[ 200SX] S13 Sucz
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [ 200SX] S13 Sucz
coś się nagra w sezonie Dobra ale co by nie było że nic się nie dziele, to wpadła mała zmiana,
było Mini Display Rwd Power (genialne urządzenie, 7 zegarów, kontroler wiatraków i dość rozbudowane ebc) http://driftshop.pl/shop/index.php?730, ... ilnika-ebc
W sumie nieplanowany zakup trafiony przypadkiem RWD POWER Multi-Display
Jako że to używka, to musiałem podmienić ramkę, bo nie pasował mi kolor, i szybka była pęknięta
I mały spec dysplaya:
Obsługuje poniższe parametry:
- EGT
- temperatura płynu chłodzącego
- temperatura oleju
- opcjonalna temperatura (np. IAT - temperatura powietrza w dolocie)
- ciśnienie oleju
- ciśnienie paliwa
- BOOST (ciśnienie doładowania i podciśnienie)
- RPM (prędkość obrotowa silnika)
- SPEED (prędkość samochodu)
- napięcie akumulatora
- przebieg od ostatniego włączenia silnika, oraz przebieg "użytkownika" (możliwość kasowania)
- czas pracy samochodu (ostatni przejazd, użytkownika)
Daje możliwość ustawiania dowolnych alarmów na wszystkich wyświetlanych parametrach, odczyt "PEAK" oraz wyświetlanie statystyk przejazdu.
Dodatkowo:
- shift light RPM (+ wyjście na zewnętrzną kontrolkę + płynny SHIFTLIGHT na skali 24 różnokolorowych LED)
- 2 x shift light na prędkość
Urządzenie pozwala również na sterowanie dwoma zewnętrznymi urządzeniami (np. wentylatory elektryczne).
MultiDisplay posiada wbudowany bardzo zaawansowany Boost-controller z opcją wprowadzenia pełnej charakterystyki doładowania w funkcji obrotów.
Wykresy mogą być inne dla każdego biegu osobno (nr biegu na którym jedziemy jest wykrywany).
Nie jest to wyłącznie procentowy mnożnik, ale kilka niezależnych charakterystyk Boost i duty.
Współpracuje z solenoidem fabrycznym (SR20DET, RB25DET) oraz N75 vag, MAC, AEM, APexi, Greddy itd.
Potrafi przeskalowywać wartość prędkości i obrotów.
W 200sx s13, s14 po swapie np. na RB25, potrafi pokazać poprawne wartości RPM na fabrycznym obrotomierzu, nad którym przejmuje kontrolę.
Nie ma znaczenia również zmiana przełożeń mostu itd - można precyzyjnie wyskalować prędkość.
opis skopiowany z Drift Shopu: http://www.driftshop.pl/shop/index.php? ... r-w-jednym
środek zrobił wypad z auta
Multi-Display pojechał na aktualizację oprogramowania (przy okazji podmiana maskownicy na dedykowaną do s13) do Driftshop.pl, Katod również zrobił porządną wiązkę i całość z kilkoma nowymi czujnikami wróciła do mnie Wcale nie ukrywam że jaram się tym urządzeniem przeokrutnie.
Przymiarka i podpięcie czujników
Ułożenie wiązki
no i poskładany środek, czeka mnie jeszcze zrobienie nowej maskownicy na przełączniki, ale to już na wiosnę
A teraz tak od siebie: display na widoku (są w sunie 4 różne do wyboru) który najbardziej do mnie przemawia pokazuje 7 odczytów z czujników + prędkość, w górny pasku ledowym ustawiłem sobie sekwencyjny shiftlight, steruje wiatrakiem na chłodnicy wody, a jako ebc można zrobić mapę doładowania dla 5 biegów odzienie z dokładnością budowy co 500rpm (Apexi avcr wymięka ) oczywiście na każdym czujniku można ustawić alarmy max i mini wartości, kolejność i to co ma być wyświetlane też wybiera się według własnego widzi mi się nie są to sztywno przypisane wartości do pola.
U siebie mam na dole po lewej temp. wody, po prawej temp. oleju, na graficznym animowany zegar dołowania, ciśnienie oleju, egt, ciśnienie paliwa, ładowanie - to wszystko non stop widoczne i czytelne, dodatkowo mam jeszcze czujnik IAT (temp. powietrza w dolocie) - po który można ustawić automatyczną korektę na doładowanie. W każdej chwili można sprawdzić peak i co by było łatwiej ma funkcje nagrywania - rejestruje wszystkie obsługiwane czujniki, więc na luzie możemy przegonić auto i potem sprawdzić co się działo Dobra koniec jarania się Displayem i powrót do szarej rzeczywistości.
Zaczynam powoli wygrzebywać martwe CA
było Mini Display Rwd Power (genialne urządzenie, 7 zegarów, kontroler wiatraków i dość rozbudowane ebc) http://driftshop.pl/shop/index.php?730, ... ilnika-ebc
W sumie nieplanowany zakup trafiony przypadkiem RWD POWER Multi-Display
Jako że to używka, to musiałem podmienić ramkę, bo nie pasował mi kolor, i szybka była pęknięta
I mały spec dysplaya:
Obsługuje poniższe parametry:
- EGT
- temperatura płynu chłodzącego
- temperatura oleju
- opcjonalna temperatura (np. IAT - temperatura powietrza w dolocie)
- ciśnienie oleju
- ciśnienie paliwa
- BOOST (ciśnienie doładowania i podciśnienie)
- RPM (prędkość obrotowa silnika)
- SPEED (prędkość samochodu)
- napięcie akumulatora
- przebieg od ostatniego włączenia silnika, oraz przebieg "użytkownika" (możliwość kasowania)
- czas pracy samochodu (ostatni przejazd, użytkownika)
Daje możliwość ustawiania dowolnych alarmów na wszystkich wyświetlanych parametrach, odczyt "PEAK" oraz wyświetlanie statystyk przejazdu.
Dodatkowo:
- shift light RPM (+ wyjście na zewnętrzną kontrolkę + płynny SHIFTLIGHT na skali 24 różnokolorowych LED)
- 2 x shift light na prędkość
Urządzenie pozwala również na sterowanie dwoma zewnętrznymi urządzeniami (np. wentylatory elektryczne).
MultiDisplay posiada wbudowany bardzo zaawansowany Boost-controller z opcją wprowadzenia pełnej charakterystyki doładowania w funkcji obrotów.
Wykresy mogą być inne dla każdego biegu osobno (nr biegu na którym jedziemy jest wykrywany).
Nie jest to wyłącznie procentowy mnożnik, ale kilka niezależnych charakterystyk Boost i duty.
Współpracuje z solenoidem fabrycznym (SR20DET, RB25DET) oraz N75 vag, MAC, AEM, APexi, Greddy itd.
Potrafi przeskalowywać wartość prędkości i obrotów.
W 200sx s13, s14 po swapie np. na RB25, potrafi pokazać poprawne wartości RPM na fabrycznym obrotomierzu, nad którym przejmuje kontrolę.
Nie ma znaczenia również zmiana przełożeń mostu itd - można precyzyjnie wyskalować prędkość.
opis skopiowany z Drift Shopu: http://www.driftshop.pl/shop/index.php? ... r-w-jednym
środek zrobił wypad z auta
Multi-Display pojechał na aktualizację oprogramowania (przy okazji podmiana maskownicy na dedykowaną do s13) do Driftshop.pl, Katod również zrobił porządną wiązkę i całość z kilkoma nowymi czujnikami wróciła do mnie Wcale nie ukrywam że jaram się tym urządzeniem przeokrutnie.
Przymiarka i podpięcie czujników
Ułożenie wiązki
no i poskładany środek, czeka mnie jeszcze zrobienie nowej maskownicy na przełączniki, ale to już na wiosnę
A teraz tak od siebie: display na widoku (są w sunie 4 różne do wyboru) który najbardziej do mnie przemawia pokazuje 7 odczytów z czujników + prędkość, w górny pasku ledowym ustawiłem sobie sekwencyjny shiftlight, steruje wiatrakiem na chłodnicy wody, a jako ebc można zrobić mapę doładowania dla 5 biegów odzienie z dokładnością budowy co 500rpm (Apexi avcr wymięka ) oczywiście na każdym czujniku można ustawić alarmy max i mini wartości, kolejność i to co ma być wyświetlane też wybiera się według własnego widzi mi się nie są to sztywno przypisane wartości do pola.
U siebie mam na dole po lewej temp. wody, po prawej temp. oleju, na graficznym animowany zegar dołowania, ciśnienie oleju, egt, ciśnienie paliwa, ładowanie - to wszystko non stop widoczne i czytelne, dodatkowo mam jeszcze czujnik IAT (temp. powietrza w dolocie) - po który można ustawić automatyczną korektę na doładowanie. W każdej chwili można sprawdzić peak i co by było łatwiej ma funkcje nagrywania - rejestruje wszystkie obsługiwane czujniki, więc na luzie możemy przegonić auto i potem sprawdzić co się działo Dobra koniec jarania się Displayem i powrót do szarej rzeczywistości.
Zaczynam powoli wygrzebywać martwe CA
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [ 200SX] S13 Sucz
Więc tak, udał się kupić słupek Ca18det w akceptowalnym stanie, tutaj polecam znanego rzeźnika s13 ;P Cezarego z Malborka, pomimo że finalnie silnik okazał się być w słabszej kondycji niż pierwotnie zakładane, udało się bardzo przyzwoicie dogadać.
kolejny mały bonus, elektryczna pompa wspomagania jeszcze chłodnica i węże do skompletowania
mala przesyłka z driftshop.pl
z racji za małego garażu musiałem wyciągać wszystko na raty
lewitujące ca18ded
silnik i skrzynia gotowe do transportu
początek rozbrajania martwego silnika
Silniki zostały zawiezione do znajomego który zajmie się w większości tematem przezbrojenia i skompletowania silnika, to będzie pierwsza tak poważna rzecz której nie zrobię sam przy Suczy, ale niestety zbyt dużo rzeczy do ogarnięcia i zbyt mało czasu nie pozwalają mi się tym zająć
kolejny mały bonus, elektryczna pompa wspomagania jeszcze chłodnica i węże do skompletowania
mala przesyłka z driftshop.pl
z racji za małego garażu musiałem wyciągać wszystko na raty
lewitujące ca18ded
silnik i skrzynia gotowe do transportu
początek rozbrajania martwego silnika
Silniki zostały zawiezione do znajomego który zajmie się w większości tematem przezbrojenia i skompletowania silnika, to będzie pierwsza tak poważna rzecz której nie zrobię sam przy Suczy, ale niestety zbyt dużo rzeczy do ogarnięcia i zbyt mało czasu nie pozwalają mi się tym zająć
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [ 200SX] S13 Sucz
Bonusowo wpadło elektryczne wspomaganie kierownicy
No i ca18det siedzi w kaście
Od odpalenia Sucz zaliczyła kilka przelotów + spot miesięczny Turbokillers.com/Nissantech.pl i w sumie zrobiła około 300km o własnych siłach, oczywiście jest jeszcze sporo pierdołek co by człowiek był zadowolony ale jest dobrze.
Teraz jeszcze zostało podmienić przedni zderzak na mniej zmęczony i odmalować auto z zewnątrz i może jeszcze pojawi się dyfuzor z RB v2 pod tylnym zderzakiem 8)
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [ 200SX] S13 Sucz
Powodem dla którego Sucz musiała być jezdna w tym roku był fakt że mieliśmy nią jechać do ślubu, więc :
9 dni do ślubu
7 i 6 dni do ślubu
5 i 4 dni do ślubu
3 i 2 dni do ślubu
W piątek (1 dzień przed ślubem) jeszcze zrobiłem szybką polerkę rantów w felgach
No i standard, rano w dniu ślubu kokardki, wstążeczki i welon dla pinup girl
w przeciągu 1,5 tygodnia Sucz została pomalowana w środku + na zewnątrz + zdobienia + nowe naklejki + polerka felg
wiem że wieje nudą taki wpis ale jeszcze klika fotek na deser
9 dni do ślubu
7 i 6 dni do ślubu
5 i 4 dni do ślubu
3 i 2 dni do ślubu
W piątek (1 dzień przed ślubem) jeszcze zrobiłem szybką polerkę rantów w felgach
No i standard, rano w dniu ślubu kokardki, wstążeczki i welon dla pinup girl
w przeciągu 1,5 tygodnia Sucz została pomalowana w środku + na zewnątrz + zdobienia + nowe naklejki + polerka felg
wiem że wieje nudą taki wpis ale jeszcze klika fotek na deser
Ostatnio zmieniony 2019-07-19, 09:37 przez MEFisto087, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [ 200SX] S13 Sucz
Sposób jak przyspieszyć projekt - chajtnąć się
Gratulacje Mef
Gratulacje Mef
Re: [ 200SX] S13 Sucz
Gratulacje większość twierdzi, że przed ślubem nie ma czasu na projekty a tutaj proszę wyjątek od reguły
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [ 200SX] S13 Sucz
Dzięki
Ja jestem zdania że na projekt nigdy nie ma czasu ale fakt ostatnie 2 tygodnie przed ślubem spałem po 4-6h co by się wyrobić
Ja jestem zdania że na projekt nigdy nie ma czasu ale fakt ostatnie 2 tygodnie przed ślubem spałem po 4-6h co by się wyrobić
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [ 200SX] S13 Sucz
Szkoda że nie wiedziałem, że będziecie w Toruniu, wpadłbym popatrzeć
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [ 200SX] S13 Sucz
12-13 października będziemy jeszcze raz na luźniej pojeżdżawce w Toruniu ale tym razem w mieszanej ekipie nie tylko nissany i japońce. więc jak coś to wpadaj śmiało i jak się uda to zostanie przewieziony
Re: [ 200SX] S13 Sucz
Akurat w moją rocznicę ślubu. No ale zobaczę, może coś utarguję
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [ 200SX] S13 Sucz
[center]Spec 2019[/center]
SILNIK:
CA18DET - w sumie nieotwierany ale w teorii jest:
Blok - jest
Tłoki - są
Korby - są
Wał na 3 szlifie - tak trzeci szlif największy nadwymiar
Uszczelka blok -głowica - jest
Potem dołożone zostało:
Pompa oliwy oem po małym przebiegu
Pompa wody GMB po małym przebiegu
Pasek rozrządu Contitech
Zestaw uszczelek cometic pod pompy i kolektor dolotowy
Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + wiatraki elektryczne od mondeo
Przewody chłodnicy Samco
Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12
Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ - inny egzemplarz nie ta sama
Filtr oleju K&N
Olej Milers CFS 10w60 Nt +
Poduszki silnika na poliuretanie - Sliver project po modach
UKŁAD DOLOTOWY:
Przepływka seria
Filtr powietrza grzybek HKS
FMIC + orurowanie
Opaski i silikony
TURBOSPRĘŻARKA:
Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie Emp-Turbo)
Węże wodne w oplocie
Węże olejowe w oplocie
UKŁAD WYDECHOWY:
Uszczelki blok - kolektor wydechowy, stalowe wielowarstwowe Cometic
Uszczelka kolektor - turbo stalowa oem
Uszczelka turbo - dp, stalowa
3 calowy przelot od turbiny do końca
Za downpipem V-band 3" ,całość pomalowana czarną, żaroodporną farbą
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
ECU 4map - Xree
Multi dyspaly - RWD Power małe centrum dowodzenia zastępujące ori licznik + 7 zegarów dodatkowych + ebc + shift light - Driftshop.pl
Solenoid sterujący wastegate - MAC
Główny wyłącznik prądu - RRS 6-B FIA
Aku. przeniesiony do bagażnika
Odchudzona wiązka idąca na tył auta
Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów
UKŁAD PALIWOWY:
Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku. przez przekaźnik)
Alu. zbiornik paliwa w bagażniku
Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta
Końcówki do przewodów paliwowych
Reg. ciś. paliwa Tomei type S
Króciec na listwę paliwową pod reg. ciś. paliwa
Wtryski seria
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Wzmocniony docisk - Erison Performance
Tarcza Exedy Stage 2 organiczna
Skrzynia seria od CA
Olej klasy GL-4 wg Api 80W90
Poduszka pod skrzynią na poliuretanie - Silver Project
Wał napędowy seria
Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera
Olej Motul 90PA
ZAWIESZENIE:
Gwint ISC Drift z camber palte twardość 6/4
Poliuretan w:
- tylnym wózku - Silver Project
- regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie - Silver Project - naprawa by Szaman
- mocowanie maglownicy - Strong Flex
Dystans 2 szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm
Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu)
Skrócone wąsy na zwrotnicach
Przedłużone wahacze
Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy a32)
Końcówki pod te drążki
Elektryczna pompa wspomagania TRW
UKŁAD HAMULCOWY:
Nowe przewody miedziane
Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie - Black Diamond
Wyrzucony ABS
Pompa hamulcowa BM50 - od Nissana Patrola Y60
Płyn Motul RBF 600
Przód:
Relokatory zacisku
zaciski: 4 tłoczkowe sumito z s14
klocki: EBC Red Stuff
tarcze: 325mm z Nissana 350Z (Z33) (przewiercone na 4x114,3)
Tył:
zaciski: seria
szczęki: seria
klocki: Lucas
tarcze: dziura w pamięci co do firmy ale jest
KOŁA:
Felgi przód: Rays Volk Racing Evolution 3 - 8,7 ‘ R17; 4x114,3/5x114.3
Felgi tył: Rays Volk Racing Evolution 3 - 9,7' 17' 4x114,3/5x114.3+ cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania
ROZPÓRKI:
Przód:
- górna - Erison Performance
- dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza
Tył:
- górna noname
NA ZEWNĄTRZ:
Przedni zderzak zen-ki pignose z dokładką (przed lift)
Progi type-x - JDM Body Shop
Poszerzki Jun przód + tył - JDM Body Shop
Tylny zderzak - seria
Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu
Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze
Ledy:
Przednie główne 5x7 dedyk do lekkich ciężarówek
Przednie pozycje: 2x W5W
Przednie kierunki: 2x P21W
Boczne kierunki: 2x W5W
Wsteczny: 2x P21W
Tylne: 4x P21W5
Kolory: Ral 7016 antracytowy szary mat, Ral 9011 grafitowy czarny mat
WNĘTRZE:
Fotel kierowcy: Mirco Wrc
Pasy kierowcy: Takata 4pkt. 3'
Fotel pasażera: Seria przedlift
Pasy pasażera: Takata 4pkt. 3'
Kierownica Raid Dino (połowa lat 80) obszyta alcantarą przez Evo3000
Guzik klaksonu ori. Nissan dedykowany do Raida (połowa lat 80)
Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug
Dywaniki w kratę - JapanizeD
Led w zegarach 3xT10 i 2xT5
Brak dywanu i wygłuszeń
Brak audio
Brak tapicerki z tyłu
W podłokietniku schowane dwa gniazda usb + standardowe samochodowe gniazdo ładowania
_____________________________
Spec 2015 strona 1
Spec 2016 strona 6
Spec 2017 strona 9
Spec 2018 strona 11
SILNIK:
CA18DET - w sumie nieotwierany ale w teorii jest:
Blok - jest
Tłoki - są
Korby - są
Wał na 3 szlifie - tak trzeci szlif największy nadwymiar
Uszczelka blok -głowica - jest
Potem dołożone zostało:
Pompa oliwy oem po małym przebiegu
Pompa wody GMB po małym przebiegu
Pasek rozrządu Contitech
Zestaw uszczelek cometic pod pompy i kolektor dolotowy
Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + wiatraki elektryczne od mondeo
Przewody chłodnicy Samco
Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12
Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ - inny egzemplarz nie ta sama
Filtr oleju K&N
Olej Milers CFS 10w60 Nt +
Poduszki silnika na poliuretanie - Sliver project po modach
UKŁAD DOLOTOWY:
Przepływka seria
Filtr powietrza grzybek HKS
FMIC + orurowanie
Opaski i silikony
TURBOSPRĘŻARKA:
Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie Emp-Turbo)
Węże wodne w oplocie
Węże olejowe w oplocie
UKŁAD WYDECHOWY:
Uszczelki blok - kolektor wydechowy, stalowe wielowarstwowe Cometic
Uszczelka kolektor - turbo stalowa oem
Uszczelka turbo - dp, stalowa
3 calowy przelot od turbiny do końca
Za downpipem V-band 3" ,całość pomalowana czarną, żaroodporną farbą
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
ECU 4map - Xree
Multi dyspaly - RWD Power małe centrum dowodzenia zastępujące ori licznik + 7 zegarów dodatkowych + ebc + shift light - Driftshop.pl
Solenoid sterujący wastegate - MAC
Główny wyłącznik prądu - RRS 6-B FIA
Aku. przeniesiony do bagażnika
Odchudzona wiązka idąca na tył auta
Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów
UKŁAD PALIWOWY:
Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku. przez przekaźnik)
Alu. zbiornik paliwa w bagażniku
Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta
Końcówki do przewodów paliwowych
Reg. ciś. paliwa Tomei type S
Króciec na listwę paliwową pod reg. ciś. paliwa
Wtryski seria
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Wzmocniony docisk - Erison Performance
Tarcza Exedy Stage 2 organiczna
Skrzynia seria od CA
Olej klasy GL-4 wg Api 80W90
Poduszka pod skrzynią na poliuretanie - Silver Project
Wał napędowy seria
Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera
Olej Motul 90PA
ZAWIESZENIE:
Gwint ISC Drift z camber palte twardość 6/4
Poliuretan w:
- tylnym wózku - Silver Project
- regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie - Silver Project - naprawa by Szaman
- mocowanie maglownicy - Strong Flex
Dystans 2 szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm
Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu)
Skrócone wąsy na zwrotnicach
Przedłużone wahacze
Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy a32)
Końcówki pod te drążki
Elektryczna pompa wspomagania TRW
UKŁAD HAMULCOWY:
Nowe przewody miedziane
Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie - Black Diamond
Wyrzucony ABS
Pompa hamulcowa BM50 - od Nissana Patrola Y60
Płyn Motul RBF 600
Przód:
Relokatory zacisku
zaciski: 4 tłoczkowe sumito z s14
klocki: EBC Red Stuff
tarcze: 325mm z Nissana 350Z (Z33) (przewiercone na 4x114,3)
Tył:
zaciski: seria
szczęki: seria
klocki: Lucas
tarcze: dziura w pamięci co do firmy ale jest
KOŁA:
Felgi przód: Rays Volk Racing Evolution 3 - 8,7 ‘ R17; 4x114,3/5x114.3
Felgi tył: Rays Volk Racing Evolution 3 - 9,7' 17' 4x114,3/5x114.3+ cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania
ROZPÓRKI:
Przód:
- górna - Erison Performance
- dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza
Tył:
- górna noname
NA ZEWNĄTRZ:
Przedni zderzak zen-ki pignose z dokładką (przed lift)
Progi type-x - JDM Body Shop
Poszerzki Jun przód + tył - JDM Body Shop
Tylny zderzak - seria
Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu
Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze
Ledy:
Przednie główne 5x7 dedyk do lekkich ciężarówek
Przednie pozycje: 2x W5W
Przednie kierunki: 2x P21W
Boczne kierunki: 2x W5W
Wsteczny: 2x P21W
Tylne: 4x P21W5
Kolory: Ral 7016 antracytowy szary mat, Ral 9011 grafitowy czarny mat
WNĘTRZE:
Fotel kierowcy: Mirco Wrc
Pasy kierowcy: Takata 4pkt. 3'
Fotel pasażera: Seria przedlift
Pasy pasażera: Takata 4pkt. 3'
Kierownica Raid Dino (połowa lat 80) obszyta alcantarą przez Evo3000
Guzik klaksonu ori. Nissan dedykowany do Raida (połowa lat 80)
Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug
Dywaniki w kratę - JapanizeD
Led w zegarach 3xT10 i 2xT5
Brak dywanu i wygłuszeń
Brak audio
Brak tapicerki z tyłu
W podłokietniku schowane dwa gniazda usb + standardowe samochodowe gniazdo ładowania
_____________________________
Spec 2015 strona 1
Spec 2016 strona 6
Spec 2017 strona 9
Spec 2018 strona 11
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [ 200SX] S13 Sucz
W czwartek przed Ogólnopolskim Zlotem Turbokillers w Toruniu, Sucz odpaliła
Na szczęście wystarczyło samo zabielenie głowicy a nie pełny szlif :mrgreen: Ca dostało nową uszczelkę erlinga pod głowicę, nowe szpilki, świeże płyny i chwilowo działa
W czwartek ustawiłem też pełną geometrię w aucie bo nie dało się na ty jeździć, dopieszczenie ustawień trwało bite 2 godziny ale jestem mega zadowolony z efektu finalnego (foto z tego jak auto wjechało na pomiar a nie finalnych ustawień ) i od siebie polecam wszystkim z w-wa i bliskiej okolicy http://autorest.pl/ w starej miłosnej, w tej chwili mają już 2 pełne zestawy ustawień geometrii do s13, jedno streetowe i jedno zapisane jako 200sx Sucz z mojego auta ale jest dość agresywne i nie polecam na początek XD
W piątek wystarczyło spakować zestaw do podróży i ruszyć na zlot
W dzień polatane :D
W nocy integracja 8)
robienie irokeza ze słupków chyba staje się niepisaną tradycją XD
Sucz przeżyła zlot dość dzielnie, zaliczyła dwukrotne czyszczenie filtra paliwa w którym zebrało się sporo niechcianych gości i podawała do samego końca - czyli dla mnie jako użytkownika sprawnego auta na torze, koniec soboty, bo zmarło przednie łożysko od strony pasażera i tym samym musiałem skończyć się bawić, ale i tak w ciągu dnia udało się skończyć 10 kół więc nie jest źle.
Pożegnanie z torem i do domu
Tydzień po zlocie
łożysko wymienione Sucz jeździ
tego samego dnia co spot wymieniałem jeszcze oring pod wyjściem na chłodnicę oleju i z rozpędu zapomniałem założyć tablic rejestracyjnych, oczywiście zorientowałem się dopiero na miejscu nie mając przy sobie normalnych blach :mrgreen:
dokładka g-grow robi robotę nawet na mojej szaro-czarnej Suczy na której wszystko znika
Na szczęście wystarczyło samo zabielenie głowicy a nie pełny szlif :mrgreen: Ca dostało nową uszczelkę erlinga pod głowicę, nowe szpilki, świeże płyny i chwilowo działa
W czwartek ustawiłem też pełną geometrię w aucie bo nie dało się na ty jeździć, dopieszczenie ustawień trwało bite 2 godziny ale jestem mega zadowolony z efektu finalnego (foto z tego jak auto wjechało na pomiar a nie finalnych ustawień ) i od siebie polecam wszystkim z w-wa i bliskiej okolicy http://autorest.pl/ w starej miłosnej, w tej chwili mają już 2 pełne zestawy ustawień geometrii do s13, jedno streetowe i jedno zapisane jako 200sx Sucz z mojego auta ale jest dość agresywne i nie polecam na początek XD
W piątek wystarczyło spakować zestaw do podróży i ruszyć na zlot
W dzień polatane :D
W nocy integracja 8)
robienie irokeza ze słupków chyba staje się niepisaną tradycją XD
Sucz przeżyła zlot dość dzielnie, zaliczyła dwukrotne czyszczenie filtra paliwa w którym zebrało się sporo niechcianych gości i podawała do samego końca - czyli dla mnie jako użytkownika sprawnego auta na torze, koniec soboty, bo zmarło przednie łożysko od strony pasażera i tym samym musiałem skończyć się bawić, ale i tak w ciągu dnia udało się skończyć 10 kół więc nie jest źle.
Pożegnanie z torem i do domu
Tydzień po zlocie
łożysko wymienione Sucz jeździ
tego samego dnia co spot wymieniałem jeszcze oring pod wyjściem na chłodnicę oleju i z rozpędu zapomniałem założyć tablic rejestracyjnych, oczywiście zorientowałem się dopiero na miejscu nie mając przy sobie normalnych blach :mrgreen:
dokładka g-grow robi robotę nawet na mojej szaro-czarnej Suczy na której wszystko znika
Re: [ 200SX] S13 Sucz
jest czarnula Sucza hehehe! Samo zuuuuuo!
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [ 200SX] S13 Sucz
Sucz dostała się do kalendarza Turbokillers.com
A teraz już po ostatnich lokalnych spotach S13 idzie na dłuższą odstawkę, w planie jest ogarnięcie kasty, bo nie była ruszana jeszcze przez żadnego blacharza a ma już 31lat, wrzucenie klatki , przezbrojenie zawiasu i nowy układ napędowy, niestety podchodzą realnie do tematu świadomie uziemię auto na kilka sezonów
Oczywiście temat nie umiera tylko jak coś większego będzie się dziać to standardowo będę wrzucał info
Ps. jak jest ktoś chętny ma moje ca ze skrzynią biegów to śmiało pisać
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [ 200SX] S13 Sucz
Spec 2020
SILNIK:
CA18DET
Blok - jest
Tłoki - są
Korby - są
Wał na 3 szlifie
Uszczelka blok -głowica - Erling
Nowe szpilki głowicy
Pompa oliwy oem po małym przebiegu
Pompa wody GMB po małym przebiegu
Pasek rozrządu Contitech
Zestaw uszczelek cometic pod pompy i kolektor dolotowy
Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + wiatraki elektryczne od mondeo
Przewody chłodnicy Samco
Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12
Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’
Filtr oleju K&N
Olej Milers CFS 10w60 Nt +
Poduszki silnika na poliuretanie - Sliver project po modach
UKŁAD DOLOTOWY:
Przepływka seria
Filtr powietrza grzybek HKS
FMIC + orurowanie
Opaski i silikony
TURBOSPRĘŻARKA:
Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie Emp-Turbo)
Węże wodne w oplocie
Węże olejowe w oplocie
UKŁAD WYDECHOWY:
Uszczelki blok - kolektor wydechowy, stalowe wielowarstwowe Cometic
Uszczelka kolektor - turbo stalowa oem
Uszczelka turbo - dp, stalowa
3 calowy przelot od turbiny do końca
Za downpipem V-band 3" ,całość pomalowana czarną, żaroodporną farbą
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
ECU 4map - Xree
Multi dyspaly - RWD Power (7 zegarów + ebc + shift light)- Driftshop.pl
Solenoid sterujący wastegate - MAC
Główny wyłącznik prądu - RRS 6-B FIA
Aku. AGM Optima Yellow Top - przeniesiony do bagażnika
Odchudzona wiązka idąca na tył auta
Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów
UKŁAD PALIWOWY:
Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku. przez przekaźnik)
Alu. zbiornik paliwa w bagażniku
Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta
Końcówki do przewodów paliwowych
Reg. ciś. paliwa Tomei type S
Króciec na listwę paliwową pod reg. ciś. paliwa
Wtryski seria
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Wzmocniony docisk - Erison Performance
Tarcza Exedy Stage 2 organiczna
Skrzynia seria od CA
Olej klasy GL-4 wg Api 80W90
Poduszka pod skrzynią na poliuretanie - Silver Project
Wał napędowy seria
Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera
Olej Motul 90PA
ZAWIESZENIE:
Gwint ISC Drift z camber palte twardość 10/6
Poliuretan w:
- tylnym wózku - Silver Project
- regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie - Silver Project - naprawa by Szaman
- regulowane tylne górne wahacze na poliuretanie - Silver Project
- regulowane tylne długie wahacze od zbieżności na poliuretanie - Silver Project
- mocowanie maglownicy - Strong Flex
Dystans 2 szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm
Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu)
Skrócone wąsy na zwrotnicach
Przedłużone wahacze przednie
Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy a32)
Końcówki pod te drążki
Elektryczna pompa wspomagania TRW
UKŁAD HAMULCOWY:
Nowe przewody miedziane
Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie - Black Diamond
Wyrzucony ABS
Pompa hamulcowa BM50 - od Nissana Patrola Y60
Płyn Motul RBF 600
Przód:
Relokatory zacisku
zaciski: 4 tłoczkowe sumito z s14
klocki: EBC Red Stuff
tarcze: 325mm z Nissana 350Z (Z33) (przewiercone na 4x114,3)
Tył:
zaciski: seria
szczęki: seria
klocki: Lucas
tarcze: dziura w pamięci co do firmy ale jest
KOŁA:
Felgi przód: Rays Volk Racing Evolution 3 - 8,7 ‘ R17; 4x114,3/5x114.3
Felgi tył: Rays Volk Racing Evolution 3 - 9,7' 17' 4x114,3/5x114.3+ cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania
ROZPÓRKI:
Przód:
- górna - Erison Performance
- dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza
Tył:
- górna noname
NA ZEWNĄTRZ:
Przedni zderzak zen-ki pignose z dokładką (przed lift)
Progi type-x - JDM Body Shop
Poszerzki Jun przód + tył - JDM Body Shop
Tylny zderzak oem Jdm + dokładka G-Grow - JDM Body Shop
Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu
Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze
Ledy:
Przednie główne 5x7 dedyk do lekkich ciężarówek
Przednie pozycje: 2x W5W
Przednie kierunki: 2x P21W
Boczne kierunki: 2x W5W
Wsteczny: 2x P21W
Tylne: 4x P21W5
Kolory: Ral 7016 antracytowy szary mat, Ral 9011 grafitowy czarny mat
WNĘTRZE:
Fotel kierowcy: Mirco Wrc
Pasy kierowcy: Sparco Latch & Link 5ptk (3’ ramiona i biodra + 2’ kroczny)
Fotel pasażera: Seria po lift
Pasy pasażera: Sparco Latch & Link 5ptk (3’ ramiona i biodra + 2’ kroczny)
Kierownica Raid Dino (połowa lat 80) obszyta alcantarą przez Evo3000
Guzik klaksonu Nismo - stare logo <3
Naba typu short hub - NeoTurbo
Quick Release D1 Spec - po 5 latach leżakowania wrócił do auta
Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug
Dywaniki w kratę - JapanizeD
Led w zegarach 3xT10 i 2xT5
Brak dywanu i wygłuszeń
Brak audio
Brak tapicerki z tyłu
W podłokietniku schowane dwa gniazda usb + standardowe samochodowe gniazdo ładowania
Silnik i skrzynia będą na sprzedaż koło stycznia
_____________________________
Spec 2015 strona 1
Spec 2016 strona 6
Spec 2017 strona 9
Spec 2018 strona 11
Spec 2019 strona 13
Spec 2020 strona 15
SILNIK:
CA18DET
Blok - jest
Tłoki - są
Korby - są
Wał na 3 szlifie
Uszczelka blok -głowica - Erling
Nowe szpilki głowicy
Pompa oliwy oem po małym przebiegu
Pompa wody GMB po małym przebiegu
Pasek rozrządu Contitech
Zestaw uszczelek cometic pod pompy i kolektor dolotowy
Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + wiatraki elektryczne od mondeo
Przewody chłodnicy Samco
Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12
Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’
Filtr oleju K&N
Olej Milers CFS 10w60 Nt +
Poduszki silnika na poliuretanie - Sliver project po modach
UKŁAD DOLOTOWY:
Przepływka seria
Filtr powietrza grzybek HKS
FMIC + orurowanie
Opaski i silikony
TURBOSPRĘŻARKA:
Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie Emp-Turbo)
Węże wodne w oplocie
Węże olejowe w oplocie
UKŁAD WYDECHOWY:
Uszczelki blok - kolektor wydechowy, stalowe wielowarstwowe Cometic
Uszczelka kolektor - turbo stalowa oem
Uszczelka turbo - dp, stalowa
3 calowy przelot od turbiny do końca
Za downpipem V-band 3" ,całość pomalowana czarną, żaroodporną farbą
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
ECU 4map - Xree
Multi dyspaly - RWD Power (7 zegarów + ebc + shift light)- Driftshop.pl
Solenoid sterujący wastegate - MAC
Główny wyłącznik prądu - RRS 6-B FIA
Aku. AGM Optima Yellow Top - przeniesiony do bagażnika
Odchudzona wiązka idąca na tył auta
Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów
UKŁAD PALIWOWY:
Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku. przez przekaźnik)
Alu. zbiornik paliwa w bagażniku
Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta
Końcówki do przewodów paliwowych
Reg. ciś. paliwa Tomei type S
Króciec na listwę paliwową pod reg. ciś. paliwa
Wtryski seria
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Wzmocniony docisk - Erison Performance
Tarcza Exedy Stage 2 organiczna
Skrzynia seria od CA
Olej klasy GL-4 wg Api 80W90
Poduszka pod skrzynią na poliuretanie - Silver Project
Wał napędowy seria
Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera
Olej Motul 90PA
ZAWIESZENIE:
Gwint ISC Drift z camber palte twardość 10/6
Poliuretan w:
- tylnym wózku - Silver Project
- regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie - Silver Project - naprawa by Szaman
- regulowane tylne górne wahacze na poliuretanie - Silver Project
- regulowane tylne długie wahacze od zbieżności na poliuretanie - Silver Project
- mocowanie maglownicy - Strong Flex
Dystans 2 szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm
Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu)
Skrócone wąsy na zwrotnicach
Przedłużone wahacze przednie
Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy a32)
Końcówki pod te drążki
Elektryczna pompa wspomagania TRW
UKŁAD HAMULCOWY:
Nowe przewody miedziane
Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie - Black Diamond
Wyrzucony ABS
Pompa hamulcowa BM50 - od Nissana Patrola Y60
Płyn Motul RBF 600
Przód:
Relokatory zacisku
zaciski: 4 tłoczkowe sumito z s14
klocki: EBC Red Stuff
tarcze: 325mm z Nissana 350Z (Z33) (przewiercone na 4x114,3)
Tył:
zaciski: seria
szczęki: seria
klocki: Lucas
tarcze: dziura w pamięci co do firmy ale jest
KOŁA:
Felgi przód: Rays Volk Racing Evolution 3 - 8,7 ‘ R17; 4x114,3/5x114.3
Felgi tył: Rays Volk Racing Evolution 3 - 9,7' 17' 4x114,3/5x114.3+ cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania
ROZPÓRKI:
Przód:
- górna - Erison Performance
- dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza
Tył:
- górna noname
NA ZEWNĄTRZ:
Przedni zderzak zen-ki pignose z dokładką (przed lift)
Progi type-x - JDM Body Shop
Poszerzki Jun przód + tył - JDM Body Shop
Tylny zderzak oem Jdm + dokładka G-Grow - JDM Body Shop
Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu
Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze
Ledy:
Przednie główne 5x7 dedyk do lekkich ciężarówek
Przednie pozycje: 2x W5W
Przednie kierunki: 2x P21W
Boczne kierunki: 2x W5W
Wsteczny: 2x P21W
Tylne: 4x P21W5
Kolory: Ral 7016 antracytowy szary mat, Ral 9011 grafitowy czarny mat
WNĘTRZE:
Fotel kierowcy: Mirco Wrc
Pasy kierowcy: Sparco Latch & Link 5ptk (3’ ramiona i biodra + 2’ kroczny)
Fotel pasażera: Seria po lift
Pasy pasażera: Sparco Latch & Link 5ptk (3’ ramiona i biodra + 2’ kroczny)
Kierownica Raid Dino (połowa lat 80) obszyta alcantarą przez Evo3000
Guzik klaksonu Nismo - stare logo <3
Naba typu short hub - NeoTurbo
Quick Release D1 Spec - po 5 latach leżakowania wrócił do auta
Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug
Dywaniki w kratę - JapanizeD
Led w zegarach 3xT10 i 2xT5
Brak dywanu i wygłuszeń
Brak audio
Brak tapicerki z tyłu
W podłokietniku schowane dwa gniazda usb + standardowe samochodowe gniazdo ładowania
Silnik i skrzynia będą na sprzedaż koło stycznia
_____________________________
Spec 2015 strona 1
Spec 2016 strona 6
Spec 2017 strona 9
Spec 2018 strona 11
Spec 2019 strona 13
Spec 2020 strona 15