[N14] N14 GTi złapie lekko temperaturę i gaśnie
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[N14] N14 GTi złapie lekko temperaturę i gaśnie
witam.
problem polega na tym ze jak odpalam zimny silnik to trzyma 1,5 tys obrotow, ladnie rowno pracuje lecz jak tylko wskazowka od temperatury drgnie do gory to auto gasnie, bez problemu mozna je odpalic i wkreca sie normalnie lecz nie trzyma wolych obrotow.
wywalilo mi blad 34 - czujnik spalania stukowego ale po resecie kompa zniknal a auto dalej nie dziala, krokowiec, przepustnica wyczyszczone.
dodam z na lpg 2 gen z blosem dziala normalnie, czasami tylko zdarzaja sie lekkie spadki obrotow ale nigdy nie gasnie.
podmienialem czujnik temp ale nie mam pewnosci czy jest on sprawny i dalej to samo bylo.
co moze byc przyczyna? lewego powietrza tez nie lapie.
na dniach bede mial na podmiane aparat zaplonowy, czujnik temp, modul zaplonowy choc nie jestem pewien czy w dobrym kierunku szukam przyczyny tego.
Edytowałem TAG i tytuł
Scubzik
problem polega na tym ze jak odpalam zimny silnik to trzyma 1,5 tys obrotow, ladnie rowno pracuje lecz jak tylko wskazowka od temperatury drgnie do gory to auto gasnie, bez problemu mozna je odpalic i wkreca sie normalnie lecz nie trzyma wolych obrotow.
wywalilo mi blad 34 - czujnik spalania stukowego ale po resecie kompa zniknal a auto dalej nie dziala, krokowiec, przepustnica wyczyszczone.
dodam z na lpg 2 gen z blosem dziala normalnie, czasami tylko zdarzaja sie lekkie spadki obrotow ale nigdy nie gasnie.
podmienialem czujnik temp ale nie mam pewnosci czy jest on sprawny i dalej to samo bylo.
co moze byc przyczyna? lewego powietrza tez nie lapie.
na dniach bede mial na podmiane aparat zaplonowy, czujnik temp, modul zaplonowy choc nie jestem pewien czy w dobrym kierunku szukam przyczyny tego.
Edytowałem TAG i tytuł
Scubzik
Ostatnio zmieniony 2013-01-30, 13:07 przez lazik, łącznie zmieniany 2 razy.
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Błąd stuku powróci po 15 odpaleniach zapewne. Standardowo sprawdź krokowca pod względem rezystancji na pinach ACC
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ja u siebie w GieTku miałem taki motyw. Wszystko spod maski oprócz silnika przełożyłem ze sprawnej i wszystko ode mnie do niej. Primera chodzi mój GT nie
nie rozpisujac się sprawdź pompę paliwa 


W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
1. mozesz pawel jasniej opisac sprawdzenie krokowca? ale z kolei na lpg dziala wiec krokowiec mi sie wydaje z sprawny jest 
2. czemu po ok 15 odpaleniach blad powroci? slyszalem ze to w
sr20 czesta bolaczka ale nie wplywa na prace silnika
3. pompa paliwa? gdyby tu byl problem to chyba by na wyzszych obrotach tez sie pierdzielilo a tu tylko wolnych obrotow nie trzyma i to dopiero jak temperature podlapie

2. czemu po ok 15 odpaleniach blad powroci? slyszalem ze to w
sr20 czesta bolaczka ale nie wplywa na prace silnika

3. pompa paliwa? gdyby tu byl problem to chyba by na wyzszych obrotach tez sie pierdzielilo a tu tylko wolnych obrotow nie trzyma i to dopiero jak temperature podlapie
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
u mnie zimny był wszystko grało zapierdzielał jak głupi wykazówka temperatury do góry auto gaśnie i koniec... Potem tylko chwilowa przez ułamek sekundy praca. postoi pół, godzinę, 2godziny odpala jedzie łapie tem gaśnie takie objawy u mnie były
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Tak nissan ma, że niektóre błędy jak stuk pojawiają się dopiero po iluś tam wystąpieniach. Sprawdzałeś świece po zgaśnięciu??Zalewa go 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
swiece suchutkie sa i iskra tez jest. bardziej jakby wlasnie uboga mieszanka byla. jak przygasa i dam mu gazu to bez problemow sie wkreca tylko tych niskich nie trzyma. swiece sa w dobrym stanie, jakby tu lezala wina to i na lpg by byly problemy bo gaz chyba lepszego zaplonu potrzebuje
jak zacznie przygasac i przelacze na lpg to nawet go nie zadusi tylko zaczyna rowno pracowac 
nie mam juz pomyslow a mechanika w okolicy dobrego szukac to jak szukanie dziewicy w dzisiejszych czasach


nie mam juz pomyslow a mechanika w okolicy dobrego szukac to jak szukanie dziewicy w dzisiejszych czasach

Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
ale sie czepiles tej pompy
nie wydaje mi sie zeby to byl problem ale sprawdze
a regulator cisnienia paliwa, da sie go jakos sprawdzic?


a regulator cisnienia paliwa, da sie go jakos sprawdzic?
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
JA Ci mówię problem identyczny jak Ty miałem wszystko było iskra paliwo błędów brak auto przejechało 4-10km i koniec. Na forum pytałem dzwoniłem do fachowców. Wszystko wymieniałem pod maską jak szło
a tu ta jeb..na pompa...
I jak u Ciebie na gazie chodzi to tym bardziej problem benzynowy się wydaje. Pompa regulator Ciśnienia ewentualnie wtryski
Ps. O bro, że to coś z tego

I jak u Ciebie na gazie chodzi to tym bardziej problem benzynowy się wydaje. Pompa regulator Ciśnienia ewentualnie wtryski

Ps. O bro, że to coś z tego

W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
jutro moze bede mial sprawny czujnik temp (z niego lpg nie korzysta) aparat, modul zaplonowy i cos podzialam
z regulatorem moze byc problem bo juz kiedys chcialem go odkrecic lecz pojawilo sie malutkie 'ale', sruby ktos probowal odkrecac tak ze staly sie okragle 
skoro na lpg pracuje to problem z zaplonem moge chyba wyelminowac, nie? mowie tu o aparacie zaplonowym, czujnik hallotronowy (chyba dobrze to napisalem) bo jakby cos tu bylo nie tak to na lpg tez by auto zdychalo
dobrze mowie?


skoro na lpg pracuje to problem z zaplonem moge chyba wyelminowac, nie? mowie tu o aparacie zaplonowym, czujnik hallotronowy (chyba dobrze to napisalem) bo jakby cos tu bylo nie tak to na lpg tez by auto zdychalo

Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
A jak go przytrzymasz gazem na obrotach i jedziesz na pb to jakieś objawy są
Słabiej idzie albo strzela 


Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
jedzie normalnie, co najwyzej jak np chce zmienic bieg i przy wcisnieciu sprzegla jest takie gwaltowne szarpniecie (na lpg tego nie ma) i obroty wtedy tez gwaltownie leca w dol, jezeli nie zdaze wrzucic biegu to gasnie
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Jakby to była pompa to chyba nie szedłby pełnym ogniem tylko by go muliło...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
jeszcze raz wyciagne krokowca i go sprawdze i podmienie czujnik temperatury na taki ktory bede mial pewnosc ze jest sprawny
mam nadzieje ze jutro mi sie uda to sprawdzic.
pisales o rezystencji krokowca, jak to miernikiem sprawdzic? nie moglem znalezc o tym na forum, siedze na telefonie wiec troche nie wygodne jest przeczesywanie tematow

pisales o rezystencji krokowca, jak to miernikiem sprawdzic? nie moglem znalezc o tym na forum, siedze na telefonie wiec troche nie wygodne jest przeczesywanie tematow
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
miernik na opór-20 ohm i mierzysz na wtyczce zaworka ACC, ma być 10ohm.
[ Dodano: 2013-01-26, 17:29 ]
Możesz też odkręcić śrubę wolnych obrotów i zobaczyć czy coś się zmieni.
[ Dodano: 2013-01-26, 17:29 ]
Możesz też odkręcić śrubę wolnych obrotów i zobaczyć czy coś się zmieni.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
jak reguluje obroty sruba na krokowcu to na lpg jest roznica obrotow 
postaram sie jutro posprawdzacwszystko
jak nic sie nie zmieni to bede dalej pisal 
a wiesz jak sprawdzic czujnik temperatury?

postaram sie jutro posprawdzacwszystko


a wiesz jak sprawdzic czujnik temperatury?
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Też opór trzeba zmierzyć.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
nawet teraz sie przejechalem i na benzynie ciagnie i to ladnie, po tym przez chwile obroty utrzymywaly sie na 1100 ale 3-4 sekundy i zgasl 

Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
odpialem dzisiaj czujnik temperatury cieczy i o dziwo auto przestalo gasnac, obroty skakaly, nie byly stabilne ale nie gaslo wiec chyba winowajce zamieszania znalazlem.
up.
w kostke wpiąłem rezystor/opornik (nie wiem, nie znam się, kumpel powiedział że ma ~300 ohm'ów) i odpaliłem, auto pracowało, nie gasło, obroty lekko skakały ale to już myśle że kwestia regulacji krokowca
zaraz bede miał w rękach nowy czujnik i zobaczę co z tego wyszło 
obecny czujnik mierzyłem na zimnym silniku, stał całą noc i pokazał mi granice 3k ohm, po rozgrzaniu do 90stopni miał ok 650 ohm więc wydaje się że znowu tak źle nie pokazuje choć może mieć skoki których mój miernik nie wyłapie
up.
w kostke wpiąłem rezystor/opornik (nie wiem, nie znam się, kumpel powiedział że ma ~300 ohm'ów) i odpaliłem, auto pracowało, nie gasło, obroty lekko skakały ale to już myśle że kwestia regulacji krokowca


obecny czujnik mierzyłem na zimnym silniku, stał całą noc i pokazał mi granice 3k ohm, po rozgrzaniu do 90stopni miał ok 650 ohm więc wydaje się że znowu tak źle nie pokazuje choć może mieć skoki których mój miernik nie wyłapie

Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
- Chochlik
- doświadczony forumowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
- Lokalizacja: Sieraków / Berlin
Na tym czujniku działa ci wskaźnik temp?
Bo udało mi się ustalić że 2 rodzaje czujników temp cieczy chłodzącej były.
1. W katalogach oznaczany jako do 10.1992 i on ma rezystancję ok 20-30 omów dla 100 st C.
2. W katalogach jako po 10.1992 dla rozgrzanego silnika ok 260 omów.
Ja mam mojego 1993 i jeszcze mam czujnik ten dla roczników sprzed 10.1992.
Bo udało mi się ustalić że 2 rodzaje czujników temp cieczy chłodzącej były.
1. W katalogach oznaczany jako do 10.1992 i on ma rezystancję ok 20-30 omów dla 100 st C.
2. W katalogach jako po 10.1992 dla rozgrzanego silnika ok 260 omów.
Ja mam mojego 1993 i jeszcze mam czujnik ten dla roczników sprzed 10.1992.
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!
wskaznik temperatury korzysta z innego czujnika, idzie do niego tylko jeden kabel
oba czujniki sa zaraz kolo siebie 
szukalem w katalogu nissana i nic takiego nie znalazlem
te czujniki sa raczej uniwersalne, moga roznic sie gwintem, ksztaltem, wtyczka
dla 90 stopni opornosci to 200-290 ohm
przy mniejszej opornosci powinien sie juz wentylator wlaczyc 
prace nad autem prawie zakończone
wymieniony czujnik temperatury, przepływka, ustawiony TPS, krokowy
, wyczyszczona przepustnica, krokowiec. jedyny minus jeszcze to fakt że wolne obroty są na ~1100 na PB98 i 1300 na LPG. Niżej nie mogłem zejść bo już silnik gasł. Nie miałem już siły dochodzić czemu dalej coś się pitoli więc po prostu zacząłem rozkręcać krokowca aż na PB zaczął pracować i nie gasnąć.
z tego wszystkiego taki plus wyszedł że na PB pracuje jakby miał ooostre wałki
pracuje podobnie jak na filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=_SSdDZmfmCc
w sumie ciekawie wyszło
jeszcze jedną rzeczą jaką zaobserwowałem to nie włączający sie wentylator chłodnicy, chyba dalej bede musiał zostać przy przełączniku


szukalem w katalogu nissana i nic takiego nie znalazlem




prace nad autem prawie zakończone


z tego wszystkiego taki plus wyszedł że na PB pracuje jakby miał ooostre wałki

w sumie ciekawie wyszło

jeszcze jedną rzeczą jaką zaobserwowałem to nie włączający sie wentylator chłodnicy, chyba dalej bede musiał zostać przy przełączniku

Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
jeśli tak jest .. to wiem czemu na zimnym mi tak chodzilazik pisze:z tego wszystkiego taki plus wyszedł że na PB pracuje jakby miał ooostre wałki pracuje podobnie jak na filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=_SSdDZmfmCc

sorry za ot ..
apropos czujnika .. jaki masz ? żółty czy czerwony ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
on chyba odpowiada za wskaznik na zegarach od temperatury
bo inaczej co wspolnego mialo by odpiecie wtyczki z tego czujnika z dwoma pinami do wlaczenia sie wentylatora? jak wypniesz wtyczke od wiekszego czujnika na zaplonie to wlaczy Ci sie wentylator, lub wloz w wtyczke kabelek badz opornik np 100 ohm to wentylator sie wlaczy 
temat do zamkniecia
problemem okazal sie jednak przeplywomierz, o dziwo jeden wyciagniety prosto z auta ktore minute wczesniej jeszcze chodzilo, mimo to u mnie nie zadzialalo, chyba ze podczas transportu cos go uszkodzilo
drugi tez niesprawny tak samo jak ten ktory byl zalozony. nie skojarzylem wczesniej ze w W10 jest taki sam i po podmianie suniacz odzyl
a tyle sie przy tym orobilem, tyle kasy poszlo w bloto
trzeba miec farta zeby trafic na 3 niedzialajace przeplywomierze


temat do zamkniecia

problemem okazal sie jednak przeplywomierz, o dziwo jeden wyciagniety prosto z auta ktore minute wczesniej jeszcze chodzilo, mimo to u mnie nie zadzialalo, chyba ze podczas transportu cos go uszkodzilo



trzeba miec farta zeby trafic na 3 niedzialajace przeplywomierze

Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6