Silnik:
- Bazowo SR16VE
- Wał SR20DEH lekki z 4 przeciwagami
- Korby SR20DEH wzmocnione śrubami ARP
- Tłoki płaskie SR20DEH podfrezowane
- Śruby głowicy ARP
- Wałki rozrządu SR16VE N1
- Porting kanałów oraz skrócone prowadnice zaworowe po stronie ssącej
- Tytanowe talerzyki i sprężynki zaworowe Brian Crower
- Zmienne fazy od 5000, limiter 8000
Plany:
-hmmmm na razie brak, no może zakręcić troszke wyżej

Układ dolotowy:
- Przepustnica rozwiercona do 66mm
- Filtr powietrza BMC OTA
- Porting ssącego
Plany:
- Przepustnica 90mm, inny kolektor ssący, CAI box
Układ wydechowy:
- SSAC 4-2-1
-2,5 cala od El-Tec
Plany:
-Zmienić tego chińczyka na jakiś porządny custom
Elektronika: seria + DET II do zmiennych faz
Układ chłodzenia: seria
Układ napędowy: seria + sprzęgło Aisina chyba
Plany:
-Skrzynia z VZR (szpera) + custom półosie
Zawieszenie:
KYB Super Special + Eibachy -30mm
Hamulce: 296mm, zaciski 2-tłoczki z utlandera turbo 2009. Klocek duży Ferodo DS2000 w stalowym oplocie
BODY KIT: Czarny mat

Kubeł Mirco, Sparco, Pasy OMP
Plany: Lotka z GTI-R, może maska
Sunny kupiony został w lipcu 2012 jako seria GTI, była bez klimatyzacji i po wielu przejściach. Stan blacharski był opłakany, ale silnik wraz z osprzętem i napęd były w świetnym stanie więc postanowiłem że doprowadze budę do używalności.







Silnik był seryjny, ale po tylu latach na hamowni wypluł wynik bardzo zbliżony do serii. Po wizycie u Coobcia i jego magicznemu dotykowi, na ekranie pojawiło się coś takiego:

Autko przyjemnie jeździło, więc przez zime mocy nie brakowało.
W tym czasie wiele się w moim życiu wydarzyło, i w lato podjąłem decyzje o swapie na sr20det lub sr20ve. Zacząłem więc odkładać hajsik i szukać ciekawych ofert, trwało to długo, a samochód cierpiał. Więc pewnego wieczoru okazało się że Coobcio ma do zaoferowania jeden ze swoich piecy, więc decyzja była bardzo szybka. Akcja została przeprowadzona jeszcze szybciej, i od kilku dni na pokładzie jest coś takiego:

A mocy ma tyle:

Po 3 dniach jazdy, mogę śmiało powiedzieć że czuć różnice

Generalnie samochód ma być do zabawy, do poupalania na mieście, czasem wizyta na torze, Jastrząb czy Lublin czy Kielce. I licze na te 260KM i poniżej 5 do setki, nie powiem

Wielki podziękowania dla Coobcia za ogarnięcie swapa!