
[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Eleganckie czasy, jak na takie warunkiCoobcio pisze:No zważywszy na to że było chyba ciut pod górę i trasa dłuższa jak 400m to czas fajny
Choć można by wiele wiele poprawić, nie wspominając o tym że auto wystrojone było do 0,7 bara a pojechało na 0,6


Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Bombel też dzięki za przejażdżkę twoją furką na OS-ie
A co do blacharki to zrób tak jak napisał Kuba masz ładne nowe oponki wciśnij dobrze heble na pomarańczowym i na pewno ktoś nie wyhamuje i Ci wyklepie tył.
A co do blacharki to zrób tak jak napisał Kuba masz ładne nowe oponki wciśnij dobrze heble na pomarańczowym i na pewno ktoś nie wyhamuje i Ci wyklepie tył.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Potencjał wóz ma, co było widać w momencie gdy wsiadł Coobcio.
Myślę, że Bombel za mało jeździł furą i niestety nie potrenował startów. Za rok myślę, że walka będzie ciekawa między naszymi wozami. Bombel pewnie dmuchnie do 0.9 bara i potrenuje starty, a ja ogarnę wałki i zejdę z wagą koła poniżej 20kg
Myślę, że Bombel za mało jeździł furą i niestety nie potrenował startów. Za rok myślę, że walka będzie ciekawa między naszymi wozami. Bombel pewnie dmuchnie do 0.9 bara i potrenuje starty, a ja ogarnę wałki i zejdę z wagą koła poniżej 20kg

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
U Bombla bardzo delikatnie biegi biłem by właśnie sprzęgło dawało radę 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Trzeba by dmuchnąć te 0.9 bara i zobaczyć potencjał Primki.....u mnie gdy by nie wtrysk to może do tej pory by latało na 0.9 bara
Jak na razie to najważniejsze, że autko jeździ
Moje na razie jeszcze stoi, ale może niebawem będzie już o własnych siłach się przemieszczać 
P.S
Kiedy Bombel te fotki i filmy z telefonu wrzucisz?



P.S
Kiedy Bombel te fotki i filmy z telefonu wrzucisz?

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Pewnie, że nie ma co rąk załamywać. Jak się weszło w takim stopniu w wóz to nie ma co przestawać. Jeszcze 300KM+ zrobicie tylko oby bezpieczniej dla silnika. Jak coś to mam kontakt do dobrego blacharza i mam dobrego lakiernika.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
A belkę już zmieniłeś ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
I nie zapomnij zamówić odrazu tylnych amorków, żeby nie było że nie mówiłem i żeby znowu nie doszło do takiego znarzenia...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
2,0 VVL - czarna, 1,6VVL-niebieska, Gt-eki 2,0 -czerwona, inne SR-y srebrne. Jak się mylę, to niech ktoś poprawi.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357