regenerowanie amortyzatorów

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 674
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

regenerowanie amortyzatorów

Post autor: KTR » 2011-05-11, 21:07

witam czy ktoś regenerował amortyzatory?? czy każdy amortyzator da sie zregenerować?? zasatnawiem sie też czy zwykły seryjny amortyzator da sie jakoś utwardzić i czy jeśli dało by sie jakoś go skrócić to czy wysokość auta sie zmnieni?
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+

Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-05-11, 21:26

Pisz do PumaRST. On w prawdzie utwardzał amory z Almery GTi, ale to akurat jest mała różnica ;-)
QG15+

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2593
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-11, 21:51

Wysokość auta się nie zmieni, sprężyny decydują o wysokości samochodu od gleby

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1327
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-05-11, 22:11

Polecam zakład prawdziwy fachowiec http://www.emotoinfo.pl/Firma,chlopik_b ... torow.html

regeneracja utwardzanie skracanie , co chcesz do czego chcesz, bardzo dobre ceny, czas regeneracji to 24h jak przywieziesz rano i nie w piątek.
Dark Shadow

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 121
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2011-05-12, 21:57

Z tego co pamiętam to chyba kolega lukasgt utwardzał i regenerował nie jedne amortyzatory, także coś może wnoszącego powiedzieć

A jeśli chodzi o możliwość regeneracji to zależy to chyba od tego w jakim stanie jest goleń
W lbn też ktoś się tym zajmuje ale opini nie znam (jak trzeba mogę zdobyć namiary)
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2011-05-12, 23:45

Robilem tam na grochowskiej do paru aut...Jak seria do popularnego auta to oddajesz swoje i zabierasz regenerki ,a jak masz jakas wydumke to pare dni.Obsluga pozostawia wiele do zyczenia... :-P
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 674
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-05-13, 08:19

Marcins jak bys sie coś dowiedział to było by elegancko :) chodzi o tylne amory z P10GT, jak wyglada trwałość takich regenerowanych amortyzatorów??
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 773
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-05-19, 06:27

hej- rzadko ostatnio jestem na kompie... robiłem amorki na grochowskiej[ale tam trzeba zawieść wyjęte] oraz w zielonce u p. BŁOŃSKIEGO--z trwałością jest różnie-może być na 2 lata albo 3 miesiące dobrze!!

na grochowskiej było świetnie przez 1,5 roku a w zielonce nie wiem bo po 2 miesiącach auto sprzedałem--koszt za 2 szt 300pln
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 674
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-05-21, 10:01

kurcze nie wiem co robić, ceny nowych troche zaporowe, ale jeśli oddam stare do regeneracji i zaraz sie wysraja to też głupiego robota :-( może jakieś używane gdzieś trafie
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+

Awatar użytkownika
agaj666
fanatyk nissana
Posty: 417
Rejestracja: 2010-07-02, 10:11
Lokalizacja: koło Warszawy
Kontakt:

Post autor: agaj666 » 2011-05-21, 11:04

KTR, na regenerowane jakąs gwarancję chyba dostaniesz, a używki...
Kto wie co kupisz?
Podaj na PW dokładne dane auta, rok, model, silnik, no i napisz czy przód czy tył.
Może coś znajdę w dobrej cenie. Nowe oczywiście i z gwarancja producenta.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2593
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-07-24, 11:07

KTR i jak tam sprawa z amorami się zakończyła ??

Awatar użytkownika
deadduck
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2012-05-31, 22:51
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: deadduck » 2016-02-16, 20:18

Odkop :!:
Jak sprawa wygląda dzisiaj?

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4135
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-17, 08:50

deadduck, regeneracja się opłaca tylko w przypadku jakiś sensownych amorów, jeśli chodzi o bilsteina to sam producent ma możliwości regeneracji i ustawienia nowej specyfikacji amora,

reszta amorów to już różnie bywa, w Katowicach jest firma, która robi amory prawie dla całego śląskiego światka KJSowego, nazywa się Pecar
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
deadduck
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2012-05-31, 22:51
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: deadduck » 2016-02-17, 10:21

Ad@mus, Dzięki za odp
Problem w tym, że do N15 nie ma zbyt wielu sensowych amorów na tył. Szukam takich do spreżyn -40. Najlepsze byłyby pewnie od GTI które ponoć są krótsze, ale nowych nigdzie nie idzie dostać, katalog KYB podaje że są takie same jak nieGTI, dlatego myślę o regeneracji starych. Pytanie jak z ich wytrzymałością po takim zabiegu, czy bardziej nie opłaca się dołożyć do Tokico blue hp, za 174$ jest para na tył.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4135
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-17, 10:35

na bank kupisz tylne amory KYB i to jest jedyne sensowne rozwiązanie, nawet jeśli był by to excel-G
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”