[n14] Śruby do regulacji kątów w zawieszeniu Powerflex
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
[n14] Śruby do regulacji kątów w zawieszeniu Powerflex
Kupiłem jakiś czas temu takie śruby bo podobno dzięki temu można zrobić negatyw w zawieszeniu ( pochylenie koła):
http://www.inter-rally.pl/product-pol-4 ... 100NX.html
Pytanie w którym miejscu powinny być zamontowane i w jaki sposób regulujemy wtedy kąt - bo w tylnym zawieszeniu widzę conajmniej 3 możliwości
Z góry dzięki za podpowiedź.
http://www.inter-rally.pl/product-pol-4 ... 100NX.html
Pytanie w którym miejscu powinny być zamontowane i w jaki sposób regulujemy wtedy kąt - bo w tylnym zawieszeniu widzę conajmniej 3 możliwości
Z góry dzięki za podpowiedź.
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Są też do p10 przód i tył http://www.inter-rally.pl/pol_m_Zawiesz ... 925298%5D=. Czy przód będzie też pasował do p11?
[ Dodano: 2016-05-10, 08:30 ]
"Śruby regulacyjne Powerflex pozwalają na regulowanie kąta pochylenia kół w zawieszeniach gdzie nie było to dotąd możliwe.
Zakres regulacji wynosi + /-1.75° pochylenia kół.
Wystarczy usunąć oryginalną górną śrubę, poluzować dolną śrubę, zainstalować i ustawić do pożądanego stopnia pochylenia kół i dokręcić wszystko. Śruby te są wykonane przy użyciu najlepszej stali o twardości 12,9.
Śruba podlega procesowi toczenia gwintu, aby zmniejszyć ryzyko wystąpienia problemów związanych ze zjawiskiem zmęczenia materiału, dodatkowo są ocynkowane, oferując odporność na korozję. Części te są również objęte dożywotnią gwarancją firmy POWERFLEX."
[ Dodano: 2016-05-10, 08:30 ]
Ze stronywoytaz_gdy_elb pisze: Pytanie w którym miejscu powinny być zamontowane i w jaki sposób regulujemy wtedy kąt - bo w tylnym zawieszeniu widzę conajmniej 3 możliwości
Z góry dzięki za podpowiedź.
"Śruby regulacyjne Powerflex pozwalają na regulowanie kąta pochylenia kół w zawieszeniach gdzie nie było to dotąd możliwe.
Zakres regulacji wynosi + /-1.75° pochylenia kół.
Wystarczy usunąć oryginalną górną śrubę, poluzować dolną śrubę, zainstalować i ustawić do pożądanego stopnia pochylenia kół i dokręcić wszystko. Śruby te są wykonane przy użyciu najlepszej stali o twardości 12,9.
Śruba podlega procesowi toczenia gwintu, aby zmniejszyć ryzyko wystąpienia problemów związanych ze zjawiskiem zmęczenia materiału, dodatkowo są ocynkowane, oferując odporność na korozję. Części te są również objęte dożywotnią gwarancją firmy POWERFLEX."
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
ok dzięki za info - tak zrobię i zobaczymy co z tego będzie. Jeszcze pytanie: może macie doświadczenia jakie nastawy geometrii/pochylenia byście polecili na superkjs/ RO na asfalty z dziurami i syfem ?
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
ooo - to ciekawe. Pojechałem do naszego okolicznego magika jakiś czas temu od zbieżności i jak mu powiedziałem że auto płuży przodem to zaproponował mi takie ustawienie: przód -1mm tył +1mm a negatywu zrobił tyle ile udało się z fabryki wycisnąć czyli chyba -1,5 z pzodu i -1 z tyłu. Tyle że u mnie była taka syt. że miałem poli z przodu a z tyłu nie. Zobaczymy jak teraz założę z tyłu poli i nowy zawias + śruby do regulacji co z tego wyjdzie - spróbuję na początek ustawić jak mówisz. Przy czym ja muszę trochę sobie ponieść zawias - będzie tak -20 od serii. rozważam jeszcze zabawę z dystansami bo zauważyłem że na felgach z mniejszym et na asfalcie auto się fajniej prowadzi...
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik