Witam, będę robił uszczelkę pod głowicą (głowicami). Mam zamiar jechać na chip tuning i podnieść nieco moc. Nie wiem w jakim stanie są pierścienie. Czy ktoś miał by namiary na nie? Na jakich olejach jeździcie? Jaki najlepszy do układu wspomagania? A i pewnie będę robił za jakiś czas sprzęgło - jakich firm unikać a jakie brać? 
Moja Maxi:
Maxima A32 3.0 V6 24V wersja USA z manualną skrzynią. 98r.
			
									
									
						Maxima A32 - uszczelka pod głowicą
Moderator: janusz
Cześć. Jaki powód wymiany uszczelek pod głowicami? Jak nie brał oleju to nie ma sensu ruszać pierścieni. Co do oleju jeśli silnik masz szczelny ( nie ma wycieków i zapoceń) to polecam Shell 5w/40 Ultra.  Jeśli sa wycieki to polecam Valvoline 10w/40 Maxlife- na takim śmigam i jest super. Sprzęgło najlepiej Exedy. Luk czy Valeo też może być . Najlepiej żeby było nowe ,a nie regenerowane  . Z tego co wiem to chip tuning w tym silniku jest nie możliwy, ale może mi wyjaśnisz na czym ma polegać podniesienie mocy
  . Z tego co wiem to chip tuning w tym silniku jest nie możliwy, ale może mi wyjaśnisz na czym ma polegać podniesienie mocy  (może się mylę )  . Układ wspomagania obojętnie jaki Atf II . Pozdro
 (może się mylę )  . Układ wspomagania obojętnie jaki Atf II . Pozdro
			
									
									
						 . Z tego co wiem to chip tuning w tym silniku jest nie możliwy, ale może mi wyjaśnisz na czym ma polegać podniesienie mocy
  . Z tego co wiem to chip tuning w tym silniku jest nie możliwy, ale może mi wyjaśnisz na czym ma polegać podniesienie mocy  (może się mylę )  . Układ wspomagania obojętnie jaki Atf II . Pozdro
 (może się mylę )  . Układ wspomagania obojętnie jaki Atf II . Pozdromotokarpa, uszczelki - Victor Reinz, olej - viewtopic.php?p=438635#438635.
Jeśli silnik nie brał oleju, lub nieznaczne ilości, to nie ruszaj. W ogóle jeśli silnik jest OK, a wymiana uszczelek pod głowami, to Twój wymysł, to sobie odpuść i nie ruszaj oryginału.
 
Chip tuning?! - zapomnij nie da się. To znaczy da się, ale bez ingerencji w kompa się nie obejdzie, ale to 2kzł trzeba szykować plus potem jeszcze strojenie.
Sprzęgło - jeśli tylko tarcza, to można dać do zregenerowania, tylko na dobrych materiałach, a nie na byle czym. No i firma musi być porządna, a nie pan Mietek. Jeśli nowe sprzęgło, to AISIN albo EXEDY.
			
									
									Jeśli silnik nie brał oleju, lub nieznaczne ilości, to nie ruszaj. W ogóle jeśli silnik jest OK, a wymiana uszczelek pod głowami, to Twój wymysł, to sobie odpuść i nie ruszaj oryginału.
Chip tuning?! - zapomnij nie da się. To znaczy da się, ale bez ingerencji w kompa się nie obejdzie, ale to 2kzł trzeba szykować plus potem jeszcze strojenie.
Sprzęgło - jeśli tylko tarcza, to można dać do zregenerowania, tylko na dobrych materiałach, a nie na byle czym. No i firma musi być porządna, a nie pan Mietek. Jeśli nowe sprzęgło, to AISIN albo EXEDY.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
