Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Moderatorzy: Sajmooon, Ryba, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 915
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2017-09-18, 17:42

Dawno nic nie pisałem wiec zrobie małego up’a.
Od niepamietnych czasów szukałem drugiego błotnika w kolorze i rozsądnej cenie, w końcu się udało :) A żeby za szybko nie zminily się w sitko postanowiłem je troche zakonserwować. Na początek potrktowałem je od wewnatrz fertanem, nastepnie podkład reaktywny, podklad akrylowy i na to baranek w sprayu.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
W moim magazynku leżały też nakładki progowe od P11GT niestety, kolor nie pasował, więc najpierw je przeszlifowałem, nałozyłem podkład do plastiku następnie 3 warstwy bazy i 2 kleru.
Obrazek
Obrazek
A ponieważ miałem zdjety przedni zderzak to dolna cześć, która była czarna potraktowałem tak samo jak nakładki progowe i przy okazji prysnąłem czarnym matem środkową kratkę. Na tylny zderzak niestety zabraklo bazy :(
Obrazek
Obrazek
Obrazek
W kalendarzu 2017 primera roniego miała żółte przeciw mgielne i tak mi sie to spodobało że tez zmieniłem kolor naklejajac folie.
Obrazek
A tak wygląda polakierowany i uzbrojony zderzak
Obrazek

Jak powszechnie wiadomo (z końca pierwszego postu) od dawna posiadam aluminiowe zaciski cztrotłoczkowe od nissana 300ZX Z32 N/A. Jakiś czas temu je wyszkiełkowałem i zakupiłem komplet uszczelnień, nowe tłoczki i elementy montażowe.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Nastepnie wysłałem je do specjalisty od lakierowania międzyinnymi zacisków (lakiernia ukleja)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wybrałem się do firmy PizzaBreak która robi przewody teflonowe w oplocie na zamówienie i zrobili mi takie jakie chciałem na wzór oryginalnych, tylko z przodu dłuższe o 4 cm ponieważ przy pełnym skręcie oryginalne przewody zamontowane do czterotłoczków na adapterze pod tarcze 316 mm sie zaginały, oraz z inna końcówką bo w czterotłoczkach nie ma równej płaszczyzny co by mozna uszczelnić banjo.
Obrazek
Obrazek
Prysnąłem tarcze z Murano (stoczone do 316 mm oraz przetoczone bo nie wiem czy by nie biły) podkładem wysokotemperaturowym VHT co by nie rdzewiały.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Do kompletu jakiś czas temu udało mi się zakupić za 50 pln oryginalne klocki do 300ZX’a
Obrazek
Obrazek
Oddalem również felgi do regeneracji -kolor czarny mat, 2 trzeba było prostować
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tak to wszystko wyglada po złożeniu, hamuję sporo lepiej od serii ale dupy nie urywa, spodziwałem się trochę więcej :(
Obrazek
Obrazek
A bym zapomniał zamontowałem też spoiler na klape bagażnika. Długo myslałem czy wiercić dziury w klapie ale to tylko by przyspieszyło korozje a tej szczerze nie nawidzę więc postanowiłem ze przykleje tylko na klej do szyb. Zakupiłekm ten specyfik firmy boll i dodatkowo jakis podkład cereamiczny tej samej marki. Obawiałem sie czy to sie utrzyma ale jak na razie nie widac żeby miało zamiar odpaść, jak łapię za spoiler i próbuje go oderwać to buja się cały samochód i przy prędkości 200 km/h też nie odpadł:)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-09-28, 09:36 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2030
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontakt:

Post autor: majchrzok » 2017-09-18, 17:55

Konkretny up;)

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3590
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2017-09-18, 18:31

Kurczę, aż zachciało mi sie uzupełnić mój temat :D
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-09-18, 19:18

PrzeRuSco, to już nie są klocki, to są konkret kloce :-D z tego co pamiętam np. Janusz zakładał pompę czy serwo od chyba patrola i była poprawa, może tu leży problem hebli tym bardziej, że to zaciski czterotłoczkowe?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8329
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-09-18, 20:47

PrzeRuSco, kawał dobrej roboty :]

Chyba muszę w takim razie poprawić jeszcze bardziej moje heble :p Bo stwierdzam, że mi zaczyna brakować hebla momentami ;p
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 915
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2017-09-19, 09:30

Z tymi hamulcami to może trochę przesadziłem, po ułożeniu się klocków i wytarciu tarcz (były przetaczane więc chropowate) jest ok. Tylko nie wiem czy na zacisk z adapterem i tarczą 316 mm upchnę felgę 16" na zimę. Moje OEM z almery n16 te z grubymi ramionami nie wchodzą ale podobno z n16 ronal'a mogą wejść.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2017-09-19, 21:09

Konkretny UP! super te zaciski są :) daj znać czy idzie jakąś 16 założyć do nich.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 189
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2017-09-19, 22:20

Ronale z N16 sport wchodzą z 5mm dystansem. Potwierdzone info.

Awatar użytkownika
MichałB86
fanatyk nissana
Posty: 801
Rejestracja: 2009-12-17, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichałB86 » 2017-10-06, 06:52

Dobra robota. Widzę, że dalej działasz tak trzymać ;-)

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 915
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2017-12-11, 11:23

Obrazek
Obrazek
Z tej okazji silnik dostał drugą wymianę oleju
Obrazek
od czasu swap'a czyli 17k km :)
Przy okazji wymieniłem lewą zwrotnicę (nabytą od Piotrka_S) bo łożysko wyło niemiłosiernie (prawa wymieniona jakoś 2 miesiące wcześniej). Tylko teraz wystarczy że trochę mocniej przyhamuję a już mi się ABS załącza. Pytanie czy to wina nowego czujnika w prawej zwrotnicy czy używanego który był w lewej zwrotnicy.
Pawel18PL pisze:daj znać czy idzie jakąś 16 założyć do nich.
tak jak pisał lgruca Ronale z N16 sport wchodzą nawet z 3 mm dystansem ale brak miejsca na ciężarki :(
Ostatnio zmieniony 2018-09-07, 11:40 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Sake
wiem o czym pisze
Posty: 69
Rejestracja: 2013-10-17, 22:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Sake » 2017-12-12, 20:46

Co do szybko włączającego się ABSu, kolega ma podobny problem w swoim Volvo S40. U niego winny jest przegub zewnętrzny. Jeden jest z przedlifta i inną liczbę zębów :P

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8329
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-12-12, 22:13

PrzeRuSco, na dwoje babka wróżyła. Może być czujnik -= tak jak u mnie było, a może to być po prostu wina mocniejszego hebla - również tak jak u mnie. Komp od ABSu jest nauczony do innego zestawu.
Dlatego też ja u siebie wyłączyłem ABS. On po prostu przeszkadza przy hamowaniu, i się wtrąca niepotrzebnie - wkurza. Chwile czasu trzeba poświęcić, żeby się nauczyć porządnie hamować bez ABSu - wyczuć moment blokowania kół.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
macko93
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2017-03-30, 08:26
Lokalizacja: Ząbki/Warszawa
Kontakt:

Post autor: macko93 » 2018-02-08, 10:47

PrzeRuSco pisze: Podniosłem trochę tył o jakieś 3,5 cm w tym celu zakupiłem dystanse pod sprężyny od Suzuki Vitary
Gdzie kupowałeś allegro?

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 915
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2018-02-08, 11:31

Kupowałem tu ale pojechałem do nich wybrać bo z tego co pamiętam to są różne średnice. Po prostu wziąłem amorek i dobierałem chyba o średnicach 110/64 ale głowy nie dam. No i na miejscu sprzedał mi na sztuki a nie cały komplet. A i przynajmniej te 2,5 roku temu magazyn/warsztat mieli na ulicy Biedronki 48. Najlepiej zadzwoń i się dowiedz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8329
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: janusz » 2019-01-08, 18:44

Up! Z tego co wiem, to jednak coś się pojawiło, zanim się buda rozleciała :d




_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 189
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: lgruca » 2019-01-08, 19:43

żadna buda się nie rozleciała. widziałem wczoraj i miała się całkiem dobrze ;)

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 915
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: PrzeRuSco » 2019-01-09, 09:27

Moja żona nienawidzi mojego samochodu (oprócz radia bo go słucha), rzuca klątwy typu aby ci się zepsuł na zlocie itp. Ostatnio powiedziała że prędzej się buda rozpadnie niż radio będzie wyświetlać wszystkie literki i cyferki. No to żeby buda się nie rozpadła to wysłałem radio do janusza i oto efekt
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2019-01-09, 10:39 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3590
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: Zielkq » 2019-01-09, 10:35

Widzę zakaz wjazdu zamiast zdjęcia. Chyba, że to właśnie o to chodziło :P
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 915
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: PrzeRuSco » 2019-01-09, 10:51

Teraz powinno działać
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: arczar » 2019-01-09, 16:07

Nie chcesz sprzedać? ;)
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8329
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: janusz » 2019-01-09, 20:10

Mam nadzieję, że to długo pożyje, ale tak jak powiedziałem, gwarancji na żywotność tego nie dam, ze względów na to jak to jest montowane/łączone






_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 915
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: PrzeRuSco » 2019-01-09, 22:16

A tak po za tym to trochę się pozmieniało. Jak niektórzy wiedzą na zlot 2018 pojechałem Leonem 1,9 TDI 90km ponieważ nie nie wyrobiłem się z modami i zlot primera przestała u bodka. Ale po kolei.
W sierpniu 2017 wpadł nowy wydech: kolektor tri-y prosto z juesej, prawdziwa nierdzewka nie to co ssac.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Gniazdo lambdy zostało przeniesione żeby zbierała dane ze wszystkich czterech garów. Reszta wydechu to 2,5' oparte na 2 przelotach (pierwszy trochę krótki bo poprosiłem żeby zostało miejsce na ewentualny montaż kata), wszystkie łączenia na V-bandach, rury gięte z jednego kawałka nie spawane z kolanek. Wydech wykonany przez el-tec'a jest mega cicho. Jeśli chodzi o wykonanie jak najbardziej polecam, ale do dnia dzisiejszego nie doczekałem się zdjęć z pracy (a wiem ze ma bo jak odbierałem samochód to mi pokazywał).
Tak jak już pisałem przed zlotem auto wpadło do bodka, plan zwiększyć moc.
Więc na początek długo wyleżane wałki SR16VE N1 oraz sprężynki i talerzyki tytanowe Supertecha.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A że te wałki budują moc na wysokich obrotach a seryjny komp od polifta ma odcinkę na 6700, doszedł nowy komp od sunnego GTI z przelutowanym kwarcem oraz przepływka od p11 GT, teraz się kręci do 8,5k
Obrazek
I żeby powietrza nie zabrakło przepustnica 70 mm
Obrazek
Obrazek
Wejście do kolektora ssącego było najwęższym gardłem więc odciąłem flaszę, dospawałem nową 70 mm która była razem z przepustnicą, następnie obspawałem kolektor dookoła i rozwierciłem wnętrze do 70 mm. No dobra wykonał mi to pan z DAR-SPAW :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A to zdjęcia z pracy bodka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I finalnie pod maską
Obrazek
Na zlot nie zdążyłem ale na wakacje z rodziną jak najbardziej pojechałem i wróciłem primerą
Dosłownie następnego dnia:
- puk, puk
- kto tam?
- panewka
- sama?
- nie razem z wałem i korbą

Gdyby nie świeżo skończone modzenie (nie zdążyłem się nabawić i przyzwyczaić) to chyba był by to koniec tego projektu, ale zapadła decyzja remont silnika.
Gdybym miał miejsce, czas i nie potrzebował jak najszybciej auta to pewnie bym się podjął sam, ale z wymienionych powodów musiałem oddać do bodka.
Nie wiem co było przyczyną ale na wszelki wypadek podłączyłem w końcu zegary oleju od p10 egt
Obrazek
A tak działaja
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... hJMExLb3VB

Remont zrobiony auto śmiga :)
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 189
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: lgruca » 2019-01-10, 11:08

Moja żona nie cierpi almery i saaba, ale jakoś z tym żyje (ona, nie ja), więc na spokojnie ;)
To chyba najbardziej doinwestowana P11 z ve w pl w tym momencie.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8329
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: janusz » 2019-01-10, 12:26

Podmiana kwarcu = utrata możliwości podpięcia pod kompa, oraz gubienie połowy sygnałów - błędy w pracy procka :d






_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 392
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: Puchacz » 2019-01-10, 14:09

lgruca pisze:
2019-01-10, 11:08
To chyba najbardziej doinwestowana P11 z ve w pl w tym momencie.
Wybacz ale śmiem wątpić:)
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 915
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: PrzeRuSco » 2019-01-10, 14:44

janusz na zapłonie da się podpiąć, odczytać błędy i je skasować ale na działającym silniku niestety nie.
Wiadomo najlepiej dać EMU zrobić nową wiązkę, napisać program i wszystko wystroić i dlatego tak jak Puchacz ja też śmiem wątpić, ale to jest tylko rodzinny dupowóz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 915
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: PrzeRuSco » 2019-01-14, 14:11

7 lat razem :)
Obrazek
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

KKrzysztof
wiem o czym pisze
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-01, 15:52
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: KKrzysztof » 2019-01-14, 21:26

ogrom prac włożony w to auto jest niesamowity, szkoda, że się jak baba zachowało i panwea padła. Nie widziałęm wykresów z hamowni na to teraz trzeba poczekać.
Powodzenia fajnie działasz :)
Moja przygoda z Murano i cudowne ozdrowienie CVT
viewtopic.php?f=12&t=23622&p=444558#p444558

Awatar użytkownika
wymaxclinowany
wiem o czym pisze
Posty: 83
Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
Lokalizacja: Bytów

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: wymaxclinowany » 2019-01-18, 23:27

Co to za przepustnica ? Zmieniła się czułość gazu ? :D
Przygarnął bym takie walki ❤️

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 915
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Post autor: PrzeRuSco » 2019-01-19, 17:22

Przepustnica to chinol 70 mm dedykowany do nissana. Czułość gazu to nie wiem bo linka mi się blokuje ale powietrza dostaje więcej.
Bez wałków i tak mnie objedziesz na ćwiarę na zlocie.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”