Trochę schodzi zanim alma się nagrzeje tak więc postanowiłem wsiadać do ciepłego auta

Oto projekt montażu webasta w N16 (lift)
Na początek nowy króciec do węża paliwa w zbiorniku
Najlepsze webasta to BW50 (moc 5kW) dostępne po śmieszych cenach (500zł)
Wyróżniamy 2 rodzaje , przelewowe (wpinane na powrót paliwa z listwy)
oraz takie z jednym podpięciem z dołączoną pompką (eletrozawór - jeden takt to jedna dawka paliwa).
W N16 niestety powrotu nie ma tak więc padło na webasto z zewn. pompką.
Króciec dorobiony poprzez wywiercenie dodatkowej dziury w głowicy modułu pompy oraz pływaka. Kupiłem 2 złączki (skręcane ze sobą) w sklepie z akcesoriami pneumatycznymi, jedna kątowa druga prosta która wchodzi do zbiornika. Na nią wężyk sięgający dna zbiornika a na jego końcu założony filterek zakupiony w sklepie gdzie serwisują kosiarki oraz pilarki (11zł)
Wąż idzie pod autem w listwie z resztą przeowodów.
Webasto zamontowane jest po stronie kierowcy pod półką akumulatora (jedyne sensowne miejsce) a wydech pod podłogą kierowcy zabezpieczony blachą taką jak idzie pod tłumikiem aby temperatura nie zadziałała na podłogę. Wydech wypuszczony odrazu pod auto z tłumika.
na razie tyle ... dziś okazało się że brakło ruri do wydechu i będę dorabiać jutro.
Webasto podpięte będzie na radiolinii (na pilota) oraz załączane recznie.
Niestety nie mam do niego zegara a kupno używanego to koszt połowy webasta tak więc
na razie olałem sprawę

Oto fotki.
Webasto na testach :
https://plus.google.com/photos/11772676 ... 1446132484
Pod spodem od zbiornika
https://lh5.googleusercontent.com/-mjDE ... M00740.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-Gv-u ... M00741.jpg
https://plus.google.com/photos/11772676 ... 1446132484
https://plus.google.com/photos/11772676 ... 1446132484
Jutro ciąg dalszy ...
[ATUALIZACJA]
Webasto już zamontowane i przetestowane.
Po 10 min pracy nagrzewa się do maksymalnej temperatury i się wyłącza.
Wskaźnik temp silnika po przekręceniu kluczyka jest w połowie połowy mówiąć łopatologicznie

Dmuchawa na razie nie wpięta ponieważ moje FL posiada elektroniczne sterowanie dmuchawą (PWM) i muszę dorobić extra układ sterujący. Oczywiście mogę się wpiąć
bezpośrednio pod dmuchawę ale szkoda akumulatora ...
Problemem uzyskania większej temperatuty może być to że reduktor LPG mam wpięty
równolegle a wydaje mi się że powinien być szeregowo tj na wyjście z pompy cieczy, wtedy ciecz będzie płynąć przez całość a nie głównie przez redukor ...
Kolejna modyfikacja jest taka że układ poniżej do sterowania całością został przebudowany.
Na moje szczęscie radiolinia posiada 2 przekaźniki ... sterowane oddzielnie 4 przyciskami
na pilocie (włacz wyłącz x2)
Tym sposobem załaczam jednym zasilanie na całość a drugim je uruchamiam ...
To uzyty przezemnie sterownik :
http://www.elektrobim.pl/sklep/2-kanalo ... 433-92mhz/
Spreparuje schemat i wrzucę niebawem ..
na razie tyle ... jutro pierwszy test po nocy na lekkim mrozie ... zobaczymy ...