Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 200SX] S13 Sucz

Moderatorzy: Seba WWA, Sajmooon, Ryba, Zielkq, janusz

Awatar użytkownika
MEFisto087
wiem o czym pisze
Posty: 77
Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
Lokalizacja: MW_____

Re: [ 200SX] S13 Sucz

Post autor: MEFisto087 » 2019-02-10, 08:47

coś się nagra w sezonie ;) Dobra ale co by nie było że nic się nie dziele, to wpadła mała zmiana,

Obrazek
było Mini Display Rwd Power (genialne urządzenie, 7 zegarów, kontroler wiatraków i dość rozbudowane ebc) http://driftshop.pl/shop/index.php?730, ... ilnika-ebc

Obrazek
W sumie nieplanowany zakup trafiony przypadkiem RWD POWER Multi-Display

Obrazek
Obrazek
Jako że to używka, to musiałem podmienić ramkę, bo nie pasował mi kolor, i szybka była pęknięta

I mały spec dysplaya:

Obsługuje poniższe parametry:
- EGT
- temperatura płynu chłodzącego
- temperatura oleju
- opcjonalna temperatura (np. IAT - temperatura powietrza w dolocie)
- ciśnienie oleju
- ciśnienie paliwa
- BOOST (ciśnienie doładowania i podciśnienie)
- RPM (prędkość obrotowa silnika)
- SPEED (prędkość samochodu)
- napięcie akumulatora
- przebieg od ostatniego włączenia silnika, oraz przebieg "użytkownika" (możliwość kasowania)
- czas pracy samochodu (ostatni przejazd, użytkownika)

Daje możliwość ustawiania dowolnych alarmów na wszystkich wyświetlanych parametrach, odczyt "PEAK" oraz wyświetlanie statystyk przejazdu.

Dodatkowo:
- shift light RPM (+ wyjście na zewnętrzną kontrolkę + płynny SHIFTLIGHT na skali 24 różnokolorowych LED)
- 2 x shift light na prędkość

Urządzenie pozwala również na sterowanie dwoma zewnętrznymi urządzeniami (np. wentylatory elektryczne).
MultiDisplay posiada wbudowany bardzo zaawansowany Boost-controller z opcją wprowadzenia pełnej charakterystyki doładowania w funkcji obrotów.
Wykresy mogą być inne dla każdego biegu osobno (nr biegu na którym jedziemy jest wykrywany).
Nie jest to wyłącznie procentowy mnożnik, ale kilka niezależnych charakterystyk Boost i duty.
Współpracuje z solenoidem fabrycznym (SR20DET, RB25DET) oraz N75 vag, MAC, AEM, APexi, Greddy itd.

Potrafi przeskalowywać wartość prędkości i obrotów.
W 200sx s13, s14 po swapie np. na RB25, potrafi pokazać poprawne wartości RPM na fabrycznym obrotomierzu, nad którym przejmuje kontrolę.
Nie ma znaczenia również zmiana przełożeń mostu itd - można precyzyjnie wyskalować prędkość.

opis skopiowany z Drift Shopu: http://www.driftshop.pl/shop/index.php? ... r-w-jednym

Obrazek
środek zrobił wypad z auta

Obrazek
Multi-Display pojechał na aktualizację oprogramowania (przy okazji podmiana maskownicy na dedykowaną do s13) do Driftshop.pl, Katod również zrobił porządną wiązkę i całość z kilkoma nowymi czujnikami wróciła do mnie :D Wcale nie ukrywam że jaram się tym urządzeniem przeokrutnie.

Obrazek
Przymiarka i podpięcie czujników
Obrazek
Ułożenie wiązki
Obrazek
no i poskładany środek, czeka mnie jeszcze zrobienie nowej maskownicy na przełączniki, ale to już na wiosnę :lol:
Obrazek
Obrazek

A teraz tak od siebie: display na widoku (są w sunie 4 różne do wyboru) który najbardziej do mnie przemawia pokazuje 7 odczytów z czujników + prędkość, w górny pasku ledowym ustawiłem sobie sekwencyjny shiftlight, steruje wiatrakiem na chłodnicy wody, a jako ebc można zrobić mapę doładowania dla 5 biegów odzienie z dokładnością budowy co 500rpm (Apexi avcr wymięka :lol: ) oczywiście na każdym czujniku można ustawić alarmy max i mini wartości, kolejność i to co ma być wyświetlane też wybiera się według własnego widzi mi się nie są to sztywno przypisane wartości do pola.
U siebie mam na dole po lewej temp. wody, po prawej temp. oleju, na graficznym animowany zegar dołowania, ciśnienie oleju, egt, ciśnienie paliwa, ładowanie - to wszystko non stop widoczne i czytelne, dodatkowo mam jeszcze czujnik IAT (temp. powietrza w dolocie) - po który można ustawić automatyczną korektę na doładowanie. W każdej chwili można sprawdzić peak i co by było łatwiej ma funkcje nagrywania - rejestruje wszystkie obsługiwane czujniki, więc na luzie możemy przegonić auto i potem sprawdzić co się działo :shock: Dobra koniec jarania się Displayem i powrót do szarej rzeczywistości.

Obrazek
Zaczynam powoli wygrzebywać martwe CA

Awatar użytkownika
MEFisto087
wiem o czym pisze
Posty: 77
Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
Lokalizacja: MW_____

Re: [ 200SX] S13 Sucz

Post autor: MEFisto087 » 2019-02-25, 08:05

Więc tak, udał się kupić słupek Ca18det w akceptowalnym stanie, tutaj polecam znanego rzeźnika s13 ;P Cezarego z Malborka, pomimo że finalnie silnik okazał się być w słabszej kondycji niż pierwotnie zakładane, udało się bardzo przyzwoicie dogadać.

Obrazek
kolejny mały bonus, elektryczna pompa wspomagania jeszcze chłodnica i węże do skompletowania :D
Obrazek
mala przesyłka z driftshop.pl
Obrazek
z racji za małego garażu musiałem wyciągać wszystko na raty :/
Obrazek
lewitujące ca18ded
Obrazek
silnik i skrzynia gotowe do transportu
Obrazek
początek rozbrajania martwego silnika

Silniki zostały zawiezione do znajomego który zajmie się w większości tematem przezbrojenia i skompletowania silnika, to będzie pierwsza tak poważna rzecz której nie zrobię sam przy Suczy, ale niestety zbyt dużo rzeczy do ogarnięcia i zbyt mało czasu nie pozwalają mi się tym zająć :?

Awatar użytkownika
MEFisto087
wiem o czym pisze
Posty: 77
Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
Lokalizacja: MW_____

Re: [ 200SX] S13 Sucz

Post autor: MEFisto087 » 2019-05-08, 10:59

Obrazek 
Bonusowo wpadło elektryczne wspomaganie kierownicy 

Obrazek 
Obrazek 
No i ca18det siedzi w kaście 

Obrazek 
Obrazek 
Od odpalenia Sucz zaliczyła kilka przelotów + spot miesięczny Turbokillers.com/Nissantech.pl i w sumie zrobiła około 300km o własnych siłach, oczywiście jest jeszcze sporo pierdołek co by człowiek był zadowolony ale jest dobrze. 

Teraz jeszcze zostało podmienić przedni zderzak na mniej zmęczony i odmalować auto z zewnątrz i może jeszcze pojawi się dyfuzor z RB v2 pod tylnym zderzakiem 8)

Awatar użytkownika
MEFisto087
wiem o czym pisze
Posty: 77
Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
Lokalizacja: MW_____

Re: [ 200SX] S13 Sucz

Post autor: MEFisto087 » 2019-07-18, 14:12

Powodem dla którego Sucz musiała być jezdna w tym roku był fakt że mieliśmy nią jechać do ślubu, więc :

Obrazek
Obrazek
9 dni do ślubu

Obrazek
Obrazek
Obrazek
7 i 6 dni do ślubu

Obrazek
Obrazek
Obrazek
5 i 4 dni do ślubu

Obrazek
Obrazek
Obrazek
3 i 2 dni do ślubu
W piątek (1 dzień przed ślubem) jeszcze zrobiłem szybką polerkę rantów w felgach

Obrazek
Obrazek
Obrazek
No i standard, rano w dniu ślubu kokardki, wstążeczki i welon dla pinup girl

w przeciągu 1,5 tygodnia Sucz została pomalowana w środku + na zewnątrz + zdobienia + nowe naklejki + polerka felg

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

wiem że wieje nudą taki wpis ale jeszcze klika fotek na deser ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2019-07-19, 09:37 przez MEFisto087, łącznie zmieniany 1 raz.

foo
fanatyk nissana
Posty: 1761
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: [ 200SX] S13 Sucz

Post autor: foo » 2019-07-18, 19:36

Sposób jak przyspieszyć projekt - chajtnąć się <okok>

Gratulacje Mef :)

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2606
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Re: [ 200SX] S13 Sucz

Post autor: Sajmooon » 2019-07-19, 06:42

Gratulacje ;) większość twierdzi, że przed ślubem nie ma czasu na projekty a tutaj proszę wyjątek od reguły ;)
była:
Sajmooon'owa "Padlina"
Nissan jeszcze będzie...

Awatar użytkownika
MEFisto087
wiem o czym pisze
Posty: 77
Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
Lokalizacja: MW_____

Re: [ 200SX] S13 Sucz

Post autor: MEFisto087 » 2019-07-19, 10:41

Dzięki
Ja jestem zdania że na projekt nigdy nie ma czasu :D ale fakt ostatnie 2 tygodnie przed ślubem spałem po 4-6h co by się wyrobić

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ 200SX] S13 Sucz

Post autor: subbas » 2019-07-22, 06:54

Nie ma to jak polatać bokiem na swoim ślubie😁


subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ 200SX] S13 Sucz

Post autor: subbas » 2019-09-03, 16:07

Szkoda że nie wiedziałem, że będziecie w Toruniu, wpadłbym popatrzeć

Awatar użytkownika
MEFisto087
wiem o czym pisze
Posty: 77
Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
Lokalizacja: MW_____

Re: [ 200SX] S13 Sucz

Post autor: MEFisto087 » 2019-09-04, 09:15

12-13 października będziemy jeszcze raz na luźniej pojeżdżawce w Toruniu ale tym razem w mieszanej ekipie nie tylko nissany i japońce. więc jak coś to wpadaj śmiało i jak się uda to zostanie przewieziony ;)

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ 200SX] S13 Sucz

Post autor: subbas » 2019-09-05, 20:19

Akurat w moją rocznicę ślubu. No ale zobaczę, może coś utarguję :-D

Awatar użytkownika
MEFisto087
wiem o czym pisze
Posty: 77
Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
Lokalizacja: MW_____

Re: [ 200SX] S13 Sucz

Post autor: MEFisto087 » 2020-02-12, 14:46

[center]Spec 2019[/center]

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

SILNIK:
CA18DET - w sumie nieotwierany ale w teorii jest:
Blok - jest
Tłoki - są
Korby - są
Wał na 3 szlifie - tak trzeci szlif największy nadwymiar
Uszczelka blok -głowica - jest
Potem dołożone zostało:
Pompa oliwy oem po małym przebiegu
Pompa wody GMB po małym przebiegu
Pasek rozrządu Contitech
Zestaw uszczelek cometic pod pompy i kolektor dolotowy
Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + wiatraki elektryczne od mondeo
Przewody chłodnicy Samco
Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12
Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ - inny egzemplarz nie ta sama
Filtr oleju K&N
Olej Milers CFS 10w60 Nt +
Poduszki silnika na poliuretanie - Sliver project po modach

UKŁAD DOLOTOWY:
Przepływka seria
Filtr powietrza grzybek HKS
FMIC + orurowanie
Opaski i silikony

TURBOSPRĘŻARKA:
Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie Emp-Turbo)
Węże wodne w oplocie
Węże olejowe w oplocie

UKŁAD WYDECHOWY:
Uszczelki blok - kolektor wydechowy, stalowe wielowarstwowe Cometic
Uszczelka kolektor - turbo stalowa oem
Uszczelka turbo - dp, stalowa
3 calowy przelot od turbiny do końca
Za downpipem V-band 3" ,całość pomalowana czarną, żaroodporną farbą

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
ECU 4map - Xree
Multi dyspaly - RWD Power małe centrum dowodzenia zastępujące ori licznik + 7 zegarów dodatkowych + ebc + shift light - Driftshop.pl
Solenoid sterujący wastegate - MAC
Główny wyłącznik prądu - RRS 6-B FIA
Aku. przeniesiony do bagażnika
Odchudzona wiązka idąca na tył auta
Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów

UKŁAD PALIWOWY:
Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku. przez przekaźnik)
Alu. zbiornik paliwa w bagażniku
Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta
Końcówki do przewodów paliwowych
Reg. ciś. paliwa Tomei type S
Króciec na listwę paliwową pod reg. ciś. paliwa
Wtryski seria

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Wzmocniony docisk - Erison Performance
Tarcza Exedy Stage 2 organiczna
Skrzynia seria od CA
Olej klasy GL-4 wg Api 80W90
Poduszka pod skrzynią na poliuretanie - Silver Project
Wał napędowy seria
Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera
Olej Motul 90PA

ZAWIESZENIE:
Gwint ISC Drift z camber palte twardość 6/4
Poliuretan w:
- tylnym wózku - Silver Project
- regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie - Silver Project - naprawa by Szaman
- mocowanie maglownicy - Strong Flex
Dystans 2 szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm
Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu)
Skrócone wąsy na zwrotnicach
Przedłużone wahacze
Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy a32)
Końcówki pod te drążki
Elektryczna pompa wspomagania TRW

UKŁAD HAMULCOWY:
Nowe przewody miedziane
Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie - Black Diamond
Wyrzucony ABS
Pompa hamulcowa BM50 - od Nissana Patrola Y60
Płyn Motul RBF 600
Przód:
Relokatory zacisku
zaciski: 4 tłoczkowe sumito z s14
klocki: EBC Red Stuff
tarcze: 325mm z Nissana 350Z (Z33) (przewiercone na 4x114,3)
Tył:
zaciski: seria
szczęki: seria
klocki: Lucas
tarcze: dziura w pamięci co do firmy ale jest ;)

KOŁA:
Felgi przód: Rays Volk Racing Evolution 3 - 8,7 ‘ R17; 4x114,3/5x114.3
Felgi tył: Rays Volk Racing Evolution 3 - 9,7' 17' 4x114,3/5x114.3+ cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania

ROZPÓRKI:
Przód:
- górna - Erison Performance
- dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza
Tył:
- górna noname

NA ZEWNĄTRZ:
Przedni zderzak zen-ki pignose z dokładką (przed lift)
Progi type-x - JDM Body Shop
Poszerzki Jun przód + tył - JDM Body Shop
Tylny zderzak - seria
Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu
Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze
Ledy:
Przednie główne 5x7 dedyk do lekkich ciężarówek
Przednie pozycje: 2x W5W
Przednie kierunki: 2x P21W
Boczne kierunki: 2x W5W
Wsteczny: 2x P21W
Tylne: 4x P21W5

Kolory: Ral 7016 antracytowy szary mat, Ral 9011 grafitowy czarny mat

WNĘTRZE:
Fotel kierowcy: Mirco Wrc
Pasy kierowcy: Takata 4pkt. 3'
Fotel pasażera: Seria przedlift
Pasy pasażera: Takata 4pkt. 3'
Kierownica Raid Dino (połowa lat 80) obszyta alcantarą przez Evo3000
Guzik klaksonu ori. Nissan dedykowany do Raida (połowa lat 80)
Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug
Dywaniki w kratę - JapanizeD
Led w zegarach 3xT10 i 2xT5
Brak dywanu i wygłuszeń
Brak audio
Brak tapicerki z tyłu
W podłokietniku schowane dwa gniazda usb + standardowe samochodowe gniazdo ładowania

Obrazek

_____________________________
Spec 2015 strona 1
Spec 2016 strona 6
Spec 2017 strona 9
Spec 2018 strona 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”