[ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
A jaak, dziać się musi wtryski barracuda zakupione, teraz jakiś reduktor i odświeżam moją siedmio letnią LPG z racji zbyt słabego podlewania
A ostatnia naprawa to przegub wewnętrzny na krótkiej półosi i zmierzona komprecha
[ Dodano: 2018-03-11, 16:59 ]
Niestety i mnie dopadła wymiana linki gazu
Zdecydowanie NIE POLECAM podróbki firmy Linex. Pancerz dali tak gruby, że nie wchodzi w żaden uchwyt. Sama linka jest prawie dwa razy cieńsza od oemowej. Jakby było mało linka jest o 2 cm za długa przy maksymalnym naciągu. Ja poradziłem sobie w ten sposób, że naciąłem nakrętkę, naspawałem ją i doszlifowałem tak by weszła w koło przepustnicy.
Oemowa niestety pękła przy jej odkręcaniu podczas naciągania
A ostatnia naprawa to przegub wewnętrzny na krótkiej półosi i zmierzona komprecha
[ Dodano: 2018-03-11, 16:59 ]
Niestety i mnie dopadła wymiana linki gazu
Zdecydowanie NIE POLECAM podróbki firmy Linex. Pancerz dali tak gruby, że nie wchodzi w żaden uchwyt. Sama linka jest prawie dwa razy cieńsza od oemowej. Jakby było mało linka jest o 2 cm za długa przy maksymalnym naciągu. Ja poradziłem sobie w ten sposób, że naciąłem nakrętkę, naspawałem ją i doszlifowałem tak by weszła w koło przepustnicy.
Oemowa niestety pękła przy jej odkręcaniu podczas naciągania
Za mocno skręcałeś
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Pytałes o olej żebyś z butów nie wyskoczył a widzę na foto że kupiłeś właśnie taki olej żebys z butów nie wyskoczył...ale pytasz dalej jaki to olej
Ja miałem 5w40 na zimę a na lato 10w50-właśnie tego co miałeś na przepłukanie. %lat silnik 50tkm i kręci dalej... masz coś dobrego to nie przepłacaj
Ja miałem 5w40 na zimę a na lato 10w50-właśnie tego co miałeś na przepłukanie. %lat silnik 50tkm i kręci dalej... masz coś dobrego to nie przepłacaj
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Nordica nie montowałem ale wiem od chłopaków że 150 koni spokojnie robi
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Nowy set up lpg zamontowany. Różnica jest kolosalna, prima jest dynamiczna i pięknie się wkręca. Przy kalibracji spadków ciśnienia na reduktorze nie było. Myślę, że ten nordic da radę przy serii.
No i co ważne zmiana miejsca reduktora. Jest przykręcony do serwa. W końcu będę mógł normalnie odkręcić filtr oleju
No i co ważne zmiana miejsca reduktora. Jest przykręcony do serwa. W końcu będę mógł normalnie odkręcić filtr oleju
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Dawno nic nie było a działo się. Na błotnikach bąble, na nosie maski też, z błotników zaczęło odpadać. Było parę dni urlopu, wolne weekendy, wieczory i nocki
Najpierw przeszlifowałem błotniki. Szybko pokazała się szpachla poliestrowa, odskoczyła od blachy sporymi płatami, całe ranty błotników łamały się w palcach. Po konsultacji z blacharzami lepiej wychodzi nowy lub zdrowy błotnik. No to zacząłem poszukiwania, długo szukałem zdrowych oryginałów aż w końcu kupiłem nowe chińczyki. No i tak pojeździłem kilka tygodni z rudą na wierzchu. Tutaj foty po ok 3 tygodniach od szlifowania
Po oględzinach maski i teście śrubokręta pojechałem poszukać nowej do dolnego rantu był przyspawany płaskownik, wszystko odskoczyło na spawach do tego ruda od środka maski i jeszcze dołki po gradzie. Zamiast ładować tony szpachli pojechałem na szrot i szybko znalazłem zdrową sztukę
Po demontażu błotników wziąłem się za likwidację rudej w najgorszym miejscu gdzie błoto i liście zbierają się garściami. Na szczęście nie było tragedii po obu stronach. Tam gdzie była ruda zastosowałem odrdzewiacz APP R-stop.
Po szlifie poszedł podkład epoksydowy, baza, bezbarwny i konserwa
Przyjechały chińczyki. Były zabezpieczone czarnym podkładem. Poczytałem trochę i dowiedziałem się, że te podkłady zabezpieczają tylko przed ewentualną korozją na magazynach. Nie zastanawiałem się długo i szlifowałem do gołej blachy obie strony.
Obowiązkowo obie strony w epoksydzie jednocześnie podkład akrylowy w metodzie mokro na mokro.
Potem maska z którą było sporo roboty. Była już raz malowana i nie chciałem nawarstwiać lakierów. Zeszlifowałem do oryginalnego podkładu, dalej epoksyd - szpachla na odpryski - epoksyd - akryl mokro na mokro. Wszystkie elementy matowałem na mokro P600 + P800.
Poszła baza + bezbarwny
Ze spasowaniem błotników nie było większych problemów co mnie zdziwiło. Trochę regulacji maski no i tak to mniej więcej wyszło, jeszcze przed polerką.
Zdjąłem nakładki na progi i niestety mimo, że były robione 3 lata temu to tam gdzie nakładki są przykręcane, pojawiła się ruda. Nakładki już leżą gotowe, teraz progi pójdą pod nóż.
Najpierw przeszlifowałem błotniki. Szybko pokazała się szpachla poliestrowa, odskoczyła od blachy sporymi płatami, całe ranty błotników łamały się w palcach. Po konsultacji z blacharzami lepiej wychodzi nowy lub zdrowy błotnik. No to zacząłem poszukiwania, długo szukałem zdrowych oryginałów aż w końcu kupiłem nowe chińczyki. No i tak pojeździłem kilka tygodni z rudą na wierzchu. Tutaj foty po ok 3 tygodniach od szlifowania
Po oględzinach maski i teście śrubokręta pojechałem poszukać nowej do dolnego rantu był przyspawany płaskownik, wszystko odskoczyło na spawach do tego ruda od środka maski i jeszcze dołki po gradzie. Zamiast ładować tony szpachli pojechałem na szrot i szybko znalazłem zdrową sztukę
Po demontażu błotników wziąłem się za likwidację rudej w najgorszym miejscu gdzie błoto i liście zbierają się garściami. Na szczęście nie było tragedii po obu stronach. Tam gdzie była ruda zastosowałem odrdzewiacz APP R-stop.
Po szlifie poszedł podkład epoksydowy, baza, bezbarwny i konserwa
Przyjechały chińczyki. Były zabezpieczone czarnym podkładem. Poczytałem trochę i dowiedziałem się, że te podkłady zabezpieczają tylko przed ewentualną korozją na magazynach. Nie zastanawiałem się długo i szlifowałem do gołej blachy obie strony.
Obowiązkowo obie strony w epoksydzie jednocześnie podkład akrylowy w metodzie mokro na mokro.
Potem maska z którą było sporo roboty. Była już raz malowana i nie chciałem nawarstwiać lakierów. Zeszlifowałem do oryginalnego podkładu, dalej epoksyd - szpachla na odpryski - epoksyd - akryl mokro na mokro. Wszystkie elementy matowałem na mokro P600 + P800.
Poszła baza + bezbarwny
Ze spasowaniem błotników nie było większych problemów co mnie zdziwiło. Trochę regulacji maski no i tak to mniej więcej wyszło, jeszcze przed polerką.
Zdjąłem nakładki na progi i niestety mimo, że były robione 3 lata temu to tam gdzie nakładki są przykręcane, pojawiła się ruda. Nakładki już leżą gotowe, teraz progi pójdą pod nóż.
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Efekt przed poletka super. Patrząc na foty bez czytania myślałem że już po polerowaniu efekt super
Temat konserwacji i regeneracji naszych wózków ostatnio dobrze się rozkręca. Ale dobrze. Trzeba dbać
A tak z ciekawości. Ile taki błotnik?
Temat konserwacji i regeneracji naszych wózków ostatnio dobrze się rozkręca. Ale dobrze. Trzeba dbać
A tak z ciekawości. Ile taki błotnik?
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Lewy błotnik - skąd ja to znam
Malowanie wyszło Ci pierwsza klasa. Śrubki od błotników widzę, że urywane i to wszystkie 4
Ten biały na zderzaku wciąż mnie jakoś razi.......
Do każdego Nissana to w komplecie powinien być dorzucany migomat........
_
Malowanie wyszło Ci pierwsza klasa. Śrubki od błotników widzę, że urywane i to wszystkie 4
Ten biały na zderzaku wciąż mnie jakoś razi.......
Do każdego Nissana to w komplecie powinien być dorzucany migomat........
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Janusz bo Ty za bardzo jestes przyzwyczajony do oryginału, ja z kolei lubię mieć coś innego niż wszyscy zawsze spotykam sie z pozytywnym odbiorem
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
No czekaj, czekaj, przeca ja mam zderzak nie do końca w oryginale
_
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
No to lecimy dalej. Nakładki na progi odświerzone.
W podkładzie.
I na gotowo.
W międzyczasie standardowy zestaw co 8kkm
Było też klejenie miski przez małe wycieki.
W podkładzie.
I na gotowo.
W międzyczasie standardowy zestaw co 8kkm
Było też klejenie miski przez małe wycieki.
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Lubię być oryginalny i mieć coś czego inni nie mają więc wleciały takie oto lampy
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Lampy malowane czy coś naklejone jest? Jak robiłeś, to trzeba było już po całości polecieć - razem z lampami w klapie. Chciałbym zobaczyć w rzeczywistości jak to wygląda
Czego ten napis Primera jest nie w tym miejscu co trzeba?
_
Czego ten napis Primera jest nie w tym miejscu co trzeba?
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Lampy sprezentowała mi żona, ja ich nie robiłem są malowane od środka, no teraz do kompletu trzeba zrobić te z klapy
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Cały czas coś się dzieje. W końcu ogarnąłem sworzeń zwrotnicy
Dorobioby u tokarza na wymiar łożysk. Teraz jest fabryka.
Szybko pojawiły się kolejne stuki więc pod nóż dolny wahacz
Teraz biorę się za lampy na klapę i wydech
Dorobioby u tokarza na wymiar łożysk. Teraz jest fabryka.
Szybko pojawiły się kolejne stuki więc pod nóż dolny wahacz
Teraz biorę się za lampy na klapę i wydech
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Trzeba było poli wrzucić. Tuleja tylna delphi wytrzymała u mnie niecałe 10kkm i poszła się gonić
_
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Jakoś nie jestem przekonany do poli. Te piszczenie i smarowanie kilka razy w roku. Ja jeżdżę bardzo ostrożnie po dziurach a gdy tylko mogę jadę lepszą drogą. To pierwsza rzecz jaką robiłem w zawieszeniu od dwoch lat
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Mam żółte(te twardsze) poli na całym zawieszeniu plus poli na maglownicy i tylnej belce do tego poli na wybieraku skrzyni biegów i od niedawna wszystkie poduszki silnika z poli i nic nie piszy. Do tego gwint nie wiem co wy z tym piszeniem
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Puchacz, załatw mi poli wybieraki skrzyni biegów
P.s. też mam poli na całym przodzie oprócz górnych wahaczy i od 40tyś. km nic nie piszczy, a ja nic nie smaruje.
P.s. też mam poli na całym przodzie oprócz górnych wahaczy i od 40tyś. km nic nie piszczy, a ja nic nie smaruje.
Hobbysta Japanista
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Witam po przerwie i zapraszam na kolejny odcinek pt Wypędzam Rudą Szmatę nr 2546
Progi pod nóż. Nowe Duńskie pseudo oryginały KLOKKERHOLM. Oczywiście w śmiesznym podkładzie dlatego szlifowanie do zera i epoksyd.
Potem rozbiórka i spawanie u wuja
Wyspawane też tylne nadkola na styku z podłogą, dziury na wylot
Tu już posmarowane mazidłem na spawy.
Potem podkład epoksydowy, akrylowy, baranek, baza i bezbarwny
Na koniec nakładki, które czekają już polakierowane od sierpnia. Klejenie poziom ekspert
3 lata temu lakiernik kleił na taśmę dwustronną, wytrzymało pół roku dlatego zdecydowałem się na klejenie.
Efekt końcowy
Progi pod nóż. Nowe Duńskie pseudo oryginały KLOKKERHOLM. Oczywiście w śmiesznym podkładzie dlatego szlifowanie do zera i epoksyd.
Potem rozbiórka i spawanie u wuja
Wyspawane też tylne nadkola na styku z podłogą, dziury na wylot
Tu już posmarowane mazidłem na spawy.
Potem podkład epoksydowy, akrylowy, baranek, baza i bezbarwny
Na koniec nakładki, które czekają już polakierowane od sierpnia. Klejenie poziom ekspert
3 lata temu lakiernik kleił na taśmę dwustronną, wytrzymało pół roku dlatego zdecydowałem się na klejenie.
Efekt końcowy
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Ja u siebie nie kleilem, fakt trochę odstają ale dzięki temu woda jak odparowywuje ma którędy uciec a nie gromadzi się poniżej kleju i zaczyna "pracować"
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Klejenie nakładek to najszybszy sposób na to, żeby pozbyć się progów
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Niby nie jest to zbyt dobre ale gdy odstawały i woda miała gdzie uciec to i tak zdrowe progi 3 lata wytrzymały. Nakładki tak się pokrzywiły, że wyglądałoby to dramatycznie. Poza tym to zapewne ostatnie progi w tak leciwej primerze
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Eeeee, przesadzasz. Trzeba było złapać tylko punktowo., a nie po całości.
_
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Większość już wie ale dla formalności napiszę. Fura rozbita, ucierpiał przód, będę rozbierał na części. Nieopłacalne koszty remontu. Najbardziej boli fakt, że to jedna ze 100 sztuk.
Niestety ale nie widzę dla siebie kolejnego nissana, tylko primera tak przyciągała moje oko. Temat do zamknięcia a ja już przesiadłem się na accorda VI Type R.
Niestety ale nie widzę dla siebie kolejnego nissana, tylko primera tak przyciągała moje oko. Temat do zamknięcia a ja już przesiadłem się na accorda VI Type R.
Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
szkoda fury
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033