albo była korozja (np purchel na dachu), purchel na masce, purchel przy nadkolu, albo zbyt cienka warstwa lakieru objawiająca się po prostu odpadaniem z krawędzi (szczególnie wiśniowy/czerwony kolor krawędź maski, bądź krawędź tylnej klapy). Mowa oczywiscie o autkach, które nie miały przygód i były sprawdzane miernikiem lakieru.
 W każdej jednak primerze, albo była korozja (np purchel na dachu), purchel na masce, purchel przy nadkolu, albo zbyt cienka warstwa lakieru objawiająca się po prostu odpadaniem z krawędzi (szczególnie wiśniowy/czerwony kolor krawędź maski, bądź krawędź tylnej klapy). Mowa oczywiscie o autkach, które nie miały przygód i były sprawdzane miernikiem lakieru. Drugie pytanie dotyczy grubości oryginalnej powłoki, czy ktoś pamięta jakie to wartości?Jak u Was w P12 wygląda sprawa korozji?
Pozdrawiam
Słonik
 
 [ Dodano: 2011-05-22, 17:48 ]
Aaaa i jak wygląda sprawa z tymi pionowymi czarnymi listwami przy szybach. Widać, że pod nimi w środku coś żyje...da się to jakoś zdemontować i wymienić na nowy element?
Pozdrawiam
P.S. Mam nadzieje, ze w ASO nie sprzedają listew razem z drzwiami:)
[ Dodano: 2011-05-23, 20:34 ]
Nikt nie pomoże ?


 wole ja sam wypolerować ale są też zakłady które się w tym specjalizują.
 wole ja sam wypolerować ale są też zakłady które się w tym specjalizują.