Obniżenie zawieszenia

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 705
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-03-16, 15:20

foo, a ja się z Tobą nie zgodzę co do takich ściągaczy bo też takimi ściskałem sprężynę w moim n13, wymieniałem na nówki więc były twarde i wysokie. daje radę bez problemu, może nie te konkretnie (foto podglądowe). Co do patentu z mechaniorem też się zgadzam tylko tu problem się zaczyna jak masz jeden samochód. A po za tym ten kto
później przyjeżdża jeden z drugim autem i coś mu klupie i widzisz druciarzy jak płaskim kluczem w zagłębieniu poduszki profi zjechana nakrętka, a trzpień amora okrągły od kleszczy ;)
to zazwyczaj właśnie z wizyty od mechaniora ;) bo fakty takie, że większość (nie mówię, że wszyscy) mechaniorzy, to bardzo chętnie wezmą autko i sami zrobią całość.
a skaczącej sprężyny po garażu obstawiam, że żaden z was nie widział z jaką siłą macie do czynienia.
Ja też :D i nie ze względu na ściągacze z podwójnymi pazurkami tylko właśnie przez badziewie z pojedynczymi
Ostatnio zmieniony 2015-03-16, 15:23 przez garygary, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 813
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2015-03-16, 15:30

No ja za pierwszym razem oddałem właśnie do mechanika i skończyło się tak, że musiałem po nim poprawiać - w P11 jest tak, że ułożenie górnego mocowania kolumny względem dolnego ucha kolumny ma krytyczne znaczenie. Nie da się włożyć kolumny, jeśli górne mocowanie jest przekręcone. Trzeba złożyć dokładnie tak, jak było oryginalnie. W haynesie jest fajna instrukcja, mocowania są oznaczone i nawet jak się coś pomiesza, to po instrukcji da się z tym dojść do ładu.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11221
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-03-16, 17:01

Tylne da się bez ściągaczy, ale przy przednich można zrobić sobie straszną krzywdę

Awatar użytkownika
foo
fanatyk nissana
Posty: 1604
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: KT - Biegun Ciepła

Post autor: foo » 2015-03-16, 17:52

No niestety, mechaników to różnych się spotyka, to fakt. Pany, mi rybka czym ściskacie, możecie choćby kijem od miotły, ja tylko uprzejmie przestrzegam przed tymi ściskami by zachować uwagę i ostrożność.

garygary postaw sobie springa z N13 vs P11, zobaczysz delikatną różnicę o czym my tu w ogóle ten teges ;)

wod2u dlatego przed demontażem można sobie zaznaczyć choćby pisakiem pierwotne położenie mocowania względem sprężyny, mocowanie amora względem kopytka, no każdy ma tam swoje sposoby na to, ja najczęściej np. robię foty przed demontażem. Klik, powiększenie i masz punkt odniesienia nawet jak wrócisz do tematu za kilka dni itd. Ciężko się machnąć jak trzymasz się kolejności bez kręcenia na boki i innych tego typu zabaw. Schody zaczynają się jak poprawiasz po kimś - tak jak piszesz, albo wychodzą ułamki tytułem tego, że w pudełku znajduje się coś innego niż zamawiałeś hehe. Manual w łapki i powolutku, niektórych rzeczy nie da się tam spierdzielić, ale ważne też żeby mieć czym to zrobić.

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Puchacz » 2015-03-21, 17:49

witam,
do mojej smefetki wpadły dziś eibachy 40mm na przód, tył niestety jest kieski ;/ nakrętki od mocowań amorow w nadkolu są tak zjechane ze prawie okrągłe i nie mogę ich ruszyć ktoś (ex właściciel)nie dość ze tam grzebał to jeszcze zasmarował to wszytko jakimś dziadostwem chyba do konserwacji podwozia ;/ macie może jakiś pomysł żeby to odkręcić ?? mi na dziś już brak siły i pomysłów ;/

zaprowadzę go chyba do jakiegoś mechaniora niech się męczą...i tak muszę zbieżność zrobić..
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 7838
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-03-21, 17:54

Puchacz, są nasady do zjechanych nakrętek. Najlepiej byłoby to pociągnąć udarem :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

MrLamsor
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2015-06-02, 09:32
Lokalizacja: Wschowa

Obniżenie

Post autor: MrLamsor » 2015-06-02, 09:36

Witam forumowiczów posiadam od dłuższego czasu primerke p 10 hatchback 1.6 16v. otóż postanowiłem zmienic jej wygląd bo standard jest d kitu , alu maska Carbon , lampy itp itd, otóż problem jest taki że pierwszy raz widze wahacz na amortyzatorze w samochodzie . i moje pytanie brzmi czy jest możliwośc obniżenia go z tym wahaczem ? nic nie bedzie stukać? ( w sensie wahacz o nadkole ) pozdrawiam.
Japoniec to jest to :3

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 662
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-06-02, 09:38

jak za dużo obniżysz to będzie stukać
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-06-02, 09:39

Tak da sie obniżyć
Mam pakiet GT do HB jakbyś chciał :P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

MrLamsor
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2015-06-02, 09:32
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: MrLamsor » 2015-06-02, 10:01

A ile można obniżyc i ile wołasz za pakiet :3?
Japoniec to jest to :3

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-06-02, 10:11

Do samej ziemi można :D
Pakiet to nakladki na progi, spoiler na klape zderzak tył ewentualnie mogę niechętnie dorzucić emblematy SRi :P
Obrazek
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

MrLamsor
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2015-06-02, 09:32
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: MrLamsor » 2015-06-02, 10:15

Jak na razie musze go obniżyc bo wygląda jak jeep i duzy prześwit pomiędzy kołem a nadkolem ma :3

[ Dodano: 2015-06-02, 11:19 ]
Sprawa wygląda tak :)
Japoniec to jest to :3

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-06-02, 10:25

Obrazek
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

MrLamsor
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2015-06-02, 09:32
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: MrLamsor » 2015-06-02, 10:44

Coś takiego wałśnie chce osiągnąć :) a to moja primka

Obrazek
Japoniec to jest to :3

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3211
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-06-02, 10:46

MrLamsor, zakładaj własny temat i opisuj cudo ;)
(i zdjęcia zamieszczaj w taki sposób, aby dało się je powiększyć)
Pozdrawiam
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

MrLamsor
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2015-06-02, 09:32
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: MrLamsor » 2015-06-02, 10:54

Sorki jestem tu nowy i musze ogarnąc co nie co :)
Japoniec to jest to :3

frytas
wiem o czym pisze
Posty: 77
Rejestracja: 2014-12-25, 21:11
Lokalizacja: Głogów

Post autor: frytas » 2015-07-06, 16:07

odgrzeje troche kotleta. Jezdzil ktos na tym? http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-n ... 95330.html jak realnie auto siada? chce obnizyc p11 144 ale eibach -30 uwazam ze jest jednak za drogie jak na takie obnizenie. Jak poza gwintem mozna bardziej auto polozyc?

[ Dodano: 2015-07-25, 20:57 ]
Ponownie odkopuje temat czy byłby ktoś tak miły wrzucić zdjęcia p11 144 na eibachu i serii zawiasie? Najlepiej na kole 17"

Awatar użytkownika
gizmo
aktywny forumowicz
Posty: 192
Rejestracja: 2014-06-08, 19:10
Lokalizacja: Praga Płd, Warszawa

Post autor: gizmo » 2015-08-25, 20:49

P11 hb. Mam lęk wysokości, auto koniecznie w dół. KYB h&r bilstein mts moze amorki seryjne tylko nowe. Jakiś zestawik ktoś proponuję ? Zwykła Primera daily więc średnio twardy zawias.
Building a Nismo #daily #stay tuned
Obrazek

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-08-25, 21:43

Sprężyny eibach pro kit, dobre regulowane amorki KYB AGX ale drogie, taniej można kupić KYB Ultra SR ale dostępne tylko przednie a i tak trudno.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

frytas
wiem o czym pisze
Posty: 77
Rejestracja: 2014-12-25, 21:11
Lokalizacja: Głogów

Post autor: frytas » 2015-08-25, 21:51

PrzeRuSco, uważasz ze eibach jest średnio twardy? Według mnie jest to beton. A na bank twardszy niż te wszystkie mts, tatechnix etc

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-08-25, 22:15

Mam u siebie eibacha i ultra sr na przodzie oraz agx na tyle i uważam ze naprawdę jest komfortowo nawet moja żona nie narzeka :-)
Obrazek
Tak to teraz siedzi ale tył jest podwyższony o jakieś 3,5 cm z tym że jest butla + jakieś dodatkowe 50 kg w bajglu.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3211
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-08-26, 00:43

Sprężyny H&R to raczej jedynie na równy asfalt. Na nim jest miazga, ale w innych momentach zapomnij o komforcie... :P
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
gizmo
aktywny forumowicz
Posty: 192
Rejestracja: 2014-06-08, 19:10
Lokalizacja: Praga Płd, Warszawa

Post autor: gizmo » 2015-08-26, 23:38

to h&r odpada ,

spróbuję te eibacha sprężyny, tylko -30 to nie wiem czy nie za mało dla mnie będzie.

a kyb agx i ultra sr gdzie mogę kupić pewny towar ? Link/sklep stacjonarny
exele przod i tył to jaką mają opinię ?
Building a Nismo #daily #stay tuned
Obrazek

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-08-27, 06:47

Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
gizmo
aktywny forumowicz
Posty: 192
Rejestracja: 2014-06-08, 19:10
Lokalizacja: Praga Płd, Warszawa

Post autor: gizmo » 2015-08-27, 11:05

wystarczyło nazwe sklepu podać :D ale jak Ci się chciało poszukać, to zobowiązany jestem browarka postawić . Dzięki PrzeRuSco
Building a Nismo #daily #stay tuned
Obrazek

Awatar użytkownika
foo
fanatyk nissana
Posty: 1604
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: KT - Biegun Ciepła

Post autor: foo » 2015-08-27, 12:13

Pamiętam jak SPOKOjny zajechał zieloną P11 na rozpórkowanie na glebie od Lesjofords :) Fajnie się prezenciło to autko, koło też zrobiło robotę, ale twarde te springi były!

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 662
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-08-27, 14:19

pięknie ta primerka się prezentuje, a jakie były amortyzatory? bo raczej nie seryjne..
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
foo
fanatyk nissana
Posty: 1604
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: KT - Biegun Ciepła

Post autor: foo » 2015-08-27, 17:29

A nie wiem, czy nie AGX :)

frytas
wiem o czym pisze
Posty: 77
Rejestracja: 2014-12-25, 21:11
Lokalizacja: Głogów

Post autor: frytas » 2015-08-28, 09:35

No własnie czy amory ultra sr/agx sa nizsze od serii? chodzi mi o wysokosc talerzyka

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-08-28, 11:31

Dobre pytanie, szkoda że nie sprawdziłem przed założeniem.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”