[P11] Kity obniżające

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
typowy_sebaa
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2015-06-19, 22:16
Lokalizacja: Głowno

[P11] Kity obniżające

Post autor: typowy_sebaa » 2016-10-26, 16:20

Witam, rozglądam się za krótszymi amorkami od seryjnych i jakimiś sportowymi sprężynami. O ile co do sprężyn sprawa jest w miarę jasna (eibachy) to gorzej z tymi amortyzatorami. Czy są do dostania w Polsce, miał ktoś styczność z czymś takim? Na jakie firmy zwrócić uwagę?
Jedyne co znalazłem to jakieś sportowe Technixy ale trochę się obawiam o ich jakość.
Od razu mówię, że na najtańszy sensowny gwint (ISC 3600zł) mnie raczej nie stać, a chciałbym zejść trochę niżej niż -35 ze sprężynami.

Edit:
Bo nie wiem czy dobrze rozumuję...
http://tuning-online.pl/sklep/nissan/38 ... rtowe.html

Taki zestaw obniża o 35mm przód i 20mm tył, jak dołożę eibachy -35mm to zejdę jeszcze niżej? Czy te springi w zestawie będą miały podobną charakterystykę do eibachów?

Pozdrawiam! :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11221
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-10-26, 16:50

typowy_sebaa, Eibachy prawie nowe ma na sprzedaż Seba WWA, wiec pisz do niego. Co do amorków to KAYBA AGX. To najlepszy set, który każdy Ci poleci. Jaka felge masz/planujesz, bo -30 jest optymalnie, by nie ocierało

Tani Gwint sobie odpusć.

Awatar użytkownika
typowy_sebaa
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2015-06-19, 22:16
Lokalizacja: Głowno

Post autor: typowy_sebaa » 2016-10-26, 18:56

bombel pisze:typowy_sebaa, Eibachy prawie nowe ma na sprzedaż Seba WWA, wiec pisz do niego. Co do amorków to KAYBA AGX. To najlepszy set, który każdy Ci poleci. Jaka felge masz/planujesz, bo -30 jest optymalnie, by nie ocierało

Tani Gwint sobie odpusć.
Co do felg to w tej chwili mam 17", 7,5" szerokie, ale chcę wsadzić 8" z przodu i 9" z tyłu, oczywiście jestem świadom, że będzie obcierać, jednak jakoś się z tym uporam, mam spawarkę, szlifierkę i wolne coraz dłuższe wieczory, więc dam radę. Ale do rzeczy...
Przy obecnym kole, mierząc prześwit między oponą, a błotnikiem, jest dużo przestrzeni, te 3cm po założeniu samych eibachów nie zniwelują całkowicie tej luki.
Szukam rozwiązania, którym zejdę w dół jakieś 5-6cm, dlatego sportowe amortyzatory i sprężyny (może custom) wydają się najlepszą opcją. Slyszalem dużo dobrego o Kayabach właśnie. Jak to jest, jak amortyzator ma krótszy skok i jest twardszy to jest też fizycznie krótszy czy to jest bardziej związane z tym czym jest wypełniony, pytanie być może oczywiste, ale nie dla kogoś kto swoją przygodę z mechaniką dopiero zaczyna. :D

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 360
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Puchacz » 2016-10-26, 18:56

eibach -40mm plus Bilstein b6 - ja mam taki set u siebie. Z tym że trzeba je skrócić bo fabrycznie sa do - 30 mm w zerkopolu robią takie coś za 200z; sztuka. mam na sprzedaż sprezyny i tylne amory. jak coś pisz pw
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
typowy_sebaa
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2015-06-19, 22:16
Lokalizacja: Głowno

Post autor: typowy_sebaa » 2016-10-26, 19:41

Ooo kolego nawet nie wiesz jak dobrą nowinę mi niesiesz. Sprawdziłem ich stronę i generalnie to jest to czego szukam. Zaraz napiszę na priv. :) dzięki Panowie @Puchacz @Bombel za pomoc!
Ostatnio zmieniony 2016-10-26, 22:41 przez typowy_sebaa, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”