Post
autor: yapko » 2014-02-12, 00:54
poprzedni Mercedes S-klasse Guard miał na przedniej tarczy po dwa zaciski. Jeśli trzeba zatrzymać mnóstwo masy to jest uzasadnione wykorzystanie. Nie wiem jak w tamtym Mercedesie rozdzielano siłę hamowania, bo wiadomo że był to top of the top.
Ja to widzę tak: Jeżeli jest potrzebna większa powierzchnia cierna ( lepszy hebel) to spoko, ale... przy jednorazowym hamowaniu może wytworzyć się większa temperatura ( większa powierzchnia cierna względem powierzchni tarczy). Ta teza może być błędna, bo lepszy hebel da krótszy czas do zatrzymania/hamowania, czyli mniejszy czas tarcia
Obrazek- nawet na miniaturce widać element adaptera. IMO da się wykonać takowy na CNC, dorobić trójnik miedzy twardym i elastycznym przewodem hamulcowym i heja.
Zalecane: większa pompa hamulcowa,
wykonanie kierownicy powietrza z każdej strony auta
jak najbardziej ażurowe felgi
największa średnica tarczy
osprzęt odporny na wysokie temperatury
tyle moich przemyśleń na szybko