zaciski 4 tłoczkowe do p10egt

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Avation
aktywny forumowicz
Posty: 157
Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

zaciski 4 tłoczkowe do p10egt

Post autor: Avation » 2016-01-28, 22:02

hejo :-D napisze mi ktoś szczegółowo co konkretnie będzie mi potrzebne by zamontować zaciski 4 tłoczkowe do primy i jakie felgi podejdą?
Jest:

1993 200SX S13 KH3
1993 Primera P10eGT KH3
1993 Primera P10eGT 4x4 KH3

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-01-29, 05:57

Zaciski tarcze stoczone na 276mm grubość 30mm, z rozstawem 4x114,3
Felga min 15 przy et 38dystans 20mm
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 885
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-01-29, 06:21

zacisk 4 tłoczkowy to bardzo ogólne określenie. doprecyzuj jakie masz zaciski z jakiego samochodu. zaciski maja różne rozstawy srub i promień dlatego nie każdy 4 tłoczek pasuje do danej średnicy tarczy. można wsadzić zaciski 4 tłoczkowy z tarcza około 300mm i to się zmieści w 15" a można dac taki zestaw ze minimum 17" będzie potrzebne

[ Dodano: 2016-01-29, 06:21 ]
może być tez potrzeba wykonania adapterów
Ostatnio zmieniony 2016-01-29, 09:03 przez VE Killer, łącznie zmieniany 1 raz.
XXX

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-01-29, 15:58

200sx bez rzeźby
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Avation
aktywny forumowicz
Posty: 157
Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Avation » 2016-01-29, 17:15

vixo, dzięki wielkie! :mrgreen: zaciski pochodzą od s14
Jest:

1993 200SX S13 KH3
1993 Primera P10eGT KH3
1993 Primera P10eGT 4x4 KH3

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-01-29, 17:17

Albo tarcza z p11 może być ale wtedy podkładki pod klocki trzeba dać.
Mam takie podkładki luźne jakbyś chciał ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 885
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-01-29, 18:12

vixo pisze:Albo tarcza z p11 może być ale wtedy podkładki pod klocki trzeba dać.
se chyba jaja robisz??? qrwa podkładki pod klocki??? co za kretyn to wymyslił??
XXX

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2109
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2016-02-02, 20:18

VE Killer w Szwecji często to widziałem, nawet jak sam kiedyś tu kupywałem do primery to w komplecie miałem metalowe podkładki i też sam sie zdziwiłem ale jeżdziłem i zdało egzamin chodz obawy jakies są :D

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-02, 20:36

Normalna rzecz podkładka pod klocka
No chyba, że nie wiesz o co chodzi to powinieneś się spytać ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ulus
fanatyk nissana
Posty: 411
Rejestracja: 2013-04-12, 17:28
Lokalizacja: Poznań / Środa WLKP

Post autor: Ulus » 2016-02-03, 22:18

też o tym słyszałem jak dobrze dopasowane to nie ma problemu :)
Sprzedam graty do 100nx-a GTI i Primery P11.144

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 885
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-02-03, 22:19

i pewnie nie ma ryzyka że klocek wpadnie w końcowej fazie zużycia

[ Dodano: 2016-02-03, 22:24 ]
tjuningowe wydumki
po to sa odpowiedniej grubości tarcze do konkretnych zacisków i klocków zeby było bezpiecznie a nie kombonacje z podtładkami pod klocki żeby tłoczek za daleko się nie wysuwał.
XXX

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-04, 00:34

Gdzie ma klocek wpaść ?
Nie ma żadnego ryzyka na cokolwiek
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1031
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2016-02-04, 07:59

Przecież nie ma różnicy czy tarcza gruba czy blacha klocka gruba. Jeżeli tarcza jest cieńsza o np 10mm to jak są podkładki pod klocki po 5 mm to tłoczek jest w tej samej pozycji co był i przy skończeniu klocka tez będzie w tej pozycji co byłby jakby była oryginalna tarcza bez podkładek.
Ważna jest grubość okładziny klocka. Gdyby zamiast podkładek dać klocki z grubszą okładziną to byłoby takie niebezpieczeństwo. Co innego wytrzymałość tarczy.
Klocek nie wypadnie, bo niby jak? Przecież jest zabezpieczony i klocek i podkładka.
Nie musisz wyzywać od razu od kretynów.
Ostatnio zmieniony 2016-02-04, 15:53 przez zuh, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2109
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2016-02-04, 10:04

To dystansow tez nie powinno sie stosowac bo kolo odpanie zreszta rozmowa schodzi na zly for....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”