Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] bodka Sunny N14 GTi VVL projekt

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-05-27, 10:01

bodek pisze:Na zlot uderzam z Osą jego Almerą
No to moje marne szanse będą wieksze <cwaniak>
A tak na poważnie to szkoda ze sie nie wyrobiłeś
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-27, 20:49

bodek a może sentrą przybędziesz na ZLOTA?
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-27, 21:49

Szymeq pisze:
xtomek pisze:A jak się miewa Sentra, kiedy zasłuży na swój temacik? Sorry za malutkie OT.
Oj Tomek nie śpij ... viewtopic.php?t=2107
Zniknęła pięknota z horyzontu zdarzeń na pierwszej stronie. Sorki, byłem zmęczony, bo w 3 dni mieliśmy pomalowąć Embraera 175 dla rządu. Kompletne wariactwo :hah:

[ Dodano: 2010-05-27, 22:53 ]
bombel pisze:Już się nie mogę doczekać ile to wypluje. Czy padnie rekord Xtomka i Coobcia??
Niech padną oba !!! Jestem za, a nawet przeciw. :-P Ktoś musi przetrzeć drogę do 250/250 N/A. Trzymam kciuki.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-05-29, 20:33

Żeby nie było, że śpię oraz efektem zmotywowania powyższymi postami przysiadłem dziś przy aucie i trochę pociągnąłem temacik:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

przerobiony aparat zapłonowy
Obrazek

parę rzeczy jeszcze zostało ale idzie do przodu
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-30, 19:27

Ale będzie fajnie, jak dokończysz. Profi podejscie. Koniecznie jakiś lap - najlepiej z Coobciowym VE :-P no i dla porządku, jakaś ćwiara przy okazji. Przy Twojej masie, na razie :-P wysiadamy. Niska 13-ka jak nic.
p.s.
Te zakręty dolotu mi się nie podobają. Swoją drogą, jak się Coobcio znudzi, a robi to szybko, to może jakieś fruty rudej się dostaną. ECU, wałki N1, przepustnica.... Kto wie? W perspektywie slicki na przód. Sorki za małe OT.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-05-30, 20:21

Dolot jest jeszcze z DE i zamontowany tylko na odpalenie auta. Docelowo pójdzie pewnie inaczej. Ogólnie pod maską panuje nieład ale to tylko na odpalenie. Później będzie porządkowanie, peszlowanie itd.

Dzisiaj nie miałem czasu na robotę a szkoda bo może odpalił bym silnik. W tygodniu raczej też nie znajdę. Po zlocie powinno być lepiej.

Wyścigu mocy raczej nie będzie bo budżet nie ten i zajawka już nie ta sama ale kiedyś, kto wie...
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-30, 20:37

I tak będze za.....ał :lol: Gratki za projekt. :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-05-31, 19:50

Dzisiaj odbyło się pierwsze zakręcenie rozrusznikiem :-) Z początku z wykręconymi świecami, później z wkręconymi. Kontrolka oleju zgasła, silnik się kręci ale auto nie zagadało :-P Wygląda na to, że wtryski nie pracują. Iskra jest, pompa podaje. Wywaliło błąd czujnika temperatury i czujnika stuku ale to dlatego, że nie są jeszcze podłączone. Akumulator w między czasie padł więc porzuciłem temat i poszukam rozwiązania.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-31, 20:45

Z tego co wiem to bez ecumajstra nie odpali ze zwyklego kompa

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-05-31, 20:50

mylisz się bombel, odpali i pojedzie tylko będzie przelany

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-31, 21:03

Kuba mowi ze nie ogarnie zwykly komp zmiennej fazy

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-05-31, 21:48

zmiennej fazy nie ogarnie fakt ale odpali i będzie jeździć tylko będzie przelany :) ja z przymusu musiałem przejechać na ori kompie bez ECU M ponad 100 Km nie było większych problemów no ale już mniejsza o to bodek, ma już świnkę więc podłączy fazy remap i heja :-D

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-01, 06:18

A u Ciebie MRC wiązka od wtrysków została z DE czy wrzucili wiązkę od VE?
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-06-01, 12:24

kurcze bodek, ciężko mi to stwierdzić :-/ tak na oko to wygląda jakby coś tam było robione przy tej wiązce jakaś izolacja tam jest ale żeby wiedzieć na 100% musiałbym zapytać... zapodam Ci dwie foty tej wiązki

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-01, 14:49

U MRC wszystko jest na serii GTI i tak bez problemu do mnie na strojenie dojechał z Lublina do Kazimierza jakieś 60km, fakt troszkę przelany był i wiadomo zmienna faza nie działała...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-01, 21:20

Never mind, odpaliłem woza 8-) w ferworze walki podłączyłem na odwrót paliwo :-) Szybki odpał i wóz musi poczekać do poniedziałku. Porządki pod maską i ogarnianie elektroniki (zmienne fazy, odcinka i strojenie).

http://www.youtube.com/watch?v=BAxrB89Qb2I
chyba ustawię sobie to na budzik :mrgreen:

ale mimo wszystko dzięki za dobre chęci :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2010-06-01, 21:50

bodek a jakie skupienie aby nic nie umknęło "nagrywasz ??...tak na pewno ??........." :D :D hehe gratulacje odpalenia serducha <ok> :)
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-06-01, 21:56

hehe, gratki :)
kończ woza - na przewózkę czekam ;)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-01, 22:25

Gratulacje, nareszcie gada :)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-02, 05:15

Hehe, nie mogłem dopuścić, żeby się nie nagrało :-P

Gada od strzała i mam nadzieję, że tak już zostanie. Ech gdyby nie ten zlot :-P to w weekend były by już pierwsze jazdy.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-06, 23:54

Aj szkoda że wozu na zlot nie wziąłeś... Miałem ze sobą lutownice i sporo resztek kabli od ECU masterów to by się twojego ogarnęło w mgnieniu oka i by było 2 miejsce w klasie Street jak nic :D
No chyba że bym fal starta zrobił albo bieg by mi nie wszedł :P
A osa by musiał się pocieszyć 3cim miejscem :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-11, 20:30

Gdybym Osie nie rozgrzał opon w pierwszym starcie to by 2 miejsca nie było :-P

W Sunnym pozostały poprawki ale jak wiadomo poprawki to wierzchołek góry lodowej. Teraz wychodzą różne duperele i nie można pojeździć. Przewody wodne ogarnięte, elektryka ogarnięta i popeszlowana to wysrał się przewód olejowy do głowicy. Tzn. wysrany przypłynął już ze stanów... Nie polecam kupowania kota w worku a jeszcze bardziej kupowania od Hindusów.. Kolejna muka, kolejna nauczka. Do muk należą jeszcze ukręcone gwinty od pokrywy zaworów. Amerykany hinduskiego pochodzenia wkręcają tam calowe śruby... Talerzyk już znacie ;-)
Mimo to wóz odpala, reakcja na gaz wyśmienita. Jak V8. Lekkie muśniecie gazu obroty szaleją. Pewnie to zasługa wymienionych pierścieni.

A tak wygląda nadłamany przewodzik, który dołamałem. Jutro śmignę dorobić nowy :-)

Obrazek

[ Dodano: 2010-06-12, 20:47 ]
dopiszę sobie :-)

Przewodzik ogarnięty, wóz złożony. Jest sucho, kamień z serca mi spadł bo była możliwość, że cieknie przy głowicy... Odpaliłem, pochodził parę minut i zlewka oleju. Już bym pojeździł gdyby nie fakt, że OP 612 nie pasuje do mojego adaptera i muszę kupić inny filtr oleju ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=iHwZaRdMWKs

http://www.youtube.com/watch?v=rkuVE0hTSgM

pierwsze jazdy już tuż tuż :-)

[ Dodano: 2010-06-13, 13:36 ]
kolejny update:

pierwsza jazda bodka VVL 8-)

http://www.youtube.com/watch?v=3sXPiDK_-Ss

Wóz śmiga ale przelany jest total. Wali na czarno jak stary diesel. Teoretycznie to nawet dobrze bo na ostrej docierce trochę temperatury zdejmie ale zajmę się tym na dniach.
Dzisiaj na C trzeba podbić i opić temat jakimś energy drinkiem :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-13, 16:05

Jeździ :-D Dawaj na ostro do odciny i wieczorem stroimy :D

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-06-13, 19:09

Bodek tam w tle te dźwięki to muzyka czy jakaś sieczkarnia z pod maski ?? :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-13, 20:26

Wywal ta naklejkę :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-13, 21:12

Hej hej no pięknie maszyna chodzi :)
Nie za mulaj go tak bo nie przepadają za tym panewki
Ps. SR20VE ma wtryski 330ccm w miejsce 270ccm jakie posiada SR20DE tak więc śmiało całą swoją mapę możesz zaznaczyć i obniżyć ją po całości o 5...

Docieraj i czas na kreskę :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-13, 22:55

Dzięki, dzięki.

Z mapy zjdąłem ok. 20 na dole i ok 10 na górze i dopiero ustabilizowały się wolne obroty. Przed korekcja zatanakowałem za 50zł i emerycko przejechałem 60km ;-) Teraz dotankowałem i jest lepiej, praktycznie norma SR20.
Na poprzednim setupie miałem ostro wóz dolany stąd tak duże zejścia ale nie wykluczone, że gdzieniegdzie zrobiło się za ubogo. Nadal jest dolany względem serii ale nie na hardkor.

Najeżdżone ok. 100km i dałem parę razy po garach. M.in. z Kenetem na Puławskiej ale wciągnął mnie jak należy. Na razie nie podłączałem zmiennej fazy bo nie było czasu i na docierce postanowiłem nie przekraczać 3000orb :mrgreen:

Reszta do ogarnięcia

Sieczkarni za bardzo nie ma ale cicho też nie jest. Trochę klawiaturkę słychać ale najbardziej jednak wtryski. A co do naklejki to jeszcze spadnie :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-13, 23:03

Mojemu SR20VE też zarzucają że chodzi na wolnych jak sieczkarnia...

Przecież to normalne przy mechanice, u nas nie ma hydrauliki która by wyciszała ten klekot ale za to mamy bez awaryjność na wysokich RPM :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-13, 23:12

Hehe nie wiedziałem, że będziemy się ścigać, czekam na konfrontację z neo :-D Dobry spocisz dzisiaj był.

jemiol7
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-12-10, 17:34
Lokalizacja: wwa

Post autor: jemiol7 » 2010-06-14, 15:20

Dawaj Bodek, podłączaj zmienna fazę i niech się silniczek "od małego" szykuje się do grubego upalania ;-)
PS, jeździłem wczoraj z Bodkiem i silnik pracuję bardzo ładnie, ja tam bynajmniej nie słyszałem żadnej "sieczkarni"

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”