[Sunny] N14 SSS style by Bziuk
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
uuuu do założenia spoilera to daleka droga Leży sobie grzecznie na półce w garażu i czeka na swoją kolej Najpierw sprawy mechaniczne, potem wizual, a trochę do poprawienia jest, więc muszę się brać do roboty jak najprędzej
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
- MareckiKrk
- nowy na forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 2016-10-31, 18:22
- Lokalizacja: Bochnia
Re: [Sunny] Tego jeszcze nie grali, czyli wymarzony sunny LB
Troche się opusciłem z Up-ami ostatnimi czasy. Pierwsza informacja: Sunny dziadkowóz żyje, stuka kilometry. Druga informacja: Zostaje jako dupotaniowóz SSS style , ale o tym później..
Przez ostatnie miesiące trochę się wydarzyło. Pare wzlotów , trochę upadków, kilka.. kiknanaście.. kilkaset gromkich ku** poleciało, ale były też chwilę radosne
Najważniejsze jest to, że sunny mechanicznie praktycznie nieruszany od zakupu, no z pewnymi małymi wyjątkami Od czego by tu zacząć ? Kiedy go kupiłem była rozkmina " Skąd jak wezme graty do niego, primera to jeszcze jakieś tam w miare popularne auto, ale słoneczko ? Będzie lipa.."
Ostro wziąłem się za poszukiwania części potrzebnych głównie do swapa na SR20, ale wizualnych tematów też nie pomijałem I tak najpierw udało się dorwać całego kompletnego swapa SR20DE z łapami, półośkami, wiązkami, stab tył z GTI itp itd etc.. w bonusie zderzak z poliftowego GTI/SR , polibusze na cały zawias i jeszcze pare gratów Także początek był całkiem obiecujący, ale to był dopiero początek. W takiej oto formie odwiedziłem Najpierw Zakopane , następnie Wrocław..
Żeby nie było tak różowo, następnie postanowiłem wziąć się za - jak myślałem pierowtnie - zakonserowowanie tyłu i ogólne sprawdzenie blachy, takie troche dokładniejsze. ( tak wiem, głupi ja, że przy zakupie nie sprawdziłem lepiej, bo przeciez dziadek, garażowany.. ) No i depresja gotowa..
Troche tej blachy ubyło przez lata.. Generlanie po 100nx moim pierwszym niewiele jest w stanie mnie zaskoczyć. Dlatego po chwili zwątpienia szybka organizacja miejscówy, narzędzi, blachy 1 mm i ogień! Najpierw przymiarki:
Połapanie:
malowanie, zabezeczpiecznie..
Wszystko robione po godzinach, w dość niesprzyjających warunkach, ma wytrzymać do wiosny kiedy zrobie to faktycznie tak jak Pan Bóg przykazał
Poskładane, pojechał na przegląd który przeszedł bez zastrzeżeń
Mająć w perspektywie jeszcze kilka innych kwiatków blacharskich do roboty po zimie, zaopatrzyłem się w przyjaciela każdego usera starych japończyków, co by nie pożyczać od znajomego co chwila
Żeby nie robić z jednego posta całej książki, tak w największym skrócie kilka modyfikacji:
- Wleciał nowy/stary szyberdach, ponieważ poprzedni przegnił cały, wybrzuszyło go, popękał, świszczał.. szkoda gadać - po prostu wyleciał. Nie polecam samodzielnego demontażu i montażu szyberdachu. Ekwilibrystyka lvl. człowiek guma.
- Odświeżone i złożone stabilizatory na poligumach + nowe łąćzniki TRW też na poli
- Wleciało normalne radio, tylne plastiki dostały OEM głośniki z osłonami:
na zimę chciałem dorwać jakieś alu 14` , ale szkoda mi było troche patrząć na ilośc syfu na drogach. Ostatecznie dorwałem stalówki ET 29 + nowe opony zimowe. Dzięki temu nie chowały się tak chamsko w nadkole. Dodatkowo wpadły dekielki z micry k11
Wskoczyła lotka, wnętrze z wersji SR, kierownica z przedlifta ( do samo co GTI tylko bez GTI i bez skóry ) , w miedzyczasie dołapane po taniości OEM GTI felgi , zderzak z GTI przedliftowego z halogenami. Zmieniony zawias, przód Monroe gazówki + H&R -35 , tył KYB olejowe + seria springi nówki.
Jeśli chodzi o poważne naprawy to byłem zmuszony do wymiany lusterek na elektryczne oraz szyby od kierowcy po spotkaniu się lusterkami z Seatem.. szkło znajduje w aucie do dziś
Kwestie mechaniczne bez zarzutu, nie licząc jednego szczegółu, który mnie denerwował od samego początku i się nasilał i nasilał..
Po szybkich oględzinach okolic rozrządu wszystko było jasne :
Napinacz najprawdopodobniej dostał po tyłku za sprawą lanego przez dziadka z uporem maniaka 15w40 przez 70 tys km. Jedno trzeba przyznać - pod deklem czyściutko, ale stawiam , że to zasługa bardziej płukanki i nowego oleju który przed zabawą z rozrządem wymieniłem. na razie wlane 10W40, konsumpcja oleju nie stwierdzona dlatego przy następnej wymianie pokuszę się o coś z 5w na przodzie Po wymianie napinacza nastała cisza
Z rzeczy pilniejszych którymi się zajmę w najbliższym czasie to:
- Heble przód, klocki się kończą, a tarcze widocznie już zmęczone
- Czeka już na montaż elektryka szyb
- Starym zwyczajem jak czas i pieniądze pozwolą upgrade LPG w postaci sekwencji
- wymiana progów, poprawienie kielichów i konserwacja po zimie
- mały, szybki swapik..
Sunny tak jak napisałem zostaje jako daily SSS style. Dlaczego ? Na koniec tego przydługawego posta małe spy foto...
Przez ostatnie miesiące trochę się wydarzyło. Pare wzlotów , trochę upadków, kilka.. kiknanaście.. kilkaset gromkich ku** poleciało, ale były też chwilę radosne
Najważniejsze jest to, że sunny mechanicznie praktycznie nieruszany od zakupu, no z pewnymi małymi wyjątkami Od czego by tu zacząć ? Kiedy go kupiłem była rozkmina " Skąd jak wezme graty do niego, primera to jeszcze jakieś tam w miare popularne auto, ale słoneczko ? Będzie lipa.."
Ostro wziąłem się za poszukiwania części potrzebnych głównie do swapa na SR20, ale wizualnych tematów też nie pomijałem I tak najpierw udało się dorwać całego kompletnego swapa SR20DE z łapami, półośkami, wiązkami, stab tył z GTI itp itd etc.. w bonusie zderzak z poliftowego GTI/SR , polibusze na cały zawias i jeszcze pare gratów Także początek był całkiem obiecujący, ale to był dopiero początek. W takiej oto formie odwiedziłem Najpierw Zakopane , następnie Wrocław..
Żeby nie było tak różowo, następnie postanowiłem wziąć się za - jak myślałem pierowtnie - zakonserowowanie tyłu i ogólne sprawdzenie blachy, takie troche dokładniejsze. ( tak wiem, głupi ja, że przy zakupie nie sprawdziłem lepiej, bo przeciez dziadek, garażowany.. ) No i depresja gotowa..
Troche tej blachy ubyło przez lata.. Generlanie po 100nx moim pierwszym niewiele jest w stanie mnie zaskoczyć. Dlatego po chwili zwątpienia szybka organizacja miejscówy, narzędzi, blachy 1 mm i ogień! Najpierw przymiarki:
Połapanie:
malowanie, zabezeczpiecznie..
Wszystko robione po godzinach, w dość niesprzyjających warunkach, ma wytrzymać do wiosny kiedy zrobie to faktycznie tak jak Pan Bóg przykazał
Poskładane, pojechał na przegląd który przeszedł bez zastrzeżeń
Mająć w perspektywie jeszcze kilka innych kwiatków blacharskich do roboty po zimie, zaopatrzyłem się w przyjaciela każdego usera starych japończyków, co by nie pożyczać od znajomego co chwila
Żeby nie robić z jednego posta całej książki, tak w największym skrócie kilka modyfikacji:
- Wleciał nowy/stary szyberdach, ponieważ poprzedni przegnił cały, wybrzuszyło go, popękał, świszczał.. szkoda gadać - po prostu wyleciał. Nie polecam samodzielnego demontażu i montażu szyberdachu. Ekwilibrystyka lvl. człowiek guma.
- Odświeżone i złożone stabilizatory na poligumach + nowe łąćzniki TRW też na poli
- Wleciało normalne radio, tylne plastiki dostały OEM głośniki z osłonami:
na zimę chciałem dorwać jakieś alu 14` , ale szkoda mi było troche patrząć na ilośc syfu na drogach. Ostatecznie dorwałem stalówki ET 29 + nowe opony zimowe. Dzięki temu nie chowały się tak chamsko w nadkole. Dodatkowo wpadły dekielki z micry k11
Wskoczyła lotka, wnętrze z wersji SR, kierownica z przedlifta ( do samo co GTI tylko bez GTI i bez skóry ) , w miedzyczasie dołapane po taniości OEM GTI felgi , zderzak z GTI przedliftowego z halogenami. Zmieniony zawias, przód Monroe gazówki + H&R -35 , tył KYB olejowe + seria springi nówki.
Jeśli chodzi o poważne naprawy to byłem zmuszony do wymiany lusterek na elektryczne oraz szyby od kierowcy po spotkaniu się lusterkami z Seatem.. szkło znajduje w aucie do dziś
Kwestie mechaniczne bez zarzutu, nie licząc jednego szczegółu, który mnie denerwował od samego początku i się nasilał i nasilał..
Po szybkich oględzinach okolic rozrządu wszystko było jasne :
Napinacz najprawdopodobniej dostał po tyłku za sprawą lanego przez dziadka z uporem maniaka 15w40 przez 70 tys km. Jedno trzeba przyznać - pod deklem czyściutko, ale stawiam , że to zasługa bardziej płukanki i nowego oleju który przed zabawą z rozrządem wymieniłem. na razie wlane 10W40, konsumpcja oleju nie stwierdzona dlatego przy następnej wymianie pokuszę się o coś z 5w na przodzie Po wymianie napinacza nastała cisza
Z rzeczy pilniejszych którymi się zajmę w najbliższym czasie to:
- Heble przód, klocki się kończą, a tarcze widocznie już zmęczone
- Czeka już na montaż elektryka szyb
- Starym zwyczajem jak czas i pieniądze pozwolą upgrade LPG w postaci sekwencji
- wymiana progów, poprawienie kielichów i konserwacja po zimie
- mały, szybki swapik..
Sunny tak jak napisałem zostaje jako daily SSS style. Dlaczego ? Na koniec tego przydługawego posta małe spy foto...
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Re: [Sunny] Tego jeszcze nie grali, czyli wymarzony sunny LB
Jest git! Dużo zrobione! Szkoda tylko, że ta sól go tak trawi ;c Ale umyty na żywo fajnie się prezentuje A gdzie fotki ze wspólnego małego spota? Dawaj posta z Czarnym!!
Re: [Sunny] Tego jeszcze nie grali, czyli wymarzony sunny LB
działaj i zawstydz calą Polskę
Czerwone auta sa szybsze ...
Re: [Sunny] Tego jeszcze nie grali, czyli wymarzony sunny LB
Tylko ja nie widzę zdjęć z ostatniej aktualizacji? A sądząc po pustych białych prostokątach w których powinny być foty, jest oglądać
Re: [Sunny] Tego jeszcze nie grali, czyli wymarzony sunny LB
Były zdjęcia ale zniknęły
Re: [Sunny] Tego jeszcze nie grali, czyli wymarzony sunny LB
Już wszystko Bangla:) fotosik przygral w ch:p
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Re: [Sunny] Tego jeszcze nie grali, czyli wymarzony sunny LB
Teraz widzę co i jak Sporo się działo i czekam na kolejne upy. Kiedy będzie na sprzedaż?
Re: [Sunny] Tego jeszcze nie grali, czyli wymarzony sunny LB
na sprzedaż pojedzie lawetą na złom jak przegnije kiedyś Nie planuje się go pozbywać bo to najbardziej wdzięczny tyłkowóz świata
------------------------------------
Dawno mnie tu nie było, więc mały up
Sunny dzielnie i bezawaryjnie spisuje się jako daily. przez ostatni rok zrobił prawie 40 kkm. W ostatnich miesiącach min. przeszedł z mineralnego oleum na 5W40 LM, konsumpcja oleju nie stwierdzona w dalszym ciągu. Oprócz tego warte odnotowania jest przejście z archaicznej instalacji LPG pierwszej generacji na sekwencję opartą na sterowniku techa, barracudach i KME GOLD ( spuścizna po Primerze, po prostu leżały na półce praktycznie nowe to żal było nie wykorzystać . Śmieszna, walcowa butla zajmująca 1/3 bagażnika wyleciała a na jej miejsce wskoczył toroidalny zbiornik w koło zapasowe o dużo większej realnej pojemności tankowania - zamiast 28 l teraz tankuje 40 l biedapaliwa co znacznie zmniejszyło ilość odwiedzin na stacji w ciągu miesiąca. Teraz na samym gazie jestem spokojnie w stanie w trasie pokonac dystans ponad 550 km na jednym tankowaniu Zamontowałem inne amortyzatory ze skróconym skokiem i sprężynami H&R z przodu, tył jeszcze przede mną. Na półce w garażu czeka kompletny zestaw poliuretanów na cały zawias. Jak widać do zrobienia sporo, ale w miare możliwości działam Niestety będę musiał powrócić do tematu blacharki, bo .. no wiecie jak to jest w tych autach to co będę pisał W miedzyczasie udało mi się jedynie ogarnć temat zapiankowanej podłogi z tyłu.
Poeksperymentowałem trochę z felgami 15 calowymi, ale szybko wróciłem do OEM 14 na które założyłem nowe nokiany - jednak się starzeje bo komfort wygrał..
przed:
i po:
Największym szaleństwem na jakie się porwałem była wymiana tłumika tylnego który uległ poprostu biodegradacji. Akurat miałem wydech z czarnego sunnego w dobrym stanie także..
Cały czas poluje na parę dni wolnego o które ciężko, bo w garażu już czeka podpicowane serducho z wyciągnięte z czarnego
Tak wiem, po penis się w to bawić chce ? Czemu nie włoże SR20 odrazu ? a bo do jazdy na codzień te okolice 100 KM w zupełności mi wystarczą, a to przecież jego czarny brat ( dziwnie to brzmi ) będzie miał już niedługo serducho z rodziny SR także kiedy będzie potrzeba to poszaleć będzie czym.. Tymczasem dzielny dziadkowóz bez zająknięcia przeszedł przegląd przykuwając uwagę pana ze stacji diagnostycznej, oc śmieszne, awarii brak. No czego chcieć więcej? No.. może w lecie klima by się przydała
Foto rodzinne na koniec:
------------------------------------
Dawno mnie tu nie było, więc mały up
Sunny dzielnie i bezawaryjnie spisuje się jako daily. przez ostatni rok zrobił prawie 40 kkm. W ostatnich miesiącach min. przeszedł z mineralnego oleum na 5W40 LM, konsumpcja oleju nie stwierdzona w dalszym ciągu. Oprócz tego warte odnotowania jest przejście z archaicznej instalacji LPG pierwszej generacji na sekwencję opartą na sterowniku techa, barracudach i KME GOLD ( spuścizna po Primerze, po prostu leżały na półce praktycznie nowe to żal było nie wykorzystać . Śmieszna, walcowa butla zajmująca 1/3 bagażnika wyleciała a na jej miejsce wskoczył toroidalny zbiornik w koło zapasowe o dużo większej realnej pojemności tankowania - zamiast 28 l teraz tankuje 40 l biedapaliwa co znacznie zmniejszyło ilość odwiedzin na stacji w ciągu miesiąca. Teraz na samym gazie jestem spokojnie w stanie w trasie pokonac dystans ponad 550 km na jednym tankowaniu Zamontowałem inne amortyzatory ze skróconym skokiem i sprężynami H&R z przodu, tył jeszcze przede mną. Na półce w garażu czeka kompletny zestaw poliuretanów na cały zawias. Jak widać do zrobienia sporo, ale w miare możliwości działam Niestety będę musiał powrócić do tematu blacharki, bo .. no wiecie jak to jest w tych autach to co będę pisał W miedzyczasie udało mi się jedynie ogarnć temat zapiankowanej podłogi z tyłu.
Poeksperymentowałem trochę z felgami 15 calowymi, ale szybko wróciłem do OEM 14 na które założyłem nowe nokiany - jednak się starzeje bo komfort wygrał..
przed:
i po:
Największym szaleństwem na jakie się porwałem była wymiana tłumika tylnego który uległ poprostu biodegradacji. Akurat miałem wydech z czarnego sunnego w dobrym stanie także..
Cały czas poluje na parę dni wolnego o które ciężko, bo w garażu już czeka podpicowane serducho z wyciągnięte z czarnego
Tak wiem, po penis się w to bawić chce ? Czemu nie włoże SR20 odrazu ? a bo do jazdy na codzień te okolice 100 KM w zupełności mi wystarczą, a to przecież jego czarny brat ( dziwnie to brzmi ) będzie miał już niedługo serducho z rodziny SR także kiedy będzie potrzeba to poszaleć będzie czym.. Tymczasem dzielny dziadkowóz bez zająknięcia przeszedł przegląd przykuwając uwagę pana ze stacji diagnostycznej, oc śmieszne, awarii brak. No czego chcieć więcej? No.. może w lecie klima by się przydała
Foto rodzinne na koniec:
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Re: [Sunny] N14 SSS style by Bziuk
piękna opowieść
Ale za ten wydech dowód powinien polecieć ....
A ten silnik pomalowany to czysta pornografia ..... zazdrość
Ale za ten wydech dowód powinien polecieć ....
A ten silnik pomalowany to czysta pornografia ..... zazdrość
Czerwone auta sa szybsze ...
Re: [Sunny] N14 SSS style by Bziuk
przegląd przeszedł bez zająknięcia 3 dni temu i diagnostę zainspirowałem i powiedział, że może zrobi tak u siebie także tego...
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Re: [Sunny] N14 SSS style by Bziuk
Ten silnik to teraz wygląda jak Papa Smerf
_
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [Sunny] N14 SSS style by Bziuk
Super chrupek Milicja widziała ten wydech?
Re: [Sunny] N14 SSS style by Bziuk
Żeby było zabawnie widziała, miałem rutynowy kontrol poczas akcji znicz i kolejne osoby do kolekcji ludzi zachwyconych moim chrupkiem Zarówno panowie niebiescy jak i diagnosta - nikt sie nie czepiał
Z racji tego, że udało mi się wygospodarować dzień na robotę przy aucie, w końcu wziąłem się za zawias który już z każdej możliwej strony do mnie krzyczał. Na pierwszy ogień poszły wszystkie amortyzatory. Nowe górne mocowania, osłony i odboje. Przy okazji z racji tego, że udało mi się zebrać pokaźną kolekcje wszelakich sprężyn i amorów w garażu postanowiłem podziałać w temacie wizualnym. O ile plan na przód miałem konkretny i uwinąłem się dość szybko z tematem - springi -60 mm i OEM amory po regeneracji ze skróconym skokiem - o tyle z tyłem miałem niezłą przeprawę. Otóż z racji potężnej butli LPG w kole oraz masywnego haka z tyłu sunny na seryjnych, miękkich jak wiecie co po trzecim stosunku sprężynach i amorze siedział jak na dobrej glebie. Moja koncepcja zakładała fajnie zglebiony przód i nie chowające się w nadkole tylne koło, jednocześnie trochę utwardzona tylna oś. W ten oto sposób metodą prób i błędów udało się. Próbowałem innej sprężyny na tył (niby grubszej) - nic, -35mm grubsza i twardsza razem z amorem se skróconym skokiem - było twardo ale niestety jeszcze niżej, Seryjny amor z twardszą sprężyną, też daleko od ideału. Kiedy już prawie się poddałem w głowie zaświtał koncept - przednie springi na tył ? Czemu nie ? Podjarany złożyłem tylnego amora na OEM sprężynie przedniej, mając świadomość, że pewnie będzie wysoko, ale przecież butla, hak.. no i jakie było moje zdziwienie kiedy po postawieniu go na ziemi auto biło na głowę prześwitem stojące obok subaru. Lekko poirytowany wpadłem na jeszcze inny pomysł - przednie twardsze sprężyny -35 mm. Udało się !
-----------
ŁUP !
W związku z nadchodzącą zimą wskoczyły koła zimowe Jako, że bezpieczeństwo najważniejsze postanowiłem pierwszy raz w życiu pobawić się w naciąg Sunny dostał na zime nowe felgi 14 cali: przód 7J ET25, tył 8J ET15 i do tego opony 185/60. Bałem się tego setup-u, ale praktycznie żadnej różnicy nie odczuwam, ale w kwestii wyglądu.. no poprostu podoba mi się Takie trochę watanabe wanna be
Z racji tego, że udało mi się wygospodarować dzień na robotę przy aucie, w końcu wziąłem się za zawias który już z każdej możliwej strony do mnie krzyczał. Na pierwszy ogień poszły wszystkie amortyzatory. Nowe górne mocowania, osłony i odboje. Przy okazji z racji tego, że udało mi się zebrać pokaźną kolekcje wszelakich sprężyn i amorów w garażu postanowiłem podziałać w temacie wizualnym. O ile plan na przód miałem konkretny i uwinąłem się dość szybko z tematem - springi -60 mm i OEM amory po regeneracji ze skróconym skokiem - o tyle z tyłem miałem niezłą przeprawę. Otóż z racji potężnej butli LPG w kole oraz masywnego haka z tyłu sunny na seryjnych, miękkich jak wiecie co po trzecim stosunku sprężynach i amorze siedział jak na dobrej glebie. Moja koncepcja zakładała fajnie zglebiony przód i nie chowające się w nadkole tylne koło, jednocześnie trochę utwardzona tylna oś. W ten oto sposób metodą prób i błędów udało się. Próbowałem innej sprężyny na tył (niby grubszej) - nic, -35mm grubsza i twardsza razem z amorem se skróconym skokiem - było twardo ale niestety jeszcze niżej, Seryjny amor z twardszą sprężyną, też daleko od ideału. Kiedy już prawie się poddałem w głowie zaświtał koncept - przednie springi na tył ? Czemu nie ? Podjarany złożyłem tylnego amora na OEM sprężynie przedniej, mając świadomość, że pewnie będzie wysoko, ale przecież butla, hak.. no i jakie było moje zdziwienie kiedy po postawieniu go na ziemi auto biło na głowę prześwitem stojące obok subaru. Lekko poirytowany wpadłem na jeszcze inny pomysł - przednie twardsze sprężyny -35 mm. Udało się !
-----------
ŁUP !
W związku z nadchodzącą zimą wskoczyły koła zimowe Jako, że bezpieczeństwo najważniejsze postanowiłem pierwszy raz w życiu pobawić się w naciąg Sunny dostał na zime nowe felgi 14 cali: przód 7J ET25, tył 8J ET15 i do tego opony 185/60. Bałem się tego setup-u, ale praktycznie żadnej różnicy nie odczuwam, ale w kwestii wyglądu.. no poprostu podoba mi się Takie trochę watanabe wanna be
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Re: [Sunny] N14 SSS style by Bziuk
Fajne koło...środek bym tylko w gunmetal wrzucił ale nie wiem czy w tym przypadku będzie pasowało. Wygoogluj sobie „ROTA RB Gunmetal” i sam oceń
Re: [Sunny] N14 SSS style by Bziuk
będę na pewno malował do srebrne do srebrnego wybitnie mi nie leży
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...