N16 swap

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

N16 swap

Post autor: frezeer » 2016-03-04, 15:09

Niewiem czy pytac tu czy na RF. Jestem na etapie silnika Di z turbo od dci. Pozostalo mi sprawdzic jak zachowa sie zmienna geometria mechaniczna po podlaniu. Znajac pompe sie zawiode stad pomysl na v6. Wejdzie to pod maske N16? Mam swiadomosc ze to totalna rzezba :]

Awatar użytkownika
foo
fanatyk nissana
Posty: 1604
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: KT - Biegun Ciepła

Post autor: foo » 2016-03-04, 15:37

No i fajnie, działaj :) W K12 się mieści, to w N16 tym bardziej.

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2016-03-04, 16:36

Mowisz o dieslu czy benzynie?

Awatar użytkownika
foo
fanatyk nissana
Posty: 1604
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: KT - Biegun Ciepła

Post autor: foo » 2016-03-04, 17:34

O CNG ;)

Rzeźba to rzeźba.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11221
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-03-04, 18:11

frezeer, 3,0V6 Dci to akurat z daleka sie trzymaj tego silnika. Najgorszy shit swiata

Awatar użytkownika
foo
fanatyk nissana
Posty: 1604
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: KT - Biegun Ciepła

Post autor: foo » 2016-03-04, 20:04

Następny się znalazł... teeee, admin - dlaczego demotywujesz ludzi?

Obrazek

Ktoś ma wizję na zmianę, niech ją realizuje. No k&rwa mać.

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2016-03-04, 21:57

Co jest nie tak z tym silnikiem? To ze stare 3,0di jest nieudane to wiem...

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1121
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2016-03-05, 02:19

frezeer pisze:Co jest nie tak z tym silnikiem? To ze stare 3,0di jest nieudane to wiem...
Poszukaj sobie w necie na temat 3.0TiD. osuwające się tuleje cylindrowe nie wiadomo kiedy znikający płyn itp.

takie tam http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... 0-dCi.html
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2016-03-05, 06:14

Problem tego silnika znami nie o ten mi chodzilo. Interesuje mnie ten wkladany do Infinity czyli V9X 235km

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11221
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-03-05, 10:29

foo, to jest silnik ISUZU motowany w Oplach, Saabach i Renault (m in. Espace), stąd znam jego przypadłości

frezeer ten silnik to kosztuje jeszcze małą fortune ;)

Awatar użytkownika
foo
fanatyk nissana
Posty: 1604
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: KT - Biegun Ciepła

Post autor: foo » 2016-03-05, 11:50

No i pro bombel, mi to wystarcza. To może jednak benzin?

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2016-03-05, 22:32

Bombel z tego co obserwuje mozna wyrwac kompletny silnik nawet za 6 kola.
Foo benzyna przy moim stylu odpada... Kiedys jezdzilem ga14de i nigdy ponizej 16 nie zszedlem. Z benzyn jezdzilem jeszcze hyundaiem ix35 1.6. Padaka jakich malo 300 pare km na baku. To samo focus ecoboost 125km. Warczy chla i nie jedzie. Duzymi benzynami nie jezdzilem ale podejrzewam ze spalanie by mnie zrujnowalo. Gaz nie wchodzi w gre. Ma byc duzy mocny diesel. Jezeli chodzi o konkurencje to tez jestem zalamany. Seat altea 105km pod moja noga wciagal 10l...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”