[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
赤い 霊 - AKAI REI
日産プリメーラP11GT
NORTH EUROPE LUXURY SPEC
___________________________________________________________________________
jak ktoś nie ma japońskich krzaczków to proponuję doinstalować
Witam wszystkich zgromadzonych. Postanowiłem zaprezentować swojego Nissana Primere P11GT
Na wstępie pragnę podziękować osobom, które w pewnym, aczkolwiek znaczącym stopniu przyczyniły się do tego, żeby to auto wyglądało i jeździło tak jak jeździ.
Tak więc podziękowania dla:
Zielkq, Girafa, Lombardo88, DARO GTI, Plasteka, Niedziała, Foo,
Risto, Krzyśka z MK SERVICE, Gawła, Marlosa90, Georga, Filipa_212,
Jaśka, Janka, Spokojnego, Ad@musa, Fera, Ryby, Polo32, Svobi'ego,
Mario, Sylwii i Katoda z DriftShopu, Berny'ego_p
Michała z MiKar, Vespa, Lewiana, Vixo, Totenkopfa
Czajnika, Tomkierza
LUDZIE WIELKIE DZIĘKI!!!!
Nissan Primera P11GT został zakupiony po tym jak Primera P10 dostała strzała w tyłek i skończyła tak:
poszła na żyletki - nie opłacało się robić z tym cokolwiek.
Nissan Primera P11GT jest ze mną od połowy czerwca 2012 - wrócił do klubu. Wyjaśnienie poniżej.
Po zakupie trochę googlowałem i się okazało, że jest to dawna Primera NadiRa. Po tym jak NadiR ja sprzedał poszła do krawaciarza, który ją trochę zaniedbał i zniszczył. Szczęście w nieszczęściu, że do roboty była mechanika a nie blacharka...
Teraz co nieco o aucie:
Model: Nissan Primera P11GT
Data prod: 10/97
Kolor zew: czerwony
Kolor wnętrza: szary
Typ nadwozia: sedan,
Silnik: SR20DEH z podtlenkiem LPG,
Zawiecha: przód seria, tył - amor z N16 2.2di sprężyna została z P11GT - podniósł się trochę i już nie przysiada jak wsiądą 3 osoby z tyłu;
Hamulce: w zasadzie seria, oprócz serwa, które jest z Maximy A32
Body: seria dla GT
Wyposażenie:
*4 poduchy,
*fotele półskóra, kubełki,
*spojler,
*klima,
*podłokietnik w tylnej kanapie,
*rozpórki,
*wspomaganie,
*4x el. szyby,
*el. i podgrzewane lusterka,
*podgrzewane fotele - dołożone, bo nie miała - maty z P12, kawałek wiązki z P11.144 i włączniki z P10,
*centralny,
*halogeny przez chwilę były, ale się zmyły.... teraz są zrobione zaślepki z poliwęglanu, które sam dorobiłem.
*audio - stary poczciwy Blaupunkt Siena (dorobione sterowanie z pilota , bo w oryginale nie miał) do tego głośniczki - seria.
*tempomat (Cruise Control) - ASCD (AUTOMATIC SPEED CONTROL DEVICE)- dołożony i działa - rupiecie z różnych modeli Nissana - R50, A32, J30 i trochę DIY
Ogumienie:
lato: alusy nissanowskie, buty 205/60/15
zima: stal, buty 195/60/15.
Teraz kilka foto:D :
Z moich modyfikacji:
zrobienie podświetlenia do przycisków od otwierania szyb - brakowało mi tego po przesiadce z P10
przód:
tył:
Podświetlenie gniazda zapalniczki - okazuje się, że gniazdo z P10 idealnie pasuje
No i zrobienie podświetlania przycisku od regulacji lusterek
Plany na przyszłość czy będzie coś modzone - nie, chcę ten samochód utrzymać w oryginale jeśli chodzi o motorownię i wygląd zewnętrzny.
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-31, 13:23 przez janusz, łącznie zmieniany 75 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
bombel ostatnio przekonałem się, że w P11 niektóre żarówki można wymienić bez wyciągania zegarów
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
kurde ja to chyba muszę dorwać jakąś taką GT z zatartym silnikiem tyle fajnych gratów jest do przerzucenia do mojej SRI żę to chyba najtańsza opcja
a co do furki to moim zdaniem kozak fajny kolorek , jeszcze czerwonej primery na żywo nie widziałem
a co do furki to moim zdaniem kozak fajny kolorek , jeszcze czerwonej primery na żywo nie widziałem
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Boro1989 na Zlocie zobaczysz . Ta ma kolor taki ciemniejszy odcień czerwonego.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
no mam nadzieje że na zlocie obadam , ale mimo wszystko mega fajny kolorek pytanko mam bo w sumię mam lenia w szukaniu, jak wyglądają obroty przy 120 na 5tce??:)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Rysiu83 na allegro jej nie było, ja ją wyczaiłem na innym portalu. Po tym jak P10 dostała strzała w tyłek na początki kwietnia to zaczęło się szukanie kolejnego Nissana i tak oto pod koniec czerwca P11 była kupiona.
Właśnie na dysku znalazłem zdjęcia jak wygląda podświetlenie w nocy. Zdjęcia zrobione kiedyś tam dawno, zaraz po założeniu podświetlania (wtedy nie było jeszcze podświetlenia regulacji lusterek):
przód
tył:
konsoleta:
Właśnie na dysku znalazłem zdjęcia jak wygląda podświetlenie w nocy. Zdjęcia zrobione kiedyś tam dawno, zaraz po założeniu podświetlania (wtedy nie było jeszcze podświetlenia regulacji lusterek):
przód
tył:
konsoleta:
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:54 przez janusz, łącznie zmieniany 4 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
fajna fele bym wrzucil, co do samorobow , Bombel rusz tyłek
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Fajnie ją tutaj widzieć. Podświetlenie 'schowka na cb' masz seryjne, czy też je dokładałeś? Jeżeli seryjne to już wiem co mam do zobaczenia na spocie
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq podświetlenie jest oryginał. Poza tym dokończyłbyś opis swojej WP11 i wrzucił fotki.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ładna Primerka Troszkę wolniejszy kolor od mojej Testarossy Jednak co GT to GT Jak się sprawuje LPG Ze zdjęć co widzę to mogę zaproponować skrócenie przewodów kolektor -- wtryskiwacze LPG, poprawi się reakcja na pedał gazu. Stylistycznie jak wspomniałeś interesuje Cię seria, więc nie ma co dyskutować, ale tylne lampy RED-WHITE, by się chyba lepiej prezenciły moim skromnym zdaniem
Brawo za inwencję twórczą przy oświetleniu
Szerokości i bezawaryjności, oby służyła godnie jak na GT przystało
Brawo za inwencję twórczą przy oświetleniu
Szerokości i bezawaryjności, oby służyła godnie jak na GT przystało
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias LPG sprawuje się całkiem znośnie, żłopie mi 7,5-8L/100km na trasie i 13-14L/100km po mieście. Instalacja to BRC Sequent. Co do skrócenia przewodów od LPG to owszem, można to zrobić, ale trzeba obrócić wtryski o 90st. Na chwilę obecną jest tak, że przewody mają taką samą długość. Co do lamp to początkowo o tym myślałem, ale zrezygnowałem. Zostaje tak jak jest .
Co do oświetlenia to muszę jeszcze założyć podświetlanie pod nogami jakby było ciemno i coś komuś spadło . Układ do powolnego zapalania i wygaszania już zrobiłem sobie dawno tylko nie mam kiedy tego założyć....
Jeszcze jedną rzecz mam w planach do zrobienia, ale to musi poczekać trochę . Jak to zrobię, to umieszczę cały opis.
Co do oświetlenia to muszę jeszcze założyć podświetlanie pod nogami jakby było ciemno i coś komuś spadło . Układ do powolnego zapalania i wygaszania już zrobiłem sobie dawno tylko nie mam kiedy tego założyć....
Jeszcze jedną rzecz mam w planach do zrobienia, ale to musi poczekać trochę . Jak to zrobię, to umieszczę cały opis.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dużo tego LPG na mieście, mi na KME GOLD i Valtekach czerwonych, nadlewany na wysokich obrotach max 12 bierze, przy eco jeździe co się rzadko zdarza to 10,5l
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- vimek999
- fanatyk nissana
- Posty: 370
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland
Gratuluję zakupu Co do kolumn od P12 odpuścił bym temat.Nie lepiej zostawić serię a na przód dać springi -35 mm lub w ten deseń? Kiedyś kupiłem od pewnego osobnika z innego forum springi (komplet) i zacząłem z wymianą od przodu i tak zostało bo się spodobało Ave Pozdrawiam.janusz pisze:Zawiecha: seria, ale na tył chcę wrzucić kolumnę z P12,
SR20VE + ?
w trasie mi tyle samo pi razy oko...w mieście około 10,5 litra do 12,zależy jak noga leży bez jakichś większych wariacji. Instalka Elpigazu u mnie (Reduktor Elpigaz VegaI i wtryski Rosso.janusz pisze:7,5-8L/100km na trasie i 13-14L/100km po mieście
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
Rysiu83, Arias mój tyle pije i nic na tonie poradzę, a ubogiej mieszanki też nie chcę mieć.
vimek999, właśnie nie chcę obniżać zawieszenia w żaden sposób - zostaje oryginał. Tył chcę nieco ponieść tylko dlatego, że jest butla LPG. Jakbym jeździł sam to nie ma problemu, ale jak już jadę z kimś to tyłek siada.
[ Dodano: 2013-04-24, 11:35 ]
Ostatnio zostały założone żarówki do bagażnika i na podsufitkę, które sobie zrobiłem - wyszło mnie to dużo taniej niż kupno . Żarówka na podsufitkę jest o tyle dobra, że można normalnie prowadzić samochód jak jest włączona. Fakt faktem nie daje tyle światła co konwencjonalna żarówka, ale żeby znaleźć jakąś pierdołę, która spadnie pasażerowi w zupełności wystarczy. Za to żarówa do bagażnika świeci i to zdrowo i co najważniejsze nie pobiera 250mA tylko 60mA. Czyli zamiast 3W mamy 0,72W - przy tej samej jasności.
vimek999, właśnie nie chcę obniżać zawieszenia w żaden sposób - zostaje oryginał. Tył chcę nieco ponieść tylko dlatego, że jest butla LPG. Jakbym jeździł sam to nie ma problemu, ale jak już jadę z kimś to tyłek siada.
[ Dodano: 2013-04-24, 11:35 ]
Ostatnio zostały założone żarówki do bagażnika i na podsufitkę, które sobie zrobiłem - wyszło mnie to dużo taniej niż kupno . Żarówka na podsufitkę jest o tyle dobra, że można normalnie prowadzić samochód jak jest włączona. Fakt faktem nie daje tyle światła co konwencjonalna żarówka, ale żeby znaleźć jakąś pierdołę, która spadnie pasażerowi w zupełności wystarczy. Za to żarówa do bagażnika świeci i to zdrowo i co najważniejsze nie pobiera 250mA tylko 60mA. Czyli zamiast 3W mamy 0,72W - przy tej samej jasności.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Siemanko.
Fajnie że poszła w Twoje ręce bo krawaciarz to zapewne łaskawy dla niej niej był..no cóż..takie życie. Ale miło zobaczyć swoje 1sze GT i widzieć jak wóz ożywa i ma się dobrze choć sentymenty samochodowe już mi przeszły ..ileż można cierpieć
Dużo bezawaryjności i szybkich prostych
pozdrowa.
Fajnie że poszła w Twoje ręce bo krawaciarz to zapewne łaskawy dla niej niej był..no cóż..takie życie. Ale miło zobaczyć swoje 1sze GT i widzieć jak wóz ożywa i ma się dobrze choć sentymenty samochodowe już mi przeszły ..ileż można cierpieć
Dużo bezawaryjności i szybkich prostych
pozdrowa.
Widziałem pod Pizzarią i orzekam : Fajna
Fajne patenty z tymi podświetleniami. Powinny być takie oryginalnie jako opcja, bo nie oślepiają a widać cały bagażnik, nawet jak coś w nim jest
Fajne patenty z tymi podświetleniami. Powinny być takie oryginalnie jako opcja, bo nie oślepiają a widać cały bagażnik, nawet jak coś w nim jest
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
yapko gdzie i kiedy ją widziałeś?
No to pożyczyliście bezawaryjności
Wczoraj wymieniałem nagrzewnicę, bo ta co była zaczęła ciec. W samą porę się zorientowałem, bo jeszcze chwila i miałbym potop w samochodzie.
Wg. http://nissan4u.com/parts/ nagrzewnica w P10 i P11 to nie jest to samo (może być najwyżej jakąś alternatywą...). Rzeczywistość jest jednak nieco inna - wszystko jest P&P i wygląda dokładnie tak samo
Na zdjęciu poniżej - nędznej to nędznej jakości, ale zaznaczyłem miejsce, w którym nagrzewnica zaczęła pękać.
Dla potomnych do wykręcenia nagrzewnicy potrzebne są następujące narzędzia:
*śrubokręt gwiazdka i płaski;
*klucz oczkowy/płaski/nasadowy 8, 10, 12
*do nasadowych przedłużki
*torx 47 z dziurą na szpilkę
A i jeszcze jedna uwaga - jeśli macie zamiar wymieniać nagrzewnicę to podjedźcie do jakiegoś serwisu klimatyzacji niech wam najpierw opróżnią klimę.
Weźcie sobie kogoś do pomocy, żeby wyciągnąć cały bajzel.
Jak odkręcacie opaski, które ściskają wężyk doprowadzający płyn do nagrzewnicy to zobaczcie na ich stan w miejscu, gdzie była opaska. Ja u siebie musiałem to poprawiać, bo guma się odkształciła po paru latach i mi ciekło po ponownym założeniu i ściśnięciu. Rada jest prosta - odetnijcie kawałek wężyka, gdzie była założona opaska, nasuńcie głębiej wężyk i opaska w nowym miejscu.
No to pożyczyliście bezawaryjności
Wczoraj wymieniałem nagrzewnicę, bo ta co była zaczęła ciec. W samą porę się zorientowałem, bo jeszcze chwila i miałbym potop w samochodzie.
Wg. http://nissan4u.com/parts/ nagrzewnica w P10 i P11 to nie jest to samo (może być najwyżej jakąś alternatywą...). Rzeczywistość jest jednak nieco inna - wszystko jest P&P i wygląda dokładnie tak samo
Na zdjęciu poniżej - nędznej to nędznej jakości, ale zaznaczyłem miejsce, w którym nagrzewnica zaczęła pękać.
Dla potomnych do wykręcenia nagrzewnicy potrzebne są następujące narzędzia:
*śrubokręt gwiazdka i płaski;
*klucz oczkowy/płaski/nasadowy 8, 10, 12
*do nasadowych przedłużki
*torx 47 z dziurą na szpilkę
A i jeszcze jedna uwaga - jeśli macie zamiar wymieniać nagrzewnicę to podjedźcie do jakiegoś serwisu klimatyzacji niech wam najpierw opróżnią klimę.
Weźcie sobie kogoś do pomocy, żeby wyciągnąć cały bajzel.
Jak odkręcacie opaski, które ściskają wężyk doprowadzający płyn do nagrzewnicy to zobaczcie na ich stan w miejscu, gdzie była opaska. Ja u siebie musiałem to poprawiać, bo guma się odkształciła po paru latach i mi ciekło po ponownym założeniu i ściśnięciu. Rada jest prosta - odetnijcie kawałek wężyka, gdzie była założona opaska, nasuńcie głębiej wężyk i opaska w nowym miejscu.
Ostatnio zmieniony 2013-05-28, 22:34 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus ja nie kobieta, która ma paletę 32-bit True Color i potrafi każdy nazwać, ja obsługuję 16 kolorów a wliczając ciemne i jasne to 48. Dla mnie to jest ciemny czerwony .
Na glebę nie idzie, bo tak ciężko by się jeździło po Wrocławiu. Gleba a i owszem, ale nie na nasze drogi .
Na glebę nie idzie, bo tak ciężko by się jeździło po Wrocławiu. Gleba a i owszem, ale nie na nasze drogi .
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
to nic złego przyznać sie ze znasz wiecej kolorów
neptun tez zna wiecej niz 16 kolorów
u mnie w chaupie ja jestem tym który odróżnia wiecej oddcieni wiec nie jest to zasada ze baby mogą wiecej
pół roku na mieszalni farb i lakierów mo to zrobiło
neptun tez zna wiecej niz 16 kolorów
u mnie w chaupie ja jestem tym który odróżnia wiecej oddcieni wiec nie jest to zasada ze baby mogą wiecej
pół roku na mieszalni farb i lakierów mo to zrobiło
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
No dziś została sprawdzona kompresja na garnkach - na każdym garnku ciśnienie po 13 kg/cm²
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_