Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] BLACK BOX

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 687
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

[ Primera] BLACK BOX

Post autor: ANDREW » 2010-07-27, 16:18

Wreszcie przyszedł czas na prezentacje Primy.

Model: Primera P11.144

Rok: 2000

Silnik: SR20DE

Moc: 140kKM 180Nm (dane katalogowe, jeszcze niezweryfikowane)

Wnętrze: seria

Audio: Sony CDX-GT300 i obecnie tyle

Plany:
-ściemnić szybki
-alu 16 z opnkami 205/50
-mod rozrządu
-dołożyć xenon na długie światła(zestaw już leży w bagażniku)
-oklejenie na czerwono tylnych kierunkowskazów
-zmiana bocznych kierunkowskazów na białe
-poprawić audio

Ale te wszystkie plany i tak zweryfikuje rzeczywistość.

Fotki tutaj:

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... era/106092
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:23 przez ANDREW, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-27, 17:10

ANDREW pisze:-oklejenie na czerwono tylnych kierunkowskazów
Aby stracic dowód :)

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 687
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-07-27, 17:26

Ryzyko jest.Ale strasznie wyglądają te kierunki.Wolałbym takie lampy jak w tej Primie:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... mera/77162
Ale dostępność i pewnie cena mogą być problemem.

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2043
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontakt:

Post autor: majchrzok » 2010-07-27, 21:34

clear bialy+ czerwony jak ja kiedys szukalem do primery to byly tylko na brytyjskim ebay. w przeliczeniu koszt ok tysiaca zł z wysyłka... ale efekt super.
a dowodu nie stracisz jak zrobisz kierunki tak aby swiecily na pomaranczowo. tzn pomaranczowe zarowki + wewnatrz klosza zielona szybka i nazewnatrz czerwien podobno daje pomarancz :-D

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-07-27, 21:58

Jak pan władza będzie upierdliwy, to stracisz, bo po takiej przeróbce lampa traci homologację i nie można jej używać ;) Tak samo jest z brewkami.

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-07-27, 22:12

Chyba że masz brewki z homologacją tak jak ja miałem w Sunnym SR :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2043
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontakt:

Post autor: majchrzok » 2010-07-27, 22:16

ale skad takowy moze wiedziec (chyba nie ma roznych homologacji oznaczen itp oznaczajacych kolor lamp)? dam porzyklad z citroenem C3 gdzie bodajze do 2006 r wychodzily cale czerwone klosze a po tym roku wychodzily z bialymi kierunkami. tak brnac dalej mozna troszke wkrecic i moze sie uda :shock: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-07-28, 05:07

No właśnie policjant niestety nie musi wiedzieć, wystarczy, że ma "uzasadnione podejrzenie" i skieruje na ponowne badania techniczne ;)

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 687
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-07-28, 09:30

Ale takie badanie zawsze można zrobić :) Jeszcze jedno apropo policji.Czy jśli mam homologowane lampy pod ksenon ale tylko na światła mijania to jeśli wrzuce nie fabryczny zestaw na światła drogowe to ktoś się przyczepi?Samopoziomowanie i spryskiwacze są.

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2043
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontakt:

Post autor: majchrzok » 2010-08-02, 22:42

podobno kazda ale to kazda ingerencja w swiatla jest nie legalna tzn nawet jezeli zlaozysz sobie niebieskie zarowki na swiatla postojowe to za to moga Ci zabrac dowod rej.

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 687
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-08-03, 20:23

Wiesz niebieskie światła to już duża niezgodność z przepisami.A jeśli będę miał xenon da długich to taż powinni inaczej podchodzić do tego.Długie i tak oślepiają :D

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2043
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontakt:

Post autor: majchrzok » 2010-08-03, 21:17

pisze co wyczytalem w gazecie, cytuje bo dokladnie chodzilo o montaz listw LED w reflektory.

... żadna przeróbka lamp nie jest dopuszczalna! proponujemy znalezienie innego miejsca na montaż listwy LED pamietając o wymogach zapisanych w ustawie....

takze wydaje mi się że zrobienie z xenonów bi-xenony bedzie niedokonca legalne.. ale najlepiej podjedz na stacje diagnostyczna i się dowiedz co i jak :mrgreen: :-P

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-08-04, 08:49

Auto ładnie się prezentuje na żywo. Plany są więc będzie co opisywać ;) Trzeba pomodzić... tam nawet seryjny zapłonik jeszcze zamula ;-)

Jak w ogóle przejście z Almy 2.2 diesel na Prime 2.0 bene ?
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 687
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-08-04, 18:14

Myślałem,że diesel jest elastyczny.Ale to to przepaść jest.Na 5 biegu wszystko się na trasie wyprzedza.Tylko na niektóre BMW trzeba do 4 zejść :P
Spalanie według kompa z ostatnich 1000km 8.3 wyszło czyli chyba nie tak żle :D
Tylko jeszcze trzeba silnik wyregulować,krokowca przeczyścić i przepustnice bo czasami obroty za bardzo spadają i gaśnie.A tak wogóle to nie jechałeś dzisiaj po 14 od strony Strykowa do Łodzi?Bo chyba to Ty byłeś ale akurat wyprzedzałem i nie zwróciłem uwagi.

laser31
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2010-07-24, 04:35
Lokalizacja: Lublin

Post autor: laser31 » 2010-08-05, 04:27

witam ANDREW też mam p11.144 2.0 odczucia co do jazdy podobne i to co napisałeś w ostatnim poście na temat obrotów też. Ja u siebie wyczyściłem przepustnice kopułkę rozdzielacza (zaśniedziałe styki) i 3 razy dolałem STP do czyszczenia wtrysków. Pomogło. Teraz jeszcze dołożyłem stożek i jest super. pzdr

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-05, 06:48

ANDREW jakbys zrobił moda rozrzadu to bys mógł w miescie jezdzic jak Dieslem :)

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 687
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-08-05, 13:44

Mod rozrządu i ustawienie zapłonu będzie.Ale jeszcze nie wiem kiedy.Laser31 a czym i jak czyściłeś przepustnice?STP też musze dolać bo to bardzo dobry preparat jest.A co do zachowania silnika to zauważyłem, że jak obroty dojdą do 6500 to zamula się.Jakby dostawał mało paliwa.Mam nowy filtr paliwa i musze go wymienić(wie ktoś gdzie się znajduje?) może pomoże.

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-08-05, 14:49

Powinien być pod maską przy ścianie grodziowej w okolicach środka samochodu mniej więcej jeśli jest tak samo jak w p11.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

laser31
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2010-07-24, 04:35
Lokalizacja: Lublin

Post autor: laser31 » 2010-08-05, 18:19

co do czyszczenia przepustnicy to po prostu zdjąłem dolot odkręciłem 4 śrubki i wyczyściłem (najpierw śrubokrętem a potem szmatką). Co do zamulania w okolicach odcinki to znowu to samo co u mnie. Ale tak jak pisałem wyżej po montażu stożka wszystko minęło. Też podejrzewałem filtr paliwa ale to chyba nie to przynajmniej tak mi się wydaje bo na razie jest oki a nawet zdecydowanie lepiej.

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 687
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-08-05, 18:35

Masz może jakieś foty jak masz zamontowany stożek?Bo u mnie też jest w planach.Musze się wziąść za czyszczenie tej przepustnicy bo w mieście jest tragedia z tymi obrotami.Trzeba tylko czas znaleźć bo jak na razie nie mam nawet kiedy autka umyć.

laser31
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2010-07-24, 04:35
Lokalizacja: Lublin

Post autor: laser31 » 2010-08-05, 18:40

Fot nie mam (brak czasu) ale może po weekendzie coś wkleję.

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-08-05, 18:54

Spróbuj oprócz przepustnicy wyczyścić też przepływomierz, bo podejrzewam że też może być zabrudzony. po wszystkich czyszczeniach odepnij akumulator na jakiś czas żeby się komp zresetował, potem podepnij aku spowrotem odpal, niech chodzi sobie na wolnych tak koło 20 minut i powinna być poprawa w czasie jazdy. Co do czyszczenia samej przepustnicy to ja używałem chyba też stp środek jak dobrze pamiętam albo valvoline do czyszczenia gaźników i przepustnic, najpierw wszystko spryskałem, zaczęło żreć ten brud, potem szmatką wycierałem i tak kilka razy, ważne żeby też troche w kolektor za przepustnicę też puścić bo też pewnie troche syfu tam będzie.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 687
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-08-05, 19:39

Przepływka raczej jest ok bo samochód ciągnie bardzo dobrze.Pozatym słyszałem, że czyszczeniem można zepsuć przepływke a tanie nie są bo w Almerze wymieniałem.

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-08-05, 21:35

podejrzewam że jakbyś się dobral do niej to byłaby raczej trochę zasyfiona :) a co do zepsucia to niestety wymaga to delikatności ale sam zabieg jest bardzo krótki i prosty.
A jeszcze piszesz że primera się zamula powyżej 6500 obr, jak ona ma odcięcie w okolicach 6200-6400 z tego co pamiętam, chociaż na obrotomierzu wskazówka idzie trochę dalej, ale prawdziwe obroty podobno są trochę niższe.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 687
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-08-06, 18:33

Może w przyszłym tygodniu ją przeczyszcze.A co do odcinki to nie wiem jak jest.Niby czerwone pole jest przy 6700-6800.A jak na razie z listy planów moge wykreślić bixenon.Założone :D Niech mnie ktoś teraz spróbuje w nocy oślepić :mrgreen:

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-08-06, 19:06

No i zapłon sobie przyspiesz, to jest raptem kilka sekund roboty i jedyne czego potrzeba to klucz 12 a powinna się troche poprawić dynamika. Oczywiście zapłon przyspieszaj z umiarem :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 687
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-08-06, 19:32

Co jak co ale jakieś tam regulacje zostawie specjalistą :) Chyba, że ktoś mi tu wrzuci jakąś łopatologiczną instrukcje.A nie chce niczego zepsuć bo autko prawie cały czas mi jest potrzebne.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-06, 19:36

A jak na razie z listy planów moge wykreślić bixenon.Założone Niech mnie ktoś teraz spróbuje w nocy oślepić
Chyba oszalałeś z wrażenia. Z homologacją w porządku?
Ostatnio zmieniony 2010-08-07, 12:15 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 687
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-08-06, 19:50

Jeśli uważasz, że oszalałem poprawiając swoje bezpieczeństwo to może i tak być.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-06, 19:54

Niech mnie ktoś teraz spróbuje w nocy oślepić
To odnieś się sam do swojego tekstu.
Ostatnio zmieniony 2010-08-06, 20:18 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”