Ogromne gratki za robotę, pod wrażeniem każdego etapu jestem, a i Twój zapał jest niesamowity, ja osobiście bym chyba wymiękł. Jeden z najładniejszych sunniaczy jakie kiedykolwiek widziałem
[Sunny] [N14] Sunny 2.0 GTi-R Revision2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
ech aż się przypomniała ekstradycja
auto powinno dostać certyfikat wystawiony przez Olgierda Halskiego jako zdatne do służby hehehe
Ogromne gratki za robotę, pod wrażeniem każdego etapu jestem, a i Twój zapał jest niesamowity, ja osobiście bym chyba wymiękł. Jeden z najładniejszych sunniaczy jakie kiedykolwiek widziałem
Ogromne gratki za robotę, pod wrażeniem każdego etapu jestem, a i Twój zapał jest niesamowity, ja osobiście bym chyba wymiękł. Jeden z najładniejszych sunniaczy jakie kiedykolwiek widziałem
Gratuluję świetnie odnowionego i dobrze dopicowanego auta
temat konkret oby więcej takich 
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
-
Lukash_185
- nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-01-12, 23:03
- Lokalizacja: Radom
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jakby co to mam większą część turbo układanki, kolektor, turbina, downpipe, część dolotu i wtrsyki, tak więc zastrzyk mocy można by sobie fundnąć 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
na razie fundusze i inna większa inwestycja nie pozwala na większe modyfikacje. Ale co się odwlecze...
[ Dodano: 2010-05-27, 10:02 ]
No i udało się, dzięki Osie i kilku zabiegom, zaczął jeździć na PB. Wymagało to wymiany ECU. na razie raczkuje, po kilku latach nie jeżdżenia na PB zapomniał jak to się robi
Trzeba jeszcze wymienić czujnik temperatury i będzie już wszystko ok. Nareszcie ruszę z projektem do przodu. 
Niestety po drodze wynkły pewne niezbyt miłe sprawy. Słychać rozrząd i panewki, klekocze też coś przy zaworach. Przed zlotem się już nie wyrobię, ale po myślę, że to wszystko naprawię. Pojawiły się też luzy na półosiach i nie wiem czy nie będzie konieczna wymiana skrzyni...
Hamulce też wymagają regeneracji bo prowadniczki dostały luzów.
Tak to się ma na dzień dzisiejszy. Dolocik zmodyfikowany bo zdjęciu blosa. Fotki umieszczę niebawem
Pozatym w sobotę spodziewam się już pomalowanej tylnej klapy. Nareszcie bo juz minęło tyle czasu że szok. Oczywiście fotki wstawię
[ Dodano: 2010-05-27, 10:02 ]
No i udało się, dzięki Osie i kilku zabiegom, zaczął jeździć na PB. Wymagało to wymiany ECU. na razie raczkuje, po kilku latach nie jeżdżenia na PB zapomniał jak to się robi
Niestety po drodze wynkły pewne niezbyt miłe sprawy. Słychać rozrząd i panewki, klekocze też coś przy zaworach. Przed zlotem się już nie wyrobię, ale po myślę, że to wszystko naprawię. Pojawiły się też luzy na półosiach i nie wiem czy nie będzie konieczna wymiana skrzyni...
Hamulce też wymagają regeneracji bo prowadniczki dostały luzów.
Tak to się ma na dzień dzisiejszy. Dolocik zmodyfikowany bo zdjęciu blosa. Fotki umieszczę niebawem
Pozatym w sobotę spodziewam się już pomalowanej tylnej klapy. Nareszcie bo juz minęło tyle czasu że szok. Oczywiście fotki wstawię
DDC-Performance
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
W niedzielę przwidziana jest przekładka i zbrojenie nowej tylnej klapy. Potem jeszcze kosmetyka i na zlot 
Po kilku dniach jeżdżenia na PB widać wyraźną poprawę. Coraz równiej pracuje, tak jakby się uczył. Na zlocie wpadnie czujnik (dzięki Mańkowi-ol) i sprawdzimy jak będzie. Jeśli będzie dobrze to zlot będzie ostatnim wyjazdem na LPG. Po zlocie uwówam instalację i wreszcie silnik odetchnie.
W bagażniku zrobi się miejsce na audio i projekt Revision2 znów odżyje
[ Dodano: 2010-06-01, 09:51 ]
No i klapa już zamontowana, dopasowana i oznakowana

na razie fotka taka jaka jest ale niegługo pojawią się ładniejsze
Po kilku dniach jeżdżenia na PB widać wyraźną poprawę. Coraz równiej pracuje, tak jakby się uczył. Na zlocie wpadnie czujnik (dzięki Mańkowi-ol) i sprawdzimy jak będzie. Jeśli będzie dobrze to zlot będzie ostatnim wyjazdem na LPG. Po zlocie uwówam instalację i wreszcie silnik odetchnie.
W bagażniku zrobi się miejsce na audio i projekt Revision2 znów odżyje
Nieomieszkam skorzystaćOsa pisze:co do części to się ogarnie coś w dobrych cenach nie załamuj się
[ Dodano: 2010-06-01, 09:51 ]
No i klapa już zamontowana, dopasowana i oznakowana

na razie fotka taka jaka jest ale niegługo pojawią się ładniejsze
DDC-Performance
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Prze piękna maszyna 
Kurcze jak ja bym ją miał to któryś ze swoich aut bym sprzedał i wrzucił do tej niepozornej budy SR20VE i zaturbił je
Do zobaczenia na zlocie
Kurcze jak ja bym ją miał to któryś ze swoich aut bym sprzedał i wrzucił do tej niepozornej budy SR20VE i zaturbił je
Do zobaczenia na zlocie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Panew się uciszyła spokojnie chłopak dojedzie do domu 
Jedyne co to po drodze zaczęło coś głośno pykać i nie panew a potężne zwarcie na przewodzie zapłonowym miedzy cewką a kopułką - zmacanie go skutecznie ożywiło mnie do dalszej podróży
Jedyne co to po drodze zaczęło coś głośno pykać i nie panew a potężne zwarcie na przewodzie zapłonowym miedzy cewką a kopułką - zmacanie go skutecznie ożywiło mnie do dalszej podróży
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Dojechałem, nie poddaję się, jutro po południu zamierzam pojechać do brata i zaczniemy go dłubać, rozbierzemy od spodu i zobaczymy co jest grane. Panew odezwała się pod Radomiem, delikatnie ale już zaczęła stukać. Faktycznie przewód strzelił porządnie. 
Z tego miejsca chciałem podziękować Bodkowi, Coobciowi, Mańkowi-OL, Szalonemu, Dylsonowi, Zecikkowi, Romankowi, Johnemy Fellowowi, Miśkowi-OL, Osie, Masowi i wielu innym za pomoc w utrzymaniu przy życiu w czasie zlotu tego Auta. A działo się
Wnioski: Nie dokręcać za mocno świec
Szczęście że ukręciła się tak a nie inaczej bo by i wykrętak nie pomógł.
To było naprawdę miłe że tyle osób pomogło.
Jutro umieszczę wykres z hamowni i poproszę o ewentualny opis i co mogę zrobić aby go poprawić.
Z tego miejsca chciałem podziękować Bodkowi, Coobciowi, Mańkowi-OL, Szalonemu, Dylsonowi, Zecikkowi, Romankowi, Johnemy Fellowowi, Miśkowi-OL, Osie, Masowi i wielu innym za pomoc w utrzymaniu przy życiu w czasie zlotu tego Auta. A działo się
Wnioski: Nie dokręcać za mocno świec
Szczęście że ukręciła się tak a nie inaczej bo by i wykrętak nie pomógł.
To było naprawdę miłe że tyle osób pomogło.
Jutro umieszczę wykres z hamowni i poproszę o ewentualny opis i co mogę zrobić aby go poprawić.
DDC-Performance
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W czwartek będę w Kazimierzu Dolnym to mogę Ci dowieść jakąś parę ładnych nominalnych panewek...
Ps. sama wymiana przewodu WN obstawiam że tak samo jak u Lukasa doda CI ok 4KM... i tyle samo Nm...
A co dalej możesz zrobić to Moda Rozrządu ale przede wszystkim sprawdzić jakie ciśnienie daje CI pompa paliwa przy odpiętym podciśnieniu na regulatorze paliwa i czy czysta jest przepływka
Zresztą z miłą chęcią wykonam dla Ciebie Moda rozrządu w zamian za blaszkę do mojego Sunnego VVL - już ty wiesz jaką
Ps. sama wymiana przewodu WN obstawiam że tak samo jak u Lukasa doda CI ok 4KM... i tyle samo Nm...
A co dalej możesz zrobić to Moda Rozrządu ale przede wszystkim sprawdzić jakie ciśnienie daje CI pompa paliwa przy odpiętym podciśnieniu na regulatorze paliwa i czy czysta jest przepływka
Zresztą z miłą chęcią wykonam dla Ciebie Moda rozrządu w zamian za blaszkę do mojego Sunnego VVL - już ty wiesz jaką
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:

Oto obiecany wykres.
Coobcio powiedz, bo wiem że już robiłeś coś takiego. Ile maksymalnie mogę roztoczyć przepustnicę u siebie, żeby nie wyszło nic? Mam tokarza więc zrobienie czegoś takiego to kwestia chwili.
Drugie pytanie, czy przepływomierz mogę umieścić zaraz przed przepustnicą, dalej poleciałbym rurą 80mm średnicy do stożka. Czy to dobry zabieg? Czy Fi 70 jak jest i przepływka przy samym filtrze?
DDC-Performance
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
JA u siebie roztoczyłem obudowę przepustnicy do 70mm po czym wbiłem w nią rurę aluminiową fi 70mm o ściance 2mm - ogólnie dostępna... Motylek za tym ma 66mm i jest toczony pod kontem - na fotkach w moim topicu widać...
Jak pan go toczył to przykręcił motyla do pręta drewnianego uciętęgo pod kątem 15 stopni, a na początku jak jeszcze miałem ta mosiężną blaszkę to zrobiłem w niej dwa otworki - tak samo jak w serii są rozmieszone i właśnie dzięki nim się go przykręciło do tego drewnianego pręta...
A jak nie chesz się bawić aż tak to wystarczy jak roztoczysz seryjną obudowę do 63,5mm - to maks by nie było prześwitów... do tego seryjną ośkę możesz wycieniować albo obciąć jej połowkę jak to zrobiłem u Siebie
Co do przepływki to może być ona przy przepustnicy ale istotne jest by ODMA i rura wolnych obrotów były miedzy nimi.
[ Dodano: 2010-06-07, 11:57 ]
A jest jedna dupa - seryjna przepływka ma przelot FI 50mm a przepustnica znacznie większy tak więc zmiana przepustnicy na większą nic nie zmieni poza lepszą reakcją na gaz...
Jak pan go toczył to przykręcił motyla do pręta drewnianego uciętęgo pod kątem 15 stopni, a na początku jak jeszcze miałem ta mosiężną blaszkę to zrobiłem w niej dwa otworki - tak samo jak w serii są rozmieszone i właśnie dzięki nim się go przykręciło do tego drewnianego pręta...
A jak nie chesz się bawić aż tak to wystarczy jak roztoczysz seryjną obudowę do 63,5mm - to maks by nie było prześwitów... do tego seryjną ośkę możesz wycieniować albo obciąć jej połowkę jak to zrobiłem u Siebie
Co do przepływki to może być ona przy przepustnicy ale istotne jest by ODMA i rura wolnych obrotów były miedzy nimi.
[ Dodano: 2010-06-07, 11:57 ]
A jest jedna dupa - seryjna przepływka ma przelot FI 50mm a przepustnica znacznie większy tak więc zmiana przepustnicy na większą nic nie zmieni poza lepszą reakcją na gaz...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Więc przydałaby się przepływka bez zwężkowa, ale nie wystroi się chyba tego u mnie bez ECUMastera 
Taką przepłuwkę umieściłbym w rurze nierdzewnej na stałę i wtedy dowolna średnica. Mógłbym zrobić coś na kształt przepływomierza zwężkowego o większych gabarytach ale tego chyba najstarsi górale nie wiedzą jak to poprawnie wykonać
[ Dodano: 2010-06-07, 13:52 ]
Jeszcze mi taki patent wpadł do głowy, żeby zrobić rurę dolotu z podwójnym płaszczem. Tzn 2 Rury, jedna w drugiej i między nimi jakiś materiał izolujący temperaturę. Powietrze by się mniej nagrzewało. Co wy na to?
Taką przepłuwkę umieściłbym w rurze nierdzewnej na stałę i wtedy dowolna średnica. Mógłbym zrobić coś na kształt przepływomierza zwężkowego o większych gabarytach ale tego chyba najstarsi górale nie wiedzą jak to poprawnie wykonać
[ Dodano: 2010-06-07, 13:52 ]
Jeszcze mi taki patent wpadł do głowy, żeby zrobić rurę dolotu z podwójnym płaszczem. Tzn 2 Rury, jedna w drugiej i między nimi jakiś materiał izolujący temperaturę. Powietrze by się mniej nagrzewało. Co wy na to?
DDC-Performance
Ja u siebie zrobiłem to w ten sposób że do alu rury fi wew 67,5 dospawałem płytkę do której przykręca się oryginalny wkład przepływomierza Hitachi. Wszystko działa sprawnie wstępnie bez strojenia ale na ciśnieniu paliwka 4,5-5 bar. Wg wstępnych pomiarów polepsza się troszkę góra (troszke łagodniej opada wykres) ale najbardziej odczuwalna jest szybsza reakcja na gaz.
Tylko chce teraz to wystroić i zobaczymy jak to wyjdzie.
Tylko chce teraz to wystroić i zobaczymy jak to wyjdzie.
Nissan Primera SR20DE+T

