
[ Maxima] Maxima MacGayver'a
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Co do dźwięku to nie jestem w stanie powiedzieć bo tylko ze środka słyszałem jak prowadziłem. Muszę kogoś odpowiedzialnego wepchnąć do mojej Maxi i wtedy będę mógł się wypowiedzieć. Co do osiągów to do ok 4000obr nie odczuwam jakiejś specjalnej różnicy ale powyżej tej wartości załącza się jakiś wariat (może tylko w mojej głowie
) Jak to mawiają: "hamownia prawdę Ci powie"
Dzisiaj będę się ustawiał z Killerem to będę mógł coś więcej powiedzieć o osiągach bo mam porównanie i wezmę kamerkę przy okazji to będzie punkt odniesienia 



-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
kolektora dolotowego jeszcze nie odkręcałem ale wiem że z tyłu właśnie są jeszcze dwie śruby mocujące go (pod klucz 12). Kolektor dolotowy to kolejny mod jaki będzie, ale póki co chce pojechać na hamownie zmierzyć się tylko i wyłącznie po zmianie wydechu (całego)
Pierwszy pomiar miałem na serii + out główny katalizator + stożek. Teraz będzie wynik po całym wydechu
Pierwszy pomiar miałem na serii + out główny katalizator + stożek. Teraz będzie wynik po całym wydechu

- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
pierwszy filmik który udało mi się ogarnąć. podziękowania dla Kozy za operatorstwo xD
http://www.youtube.com/watch?v=u-i2dh0A0NM
http://www.youtube.com/watch?v=EONfAAuHOyc
Z kabiny, z operatorem oczywiście
http://www.youtube.com/watch?v=OmN6I-qDGPo
start
http://www.youtube.com/watch?v=YymBFzO1BGQ
http://www.youtube.com/watch?v=u-i2dh0A0NM
http://www.youtube.com/watch?v=EONfAAuHOyc
Z kabiny, z operatorem oczywiście

http://www.youtube.com/watch?v=OmN6I-qDGPo
start
http://www.youtube.com/watch?v=YymBFzO1BGQ
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
Ale to nie brzmi jak prawdziwe "hamerykańskie" V6 ...
żarcik 


Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
od 6 tyś obr.min dominuje zdecydowanie dźwięk stożka 
Ale mruczy sobie przyjemnie, ciekawe co na hamowni wyjdzie ale jak czuć na drodze to na pewno musi być gites, powoli ale ciągle do przodu.
Teraz jak już ogarnąłeś sztukę robienia kolektorów pod MAximę wolnossaka to czas wystrugać kolektor pod Turbo

Ale mruczy sobie przyjemnie, ciekawe co na hamowni wyjdzie ale jak czuć na drodze to na pewno musi być gites, powoli ale ciągle do przodu.
Teraz jak już ogarnąłeś sztukę robienia kolektorów pod MAximę wolnossaka to czas wystrugać kolektor pod Turbo

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Szalony, to będzie ustawka sezonu
Też byłem sceptyczny do nich ale reszta pomiarów była wiarygodna, więc jeśli można pomylić się o 2-3KM to chyba jednak nie 20 
Zapomniałbym, wielkie podziękowania dla Szalonego za projekt flansz i wyfrezowanie na produkt końcowy, bez tego pewnie jeszcze długo by to wszystko trwało


Zapomniałbym, wielkie podziękowania dla Szalonego za projekt flansz i wyfrezowanie na produkt końcowy, bez tego pewnie jeszcze długo by to wszystko trwało

O ja pierdziele... przyznaj się Macu po hamce przeżyłeś orgazm
Rewelacyjny wynik ... u innych bardzo prawdopodobne cyferki więc i tutaj może być podobnie chociaż temperatura sprzyja cyferkom.
Maxi się ładnie odpycha ale od 6 tys umiera, co widać i słychać na filmikach ale to jest szansa na przyszłość... chłopaki przestawiali odcinę ale tutaj niewiele by ona dała trzeba może dolać co nieco, wałkami pokręcić.
Jak coś piszcie gdzie i kiedy mini spot jutro... podjadę oblukać
Neptune Bordo Strzała się jeszcze dociera więc jeszcze potrwa zanim będą konfrontacje
na razie max 4 tyś obr raz czy dwa zakręciłem 

Maxi się ładnie odpycha ale od 6 tys umiera, co widać i słychać na filmikach ale to jest szansa na przyszłość... chłopaki przestawiali odcinę ale tutaj niewiele by ona dała trzeba może dolać co nieco, wałkami pokręcić.
Jak coś piszcie gdzie i kiedy mini spot jutro... podjadę oblukać

Neptune Bordo Strzała się jeszcze dociera więc jeszcze potrwa zanim będą konfrontacje


Nissan Primera SR20DE+T
Aktualnie 235KM i 305NM
no gratulacje! przełomowy rok dla maxim


Opisz w 1szym poście mody bo już ciężko zliczyć co wyrzuciłeś a co zmieniałeś

100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu

--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"

Ja nie pękam i czekam na godzinę i miejsceMacGayver pisze:Szalony, to będzie ustawka sezonuTeż byłem sceptyczny do nich ale reszta pomiarów była wiarygodna, więc jeśli można pomylić się o 2-3KM to chyba jednak nie 20
[/b]

Jeśli chodzi o wykres, to prawie typowy dla kolektora USIM To, że przy około 6000obr. wykres leci na łeb to właśnie brak zmiennej długości kolektora.
Natomiast, to co sprawia, że trochę nie dowierzam w te wartości, to moc maksymalna 235KM którą uzyskałeś przy 5800obr...... moja Maxima na uzyskanie takiej wartości potrzebowała obrotów 6600, kolektora 00VI oraz ecumastera (nie miałem co prawda wtedy jeszcze kolektorów wydechowych).
Biorąc pod uwagę, że po założeniu kolektora MEVI, moc powinna dalej rosnąć liniowo, powinieneś wtedy uzyskać moc w okolicy 255-260KM
Jeśli natomiast Twój wynik jest poprawny, oznaczałoby, że z moją Maxi jest coś "nie halo", albo kolektory dały dodatkowe 10Km i 20Nm.
Dzięki za punkt pomógł i cieszę się, że w części to i ja przyczyniłem się do tak wypasionego wyniku, o którym zapewne nawet nie pomyślałeś przed Hamowankiem

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
No cóż, chciałem projekt skończyć na 250KM i 300NM, ale to jest chyba nierealne żeby na tym skończyć




P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Co racja to racja, na hamowni byłem delikatnie mówiąc zdziwiony
Póki nie będzie ustawki z Szalonym to nie można być niczego pewnym - żadne cyferki do Nas nie przemówią
Gadałem dzisiaj z Szalonym i ma całkowitą rację, mój kolektor na górze umiera a jego zaczyna żyć, także tutaj zapewne Szalony by mnie objechał. Kwestia tylko co się stanie kiedy już ten kolektor MEVI będę miał u siebie, tu pojawi się jeszcze większy znak zapytania niż jest teraz
Jeśli brać pod uwagę ile rzeczy jest jeszcze do zrobienia to granica 250 (biorąc po uwagę że wykres jest poprawny) przeskoczy w najbliższym czasie.
Trzeba ogarnąć pierwszy post



Jeśli brać pod uwagę ile rzeczy jest jeszcze do zrobienia to granica 250 (biorąc po uwagę że wykres jest poprawny) przeskoczy w najbliższym czasie.
Trzeba ogarnąć pierwszy post

-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa