jakie zaciski do Primery P10

Moderatorzy: Sajmooon, Zielkq, janusz, Maniek-ol

damian21ist
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2017-08-06, 16:03
Lokalizacja: Wałbrzych

jakie zaciski do Primery P10

Post autor: damian21ist » 2018-01-04, 10:57

Ktoś Mi powie, jakie zacieki można włożyć do Primery P10 z jakiegoś innego auta najlepiej 2 lub 4 tloczkowe
Damian

Awatar użytkownika
matek_p
fanatyk nissana
Posty: 366
Rejestracja: 2016-07-06, 22:31
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: matek_p » 2018-01-04, 13:18

Gdzieś wyczytałem, że do p10 eGT z 300zx/200sx S14 można dać. Zapytaj użytkownika Vixo, może będzie wiedział ;)
Let the force be with you!

My EX. N15 GTi :arrow: N15 GTi SportLine

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1036
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2018-01-04, 14:33

Tak jak do p11, podejdą od 200sx tylko że tarcze trzeba będzie przetoczyć na mniejszą średnice. Dwa mm na stronę jak dobrze pamiętam. No i tarcza kapke grubsza powinna być ale to można załatwić dając dystanse pod klocki.
To są czterotloczkowe zaciski. Trzeba pamiętać o tym, że ni pod każdą felgę podejdzie. W niektórych przypadkach będzie potrzebny dystans pod felgę. No i 15 cali felga minimum.

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2018-01-07, 11:36

Są 3 opcje tak naprawdę:
1. Przeszczep dwutloczkow z x-traila - tarcza 280x28
2. Przeszczep czterotloczkow z 200sx/300zx - trzeba tarcze ściąć do 272mm
3. Jakikolwiek czterotloczek + adapter i wtedy ogranicza Cię budżet i rozmiar felgi
Przerabiałem wszystkie 3 powyższe, Vixo tak samo.

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 840
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2018-01-07, 12:53

Czterotloczki z 300zx są w dwóch rozmiarach pod tarcze 280x30 w TT (żeliwne i aluminiowe) oraz bodajże 280x24 z N/A tylko aluminium. I te drugie lepiej pasują do Primery bo nie trzeba dawać dużych dystansow i tarcza od Primery po przewierceniu otworów będzie pasowac (nie trzeba dawać podkładek pod klocki) . Tak czy inaczej trzeba tarcze stoczyć do 272 mm lub kupić gotowy adapter i dać tarcze od Murano 320x26 ale je trzeba stoczyć na 316 chyba że się samemu zrobi adapter pod tarcze 320.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2018-01-07, 14:05

I warto też wspomnieć, że seryjna tarcza o grubości 22mm po kilku lepszych hamowaniach nadaje się do śmieci, wiec zainwestowałbym w jakieś grubsze tarcze.

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2018-01-08, 20:20

Do P10 najtańsza opcja w mojej opinii to przeszczep tarcz i zacisków z p11. P10 z tego co pamiętam ma tarcz z przodu 256mm a P11 280 więc jakaś różnica jest, średnica tłoczka pewnie też większa a że P10 waży mniej niż P11 to taka zmiana powinna być wyraźnie odczuwalna. No i całość wejdzie pod 15". Można by do tego dać większe serwo i moim zdaniem styknie. Chyba że masz w tej p10 turbo i 200KM+ to wtedy bym się zastanowił nad 4 tłoczkami.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 7952
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2018-01-08, 23:59

Piotrek_10243, jak zmiana na 15" to niższy profil opony :]

P11 miały też z przodu tarcze 256 i śmigały na 14" - to tak w ramach weź tu człowieku bądź mądry i zrozum Nissana :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 840
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2018-01-09, 07:45

Jak coś to mam wolne zaciski od p11 pod tarczę 280
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2018-01-09, 21:41

janusz, te p11 z tarczami 256 to chyba były z wersji "biedaedyszon" albo Nissan składał auta z tego co akurat mieli na magazynie :P
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1036
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2018-01-09, 23:01

Chyba co akurat mieli bo ja miałem w przedlifcie tarcze 256mm a miałem klime, szyby w prądzie, halogeny, lustra grzane i elektrycznie sterowane więc nie aż tak biednie.

damian21ist
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2017-08-06, 16:03
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: jakie zaciski do Primery P10

Post autor: damian21ist » 2018-10-03, 08:47

Kupiłem zaciski z przewodami, tarcze oraz klocki od s14. Więc rozumiem, że wystarczy tarczę stoczyć na 272 i rozwiercic na 4x114,3 i reszta p&p?
Damian

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 840
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Re: jakie zaciski do Primery P10

Post autor: PrzeRuSco » 2018-10-03, 09:14

tak tylko może być potrzebny dystans (w zależności od felgi) bo zaciski będą obcierać o ramiona felgi.
A i nie wiem jak z przewodami czy są odpowiedniej długości, ja dorabiałem nowe.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

damian21ist
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2017-08-06, 16:03
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: jakie zaciski do Primery P10

Post autor: damian21ist » 2018-10-03, 13:40

PrzeRuSco pisze:
2018-10-03, 09:14
tak tylko może być potrzebny dystans (w zależności od felgi) bo zaciski będą obcierać o ramiona felgi.
A i nie wiem jak z przewodami czy są odpowiedniej długości, ja dorabiałem nowe.
mam 17 i 15 felgi ale nie pamiętam jakie et, ale na 17 myślę, że podejdzie, tylko teraz Mnie martwią 15, nie wiem, czy nie będą potrzebne dystanse
Damian

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 840
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Re: jakie zaciski do Primery P10

Post autor: PrzeRuSco » 2018-10-03, 13:54

Zdejmij koło, odkręć zacisk, zdejmij tarcze, przykręć sam zacisk od s14, nałóż podkładki o łącznej grubości 7,7 mm na każdą szpilkę, załóż koło i będziesz wiedział czy coś będzie tarło. Ewentualne kolejne podkładki powiedzą ci jaki dać dystans chyba że wcześniej skończą się szpilki :)
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce”