Zacznę od obrotów: podczas odpalania auta rano wysokość obrotów w chwili odpalania wynosi 2000obr/min i momentalnie spada, w w chwili wciśnięcia sprzegła obroty znowu wariują i wynoszą około 1,5tys obr/min. Ruszając w drogę obroty są normalnie tzn takie jakie na danym biegu być powinny ( nie wariują ). Problem zaczyna się w momencie wciśnięcia sprzęgła i wrzucenia biegu np. stojąc na światłach mając bieg jałowy wrzucam jedynkę i z 1000obr/min robi mi się 1500 lub więcej...

Ubywający płyn : od paru tygodni zauważyłem że mam mokre dywaniki i podłogę zarówno u kierowcy jak i u pasażera z przodu. Sprawdzałem nadkola wszystkie kanaliki odprowadzające wodę i żaden nie jest zatkany. Ubytek płynu może nie jest jakiś porażający ale raz na tydzień dolewam płyn do zbiorniczka.
Proszę o udzielenie kilku fachowych informacji. Z góry dziękuje