Czy ktoś ma patent jakiś żeby sprzęgło chodziło trochę lżej.
Wiem że jeżdżąc cały czas człowiek się przyzwyczaja ale wsiadam do innego auta które też ma sprzęgło na lince i jest o wiele lżej.
Od razu mówię że mam roczne sprzęgło i nowa linkę. I od samego początku chodzi ciężko. Wszystko poskładane tak jak ma być i wyregulowane.
Jedyny powód może być taki że linka z tym aucie idzie nie po prostej tylko ma dwa ostre zakręty. No ale Kurde serio ciężko to chodzi.
P11 linka sprzęgła
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
P11 linka sprzęgła
Addicted to driving
Re: P11 linka sprzęgła
To jest kwestia docisku, jak jest zrobiony i twardości sprężyny w nim
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: P11 linka sprzęgła
Ile powinno być luzu na pedale sprzęgła ? Tak przy tym że naciskać lekko ręką ? Ja mam około 25mm.
Ile od podłogi powinno zacząć Brać ?
Ile od podłogi powinno zacząć Brać ?
Addicted to driving
Re: P11 linka sprzęgła
Ja mam w sumie luz do pierwszego oporu 30mm bo okreciłem więcej tą śrubę na pedałem sprzęgła.
A przy Max wciśnięty pedał sprzęgła A początek brania mam około 35mm. Niby mogę zrobić tam na górze mniejszy luz tak do 20mm ale wolę mieć pewność że przy puszczonym jest napewno zasprzęglone i się nie ślizga więc zostawiam to 30mm.
A na dole mogę zrobić żeby brało po 25mm albo i niżej ale potem się ciężko robi lekki podjazd gdzieś na półsprzęgle
A przy Max wciśnięty pedał sprzęgła A początek brania mam około 35mm. Niby mogę zrobić tam na górze mniejszy luz tak do 20mm ale wolę mieć pewność że przy puszczonym jest napewno zasprzęglone i się nie ślizga więc zostawiam to 30mm.
A na dole mogę zrobić żeby brało po 25mm albo i niżej ale potem się ciężko robi lekki podjazd gdzieś na półsprzęgle
Addicted to driving