[Tino] Wybór Tino z rynku wtórnego
Moderator: Zielkq
[Tino] Wybór Tino z rynku wtórnego
Witajcie. Zastanawiam się nad zakupem Tino jako auta rodzinnego i będę wdzięczny za wskazówki dotyczące wszystkiego czego należy się spodziewać po samochodzie z drugiej ręki. Od typowych usterek elektryki po miejsca szczególnie newralgiczne. Zastanawiam się również nad wersją wyposażenia oraz jednostką napędową - 1,8 w dobrym stanie czy 2,2 dci? Jak odczuwacie który silnik bardziej pasuje do tego nadwozia? Jak jest z częściami zamiennymi - czy tylko producenckie czy też markowe alternatywy?
Po samochodzie oczekuję przestronności, komfortu dla 4 osób 2+2 bajtle, rozsądnych osiągów bez litanii przy wyprzedzaniu, bezawaryjności do jakiej przywykłem przy N15 oraz solidnego wykończenia. Jak spisują się plastiki po 8 latach eksploatacji?
Znalazłem na otomoto ciekawą wersję z wnętrzem półskóra - jest jakaś nazwa handlowa tego wyposażenia? >>> http://otomoto.pl/nissan-almera-tino-za ... 13289.html Ciekawi mnie również czy można wymienić fabryczne radio na kieszeń.
Będę wdzięczny za sugestie i opinie. Z zakupem nie mam pośpiechu.
Po samochodzie oczekuję przestronności, komfortu dla 4 osób 2+2 bajtle, rozsądnych osiągów bez litanii przy wyprzedzaniu, bezawaryjności do jakiej przywykłem przy N15 oraz solidnego wykończenia. Jak spisują się plastiki po 8 latach eksploatacji?
Znalazłem na otomoto ciekawą wersję z wnętrzem półskóra - jest jakaś nazwa handlowa tego wyposażenia? >>> http://otomoto.pl/nissan-almera-tino-za ... 13289.html Ciekawi mnie również czy można wymienić fabryczne radio na kieszeń.
Będę wdzięczny za sugestie i opinie. Z zakupem nie mam pośpiechu.
Nowa strefa, stara szata ![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Otóż zeby nie spamować dopiszę się tutaj. Również myślę nad tym samochodzikiem
Dopiero sie rozglądam i zbieram informacje ale najważniejsze dla mnie to jednostka napędowa
Interesuje mnie diesel
prosił bym o informacje odnośnie tej jednostki ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)
Ten SR20DE, to benzyniak? Dobrze kojarzę? Jeśli tak to faktycznie, pomijając fakt, że TINO nie jest w kraju za wiele, to już tych 2.0 jest jak na lekarstwo. A dodatkowo, jesli dobrze pomnę, i nic nie przekręcam to 2.0 w benzynce śmiga na automatycznej skrzyni. Ja mam 1.8 i też w zupełności mi wystarcza
a jak ktoś miałby obawy przed osławionym "pijactwem olejowym", to jak z lekturki forum wynika, w jednym wypadku/tańszym rozwiązaniu pomaga żąglerka/zmiana/dobranie oleju, w drugim wypadku/droższym rozwiązaniu sprawę załatwia wymiana pierścionków - nie trafiłem na wzmiankę by po wymianie pierścionków nadal brał olej.
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
ja szukałem 2,2 dCi
136 koni
ale niestety 25,000zł trzeba miec
wiec musze zmienić parametry odnośnie szukania autka
tak na jakies 15,000zł ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:(](./images/smilies/smutny.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)
bombel pisze:Manualroobalek pisze:A dodatkowo, jesli dobrze pomnę, i nic nie przekręcam to 2.0 w benzynce śmiga na automatycznej skrzyni.
Kod: Zaznacz cały
benzynowy silnik 2.0 sprzedawany był wyłącznie z bezstopniową skrzynią automatyczną CVT
źródło: wikipedia
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
No, mnie się własnie tak, gdzieś, tylko nie "na wiki", o oczy obiło, że 2.0 w Pb to tylko w "automacie", ale że w temat opcji występowania mam słabo rozeznany to daleki jestem od kategorycznych twierdzeń. ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Też jestem ciekaw jak sie zachowuje, czy "standard" i na 1-2-ce do 3k obrotów ciężko sie zbiera, czy też może zrywny jak sarenka?!?![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Też jestem ciekaw jak sie zachowuje, czy "standard" i na 1-2-ce do 3k obrotów ciężko sie zbiera, czy też może zrywny jak sarenka?!?
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Ciekawy jestem jak wygląda spalanie w 2,2 i czy można ten silnik "podciągnąć"? 1,8 tylko z LPG można zestawić bo inaczej to strasznie nieekonomiczne auto jak dla mnie.
Ogólnie cd Tino to powiem wam, że w tym segmencie nie ma raczej za dużego wyboru i Nissan wypada tutaj najkorzystniej. Zaciekawiła mnie wersja Fresh - półskóra tylko nie jestem pewien czy nie występuje tylko w dci.
Ogólnie cd Tino to powiem wam, że w tym segmencie nie ma raczej za dużego wyboru i Nissan wypada tutaj najkorzystniej. Zaciekawiła mnie wersja Fresh - półskóra tylko nie jestem pewien czy nie występuje tylko w dci.
Nowa strefa, stara szata ![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Sprawdzenie spalania to żaden problem, wystarczy "kopnąć się" na stronki typu motostat (widziałem w "szybkim podglądzie" co najmniej 5 "traktorków" na ON zarejestrowanych), jak sobie odfiltrujesz Tino to raz dwa znajdziesz kilka sztuk, i tak jak na aukcjach, tak i tu pewnie przeważać będą właśnie 2,2.
Witam
Jestem posiadaczem tino 2,2 dci od 8 miesięcy.I powiem tak przy jeździe w mieście przy włączonej klimie połknie 8,5l pomykam dosyć dynamicznie .Na trasie 6,8 do 7,8 l. Zależy gdzie się tankuje .Jednak masa auta i pojemność silnika robi swoje.
Przy kupnie tego samochodu należy zwrócić uwagę przede wszystkim na pompę paliwa , w jakim jest stanie .Wiem to z autopsji wymiana zaworu przy pompie koszt ok 600zł + robota
Należy także dobrze sprawdzić stan powłoki lakierniczej , bo tinówki lubi podgryzać niewielka
korozja tam i ówdzie.
Jest to jednak samochód godny polecenia , przede wszystkim dla rodzinki 2+2![:papa:](./images/smilies/bye.gif)
Jestem posiadaczem tino 2,2 dci od 8 miesięcy.I powiem tak przy jeździe w mieście przy włączonej klimie połknie 8,5l pomykam dosyć dynamicznie .Na trasie 6,8 do 7,8 l. Zależy gdzie się tankuje .Jednak masa auta i pojemność silnika robi swoje.
Przy kupnie tego samochodu należy zwrócić uwagę przede wszystkim na pompę paliwa , w jakim jest stanie .Wiem to z autopsji wymiana zaworu przy pompie koszt ok 600zł + robota
Należy także dobrze sprawdzić stan powłoki lakierniczej , bo tinówki lubi podgryzać niewielka
korozja tam i ówdzie.
Jest to jednak samochód godny polecenia , przede wszystkim dla rodzinki 2+2
![:papa:](./images/smilies/bye.gif)
Dario