[ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Matiz
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2017-03-05, 02:51
Lokalizacja: Ślunsk
Kontakt:

Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E

Post autor: Matiz » 2018-06-16, 15:22

Cloud, jechałem, poskładałem do kupy, 4-2-1 jeszcze niet- musze kupić kolanka 34mm, reszte już mam. Musiał być zdjęty cały wydech przy okazji, bo śruby na łączniu elastycznym zmieniły sie w rdzawe stalaktyty na aucie by była masakra to wiercić (a i tak nie wiercilem :cool: ) :shock:

mam pospawane dziurki, wstatwiony łaczniczek, mozna sie kulać do sklepu i roboty, wrócił dzwiek Civica 5gen 1.3 gaźnik + Rynna mugen :cool:

Co do samej dolnej to ciezko powiedzieć ,ale teraz sumując wszystko do kupy ,to usztywnienie nadwozia daje sporo. Wydaje mi sie że seryjna 1.0 juz przy 130 w takim winklu mogła by nieźle przerazić. 8/ Paradoksalnie chyba najwięcej daje kątownik wspawany w progu. Z tego co widze blacharze łapią punkty,żeby miedzy blachy wpływały środki konserwujace i nie naciągało blachy. Jak to pospawałem "na szczelnie". To też nie jest bez znaczenia. Teraz troche załuje tej roboty, bo bedzie mi kiedyś ciężko przesiąść na seryjna bude bez wspawki... :cry:

No ,ale panhard rurowy, fender bary, przednia dolna i wzmocnienie progów daje w c*ul. Auto jest spokojniejsze przy przeciazeniach, "thats fo' sure"

Kontynuujac
Od czasu upa, j.w wspomniałem auto złożone i potestowane. Zastnawiam sie czasem ,czy ona faktycznie nie jeździła w kjsach w Niemcowni- nie wiem- jest skrzynia z 1.0 albo ostre wałki... bo to chyba nie jest normalne ,ze mikra potrafi sie rzucić za Accordem CL7 i jako tako dotrzymać mu kroku (100-150m) 8/ Mini też potrzebowało ładnych 400m na dojście,a tam na bank była benzyna turbo, pewnie ten cholerny THP ktory jest dość żwawy...
Póki działa HUE HUE HUE

nie wiem, czasem sie boje tego auta :-| a myslałem że rundce mazdą 323 BG GTX już mnie nic nie wystraszy... :roll:

No i dalej nie daje mi spokoju, że auto z katem i na seryjnych rurkach grubości kciuka brzmi jak A-grupówka 8/ stąd pomysł o wałku... zmienia wałek dźwięk silnika? z tego co pamietam to tak :idea:
Niewazne, pewnie i tak sie nigdy nie dowiem,a dupohamowania to.. dupa nie pomiar :-P

wrzucam co jeszcze doszło. Nic nie mówiłem o gwincie bo jeszcze go nie miałem go w rece przy poprzednim upie i nie chciałem zapeszyć.

Pojawiło sie ISSUE- amory z tego gwintu sa za krótkie do spręzyn z Alto. Póki co zostaną "niesportowe/seryjne" z corsy. Bede nad nimi myślał jak już wjedzie gwint na przód. I potem wg obniżenia przodu bedziem coś robić z tyłem (lub zostawimy, i kupie nowe, "seryjne" amory)

aha, teraz na tyle jest ok 40cm, czyli tyle ile dawała ta jedna H&R na prawej stronie

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po leku można smielej zacząc myśleć o jakiś modach, np mam już rozrysowane splitter i płyty osłaniające całe podwozie. Moze zeedytuje i wrzuce te ryciny. Zawsze mnie na chodzi wena i rysuje w robocie na kartonach po filtrach powietrza :lol:
Kiedyś sie zasmiałem jak znalazłem splittery ze skeljki (i po tym odcinku TopGear z Avantajmem) ,ale od kiedy porobiłem troche w drewnie robiąc konstrukcje dla dziecka to spodobało mi sie. Fajny i prosty materiał, przy okazji porobie testy ile wytrzyma i jak zaimpregnowane itd. No i pamietajcie że to dalej jest gruz. Jesli wszystko zda egzamin to kiedyś pomysle o zastapieniu tego PCVką albo czymś podobnym- czym, NIE WIEM, jakims plastikiem ,ale nie wiem gdzie to kupic ,jakie wielkie są arkusze i przedewszystkim ile cholerstwo kosztuje. Z tego co pobieznie poczytałem na forach TimeAttack to sklejka ma najlepszy stosunek jakości do ceny. Zobaczymy, po raz kolejny- jest to bzdeta,ale frajda by była. Całą sytuacje podgrzał też mój kumpel Fordziorz, któremu nie chcą zrobić Splittera pod zderzak Fokusa- Rs Collection.

Na poniższych fotach jest "VirtualTuning" (cudzysłów celowy :mrgreen: ). Pierwsza fota to mikra obniżona na pałę o nieznaną wartość (chyba -60)

Druga to splitter w kolorze. Aktualnie mam lip elastyczny w stylu RWB co widzicie na focie 1. I tak jest super. Do ewentualnej dokładki w kolorze nie jestem jeszcze przekonany :roll:

Obrazek

Ale obojetnie jakie będą losy przodu to chciałym zrobić jakieś doczepki do moich kontownikowych progów (obecne na focie 2). To bym zrobil obojetnie czy bedzie ruszany splitter czy nie. Bo jak sie przypatrzycie linii bocznej mikry, to zderzaki z super S-ki z dokładką jest za niski w stosunku do reszty. Strasznie mnie to mierzi :-P

dobra dosyc tego znowy nadukowałem pierdół :mrgreen: :roll: do zaś

--------------------
Up
16.06.2018

Obrazek

Co tu sie staneło! Corsa Gewint, Topmounty Corsowe, zleciało na zol 8/

juz tłumacze. Setup testowy. Angole wkładają do tych lag nasze mikrowe górne mocowanie. Ja wolałbym corsowe, ma lepsze łozysko. Tak czy owak musze spróbować rozkręcić go na maxa i do tego zrobić mod lagi amora (wtedy mocowanie pójdzie z 2cm w góre)

Rozpórke dolną tez zrobie inną żeby sie schowała na równo z trawersem. Nawet jak podniose już przód na normalną wysokość to wole mieć te 2cm w zapasie, bo jak coś zachaczę tą którą mam teraz to chyba pokrzywi bude :hah:

Aha wszystko co pisałem o splitterach- :roll: hehe nieaktualnie, póki co :|

Do zaś :papa:

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E

Post autor: cloud_9 » 2018-06-16, 19:27

z taką wysokością to nie potrzebujesz splittera:D chyba że na tor:) ze splitterow postaram się znaleźć i podesłać Ci na mail rozpiskę jak to zrobić, żeby Ci auta nie podnosiło, a dociskało:) do kompletu płaska podłoga i dyfuzor na tył (7 stopni)

Awatar użytkownika
Matiz
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2017-03-05, 02:51
Lokalizacja: Ślunsk
Kontakt:

Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E

Post autor: Matiz » 2018-06-26, 22:14

czołem

zamiast sie cieszyć z modów to troche mnie to nerwuje :| Wyglada na to że spawane nadkole jest nieco niżej niż seryjne i z tyłu lewa strona ma większą szpare niż prawa. Z pomiarów jak stoi buda wychodzi że jest równo. Z pomiarów nadkola wychodzi 1cm różnicy :-? niby nie ma źle ,ale seryjne nadkole jest też troche bardziej napompowane do zewnatrz. Skutkiem czego lewe koło dalej schowane jak serie ,a prawe jak by był dystans :-D

Jest też opcja że panharda źle ustawiłem. Bo szybko,szybko! auto jeszcze na kozłach stoi a już trza jechać :mad:

mam druciarski pomysł jak to wizualnie wyrównać (nadołoże rancik i pomaluje w kolor) ,ale to bede myślał po dokładnych pomiarach.

Jak dla mnie przód jest za nisko. Wolałabym wyżej przód niż jeszcze obniżac tył. Ale to już jest max wyciagnięcia tłoczyska (czujecie, krece gwint na maxa ,ale w złą strone :lol: ). I tak poszla już podkładka pod topmount która dzwignęła mi nadwozie o... jakieś 0.8cm :lol: Chyba ze skręce na maxa spręzyne ,ale wtedy nie bedzie ugięcia negatywnego 8/ które i tak już jest malutkie. Tak jak sie ustawia koło po dzwignięciu auta byłoby idealnie.... :roll:

Pojeżdze troche. Być moze przeprosze sie z setupem Matizowym,ale tam znowu bedzie pewnie ten 1cm za wysoko :roll:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Aha no i zapraszam do odgracenia mnie. Posiadam:

-Fotele Seryjne z K11 3d 1.0 niewiemktotokupialewystawiambonielubiewyrzucać
Obrazek

Tuningi:
-rozpórka dolna AS SEEN AT PHOTO IN MY THREAD :D

Obrazek
-kierownica z nabą K11 pasuje jak ulał, sam demontowałem :cool: :-P

Obrazek

Kiera i rozpórka poleciały na olx, fotele za grosze, najlepiej piszcie PW

Awatar użytkownika
Sake
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2013-10-17, 22:33
Lokalizacja: Poznań

Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E

Post autor: Sake » 2018-06-27, 19:47

Ładnie siadła ;)

Awatar użytkownika
Matiz
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2017-03-05, 02:51
Lokalizacja: Ślunsk
Kontakt:

Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E

Post autor: Matiz » 2018-07-11, 21:30

Właśnie za bardzo, sie śmiejemy "zarwano Micra" :P

ale już poprawione. Przód poszedł do góry, z tyłu bardziej dopasowałem Altowe sprężyny do mikrowego "siedziska"

Obrazek
Fajne foto. Widać jak daleko już jest od serii

Cloud pyta czemu sprzedaje rozporke- przy takim obniżeniu urwałbym nią chyba mocowania wahacza :lol:
Dziś zrobiona V2 a.k.a LOW PROFILE. Przy okazji zrobiłem wcinki- z lewej na przyszły, większy wydech ,a z prawej na wszelki wypadek gdy zespół napedowy będzie pracowac na poduszkach. Nie wygląda,ale będzie działać. Ten fragment gdzie jest na oko zbyt chuda, to obcięte "uszy" mocowania łącznika stabilizatora do amortyzatora w Traficu. Grube i twarde. A przy okazji śruba która będzie przykręcona do sanek będzie miała ładnie schowany łeb. To akurat wyszło przypadkiem ;D po prostu wybrałem to ze względu na grubosć. Aha no i mam zaoszczedzone ok 1cm prześwitu i przy okazji w rozpórce są gwinty do zamocowania splittera:

Obrazek

gdyż i kupiem sklejke i uskuteczniam radosną tworczość.
Jak to sie mówi SHIT JUST GOT REAL :D


Obrazek

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E

Post autor: cloud_9 » 2018-07-12, 07:22

Nie rób takiego splittera, musisz zrobić miejsce na powietrze albo Cię podniesie, cos jak tu:
http://www.performanceforums.com/forums ... ray-Design

a lepiej to jak skrzydlo samolotu:) nie mogę odnaleźć rysunku, ale mniej wiecej top w 1/3 od przodu na 10 cm , dlugie na c.a. 30 cm, szerokie na te 30 powiedzmy, ale zrob dwa takie z obu stron belki:) wtedy przy hamowaniu Ci nie podniesie przodu w razie niesprzyjajacych warunków

możesz też zrobic coś F-duck z F1:) ale zamiast dmuchać tylnie skrzydło, którego nie masz, to po prostu dmuchać dyfuzor który zrobisz:) albo wywalać powietrze za auto, ogólnie chcesz mieć jak najmniej powietrza pod autem:)

Awatar użytkownika
Matiz
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2017-03-05, 02:51
Lokalizacja: Ślunsk
Kontakt:

Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E

Post autor: Matiz » 2018-07-12, 20:27

Obrazek


Obrazek


To niee cloud, to już za dużo jak na mnie. Wystarczy płaska podłoga która zredukuje "drag", upłynni przepływ powietrza. Nie podejme sie skrzydeł, to już zabawa dla poważnych zawodników, który chca urwać 0.1 sekundy na torze.

-------------
z dziś upa nie ma, bo walczyłem z naszym dostawczakiem.

Ale z kolei w końcu dorwałem pstryczki żeby zrobić prawidłowo działający panel rajdowy. Na razie zrobie funkcjonujące paliwo i odłącznik abs-u (swoją drogą ostanino świruje, albo sie ukruszył pierścionek albo coś ze sterownikiem. Czasem sie zastanawiam czy by nie wywalić całkowicie :roll: )

ALE przy okazji po raz kolejny wrócił pomysł-pierdoła. Po 230 000 tysiącach mam tak wyrąbaną stacyjke ,że musze wracać ja "ręcznie". Co ciekawe czasem nie wraca do końca na zapłon- objawia sie to tym ,że np nie działają wycieraczki,dmuchawa itp. Ot ciekawostka.Trzeba minimalnie cofnąc dodatkowe 0.003mm aż kliknie. Czasem cofne za dużo i gasze auto. Ale w trakcie rekonesansu stacyjkowego przypomniało mi sie o guziku do odpalania auta. Nigdy jakoś nie byłem fanem tego rozwiązania ,gdybym miał pruć wnętrze tylko dla takiego detalu, to chyba nie :-? ale jak nie mam tapicerek, kable na wierzchu, oraz co najwazniejsze- szwankująca stacyjke- to czemu nie.

Ktoś ma, używa? Jeszcze nie robiłem rekonesansu ,ale na chłopski rozum wystarczy uciąć plusa sterującego z kostki stacyjki i pociągnąć go przez knefel?

Zawsze sie zastanawiałem skąd auto WIE, że ma pogasić kontrolki gdy silnik odpala itp. itd. może przy okazji sie dowiem :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”