welur- chyba nawet był w standardzie
klima
4 poduszki
abs
hamulce tarczowe p+t
4 x elektr. szyby
regulacja wys reflektorów (to tez norma)
dzielona kanapa el podgrzewane lusterka i wiele innych
instalacja gaz sekw BRC
historia mojej Primerki
kupiona 4 lata temu od gościa z Poznania
w opisie nie wymaga wkładu finansowego wymienione filtry olej i ch..j wie co jeszcze

właściciel był spawaczem jak się później okazało .... hak holowniczy - czyli silnik pracował jak " koń w kopalni" a gość udawał że on niby tylko jeździł lał paliwo i wsio było pięknie....
silnik był zamordowany jak się poszalało to pił litr oleju na 1000km albo więcej istny olejoholik jego max na prostej to 180 i niby 131 koników chyba szkap i 170 Nm
jednak to nic bo silnik to najtańsza rzecz w tym aucie
kupując Japońca z lat "90" najwazniejsze jest żeby blacharka była w dobrej kondycji a moja p11 była i jest super stanie jest białym krukiem zero nul ziro ni chu.a RDZY i to mnie najbardziej interesowało ( wymiana progu przynajmniej u mnie w swarzędzu to około 700 zł a progi lecą w p11 ... )
moja p11 co roku miała i ma robioną konserwację podwozia przed zimą
zapobiegawczo pomalowałem progi najpierw gruntokorem a na to "baranek "
widoczne ogniska śladu korozji - raptem 2 ogniska zostały 2 lata temu zabezpieczone specjalnym środkiem i
cały czas wyglądają tak samo rdza nie powiększa nawet szkoda tego robić/naprawiać .....
jak widać każdy róg auta miał przygodę parkingową .... tak jeźdźa wieśniaki i ja z wielkopolski:-)
co trzeba zrobić
przykręcić plastikową osłonę koło lewego dolnego wahacza/nadkola/błotnika bo przy skręconych na maxa kołach z lewej strony ociera o przegub
powymieniać żarówki oświetlenia w tablicy rozdzielczej - dokładnie koło radia nie świecą od kilku lat

ostatnio wyłącznik czasowy wycieraczek ma humory na ciągłym działają wycieraczki bez zarzutu ale to muszę sam zrobić w tym tygodniu chyba przekaźnik jest tego powodem
no i prawe lusterko tez czasem działa a czasem nie
jak wiadomo z Bratem jesteśmy wielbicielami marki nissan
osobiście uwielbiam nissany sunny gti ,gtir almera gti gtir
oczywiście almery gtir nie ma trzeba wsadzić z sunego sr 20 DET ) i wszystkie inne które maja poniżej 7 s do setki

wiele rzeczy zostało zrobione na podstawie informacji kolegów z nissanzone ,z własnych doświadczeń i mojego UKOCHANEGO BRATA .
co jest zrobione
instalacja sekw. BRC
butla w "kole zapasowym" i tu spawacz się popisał fajnym patentem bo primera ma duży plastik w bagażniku i jak się wytnie w nim dziurę na kolo dojazdowe to mamy w zapasie butle z gazem na to kładziemy dojazdowe koło i mamy idealnie plaski bagażnik zrobię zdjęcia patentu tez dam na forum.
jak wiadomo w p11 zawsze były problemy z hamulcami w tyle,że słabo hamują, że się zacina ręczny
hamulce tylne całe zaciski WSIO zostało rozebrane wyczyszczone nowe uszczelki tłoczki etc zrobione na cacy musiałem to zrobić sam bo mnie w ....... w poznaniu robili 4 razy w "ch" mówiąc że zrobione a w rzeczywistości nawet nie rozkręcili zacisków
jak sam to rozkręciłem to się okazało że muszę wszystko reanimować ale tym sposobem nauczyłem się rozbierać cały zacisk tylni z ręcznym teraz po litrze wódki to mogę zrobić
przednie zaciski tez sa zrobione ale nie wymieniałem tłoków bo były ok są nowe prowadnice /ślizgowe ramienia zacisku bo te ch..je poprzekręcali gwinty i nawet się nie przyznali a przecież zacisk mógł się przez to rozpaść ....
nowy płyn hamulcowy itd zrobione
tydzień temu nowe klocki w przodzie bo wewnętrzny klocek w lewym zacisku był uszkodzony dlatego miałem błąd abs a teraz działa
klocki trw przednie
tył akebono
tarcze orginalne nissana montowane w p11 1998 r
drugi problem w p11 to górne wahacze robią się luzy i warto kupić dobre - firmy 555 ( może pamiętacie subaru impreza w rajdach startowała z reklamą 555 "
są drogie bo za wahacz ale warto tylko żeby nie były zleżałe bo w zimie hałasują bo guma twardnieje ( w mojej p11 wahacz prawy piszczy w nim guma)
następna rzecz poprawiona w p11
to nisko lezący tył jak się napakuje do bagażnika do tego zatankuje butle gazu do pełna to tył szoruje po asfalcie - taki low rider hehe
rozwiązaniem jest zastosowanie amorów i sprężyn z p12 to właśnie zostało zrobione jest teraz odpowiednio wysoko i dużo twardszy już tak nie pływa
naprawione ostatnio zostały mocowania wycieraczek nawet zrobiłem dokumentację dla kolegów z forum bo zamiast kupować nawy za 650 zł cały mechanizm wycieraczek można kupić za 30 od lanosa i w 2 godzinki jest zrobione dołączę dokumentację na forum
został wsadzony "nowy" silnik SR20DEH a almery mojego Brata
od razu wymieniliśmy kompletne sprzęgło tarcza łożysko docisk - valeo nie polecam jest za słabe
oczywiście trzeba było wszystkie nowe uszczelki nowe płyny tak jak to bywa przy swapie
zamontowana przepustnica z kolektorem trochę zmienionym z p11 Gt
filtr K&N
usunięty katalizator- tzn jest ale jako ozdoba żeby się na stacji diagnostycznej nie czepiali
swiece BR 6
wywalony ERG
teraz na wakacjach nowy środkowy i końcowy tłumik
strojenie silnika w coobico garage
udało sie uzyskać 164 kucy i 203 Nm ( oryginalnie było 131 )
no i teraz można więcej niż może pokazać licznik