Wiec tak jak mówiłem, weekend coraz bliżej mam troche wolnego czasu-rozwine troche temat:)

Z zewnątrz standard GTI-R-ogólny stan lakieru ładny(choc na niektórych elementach widac ingerencje lakiernika tzn.lewy błotnik przód i dach-rzekomo schodził bezbarwny i ze względów estetycznych zostało to pomalowane-ok.)
Przyciema w najbliższym czasie-WYLOTKA-niewiem czemu,ale mam jakieś uprzedzenie do foli
Wszystkie przewody hamulcowe w oplocie+przewód sprzęgła też)Zawieszenie standard(chyba? choć nie wiem czemu tak wysoko mu dupcia stoii?wygląda jak kot który już ma właśnie skakac na mysz:)
Brak wewnetrznych nadkoli plastikowych z przodu(kicha bo całe błoto,śnieg i SóL ładuja sie bod błotnik,drzwi i zawiasy)i tu pytanie-nadkola pasuja od zwykłego sunny?
ps.przykładowy link-
http://moto.allegro.pl/nissan-sunny-91- ... 32928.html.
Co do reszty-nie mam zastrzeżeń
Alu nawet spoko i w rozsądnym rozmiarze:
BK Racing 16"/7"z 2 oponkami Potenza i 2 Yokohama(205/45)i tu tez pytanie:
inwestowac w lepsze opony(letnie oczywiscie)o takim rozmiarze?czy zapodać szersze felgi i szersza opone np.225/45? chodzi zeby zyskac troche lepsza przyczepnosc z miejsca(przy doładowaniu 1.2bara cały pierwszy bieg gubi trakcje

Wnętrze łande i zadbane,bez dziur,przetarc. Białe tarcze zegarów(ciekawe czy km/h oszukuja

)założona jakaś"tuningowa"kierowniczka-moze nie najładniejsza,ale dobrze sie trzyma,odsunięta na nabie(trzeba ładnie palucha wydłużyc żeby do manetki kierunków sięgnąc:)
Dodatkowy zegar doładowania(BLITZ)i tu znowu pytanie-jakie zegary warto jeszcze zamontować?(AFR?)jakie parametry śledzic zeby nie narobic sobie kłopotów?

Silnik-uuu... i tu dopiero będzię pytan

ale to za chwile.
Na pierwszy rzut oka widac w oczojeb*ym kolorze rozpórke Cusco
Stożek K&N.reszta chyba standard Gti-r,kompletny układ wydech Mongoose,Zawór jakaś chała(pro-coś tam)ale ładny dzwięk wydaje:)
"prawdopodobnie"(pisze"prawdopodobnie bo nie sprawdzałem i szczeże mówiac nie znam sie zbytnio na modyfikacji i modyfikowaniu silników)wydajniejsze wtryski(żółte czapki wtrysków nie wiem czy to coś oznacza?) + mocniejsza pompa paliwa.
Silnik remontowany pół roku temu-nowe tłoki,pierścienie,panewki(ACL)i sprzęgło
EXEDY,ale który stage?niewiem,musiałbym skrzynie zwalic,ale po co jesli wszystko dobrze działa

Ok,teraz pytania-będzie ich troche wiec lepiej ponumeruje:
1.czy nawet po remoncie silnika olej 5W40 nie jest za rzadki?(na takim oleju jeżdze-właśnie sprawdzam ile go bierze,ale czy nie lepiej skoczyc na 10 w40)?
2.Obroty na biegu jałowym po zapaleniu ok 1500rpm.co ciekawe im wieksza temperatura silnika tym WYŻSZE OBROTY!NA MAX.TEMPERATURZE STABILIZUJA SIE W GRANICACH 1800RPM!? co może byc tego przyczyna?(ex.właściciel twierdzi,że auto zostało tak wystrojone,ale jakoś nie chce mi sie w to wierzyc
3.Jak sie zagrzeje(czyli złapie max.temperature roboczą)obroty czasem zafaluja(rzadko,ale jednak)jest to duży spadek obrotów bo z 1800 do ok. 1100rpm.(sonda?)
także jak sami widzice autko trzeba delikatnie dopracować,bedzie mi służyło do zawstydzania innych turbo bryczek(miałem wczesniej Fiata coupe turbo i audi TT quattro-ok 250km)i wiem ,że nie ma wogóle porównania z takim małym nissanem-ja już to wiem,ale Panowie stojący obok mnie na światłach jeszcze nie :->a kto wie może nawet połknie jakiegoś Lancera albo Impreze

-których jest w Nowym Sączu na pęczki)
Za błedy ortograficzne z góry przepraszam,jeżeli pisałem coś nie na temat-przyjme reprymende od moderatora:)
Wszystkim czytającym dziękuje za wytrwałóśc i prosze o pomoc(czyli odpowiedzi na nurtujące mnie pytania
