Silnik: L24E - 2369ccm, 94kW/128KM(@5600rpm)
Napęd na tył
Masa własna: 1275kg
V-MAX: 190km/h
Przebieg: 78400km (Przy zakupie 9.2008), aktualnie 80050km
 
 Felgi oryginalne Nissanowskie 14'', 5,5''jj, oponki Kumho Solus 195/70/14
Autko w 100% oryginalne, praktycznie nic nie było w nim naprawiane, na bieżąco serwisowany w ASO, ostatni raz był w maju 2007 na wymianie oleju. Bez zająknięcia przeszedł we wrześniu 2008 niemiecki 2-letni TÜV oraz normy spalin
 
 Czy trzeba coś więcej dodawać
 
 Autko zawsze było garażowane i teraz także ma suchy, dobry garaż i staram się nim wyjeżdżać tylko w słoneczne dni, zimą nigdy nie jeździ, chyba że jest bardzo mroźno i drogi są suche, więc trzeba przegonić autko
 
 Trochę foteczek
 
  
  
  
  
 
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
 
  
 
W 2009 roku na zlocie NKP auto wjechało na hamownię i wyszło 131KM@5750RPM i 169NM@4900RPM, w sumie moc wyższa o 3 konie od fabrycznej, ale 10NM uciekło.






 piękne autko.... stan wręcz salonowy i do tego to oryginalne wyposażenie, klucze z wytłoczonym "nissanem" pewnie dla kolekcjonerów majątek warte są
  piękne autko.... stan wręcz salonowy i do tego to oryginalne wyposażenie, klucze z wytłoczonym "nissanem" pewnie dla kolekcjonerów majątek warte są 


 )
  )





 Bardzo fajnie leżą, a w dodatku zgrabnie komponują się z lakierem auta.
  Bardzo fajnie leżą, a w dodatku zgrabnie komponują się z lakierem auta.

 Przez 3 lata jedynie 2 benzyny widziałem na sprzedaż - jedną z Grodziska Maz., drugi z Poznania...
  Przez 3 lata jedynie 2 benzyny widziałem na sprzedaż - jedną z Grodziska Maz., drugi z Poznania...
 
  
 

 
  
 



 brakuje na zdjęciu anglika, a parę tygodni temu kupiłem stukniętego 200SX jako dawcę części dla anglika
 brakuje na zdjęciu anglika, a parę tygodni temu kupiłem stukniętego 200SX jako dawcę części dla anglika  





