[ Primera] He's ma Nigga
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] He's ma Nigga
No i postanowiłem jednak założyć temat.
Póki co nie ma się czym chwalić P10 jak każda inna zapewne dla wielu, ale dla mnie z duszą.
W tym miejscu póki co chcę zebrać wszystkie potrzebne info odnośnie eksploatacji i porad od Was Koledzy.
Auto kupione na szybko, charakter pracy mi się zmienił ale tym samym potrzebuję auta na dojazdy do biura. Prima za dzieciaka bardzo mi się podobała, obejrzałem dwie czerwonego sedana i czarnego hb i czarnuch jest mój mam zamiar primkę zostawić na dłużej bo strasznie ją polubiłem, ale muszę ją ogarnąć.
Chcę ja trochę upiększyć i potrzebuję konsultacji i opinii speców.
Chcę pomalować klamki, grill i listwę klapy bagażnika na chrom. Czy najlepiej wiem że tu na forum można kupić folię w sprayu, widziałem też termozgrzewalne folie na Alle. Co lepsze chodzi o wygląd końcowy jak i czas na jaki posłuży.
Druga sprawa z racji tego że trochę autem jeżdżę myślę o dziennych ledach, ale jakoś nie mam przekonania.
Co lepsze automatyczne ledy czy halogeny z funkcją dziennych? Nie mam halogenów i to byłaby spoko opcja tyle tylko, że nie chcę zwieśniaczyć auta (sorry jak kogoś uraziłem).
Kolejne to polerka i odświeżenie budy, ale tu to już jakiś magik mi to ogarnie, a z ciekawości ile u Was taka usługa stoi?
Więc plan działania prócz ogarnięcia kwestii rejestracji to zrobienie porządku z LPGiem.
Następnie tanim nakładem finansowym zrobienie jej z zewnątrz, czyli:
-polerka, usunięcie odprysków i zabezpieczenie
-klamki, grill i listwa na chrom
-odświeżenie felg, tudzież pomalowanie
-usunięcie znaczków z tylniej klapy
-myślę o przyciemieniu szyb, ale jakimś delikatnym chociaż jakoś nie mogę się z tą myślą do końca oswoić.
Zdjęcia wrzucę te z otomoto, póki co Czarnuch stoi zrobiłem nią może 200 km
Póki co nie ma się czym chwalić P10 jak każda inna zapewne dla wielu, ale dla mnie z duszą.
W tym miejscu póki co chcę zebrać wszystkie potrzebne info odnośnie eksploatacji i porad od Was Koledzy.
Auto kupione na szybko, charakter pracy mi się zmienił ale tym samym potrzebuję auta na dojazdy do biura. Prima za dzieciaka bardzo mi się podobała, obejrzałem dwie czerwonego sedana i czarnego hb i czarnuch jest mój mam zamiar primkę zostawić na dłużej bo strasznie ją polubiłem, ale muszę ją ogarnąć.
Chcę ja trochę upiększyć i potrzebuję konsultacji i opinii speców.
Chcę pomalować klamki, grill i listwę klapy bagażnika na chrom. Czy najlepiej wiem że tu na forum można kupić folię w sprayu, widziałem też termozgrzewalne folie na Alle. Co lepsze chodzi o wygląd końcowy jak i czas na jaki posłuży.
Druga sprawa z racji tego że trochę autem jeżdżę myślę o dziennych ledach, ale jakoś nie mam przekonania.
Co lepsze automatyczne ledy czy halogeny z funkcją dziennych? Nie mam halogenów i to byłaby spoko opcja tyle tylko, że nie chcę zwieśniaczyć auta (sorry jak kogoś uraziłem).
Kolejne to polerka i odświeżenie budy, ale tu to już jakiś magik mi to ogarnie, a z ciekawości ile u Was taka usługa stoi?
Więc plan działania prócz ogarnięcia kwestii rejestracji to zrobienie porządku z LPGiem.
Następnie tanim nakładem finansowym zrobienie jej z zewnątrz, czyli:
-polerka, usunięcie odprysków i zabezpieczenie
-klamki, grill i listwa na chrom
-odświeżenie felg, tudzież pomalowanie
-usunięcie znaczków z tylniej klapy
-myślę o przyciemieniu szyb, ale jakimś delikatnym chociaż jakoś nie mogę się z tą myślą do końca oswoić.
Zdjęcia wrzucę te z otomoto, póki co Czarnuch stoi zrobiłem nią może 200 km
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:09 przez finetto, łącznie zmieniany 1 raz.
Bute prokleni Lachy
Shadows Dlaczego sądzisz, że to zły pomysł? Felunek póki co zostaje jak jest, opony to balon straszny ale jak na razie zostają, felgi będą odświeżone. Co do gleby daleki jestem od tego, ale nie mówię nie.
Generalnie Czarnuch ma spełniać rolę dupowozu, dziennie pokonuję ponad 100 klocków i od strony technicznej muszę o nią zadbać, estetyka i wygląd to póki co rzeczy wymienione wcześniej.
Nie wiem, z pewnością (elementami) będzie jak dam ją na zrobienie progów i tej polerki.
Jest strasznie zapuszczona mówiąc delikatnie(zdjęcia mówią same za siebie), obyłem nią już dwa mycia wietrzenie wnętrza trwa nadal.
W rzeczywistości wygląda dużo lepiej a z pewnością chcę by wyglądała.
vixo
Ile za to?
Ale jednak wolałbym sam je pomalować/okleić do wymiany absolutnie się nie dotknę
[/b]
Generalnie Czarnuch ma spełniać rolę dupowozu, dziennie pokonuję ponad 100 klocków i od strony technicznej muszę o nią zadbać, estetyka i wygląd to póki co rzeczy wymienione wcześniej.
Nie wiem, z pewnością (elementami) będzie jak dam ją na zrobienie progów i tej polerki.
Jest strasznie zapuszczona mówiąc delikatnie(zdjęcia mówią same za siebie), obyłem nią już dwa mycia wietrzenie wnętrza trwa nadal.
W rzeczywistości wygląda dużo lepiej a z pewnością chcę by wyglądała.
vixo
Ile za to?
Ale jednak wolałbym sam je pomalować/okleić do wymiany absolutnie się nie dotknę

Bute prokleni Lachy
Pierwsza rzecz w aucie zrobiona.
Nowy reduktor LPG.
Wreszcie nie ma problemów z przełączaniem między paliwami.
Jutro Czarnuch i ja mam podróż 300 klocków wreszcie dłuższa chwila wspólnie
[ Dodano: 2013-03-06, 06:43 ]
Koledzy kto z Was wie co nieco o LPG.
Dalej jest problem, nie chce przełączać się na PB.
Diody na przełączniku migają bez żadnego sensu.
Obawiam się że to chyba nie był reduktor.
Nowy reduktor LPG.
Wreszcie nie ma problemów z przełączaniem między paliwami.
Jutro Czarnuch i ja mam podróż 300 klocków wreszcie dłuższa chwila wspólnie

[ Dodano: 2013-03-06, 06:43 ]
Koledzy kto z Was wie co nieco o LPG.
Dalej jest problem, nie chce przełączać się na PB.
Diody na przełączniku migają bez żadnego sensu.
Obawiam się że to chyba nie był reduktor.
Bute prokleni Lachy
Koleżanki i koledzy wczoraj zagościła u mnie nowa Primka.
WP 11 w bliżej nieznanym kolorze
Po myciu niebieski wczoraj wieczorem jak była brudna myślałem że zieleń.
Dwulitrowa benzyna+LPG, 130 KM zacnie się odpycha, oczywiście w stosunku do mojej P10.
Elektryczne szyby, lusterka, klima, 4 poduszki, ABS ogólnie standard.
PS. P10 wędruje na sprzedaż





WP 11 w bliżej nieznanym kolorze

Po myciu niebieski wczoraj wieczorem jak była brudna myślałem że zieleń.
Dwulitrowa benzyna+LPG, 130 KM zacnie się odpycha, oczywiście w stosunku do mojej P10.
Elektryczne szyby, lusterka, klima, 4 poduszki, ABS ogólnie standard.
PS. P10 wędruje na sprzedaż





Bute prokleni Lachy
Kolor kozak co?
BT3 w jednym z 4 odcieni. Jak ktoś nie wie, to przy wymianie jakiegoś elementu nadwozia może mieć problem z malowaniem (tak jak np poprzedni właściciel mojego wozu...)

P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Plany??
Felgi trzeba będzie jakieś ogarnąć, już wiem że czujnik ABS w którymś kole ześwirował i nie działa wycieraczka. Reszta przyjdzie z czasem
Wiooreck, kolor naprawdę kozak
Auto kupione wieczorem, wczoraj zabrałem ją na kąpiel i w pewnym momencie (im więcej brudu się spłukiwało i pod różnym kątem) pomyślałem *urwa toś to malowane wkoło było
[ Dodano: 2014-04-17, 21:38 ]

tego tu brakowało
Felgi trzeba będzie jakieś ogarnąć, już wiem że czujnik ABS w którymś kole ześwirował i nie działa wycieraczka. Reszta przyjdzie z czasem

Wiooreck, kolor naprawdę kozak

Auto kupione wieczorem, wczoraj zabrałem ją na kąpiel i w pewnym momencie (im więcej brudu się spłukiwało i pod różnym kątem) pomyślałem *urwa toś to malowane wkoło było

[ Dodano: 2014-04-17, 21:38 ]

tego tu brakowało

Bute prokleni Lachy